THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4770 Dátum: 2012. január 05. 21:12:44 pm » |
|
Na pont ajálani akartam
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4771 Dátum: 2012. január 05. 21:32:24 pm » |
|
Felvásárolom az összeset és majd kitben árulom e21-hez.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4772 Dátum: 2012. január 05. 21:45:27 pm » |
|
E34-hez melyik féktárcsát és betétet szabad megvenni?
Senkinek semmi tapasztalata? Esetleg általánosan?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 06. 16:07:50 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4773 Dátum: 2012. január 06. 05:33:35 am » |
|
Több komolyságot kérek! ez nem dumatéma!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4774 Dátum: 2012. január 07. 16:06:09 pm » |
|
Sziasztok! Az alábbi képen látható csati vajon mi lehet?
Mindkét oldalon találtam belöle elöl......
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4775 Dátum: 2012. január 07. 16:24:07 pm » |
|
Sziasztok! Az alábbi képen látható csati vajon mi lehet?
Mindkét oldalon találtam belöle elöl......
Lámpamagasságállító motor csatlakozója. Valszeg azért nincs benne ez a feature, mert szinteződ van.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4776 Dátum: 2012. január 07. 16:27:54 pm » |
|
Azt honnét tudom meg,hogy szintezö van-e benne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4777 Dátum: 2012. január 07. 16:41:45 pm » |
|
Szervopumpa 3 csőkiállású, hátul a gátlóba hidrajulikacső megy stb.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 07. 17:17:23 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4778 Dátum: 2012. január 07. 16:42:38 pm » |
|
Ha le van állítva az autó, ül a segge, ha beindítod felemeli utazási magasságra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 07. 17:17:31 pm írta collins »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4779 Dátum: 2012. január 07. 16:47:43 pm » |
|
köszönöm!!!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4780 Dátum: 2012. január 07. 16:52:38 pm » |
|
Hát pont nem Vagyis így működik egy fos szintező. (elengedi a nyomást)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 07. 17:17:39 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4781 Dátum: 2012. január 07. 18:42:28 pm » |
|
Ha az leül akkor már szarok a gázgömbök benne....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4782 Dátum: 2012. január 12. 20:07:16 pm » |
|
Ha S-be kapcsolod a váltót,lemegy 40mm-t(ha jól emlékszem),meg be is keményedik.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #4783 Dátum: 2012. január 13. 08:24:06 am » |
|
Az alábbi ötlet született meg a fejemben: Jobbkormányos E46 kormánymű E21-be. Rögzítését meg lehetne oldani talán, hogy megfelelő szögben álljon. Vélemény? Az ötlet abszolút működőképes, láttam már ilyet E28ban, én is ha átalakítom az E12-futóművet, akkor jó eséllyel ilyen kormányművem lesz! További előnye, hogy elég rövid az áttétele, szóval igen jó kis direkt kormányzást kapsz! (ami mondjuk nekem driftnél nem egy elhanyagolható szempont, de utcán is sokkal jobb vele menni)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4784 Dátum: 2012. január 14. 22:15:59 pm » |
|
Elbizonytalanodtam.
23,5 mm-es első stabilizátor volt minden második szériás E21-ben? Vagy csak 323i-ben?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4785 Dátum: 2012. január 14. 22:30:03 pm » |
|
Nekem a 21 2.serie volt de vékony stabis úgyhogy ezek alapján szerintem csak a 323i volt vastag
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4786 Dátum: 2012. január 14. 22:36:34 pm » |
|
A 323i elvileg 23,5 mm, ahogy a 18i-hez is nekem annyit hoz a bmwfans.info (1982/11-re nézve mindkettőt!)
Viszont Walloth szerint a 316, 318, 320/4, 320i 1978/10-ig 22 mm-est, a 320/6, 323i 1978/10-ig 23 mm-est kapott. 1978/11-től 23,5 mm-essel szerelték őket (nem részletezi, és az enyém 18i, ahhoz a nagyobbat hozza, tehát gondolom, hogy mindegyiket).
Hátra lehet kapni 16, ill. 17 mm-est.
Valaki, aki tudja, hogy volt ez pontosan, tudna segíteni? Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4787 Dátum: 2012. január 15. 00:52:13 am » |
|
A 323i elvileg 23,5 mm, ahogy a 18i-hez is nekem annyit hoz a bmwfans.info (1982/11-re nézve mindkettőt!)
Viszont Walloth szerint a 316, 318, 320/4, 320i 1978/10-ig 22 mm-est, a 320/6, 323i 1978/10-ig 23 mm-est kapott. 1978/11-től 23,5 mm-essel szerelték őket (nem részletezi, és az enyém 18i, ahhoz a nagyobbat hozza, tehát gondolom, hogy mindegyiket).
Hátra lehet kapni 16, ill. 17 mm-est.
Valaki, aki tudja, hogy volt ez pontosan, tudna segíteni? Köszönöm!
Szerintem nem csak a 23i -ben volt a vastagabbik. A faceliftesekben én eddig 23,5 -esekkel találkoztam, pl a 81' 318i -mben is az volt, szerintem a Tiedben is annak kell lennie.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4788 Dátum: 2012. január 15. 07:10:51 am » |
|
nekem a 315-ben biztos, hogy elöl-hátul a vékonyabbik volt, külön vettem hozzá 323-ét... ( de az enyémnek törött volt az eleje) ha hazajutok, megmérem a 318-at...
bár eszembe jutott, hogy az is, hogy huszonév alatt hányszor cserélhettek alkatszészeket bennük, ilyen dolgokat figyelmen kívül hagyva.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 15. 07:14:44 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
kuki
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Válasz #4789 Dátum: 2012. január 15. 09:45:44 am » |
|
Üdvözletem Uraim.
Lenne egy kis problémám és remélem tud itt valaki segíteni. Múlt héten belógattuk a motoromat M20B23. Ez előtt is ilyen volt benne, tehát kábelezésnél nem lehet gond... Tegnap eljutottunk az indítás szintjére. Ha a gyújtást ráadom, folyamatosan megy a benyaszivattyúm és nem indítózik. Ráindítottunk a jó öreg hagyományos módszerrel, kábel-akksi-önindító....így beindul, viszont össze-vissza jár a motor, és a fordulatot abszolút nem veszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #4790 Dátum: 2012. január 16. 08:17:34 am » |
|
A 323i elvileg 23,5 mm, ahogy a 18i-hez is nekem annyit hoz a bmwfans.info (1982/11-re nézve mindkettőt!)
Viszont Walloth szerint a 316, 318, 320/4, 320i 1978/10-ig 22 mm-est, a 320/6, 323i 1978/10-ig 23 mm-est kapott. 1978/11-től 23,5 mm-essel szerelték őket (nem részletezi, és az enyém 18i, ahhoz a nagyobbat hozza, tehát gondolom, hogy mindegyiket).
Hátra lehet kapni 16, ill. 17 mm-est.
Valaki, aki tudja, hogy volt ez pontosan, tudna segíteni? Köszönöm!
83-as 315 is 23,5mm.Ha még aktuális.Most mértem meg.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #4791 Dátum: 2012. január 16. 10:26:56 am » |
|
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy gyárilag milyen anyag volt e21-ben a szőnyeg alatt és a hangszigetelő lapok fölött? (én mintha vmi szivacsszerűre emléxem, de lehet hogy filces volt?!)
köszi
LL
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4792 Dátum: 2012. január 16. 11:37:52 am » |
|
Szivacs, aminek a felső részén valami gumiszerű szürkés zöldes barnás ronda réteg van.
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #4793 Dátum: 2012. január 16. 11:39:30 am » |
|
Értem és kb. milyen vastag volt?
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4794 Dátum: 2012. január 16. 11:50:34 am » |
|
Ez jó kérdés, főleg, hogy idővel a szivacs összeesik, elporlad. Szerintem eredetileg simán volt akár 2 cm is. Szerintem semmit sem vesztesz, ha minél vastagabb anyagot használsz, annál csendesebb lesz az autó belülről.
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4796 Dátum: 2012. január 16. 12:18:55 pm » |
|
Nekem bevált a filc, igaz a gyári hangszigetelésre ragasztottam, de azért számított A bitumen is nagyon sokat számít.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4797 Dátum: 2012. január 18. 17:51:44 pm » |
|
Jól sejtem, hogy ez Motronic 1.1?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4798 Dátum: 2012. január 18. 17:56:40 pm » |
|
Jól sejtem, hogy ez Motronic 1.1? igen. Elméletileg m30b35.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4799 Dátum: 2012. január 18. 18:07:32 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|