Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
 |
« Válasz #540 Dátum: 2010. március 15. 20:06:41 pm » |
|
Haza kerültünk:
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
 |
« Válasz #541 Dátum: 2010. március 15. 20:07:50 pm » |
|
Ki tudja mi ez?
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #542 Dátum: 2010. március 15. 20:15:49 pm » |
|
Haza kerültünk:
A borotválkozótükör meglett:  )Cííípek! 
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #543 Dátum: 2010. március 15. 20:16:14 pm » |
|
Ki tudja mi ez?
Olyan műszercsoportnak nézném elsőre:  )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
 |
« Válasz #544 Dátum: 2010. március 15. 20:17:22 pm » |
|
Örülök is neki. Persze műszercsoport de milyen kocsié?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
 |
« Válasz #545 Dátum: 2010. március 15. 20:18:37 pm » |
|
bmw? 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
 |
« Válasz #546 Dátum: 2010. március 15. 20:19:31 pm » |
|
Langyos.. 
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
 |
« Válasz #547 Dátum: 2010. március 15. 20:21:52 pm » |
|
E9 ??
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
 |
« Válasz #548 Dátum: 2010. március 15. 20:35:31 pm » |
|
Ott a pont! Ez lesz a következő munkám... 
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
 |
« Válasz #549 Dátum: 2010. március 15. 20:42:10 pm » |
|
Nagyszerű!  Garázst neki! Megvan már köré az autó is?
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #550 Dátum: 2010. március 15. 20:45:03 pm » |
|
Ott a pont! Ez lesz a következő munkám...  Pedig be akartam éppen nyögni, hogy E3, és hogy van itthon 2 is.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
 |
« Válasz #551 Dátum: 2010. március 15. 20:48:02 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #552 Dátum: 2010. március 15. 20:48:45 pm » |
|
Azért a garázst 7 lakat alatt őrizd! 
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
 |
« Válasz #553 Dátum: 2010. március 15. 21:13:18 pm » |
|
Egyébként műszeregységem már nekem is van  Mér csak autót kéne köré szerezni.... ideális lenne egy első szériás 6 hengeres E21, de ha e12 jönne.... hát akkor az lenne.
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #554 Dátum: 2010. március 15. 22:46:55 pm » |
|
Egyébként műszeregységem már nekem is van  Mér csak autót kéne köré szerezni.... ideális lenne egy első szériás 6 hengeres E21, de ha e12 jönne.... hát akkor az lenne. E3-at nem akarsz? Van itt az óracsoporthoz két egybe autó is!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
 |
« Válasz #555 Dátum: 2010. március 16. 06:02:28 am » |
|
Áhh ahoz nem köt semmi, meg az E21, E12 őt azért szegről végről ismerem, látom esélyét a rendbehozásának, az E3 nekem nem hiszem hogy menne, nem tudok róla semmit. Egyébként te most merre vagy? Ahol régen, a BMW logós fehér kapu mogott?
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
 |
« Válasz #556 Dátum: 2010. március 16. 07:56:38 am » |
|
E3-at nem akarsz? Van itt az óracsoporthoz két egybe autó is!
Ja ja érdemes velük foglalkozni,jó áll. vannak 
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
 |
« Válasz #557 Dátum: 2010. március 16. 08:12:41 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #558 Dátum: 2010. március 16. 08:36:10 am » |
|
Áhh ahoz nem köt semmi, meg az E21, E12 őt azért szegről végről ismerem, látom esélyét a rendbehozásának, az E3 nekem nem hiszem hogy menne, nem tudok róla semmit. Egyébként te most merre vagy? Ahol régen, a BMW logós fehér kapu mogott?
Pár kilométerrel odébb költöztem, Érden vagyok a temetőnél.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
 |
« Válasz #559 Dátum: 2010. március 16. 08:44:40 am » |
|
Soha jobb bőrben 
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
 |
« Válasz #560 Dátum: 2010. március 18. 02:51:09 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #561 Dátum: 2010. március 18. 04:13:30 am » |
|
Uhh.. kár, hogy nem lett befejezve. Elmebeteg egy gép lenne. A V10 E30 as építést juttatja eszembe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #562 Dátum: 2010. március 18. 10:04:38 am » |
|
Üdv. az uraknak szeretnék kérdezni m10 vagy m20 és miért? Sok hozzáértőnek 4 hengerese van. A 6os pénznyelő vagy más az oka? Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
 |
« Válasz #563 Dátum: 2010. március 18. 10:32:06 am » |
|
Hali! több kérdéstől függ a dolog. 1. E21 vagy E28? 2. mi a cél a kocsival? 3. neked melyik a szmpi  Aztán jöhet a további hogy ha pl M10 akkor karbis vagy K-jet, esetleg L-jetes átépített... Ha M20 akkor az is lehet Karbi, K-jet, L-jet, Motronic (Aztán még ott a motronicon belül Etácska  ) Ez mind nagyban függ hogy a kocsi napi használatú lenne-e vagy csak 2. autó vagy csak esetleg taálkozóra csak szép időben elővett 3. 4. kocsi
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #564 Dátum: 2010. március 18. 11:28:06 am » |
|
Üdv. az uraknak szeretnék kérdezni m10 vagy m20 és miért? Sok hozzáértőnek 4 hengerese van. A 6os pénznyelő vagy más az oka? Előre is köszönöm.
Mindegyik ugyanolyan strapabíró (kivéve, ha Indy kezébe kerül  ), egyszerűen azért van több m10-es E21, mert a 6 hengeresek ritkábbak. Én a 6 hengert preferálom a hangja miatt. 
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #565 Dátum: 2010. március 18. 12:13:16 pm » |
|
E 21 nem mennék vele sok km-t de mindennapi használatra alkalmas autót szeretnék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
 |
« Válasz #566 Dátum: 2010. március 18. 12:42:14 pm » |
|
Akkor én saját tapasztalataim alapján a 318i-t ajánlom (M10 4 henger). azért van már kis erő is ha pedig jól be van állítva értelmes a fogyasztása is. Ami fontos hogy a kaszni jó legyen!!!!! minden más olcsón megoldható, de egy rendes lakatolás egy vagyon és utána még a fényezés. Esetleg azt is csinálhatod hogy veszel egy jó kasznijú bármilyen M10es gépet aztán teszel rá HF-et injektorral ami van vagy adódik (K-jet/L-jet).
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #567 Dátum: 2010. március 18. 12:42:45 pm » |
|
Akkor talán egy 318i lenn neked a jobb választás a fogyasztás miatt. Azért ha tudsz, próbálj ki egy 6 hengerest... 
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #568 Dátum: 2010. március 18. 12:50:13 pm » |
|
Azt hiszem 6henger gyári karbit evtettem a fogyasztás miatt de valójában mennyivel kerül többe egy injektoros 6- os ,egy 4-esnél fogyasztás, meghibásodás, szerviz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #569 Dátum: 2010. március 18. 13:05:11 pm » |
|
Nem a többe kerülről van szó, hanem arról, hogy a 6 hengeresek, pláne az injektorosak már elég ritkák (323i). Átlehet építeni egyébként szinte bármelyiket injektorosra, legyen az 4 vagy 6 henger. Szerviz szempontból szerintem teljesen mindegy, hogy 4 vagy 6, uyganolyan megbízható mindegyik, ha pedig minden kötél szakad, fillérekért kapsz hozzá komplett mocit. Fogyasztás a K-Jeteseknél azért egyszerűbb, mert ott egyetlen CO csavar van, amit tekergetni lehet, karbit meg nehéz beállítani, hogy jól fogyasszon. Városi adatok: 318i kb 8-10L 320/6 karbi kb 12-13L (Nekem beállított, rendbetett karbival 12,4 jött ki, csak városra) 323i szintén kb 12-13L
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|