M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #270 Dátum: 2010. február 12. 22:36:36 pm » |
|
323i-ttud valaki menyi az az arany ár?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #271 Dátum: 2010. február 12. 22:45:23 pm » |
|
Most a karburátorral mi a helyzet? mindenki szabadulni akar töle.Ezek szerint vagy4 henger vagy i. Én mind 2-t szeretném
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #272 Dátum: 2010. február 12. 23:08:23 pm » |
|
Olyannyira ritka már a 323i, hogy egy sincs belőőle az ismert hirdetési oldalakon... Ami felbukkan, azt is pillanatok alatt elviszik.
6hengeresből van karbis is: Sima 320-as karbis, utólag lehet akár injektorosítani is, ha nem akarsz szívni a karburátorral...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #273 Dátum: 2010. február 12. 23:21:25 pm » |
|
A gyári karbi helyére mit lehet tenni anélkül, hogy hengerfejhez keljen nyúlni? Van valakinek O.T. Rendszáma vagy minősítése?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 13. 12:52:42 pm írta M.Norbi »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #274 Dátum: 2010. február 12. 23:23:16 pm » |
|
a gyári karbi helyére mit lehet tenni anélkül ,hogy hengerfejhez keljen nyulni?
Holleyt 
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #275 Dátum: 2010. február 12. 23:30:35 pm » |
|
a gyári karbi helyére mit lehet tenni anélkül ,hogy hengerfejhez keljen nyulni?
Na jó,nem csak ilyet,de nem egyszerű a történet,nagyjából egyik karbis motorra sem fog passzolni az injektoros cucc,vagy a szívósor,vagy a hf. az elosztó miatt,de van ahol a dugattyúk is mások,amennyire én tudom,azt mondanám,hogy a karbit olcsóbb gatyába rázni,mint injektorosítani,az én eddigi 2 karbis BMW-m (320/6,730) semmilyen kívánnivalót nem hagytak maguk után,a keverékképzés vonatkozásában.  Szolgálati közlemény/kérdés:Miki,lehet még rendelni 4A1-et,újat,ha igen mennyi pénz?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 12. 23:39:52 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #276 Dátum: 2010. február 12. 23:34:01 pm » |
|
A gyári karbi helyére mit lehet tenni anélkül ,hogy hengerfejhez keljen nyulni?Van valakinek O.T.rendszáma vagy mínősítése ?
Pl. 3 db duplatorkú Webert, vagy Dell'Ortot, vagy Solexet, de ez drága mulatság, darabja kb 30 ezer, az alatt nem érdemes venni, mert akkor fel kell újíttatni és az is legalább ennyi... (Vagy esetleg a gyári karbi helyére rá lehet faragni az M30 nagy Solexét, de ez csak minimális változást jelent és ez is költséges, ritka...) A kedvezményes biztosításhoz pedig nem kell OT minősítés, elég, ha 25 évnél idősebb az autó. 
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #277 Dátum: 2010. február 12. 23:41:16 pm » |
|
A biztosításhoz nem kell. De úgy tudom hogy minősítettre nincs teljesítmény adó. És mekkora királyság keresztbe csúszni 1 O.T. rendszámossal a Tesco parkolóba nagyfater 35éves kombi Skodájával mentem integettek az emberek én meg izgultam oda érek-e de1 O.T. aminek lehet kenni ettől nem kell jobb.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 13. 12:51:10 pm írta M.Norbi »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #278 Dátum: 2010. február 12. 23:45:10 pm » |
|
A teljesítményadó ezekre egyébként sem sok szerintem. A biztosítással amúgy is sokat lehet spórolni, a telj. adó meg kb 10-15e Ft között mozog teljesítménytől függően. Azért az OT-ra meg nagyon rá kell gyúrni...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #279 Dátum: 2010. február 12. 23:56:31 pm » |
|
Azért én láttam sok szép lovat itt a fórumon mégse volt O.T.rendszáma
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #280 Dátum: 2010. február 12. 23:59:17 pm » |
|
Pontosan azért, mert arra nagyon szép állapotba kell hozni az autót! Nézd pl. Miki24v E12-jét, vagy a "Miből lesz az új autó" garázst.
Szerintem csak a teljesítményadó miatt fölösleges OT-ztatni.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #281 Dátum: 2010. február 12. 23:59:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #282 Dátum: 2010. február 13. 00:02:17 am » |
|
Ez "csak" 4 henger.  (  )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #283 Dátum: 2010. február 13. 00:05:44 am » |
|
Ez "csak" 4 henger.  (  ) Igen,"csak" 4,de odapattint a V10-nek is,ha kell  !
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #284 Dátum: 2010. február 13. 00:08:08 am » |
|
Nem a teljesítmény adó miatt, hanem mert szerintem jó dolog O T -val kezdődő rendszámú antik loval menni ez 1 kuriózum, ha már úgy is szép az autó. azért nem szeretnék vissza fordíthatatlan változtatást 1 karbi csere még belefér.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 13. 12:49:12 pm írta M.Norbi »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #285 Dátum: 2010. február 13. 00:32:10 am » |
|
A karbi cserét még elfogadják OT-n is, amennyiben nem egy hiperszupermodern karbit teszel rá, hanem korű az átalakítás.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
 |
« Válasz #286 Dátum: 2010. február 13. 10:49:58 am » |
|
Olyannyira ritka már a 323i, hogy egy sincs belőőle az ismert hirdetési oldalakon... Ami felbukkan, azt is pillanatok alatt elviszik.
6hengeresből van karbis is: Sima 320-as karbis, utólag lehet akár injektorosítani is, ha nem akarsz szívni a karburátorral...
Volt M20 20i is, de az ritkább mint a 23i  A cápa már nem az olcsó BMWk közé tartozik, ergo nem biztos, hogy a teljesítményadó, kedvezményes bizti és társai a legfontosabb témák, hanem inkább az építgetés, szépítés. Azok sokkal több pénzt elvisznek, mint az állambácsi 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #287 Dátum: 2010. február 13. 12:22:30 pm » |
|
félre értettétek nem spórolásból szeretnék minősítést hanem az OT rendszám miatt .a csúszkálást pedig arra értetem ,hogy a cápa antik de mégis felveszi a versenyt 1 újjal ezt nem traileren kell vinni talira.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 13. 12:41:48 pm írta M.Norbi »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
 |
« Válasz #288 Dátum: 2010. február 13. 12:32:03 pm » |
|
"...hanem az OT rendszám miadt."miadt=mia ttBocsánat de rohadtul szúrja a szemem, mikor alapvető szavakat rosszul írnak le. 
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #289 Dátum: 2010. február 13. 12:43:59 pm » |
|
Elnézést kérek mindenkitől ezentúl odafigyelek .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
 |
« Válasz #290 Dátum: 2010. február 13. 13:50:40 pm » |
|
hátpersze. gratulálok. vegyél inkább egy suzukit, vagy egy ladát.
Miért ne csúszhatna keresztbe egy OT-s kocsival? Húzzál vissza inkább a fülkédbe... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
 |
« Válasz #291 Dátum: 2010. február 13. 13:57:24 pm » |
|
Az ot-ban meg az a legjobb, hogy 5 év OT = 5 év műszaki... nem kell öt évig szarakodni, csak kereszte csúszni a tesco üzletlánc parkolóiban... Ja a másik meg az, hogy a pályán nyugodtan végigelőzheted 120-al vele a kamionsort, senki sem fog a seggedbe állni és villogni, hogy miért nem takarodsz már le a büdös pi...ba 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
 |
« Válasz #292 Dátum: 2010. február 13. 15:46:39 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #293 Dátum: 2010. február 13. 16:07:26 pm » |
|
Az ot-ban meg az a legjobb, hogy 5 év OT = 5 év műszaki... nem kell öt évig szarakodni, csak kereszte csúszni a tesco üzletlánc parkolóiban... Ja a másik meg az, hogy a pályán nyugodtan végigelőzheted 120-al vele a kamionsort, senki sem fog a seggedbe állni és villogni, hogy miért nem takarodsz már le a büdös pi...ba  Jóvammá, de más azért előzni 120-al,mert nem tudsz többel menni az ot-s szappantartóddal:  )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
 |
« Válasz #294 Dátum: 2010. február 13. 16:36:12 pm » |
|
Vazz tesco gazdaságos 6os...  Viszont ha ezt hazahozod itthon is kapnia kell átalalkítási engedély nélkül papírt mert már kinn forgalomban volt... 
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
 |
« Válasz #295 Dátum: 2010. február 13. 20:09:17 pm » |
|
Már eladó egy jó ideje...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
 |
« Válasz #296 Dátum: 2010. február 13. 21:55:16 pm » |
|
Nem értem, mi a baj ezzel az átalakítással ?  A gyárilag beszereltnél csak nagyobbat, erősebbet szabad berakni ? Én simán bevállalnék egy jó dieselt az E23-ba.  Amúgy a mostani 6-os készül gyárilag diesel motorral. Akkor az is gagyi ? http://www.origo.hu/auto/20080222-bmw-635d-teszt.html
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES !  06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #297 Dátum: 2010. február 13. 22:14:22 pm » |
|
Nem értem, mi a baj ezzel az átalakítással ?  A gyárilag beszereltnél csak nagyobbat, erősebbet szabad berakni ? Én simán bevállalnék egy jó dieselt az E23-ba.  Amúgy a mostani 6-os készül gyárilag diesel motorral. Akkor az is gagyi ? http://www.origo.hu/auto/20080222-bmw-635d-teszt.htmlMit tartanál jó dízelnek,miért nem LPG inkább? Az új hatosba a dízel szerintem okafogyott,akinek van 25 millája új hatosra,nem hinném,hogy számítana,hogy 15,vagy 25litert eszik,azt is borítékolnám,hogy ha haladósra veszi a paraszt,akkor többe lesz a dízel,mint amit a többlet benzinre költene.Olyasmi,mintha a 850i,825 tds-re lenne átépítve,vicc. Pillanatnyi elmezavaraimban nekem is megfordul a fejemben,hogy E32-be 30 dezsőt,de valószínűleg a 47-es lábbelimmel lépegetve,hamar eltávozna ebből a világból,míg az M30B35 tartósan ellenáll a talpamnak.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
 |
« Válasz #298 Dátum: 2010. február 14. 00:19:49 am » |
|
Nem értem, mi a baj ezzel az átalakítással ?  A gyárilag beszereltnél csak nagyobbat, erősebbet szabad berakni ? Én simán bevállalnék egy jó dieselt az E23-ba.  Amúgy a mostani 6-os készül gyárilag diesel motorral. Akkor az is gagyi ? http://www.origo.hu/auto/20080222-bmw-635d-teszt.htmla mostani 6-os dízel viszont 286 le, és 580 nm. ez a szegény e24 meg avval a 115 lóerővel............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
easy
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
 |
« Válasz #299 Dátum: 2010. február 14. 00:45:30 am » |
|
Rettenet! Errről egy idézet jut eszembe: ,, kicsit elbántak velem..." Kapott az élettől. A teherautónak viszont kimondottan jól áll ez a lepusztultság. Ovális embléma, talán Peterbilt. Lehet bunkó vagyok de a hengerfej tetején mintha egy mercedes embléma figyelne. hogy is van ez? Belepakoltak egy merga motort vagy mi van? Direkt néztem képeket E12 blokkról, mert nem igazán látok mást csak a saját autómét az meg E28, de az E12-es képeken nem ilyet láttam  A kioktatást ez esetben szótlanul tűröm... Mike nagyonolcsón megúszta minden tekintetben ahhoz képest amit leírt a körülményekről. Ha nem havon csúszik nagyobb baj lehetett volna. Meghát ,,fenn az égben az angyalok vigyáztak rá..."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|