Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #300 Dátum: 2010. február 14. 01:11:41 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #301 Dátum: 2010. február 14. 01:28:17 am » |
|
Lehet bunkó vagyok de a hengerfej tetején mintha egy mercedes embléma figyelne. hogy is van ez? Belepakoltak egy merga motort vagy mi van? Direkt néztem képeket E12 blokkról, mert nem igazán látok mást csak a saját autómét az meg E28, de az E12-es képeken nem ilyet láttam  A kioktatást ez esetben szótlanul tűröm... Miért? Legalább korhű.  Mike nagyonolcsón megúszta minden tekintetben ahhoz képest amit leírt a körülményekről. Ha nem havon csúszik nagyobb baj lehetett volna. Meghát ,,fenn az égben az angyalok vigyáztak rá..."
Az Talán Miki. 
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
|
 |
« Válasz #302 Dátum: 2010. február 14. 08:31:11 am » |
|
A gyárilag beszereltnél csak nagyobbat, erősebbet szabad berakni ?
Én egyre inkább azon gondolkodom, hogy kellene egy 715-öt csinálni...  mondjuk e23-ból... m10b16 1,5-2 bar-os nagyturbóval, 7:1-hez sűrítéssel, generátorüzemben, elektromos hajtáslánccal... Klasszikus és kényelmes is lenne, de egyben modern is, a downsizing, a turbós benzinmotor , és a "hibridség" miatt..., ja és majd elfelejtettem, csak lpg-vel... vagy e85-tel... hülye világ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #303 Dátum: 2010. február 14. 09:35:16 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
 |
« Válasz #304 Dátum: 2010. február 14. 09:36:49 am » |
|
1: Mit tartanál jó dízelnek,miért nem LPG inkább? Az új hatosba a dízel szerintem okafogyott,akinek van 25 millája új hatosra,nem hinném,hogy számítana,hogy 15,vagy 25litert eszik,azt is borítékolnám,hogy ha haladósra veszi a paraszt,akkor többe lesz a dízel,mint amit a többlet benzinre költene.Olyasmi,mintha a 850i,825 tds-re lenne átépítve,vicc. 2: Pillanatnyi elmezavaraimban nekem is megfordul a fejemben,hogy E32-be 30 dezsőt,de valószínűleg a 47-es lábbelimmel lépegetve,hamar eltávozna ebből a világból,míg az M30B35 tartósan ellenáll a talpamnak.
1: 3,0D, manuális 6-os váltóval. (184-193 PS) Nekem elég lenne.  (Még mindig nem vagyok meggyőzve, hogy a gáz jót tesz a motornak, de az ellenkezőjéről sem.) 2: Nem venném biztosra, hogy a mostani 3 lityós dieselt könyebb lenne kinyírni,mint a 32-es saját benzineseit.De eről sincsen tapasztalatom. 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 14. 09:50:37 am írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES !  06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
 |
« Válasz #305 Dátum: 2010. február 14. 10:07:44 am » |
|
a mostani 6-os dízel viszont 286 le, és 580 nm. ez a szegény e24 meg avval a 115 lóerővel............
A 215 lovas blokkot 115-ösre cserélni nyilvánvalóan egy vicc. De lehet, hogy amikor készült még nem volt más diesel. Ne felejtsétek el ! Nálunk egy ilyen átalakításba kihullana az összes hajunk, mire sikerülne lepapírozni. Ezt már legalizálták dieselre. Innentől kezdve azt teszel bele hivatalosan, ami neked tetszik. Az 530D motorja 184-193 Ló. Az szerintem már nagyon is rendben lenne. 
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES !  06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #306 Dátum: 2010. február 14. 11:33:01 am » |
|
Vazz tesco gazdaságos 6os...  Viszont ha ezt hazahozod itthon is kapnia kell átalalkítási engedély nélkül papírt mert már kinn forgalomban volt...  Ez egyáltalán nem biztos, sőt...Ha belkegondolsz, hogy egy német TÜV bizonyítvánnyal rendelkező alkatrészt se tehetsz fel, ha itthon nincs honosítva, épp ezt fogják engedélyezni??LÓÓÓVÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #307 Dátum: 2010. február 14. 11:37:04 am » |
|
A 215 lovas blokkot 115-ösre cserélni nyilvánvalóan egy vicc. De lehet, hogy amikor készült még nem volt más diesel. Ne felejtsétek el ! Nálunk egy ilyen átalakításba kihullana az összes hajunk, mire sikerülne lepapírozni. Ezt már legalizálták dieselre. Innentől kezdve azt teszel bele hivatalosan, ami neked tetszik. Az 530D motorja 184-193 Ló. Az szerintem már nagyon is rendben lenne.  Lehet hogy napi használatra volt neki, és arra tökéletes a 24td-vel...Az is lehet hogy motor nélkül vette meg, és egy diesele volt otthon..Egyébként egy hetest simán dieselesítenék, bármekkora savazást is kapnék érte.A cél szentesíti az eszközt...Mondjuk momentán nem érdekel, nem saját kocsival kelljárnom:  )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
 |
« Válasz #308 Dátum: 2010. február 14. 13:14:45 pm » |
|
Ez egyáltalán nem biztos, sőt...Ha belkegondolsz, hogy egy német TÜV bizonyítvánnyal rendelkező alkatrészt se tehetsz fel, ha itthon nincs honosítva, épp ezt fogják engedélyezni??LÓÓÓVÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ....
Ezen nincsen mit engedélyeztetni ! Ez egy diesel motoros autó és pont. Van német forgalmi engedélye, tehát közúti gépjármű. Behozod, regadó és még sok kiadás,de a végén hivatalos forgalmi a nevedre. Szerintem egyszerűen nincsen jogalapjuk ami miatt beleköthetnének. Persze nálunk soha sem a törvényes, logikus és állampolgárbarát megoldásokról volt híres az ország vezetése. Legalább is az utóbbi 50 évben.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 14. 13:22:21 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES !  06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #309 Dátum: 2010. február 14. 13:30:54 pm » |
|
1: 3,0D, manuális 6-os váltóval. (184-193 PS) Nekem elég lenne.  (Még mindig nem vagyok meggyőzve, hogy a gáz jót tesz a motornak, de az ellenkezőjéről sem.) 2: Nem venném biztosra, hogy a mostani 3 lityós dieselt könyebb lenne kinyírni,mint a 32-es saját benzineseit.De eről sincsen tapasztalatom.  A 30D nekem is elég lenne,akár a hetesben is,párszor vezettem még otthon az utolsó főnököm 730D-jét (E38),teljesen rendben volt,viszont egyáltalán nem evett keveset,10 alá csak kivételes esetben ment,Dabasról jártunk Dunakeszire,át a városon,az én 730i-m 1-2 literrel evett többet,mint az övé,viszont az övé 2éves volt 8 millkó körül vette,az enyém 8éves volt,és 2millkó alatt vettem,de nem is ez a lényeg,hanem,hogy állandóan baja volt,zabálta a százezreket,turbó,hf,szívósor,minden széthullott rajta,légtömegmérő,szenzorok,amiktől megőrült az az egész pekvanc,azt sem tudták mi a baja,ja,kilócska volt hozzá valami ékszíjjtárcsa,szomorú volt,egy BMW-től,hamar beleunt ő is,persze csak óriási buktával tudta volna eladni,ezért még tartotta egy darabig,de így meg állandóan szórta bele a pénzt. Az én csoffadt 30i-m,meg csak haladt,és haladt,és haladt,pár pipát,talán egy trafót(vagy kettőt),hardy tárcsát,meg olajat kellett cserélni,meg persze tankolni  . Közel 100ezret tettem meg gázzal M30-al,az após huszonsok éve gázozik,ladák,E30-ak,E28,és már 6-7éve E280 benz,ez már injektoros rendszerrel van szerelve,teljesen pipec,kb 3/4-ed gázig nem lehet érezni mivel mész,az felett gyengül el,viszont a fenti benzel,6-7liter gázolaj árával közlekedik 100kilóméterenként,ami tök jó. Felőlem holnaptól megszűnhet a dízel gyártás  .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #310 Dátum: 2010. február 14. 13:38:09 pm » |
|
Szerintem az lenne az ideális, ha a dízelt drágítanák (vagy inkább a benzin árát csökkentenék  ) addig, hogy már ne érje meg dízelt venni. A benzineseknél jóval kisebb a koromkibocsátás...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #311 Dátum: 2010. február 14. 13:43:48 pm » |
|
A 30D nekem is elég lenne,akár a hetesben is,párszor vezettem még otthon az utolsó főnököm 730D-jét (E38),teljesen rendben volt,viszont egyáltalán nem evett keveset,10 alá csak kivételes esetben ment,Dabasról jártunk Dunakeszire,át a városon,az én 730i-m 1-2 literrel evett többet,mint az övé,viszont az övé 2éves volt 8 millkó körül vette,az enyém 8éves volt,és 2millkó alatt vettem,de nem is ez a lényeg,hanem,hogy állandóan baja volt,zabálta a százezreket,turbó,hf,szívósor,minden széthullott rajta,légtömegmérő,szenzorok,amiktől megőrült az az egész pekvanc,azt sem tudták mi a baja,ja,kilócska volt hozzá valami ékszíjjtárcsa,szomorú volt,egy BMW-től,hamar beleunt ő is,persze csak óriási buktával tudta volna eladni,ezért még tartotta egy darabig,de így meg állandóan szórta bele a pénzt. Az én csoffadt 30i-m,meg csak haladt,és haladt,és haladt,pár pipát,talán egy trafót(vagy kettőt),hardy tárcsát,meg olajat kellett cserélni,meg persze tankolni  . Közel 100ezret tettem meg gázzal M30-al,az após huszonsok éve gázozik,ladák,E30-ak,E28,és már 6-7éve E280 benz,ez már injektoros rendszerrel van szerelve,teljesen pipec,kb 3/4-ed gázig nem lehet érezni mivel mész,az felett gyengül el,viszont a fenti benzel,6-7liter gázolaj árával közlekedik 100kilóméterenként,ami tök jó. Felőlem holnaptól megszűnhet a dízel gyártás  . Látod, te legalább úgy nyilatkozol a gázról, hogy próbáltad...Én tudom, milyen, te is tudod, Himizoli is tudja, meg mág páran. És valószinüleg akik tudják, nem is váltanak másra.Bár az E85-ön gondolkodom még, de nem a gáz kiváltására..A maradék 3 cápánkból 2 gázos, a harmnadik kérdéses, vagy gáz lesz, vagy e85...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #312 Dátum: 2010. február 14. 13:46:10 pm » |
|
Szerintem az lenne az ideális, ha a dízelt drágítanák (vagy inkább a benzin árát csökkentenék  ) addig, hogy már ne érje meg dízelt venni. A benzineseknél jóval kisebb a koromkibocsátás... Sose fogják..De gondolj bele, a buszok, a kamionok, kisteherautók a vonatok nbnagy része is avval megy..Meg a hajók is, sdőt már repülőből is van diesel motoros..Emiatt emelkedne nemkevés dolog ára(gyakorlatilag mindené).Auűz autó lassan luxuscikk lesz(nemcsak 170 ló fölött), úgyhogy tankolj csak drága benzint, vagy kicsivel olcsóbb gázolajat..Vagy gázt, de azt nem ajánlom:  )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #313 Dátum: 2010. február 14. 13:59:21 pm » |
|
Szerintem az lenne az ideális, ha a dízelt drágítanák (vagy inkább a benzin árát csökkentenék  ) addig, hogy már ne érje meg dízelt venni. A benzineseknél jóval kisebb a koromkibocsátás... Szerintem akinek bejön a dízel,vegye,használja.Ami nekem érthetetlen,hogy miért nem fejlesztik a benzines motorokat is úgy/arra felé mint a dízelt,miért csak a drága,nagy benzinesek kiváltsága a töltés,miért nem fejlesztik a benzineshez is a szegény keverékes motort,vagy a közvetlen befecskendezést,és/vagy egyéb fogyasztás csökkentő technológiát?Lehet az olajlobbi kezében túl sok autógyár részvény van? A sok farok vanos,meg valvetronik,meg dinamik drájv helyett,egy ügyes kompit a 2.0l sorhatra,részterhelésen elvenni a kosztot tőle,odalépve megtölteni,legyen 220-250ló,300-320nm,ha kell,átlagban hozza a 6-7 l/100km-es fogyit,az ötösben,ha nyomod neki,az a te bajod,valamit-valamiért,ki venne dízelt? 60-70 éve működik pl. kombájnokon a variálható szíjtárcsa,amivel fokozat mentesen lehet variálni a fordulatszámot,az hajthatná a kompit,ha kis fordulaton lerúgják,akkor odavariálja a kompi fordulatát,hogy legyen töltés,lesz nyomaték lent is,fent is.De mintha lenne ilyen sebességváltó is,talán a fabudikban,meg a robogókban. Ui:Ér,már reggel 11-kor elkezdeni piálni  ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 14. 14:04:35 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #314 Dátum: 2010. február 14. 14:40:29 pm » |
|
Én egyre inkább azon gondolkodom, hogy kellene egy 715-öt csinálni...  mondjuk e23-ból... m10b16 1,5-2 bar-os nagyturbóval, 7:1-hez sűrítéssel, generátorüzemben, elektromos hajtáslánccal... Klasszikus és kényelmes is lenne, de egyben modern is, a downsizing, a turbós benzinmotor , és a "hibridség" miatt..., ja és majd elfelejtettem, csak lpg-vel... vagy e85-tel... hülye világ... Megérdemelnéd! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
easy
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
 |
« Válasz #316 Dátum: 2010. február 15. 02:19:16 am » |
|
Miért? Legalább korhű.  Az Talán Miki.  Bocsesz mindkettőtöktől elnézést kérek  nesze nekem kioktatás... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
 |
« Válasz #317 Dátum: 2010. február 15. 13:07:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #318 Dátum: 2010. február 16. 09:39:23 am » |
|
Hirdetések topic-ból: Sziasztok! Ha valakit nem látta volna még, használtautón találtam magyar papiros 81-es 635-öt 550-ért, sajna kép nincsen róla: "BMW 635 CSI rendezett magyar papírokkal eladó. Nem kell az OT-val bajlódni, azt építesz belőle, amit elképzeltél. A bal eleje enyhén sérült, a javításhoz szükséges alkatrészek egy részét az ár tartalmazza. A kocsi restauráláshoz szét lett szedve, motor, futómű benne van, gurítható. Az ülések hiányoznak, de az árban benne van egy garnitúra kék, hátsó fejtámlás ülés. Lakatolás, fényezés szükséges, a kaszni elemek nagy része nem rohadt, sokkal jobb állapotban van, mint a legtöbb magyar papíros felújítandó autó. Felár ellenében a hiányzó alkatrészek is megvásárolhatók. Csere érdekel." http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/635/bmw_635_csi-3574264@gabos666: Agyas kolléga hírdeti. (én tudom is hogy melyik autóról van szó) 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
 |
« Válasz #319 Dátum: 2010. február 16. 12:07:06 pm » |
|
Ezt szépen megcsinálták! 
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
 |
« Válasz #320 Dátum: 2010. február 16. 12:40:07 pm » |
|
Hú ez nagyon tetszik! Nagyon jó felvételek, itt még az E30 is tetszetős nekem, pedig nagyon ritkán mozgat meg. Mondjuk az E60-at benézték kicsit 
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
 |
« Válasz #321 Dátum: 2010. február 16. 12:43:35 pm » |
|
Ezt szépen megcsinálták!  Ebből több is készült tudtommal. Legalábbis több full cabrióról is van fotóm. Ez a babakék különösen szép! Szerintem rengeteget érhet
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #322 Dátum: 2010. február 16. 15:17:02 pm » |
|
Ezt szépen megcsinálták!  Még mindig etalon! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #324 Dátum: 2010. február 16. 18:23:02 pm » |
|
Hát én nem tom. Még jobban szétba@@ta, mint te  Értem én hogy kabrió, de ha az lenne a merevítés az aljában amit ott látok, akkor az elég silány munka.  Nem azzal van gondom, h. 40x40 es zártszelvény, csak ahogy az oda van téve.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 16. 19:32:51 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
 |
« Válasz #325 Dátum: 2010. február 16. 18:45:10 pm » |
|
Bassz az tényleg olyan kb mintha én heggesztettem volna részegen éjszaka gyertyafénynél...  Különben a kocsi szép
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 16. 19:33:23 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
 |
« Válasz #326 Dátum: 2010. február 16. 18:48:54 pm » |
|
Ez így gyáros ahogy van neked lehet az a csalóka hogy talán nem amcsi lökös van rajta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
 |
« Válasz #327 Dátum: 2010. február 16. 18:50:52 pm » |
|
Hát én nem tom. Még jobban szétba@@ta, mint te  Értem én hogy kabrió, de ha az lenne a merevítés az aljában amit ott látok, akkor az elég silány munka.  Nem azzal van gondom, h. 40x40 es zártszelvény, csak ahogy az oda van téve. Én nem hinném, hogy azt szánták merevítésnek, habár az tény, hogy az eddigiekben csak szétszedést láthattunk és beszerzett alkatrészeket. Feltételezem, hogy aki ennyire lecsontoz egy bódét, az össze is tudja rakni utána 
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #328 Dátum: 2010. február 16. 18:55:37 pm » |
|
Én nem hinném, hogy azt szánták merevítésnek, habár az tény, hogy az eddigiekben csak szétszedést láthattunk és beszerzett alkatrészeket. Feltételezem, hogy aki ennyire lecsontoz egy bódét, az össze is tudja rakni utána  Te is még mindig szívsz vele és a folyamatos műhibákat javítod
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
 |
« Válasz #329 Dátum: 2010. február 16. 18:59:48 pm » |
|
Végülis igen. Meg egyszer én is teleb@sztam zártszelvénnyel, de aztán meggondoltam magam, mert nem fértem volna be a sok vastól.
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
|