petrasdani
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
|
« Válasz #5130 Dátum: 2012. november 26. 21:57:28 pm » |
|
20 évesen én már tudtam,hogy olyan prostiért nem fizetek,amelyik nem sexel...... Ne vegyél zsiguli motoros BMW-t. Sajnos tényleg Zsiguli hangja van az M10-nek.
|
|
|
Naplózva
|
1986 BMW E28 518i
|
|
|
kardhal
Nem elérhető
Hozzászólások: 171
|
|
« Válasz #5131 Dátum: 2012. november 27. 12:14:01 pm » |
|
Sziasztok! Azt szeretném megtudakolni hogy az e21-es 316-os Bömöst érdemes-e megvenni vagy nagyon gyenge és inkább várjak egy 318-asra!?
Köszönöm!
szia! nekem volt 318i -m...hát mitmondjak, nem az erőszakról volt híres, de azért jó kis gép, ezernyi problémával... ha a fogyasztásügyi szempontok miatt akarsz kis motort, akkor azt felejtsd el szerintem...jobban jársz a nagy motorral.. bár a haver 320 karbija 15 alatt nem tudott müködni... szal változó...de hát valamit valamiért... ha mégegyszer E 21-be kezdek, minimum 320 de inkább 323i...a helyedben én ezekre vadásznék inkább, de az tény hogy nem 1szerű ügy...nem véletlenül
|
|
|
Naplózva
|
pillanatnyilag lecápátlanodva.. 1990/5 E34 535i 1998/7 E46 328i --eladva 1989/3 E34 535i --eladva 1996/3 E39 528i --eladva 1980/5 E23 728i --eladva 1981/6 E21 318i --eladva
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5132 Dátum: 2012. november 27. 12:51:10 pm » |
|
Nekem eddig a 320 karbi evett a legjobban. Lakkott területen kívül kicsit több mint 7 liter, lakott terület, 11L. Meg kell csinálni rendesen és akkor jó lesz a fogyija.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Girbó
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
|
|
« Válasz #5133 Dátum: 2012. november 27. 14:00:16 pm » |
|
Milyen problémákra gondolsz!? A motor problémás!?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kardhal
Nem elérhető
Hozzászólások: 171
|
|
« Válasz #5134 Dátum: 2012. november 27. 15:17:08 pm » |
|
Milyen problémákra gondolsz!? A motor problémás!?
a probléma összefoglaló megnevezése:házibarkácskókánytuningolás...ember okozta problémákra gondolok leginkább...nekem konkrétan a motorral semmi bajom nem volt...(leszámítva a légtömegmérőt..bár az is a motorhoz tartozik..elég sokat szívtam vele.rángatott 2000 1/min körül) mindenki le bigulimotorozza az M10-et (tényleg olyan a hangja de amugy szerintem stabil konstrukció..sajnos elöbb rohad el a kasztni.. gyújtáselosztóm valami alufoliával volt megherkesztve hogy működjön.. csoda hogy átment a szikra:'( elektromos anomáliák...itt gondolok mindenre, ami csak eszedbe jut, olyan átkötéseket találtunk, hogy öröm volt nézni... hol volt lámpám, hol nem, mint a mesében reflektor:amikor hideg volt a motor, akkor folyton fénykürtöznöm kellett, amikor bemelegedett akkor kapcsol6ová vált...az index ugyanúgy vákumcsövek néhol ledugaszolva mert az ugyse kell...benzincső...szigszalagozva az ac-nál...csodálkoztam hogy miért fogyaszt annyit...10 km-en 10 et evett... ráadásul szörcsögött a levegő miatt...azt hittem szar az ac pedig nem, csak minden csövet lekellett cserélni. morgott a kerékcsapágy... nem vicc... különböző méretű, teljesen nem odavaló csapágyakat találtunk a jobb és a bal oldalon is, beleácsolva...biztos spóroltak vagy 500 ft-ot.. lengőkarok, kormánygömbfely..sorolhatnám... persze én vagyok a hülye mert lecsaptam az elsőre amit megláttam...és annyira elvakult voltam, hogy bár látszott a hibák többsége mégis megvettem...mert hát ez ilyen.. kárpótolja az embert a jó kis olajosbenzines régi :sm_68:szag..tudom, perverz de én tényleg szeretem...illatosító kizárva nálam... meg persze a fíling...összehasonlít6atlan a mostani gépekhez képest... de azért szerintem nézd meg, hogy mit veszel meg mert ami olyan szar állapotú mint amilyen az enyém volt, azt nem olcsó renbe rakni...inkább egy jó alapra költs, tök mindegy milyet választasz..
|
|
|
Naplózva
|
pillanatnyilag lecápátlanodva.. 1990/5 E34 535i 1998/7 E46 328i --eladva 1989/3 E34 535i --eladva 1996/3 E39 528i --eladva 1980/5 E23 728i --eladva 1981/6 E21 318i --eladva
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5135 Dátum: 2012. november 27. 18:07:06 pm » |
|
itt nem teljesen értem ennek mi köze a motorhoz. ez szimplán egy szarul karbantartott, tákolt fos volt. mindegy, hogy hány henger, vagy hány ccm.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
kardhal
Nem elérhető
Hozzászólások: 171
|
|
« Válasz #5136 Dátum: 2012. november 27. 20:07:45 pm » |
|
itt nem teljesen értem ennek mi köze a motorhoz. ez szimplán egy szarul karbantartott, tákolt fos volt. mindegy, hogy hány henger, vagy hány ccm.
itt nem teljesen értem ennek mi köze a motorhoz. ez szimplán egy szarul karbantartott, tákolt fos volt. mindegy, hogy hány henger, vagy hány ccm.
ki mondta, hogy köze van a motorhoz? én a kérdésre válaszoltam, hogy nekem mi volt a problémám a gépemmel és és azt is leírtam, hogy a motorjával semmi..ennyi. igen egy szarul karbantartott, tákolt fos volt... viszont szerintem nem az egyetlen az országban...
|
|
|
Naplózva
|
pillanatnyilag lecápátlanodva.. 1990/5 E34 535i 1998/7 E46 328i --eladva 1989/3 E34 535i --eladva 1996/3 E39 528i --eladva 1980/5 E23 728i --eladva 1981/6 E21 318i --eladva
|
|
|
Girbó
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
|
|
« Válasz #5137 Dátum: 2012. november 28. 15:08:21 pm » |
|
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy alkatrészeket hol érdemes venni?
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5139 Dátum: 2012. november 29. 17:31:22 pm » |
|
Rendel mostanában valaki Walloth-tól?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 29. 19:04:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #5140 Dátum: 2012. november 29. 17:52:52 pm » |
|
én igen a héten legkésőbb jövő héten...írj privit
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5141 Dátum: 2012. november 29. 19:04:31 pm » |
|
Rendben, akkor összeírom a listát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5142 Dátum: 2012. november 30. 20:20:57 pm » |
|
Elköltözött...
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5143 Dátum: 2012. november 30. 20:23:41 pm » |
|
Publikus,hogy kihez került?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5144 Dátum: 2012. november 30. 20:28:21 pm » |
|
És hogy maradt-e Pécsen vagy környékén?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5145 Dátum: 2012. november 30. 20:46:56 pm » |
|
Tárnokra került egy már kiscápával rendelkező (320 automata) leendő fórumtaghoz
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #5146 Dátum: 2012. november 30. 20:50:32 pm » |
|
ott is jo helyen lesz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5147 Dátum: 2012. november 30. 20:51:39 pm » |
|
Remélem
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #5148 Dátum: 2012. november 30. 20:54:24 pm » |
|
Remélem ha nem tevedek Burek!?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5149 Dátum: 2012. november 30. 20:56:38 pm » |
|
Asszem (Burányi Bence)
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5150 Dátum: 2012. november 30. 22:07:40 pm » |
|
Hah, itt van a szomszédban!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5151 Dátum: 2012. november 30. 22:11:37 pm » |
|
Akkor: vigyázó szemetek rá vessétek!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5152 Dátum: 2012. november 30. 22:41:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5153 Dátum: 2012. december 01. 00:52:58 am » |
|
88-as E24,a kézifék körüli kapcsolók,az az elektronyos ülés?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5154 Dátum: 2012. december 01. 06:15:15 am » |
|
Az!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5155 Dátum: 2012. december 01. 14:32:56 pm » |
|
Ugyanilyen volt a jobbos E28 M5-ben, még a fejtámla és a combtámasz is motoros! 88-as E24,a kézifék körüli kapcsolók,az az elektronyos ülés?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5156 Dátum: 2012. december 01. 14:51:15 pm » |
|
Ugyanilyen volt a jobbos E28 M5-ben, még a fejtámla és a combtámasz is motoros!
Ok,csak kicsit elbizonytalanodtam,mert már láttam itt olyan kései hatost,amiben az ülések oldalán voltak a kapcsolók,mint pl az E32-nél.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5157 Dátum: 2012. december 01. 15:17:53 pm » |
|
Ebben ott van a memória is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5158 Dátum: 2012. december 01. 16:39:04 pm » |
|
Bodensee-nél fényképeztem őket Pár érdekesség
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5159 Dátum: 2012. december 01. 21:27:24 pm » |
|
Az E9 az E39 M5 motorjával nagyon bivaly!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|