VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1890 Dátum: 2010. október 21. 11:42:53 am » |
|
Nem,hanem,hogy 02 meleg.
Akkor ez kijelentő mondat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1891 Dátum: 2010. október 21. 14:27:57 pm » |
|
Akkor ez kijelentő mondat. És az milyen, amikor hívnak 02-es ismerősök és tőlem kérdezgetik, hogy Te fugyu, miért melegez téged mindenki azon cápafórumon? Mindegy én leszarom, de egy kicsit kezd kellemetlen lenni a sztori és már tényleg kurva de kurva kibaszott unalmas az egész... !!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1892 Dátum: 2010. október 21. 15:43:19 pm » |
|
Remélem olvassák! 02 nem homo! Bár elég vicces is aki ilyet feltételez. Elég szomorú ,ha valaki ennyire nem tud elvonatkoztatni a poénoktól. Bár ha nem zavar titeket, mi Piccel továbbra is járunk Részemről lezárva. u.i.: Dobhatnál megint valami csajos képet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 21. 15:47:08 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1893 Dátum: 2010. október 21. 15:51:08 pm » |
|
Engem nem zavar.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1894 Dátum: 2010. október 21. 15:59:34 pm » |
|
"Marha"!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1896 Dátum: 2010. október 21. 19:17:06 pm » |
|
Remélem olvassák! 02 nem homo! Bár elég vicces is aki ilyet feltételez. Elég szomorú ,ha valaki ennyire nem tud elvonatkoztatni a poénoktól. Bár ha nem zavar titeket, mi Piccel továbbra is járunk Részemről lezárva. u.i.: Dobhatnál megint valami csajos képet Nesztek itt van... ebből indult ki az egész aki még nem tudná... hogy 87 ben felmertem venni a drága pénzen osztrákiában vásárolt rózsaszínű quiksilver surfgatyámat...
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1897 Dátum: 2010. október 21. 19:20:17 pm » |
|
Nahát egy Vauxhall Viva! ritka darab
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1898 Dátum: 2010. október 21. 19:52:29 pm » |
|
Valamit nem értek. Nem vagy meleg, de drága pénzen rózsaszínűt vettél. Miért?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1899 Dátum: 2010. október 21. 20:04:19 pm » |
|
Valamit nem értek. Nem vagy meleg, de drága pénzen rózsaszínűt vettél. Miért? Szörfös körökben akkor ez volt a divat... De az is lehet hogy a quiksilver direkt buziknak gyártotta, mert hittek benne hogy azok majd megveszik... F@sz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1900 Dátum: 2010. október 21. 20:15:28 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1901 Dátum: 2010. október 21. 20:15:58 pm » |
|
Nesztek itt van... ebből indult ki az egész aki még nem tudná... hogy 87 ben felmertem venni a drága pénzen osztrákiában vásárolt rózsaszínű quiksilver surfgatyámat...
Ennek a képnek az ismételt elhelyezése a fórumon nem biztos hogy elősegíti a téma feledését. Sőt! Az azóta új tagok, akik eddig csak mendemondákat hallottak, most már vizuális anyaggal is szembesülhetnek. Én úgy gondolom, hogy aki komolyan veszi itt a melegezést, az meg is érdemli. Ez egy rég-időkben megragadt, konzervatív, masszív hetero társaság. Eleve: ez egy, a múlt hagyományait tisztelő BMW-s, mondom BMW-s fórum. Nem pedig a matíz club. Ennek ellenére persze toleráljuk a melegeket. (Főleg a lányok esetébenl)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1902 Dátum: 2010. október 22. 08:28:29 am » |
|
Meg kéne gondolni mit dobsz fel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1903 Dátum: 2010. október 22. 08:38:23 am » |
|
Meg kéne gondolni mit dobsz fel Ilyen hidegben már nem szabad kint hagyni fedetlenül a derekat, mert komoly megfázásokat eredményezhet. + a szandál szintén.... Legközelebb szólj rá Indy, hogy öltözzön fel rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1904 Dátum: 2010. október 22. 08:47:20 am » |
|
Legközelebb szólj rá Indy, hogy öltözzön fel rendesen. Rászóltam. Ezért öltözött így. Vegyen quiksilver nacit vagy mi a tök? Neki nem kell bevágódni szörfös körökben.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 22. 09:10:02 am írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #1905 Dátum: 2010. október 22. 09:32:52 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1906 Dátum: 2010. október 22. 11:30:35 am » |
|
Így az életben nem fog elmenni... Piros váltószoknyával
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1907 Dátum: 2010. október 22. 18:47:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1908 Dátum: 2010. október 22. 19:07:34 pm » |
|
Most lehet, közellenség leszek, de sz@rok rá.
Ha bármi befolyásom lenne a budapesti közlekedésre (és a vidéki városokéra), első számú célom lenne a 260-as, 280-as szériás Ikarusok száműzése a kohó túloldalára. Természetesen néhányat (ha nincs elég, ezt nem tudom) eltetetnék, felújíttatnék az utókornak.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1909 Dátum: 2010. október 22. 19:20:24 pm » |
|
Én meg a sok fostalicska 1évesen rohadó hibakódmezőgyártó credót tolnám a vastelepre,Egy Ikarus 280at ha koppra szétszeded és a motor váltó kivételével mindent kicserélsz újra az megáll 15millióból és elfut újabb 20évig míg egy credenc vagy társai 40-50 milliók jó ha lehúznak 6-7 évet folyamatos nagy szívásokkal....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1910 Dátum: 2010. október 22. 19:22:00 pm » |
|
Most lehet, közellenség leszek, de sz@rok rá.
Ha bármi befolyásom lenne a budapesti közlekedésre (és a vidéki városokéra), első számú célom lenne a 260-as, 280-as szériás Ikarusok száműzése a kohó túloldalára. Természetesen néhányat (ha nincs elég, ezt nem tudom) eltetetnék, felújíttatnék az utókornak.
Rég közellenség vagy már, most csak rátettél egy lapáttal!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1911 Dátum: 2010. október 22. 19:26:52 pm » |
|
Póver, én elhiszem, hogy tartós konstrukció, hogyne lenne az, évtizedeken át több kontinensen "tesztelték", lényegében nincs hiba, amivel ne találkoztak volna a tervezők, szerelők. Ez mind szép, és jó, csak éppen olyan környezetszennyező, hogy az elképesztő. Nap, mint nap bújok a dzsekim mögé, és folytom vissza a lélegzetem, mert ezek az elavult szarok okádják a füstöt, olajat, kormot, amit akarsz (illetve nem akarsz). Tudom, hogy baromi erős, pl. a 49-es vonalán bármilyen más busz szenvedve vánszorog fel, ez ha lassan is, de gond nélkül felmegy, nem kell aggódni, mi van ha megáll. Jöhet persze a szöveg, hogy az E21 sem egy zöld autó, de nem is mennek százezreket évente vele a városban...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1912 Dátum: 2010. október 22. 19:30:55 pm » |
|
Szívás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1913 Dátum: 2010. október 22. 19:34:10 pm » |
|
Most lehet, közellenség leszek, de sz@rok rá.
Ha bármi befolyásom lenne a budapesti közlekedésre (és a vidéki városokéra), első számú célom lenne a 260-as, 280-as szériás Ikarusok száműzése a kohó túloldalára. Természetesen néhányat (ha nincs elég, ezt nem tudom) eltetetnék, felújíttatnék az utókornak.
Vennél helyette Mercit mi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1914 Dátum: 2010. október 22. 19:36:06 pm » |
|
Captain Púderel értek egyet. Vesszük a sok szar Volvot, ami évente széthullik, vettük ezt a VanHoolt, az már akkor szét volt hullva mikor még forgalomba sem helyezték nálunk. 280asokat kéne rendesen karbantartani, felújítani és akkor nem lenne probléma, örök élet meg egy nap. Credonak meg Volvonak nem jön be ez a mentalitás. Lehet máshol futnak, de amíg a sofőrők szarnak a buszaikra, ütik vágják őket (tisztelet a kivételnek) és nincsenek tükörsima utak, addig folyamatosan szét fog hullani. Nem véletlen hogy a 260/80ak még mai napig futnak, mert ide készültek, ide találták ki őket...
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1915 Dátum: 2010. október 22. 19:42:53 pm » |
|
Merci nem való a balkánra, arra költeni kell, nem is keveset Vannak jó magyar buszok, tessék megvenni őket. Ha nem érik el a kívánt szintet, fejleszteni. Credo, NABI, Ikarus, meg biztos van még. Csak amikor azt hallom, hogy az adott típus 200 millió forintból készült el.. Ja, bocs. Akkor a motor-váltó, elektronika jött, a vázszerkezet egy hatvanas évekbeli diplomatervnek a szintjét hozza, a kapaszkodók más színűek, és alkalmatlanabb helyen vannak, akkor nehéz megütni a Merci szintet. Volvo nem egy rossz busz, igaza van Thommy-nak, nem ide találták ki őket. Mondjuk utána lehet olvasni, mekkora az üzemképességi tényezőjük, amit tartanak is... Ha már itt tartunk, nekem a "kedvenc" egyébként az Ikarus 415. Az is egy elavult sz@r volt, mikor már megjelent is, de már pont van benne némi kényelem, egész erős, ki is néz valahogy, és bírják a strapát azok is. Amit nem értek, miért nem gázzal mennek a buszok (elkerülve a vitát, olyan motorral, ami erre lett fejlesztve)? Sokkal kisebb üzemeltetési költség, nagyságrendekkel kevesebb károsanyag kibocsátás. Vagy hibrid buszok. Hiszen mást se csinál, csak fékez, és áll egy helyben.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1916 Dátum: 2010. október 22. 19:45:05 pm » |
|
Póver, én elhiszem, hogy tartós konstrukció, hogyne lenne az, évtizedeken át több kontinensen "tesztelték", lényegében nincs hiba, amivel ne találkoztak volna a tervezők, szerelők. Ez mind szép, és jó, csak éppen olyan környezetszennyező, hogy az elképesztő. Nap, mint nap bújok a dzsekim mögé, és folytom vissza a lélegzetem, mert ezek az elavult szarok okádják a füstöt, olajat, kormot, amit akarsz (illetve nem akarsz). Tudom, hogy baromi erős, pl. a 49-es vonalán bármilyen más busz szenvedve vánszorog fel, ez ha lassan is, de gond nélkül felmegy, nem kell aggódni, mi van ha megáll. Jöhet persze a szöveg, hogy az E21 sem egy zöld autó, de nem is mennek százezreket évente vele a városban...
Igen környezetvédelem,Mivel mind az Ikarus,mind Rába módszeresen tönkre lett téve a 90es évek közepétől nem történt motorfejlesztés (leszámítva a 256os cummins és a 395ös Detroit motorjait)a 260,280ban lévő motorból akár lehetne fejleszteni euro 5ös minőségű motort de ugye ez nem érte meg a két cég ellehetetlenítőinek....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 22. 19:55:17 pm írta Mpower »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1917 Dátum: 2010. október 22. 19:49:21 pm » |
|
Merci nem való a balkánra, arra költeni kell, nem is keveset Vannak jó magyar buszok, tessék megvenni őket. Ha nem érik el a kívánt szintet, fejleszteni. Credo, NABI, Ikarus, meg biztos van még. Csak amikor azt hallom, hogy az adott típus 200 millió forintból készült el.. Ja, bocs. Akkor a motor-váltó, elektronika jött, a vázszerkezet egy hatvanas évekbeli diplomatervnek a szintjét hozza, a kapaszkodók más színűek, és alkalmatlanabb helyen vannak, akkor nehéz megütni a Merci szintet. Volvo nem egy rossz busz, igaza van Thommy-nak, nem ide találták ki őket. Mondjuk utána lehet olvasni, mekkora az üzemképességi tényezőjük, amit tartanak is... Ha már itt tartunk, nekem a "kedvenc" egyébként az Ikarus 415. Az is egy elavult sz@r volt, mikor már megjelent is, de már pont van benne némi kényelem, egész erős, ki is néz valahogy, és bírják a strapát azok is. Amit nem értek, miért nem gázzal mennek a buszok (elkerülve a vitát, olyan motorral, ami erre lett fejlesztve)? Sokkal kisebb üzemeltetési költség, nagyságrendekkel kevesebb károsanyag kibocsátás. Vagy hibrid buszok. Hiszen mást se csinál, csak fékez, és áll egy helyben. Ez mind szép és jó,csak az a gond hogy a hazai szervizek nem feltétlenül rendelkeznek megfelelő háttérrel illetve amíg az utasok és a sofőrök lelakják a 200asokat nem adnék nekik fapadot sem.A BKVs Ikarusok nagyrészében szívó motor van ezt ne feledjük el ezért a sok károsanyag és a füst MINIMUM D10 kellene beléjük hanem D11
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1918 Dátum: 2010. október 22. 19:53:50 pm » |
|
Captain Púderel értek egyet. Vesszük a sok szar Volvot, ami évente széthullik, vettük ezt a VanHoolt, az már akkor szét volt hullva mikor még forgalomba sem helyezték nálunk. 280asokat kéne rendesen karbantartani, felújítani és akkor nem lenne probléma, örök élet meg egy nap. Credonak meg Volvonak nem jön be ez a mentalitás. Lehet máshol futnak, de amíg a sofőrők szarnak a buszaikra, ütik vágják őket (tisztelet a kivételnek) és nincsenek tükörsima utak, addig folyamatosan szét fog hullani. Nem véletlen hogy a 260/80ak még mai napig futnak, mert ide készültek, ide találták ki őket...
Igen alapvetően hazai utakra lettek tervezve,meg igazából Finta László annó 20évre tervezte a 200as családot hogy ebből több lett az más lapra tartozik.A 400as széria nem lenne rossz csak rossz alapanyagból dolgoztak a E98 és a 395 396os sorozatot pedig a váztörés sújtotta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1919 Dátum: 2010. október 22. 19:55:15 pm » |
|
Jól van elég lesz már az ikarusból, köszönjük!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|