MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #7560 Dátum: 2014. január 12. 10:27:33 am » |
|
Ezért is írtam,hogy "itt,most lett elkalapálva az M3" ,az E-ben,meg az S-ben 525ló,a C-ben,csak 512,legalábbis én úgy tudom,a 625lovas fészliftről nem is tudtam ,gondolom azért kellett az új M3-at megtölteni ,igen,a pilóta nem volt a helyzet magaslatán,az öltönyös,aranyórás benz sofőr megelőzte.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #7561 Dátum: 2014. január 12. 16:14:36 pm » |
|
Tévedsz, az új M3-as nem erősebb. És ezért sokan nyavalyognak is. Ezért is írtam,hogy "itt,most lett elkalapálva az M3" ,az E-ben,meg az S-ben 525ló,a C-ben,csak 512,legalábbis én úgy tudom,a 625lovas fészliftről nem is tudtam ,gondolom azért kellett az új M3-at megtölteni ,igen,a pilóta nem volt a helyzet magaslatán,az öltönyös,aranyórás benz sofőr megelőzte.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #7562 Dátum: 2014. január 12. 16:44:54 pm » |
|
Józsi! Nem tévesztetted te el a fórumot? Ez nem a csirkelábasok lapja itt azért nem kellene ennyire fetisizálni a stuttgartit ....... Nem beszélve arról, hogy semmi értelme egy kis bömbit összehasonlítani a csirkelábasok egyik legnagyobbjával
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #7563 Dátum: 2014. január 12. 17:18:58 pm » |
|
Ez az offtopic, ide elfér
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #7564 Dátum: 2014. január 12. 17:43:44 pm » |
|
Tévedsz, az új M3-as nem erősebb. És ezért sokan nyavalyognak is.
A magazin szerint 431le 5390-7000rpm,406Ł ft~568nm 1800-5390rpm,ezért mondjuk én nem nyavajognék. 0-100 4.1sec az automata,4.3 a manuális,szerintem ez is rendben van ,minden rugalmassági mérésen jobb az előző M3-nál,szóval szerintem odabasz. Megint nálunk a labda. Gisti bátyám,nem fetisizálom a benzt,hanem a BMW-t hasonlítottam össze vele,szerintem ők az egyetlen érdemi konkurencia,a fabudit,meg a fókusz st-t,golf gti-t,stb én nem tartom összehasonlítási alapnak. Nem mellesleg kis bömbi,kis benz .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #7565 Dátum: 2014. január 12. 17:48:01 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #7566 Dátum: 2014. január 12. 18:05:31 pm » |
|
Simán. Az új M3 erősebb,nyomatékosabb mint az előző M3,vagyis jobb,újra nálunk a labda,mert az új már elkeni az azonos benzt,ha ez eddig nem derült volna ki.Szerinted mi dönt egy dinamóméteres mérésneél,vagy egy hivatalos(gyári) gyorsulási,rugalmassági mérésnél? Ott nincs helye buzulásnak,sima számok. A szalonban viszont már a vásárló eldöntheti,hogy ezek ellenére/éppen ezért melyik gyártó termékét vásárolja meg,a saját szubjektív szempontjai alapján. Az én szempontjaim itt azok,hogy hármast nem vennék,mert kicsi nekem,a családnak,pedig szép,újra BMW motor van benne,meg minden.Új C benzt sem vennék,szintén a méretezése miatt,és csúfnak látom a hülye kocka lámpáit,akár milyen V8 is dübörög benne.Az M5,meg az E osztály csúcsmodelljei lennének a célgépek,ott már vélhetően nem lenne hiányérzetem sem motorok terén,sem a térérzetben,itt testhosszal győzne a BMW a forma miatt,már csak össze kell gereblyéznem az a 30-35 milliónyi fabatkát ,amire el lehet cserélni őket a szalonban.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 12. 23:22:49 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #7567 Dátum: 2014. január 12. 18:37:49 pm » |
|
Írod, hogy "újra BMW motor van benne". Tehát a turbós sorhat "BMW-sebb" mint egy szívó V8? Mitől? És pont Te favorizálod a sorhatot a V8-cal szemben? Simán. Az új M3 rősebb,nyomatékosabb mint az előző M3,vagyis jobb,újra nálunk a labda,mert az új már elkeni az azonos benzt,ha ez eddig nem derült volna ki.Szerinted mi dönt egy dinamóméteres mérésneél,vagy egy hivatalos(gyári) gyorsulási,rugalmassági mérésnél? Ott nincs helye buzulásnak,sima számok. A szalonban viszont már a vásárló eldöntheti,hogy ezek ellenére/éppen ezért melyik gyártó termékét vásárolja meg,a saját szubjektív szempontjai alapján. Az én szempontjaim itt azok,hogy hármast nem vennék,mert kicsi nekem,a családnak,pedig szép,újra BMW motor van benne,meg minden.Új C benzt sem vennék,szintén a méretezése miatt,és csúfnak látom a hülye kocka lámpáit,akár milyen V8 is dübörög benne.Az M5,meg az E osztály csúcsmodelljei lennének a célgépek,ott már vélhetően nem lenne hiányérzetem sem motorok terén,sem a térérzetben,itt testhosszal győzne a BMW a forma miatt,már csak össze kell gereblyéznem az a 30-35 milliónyi fabatkát ,amire el lehet cserélni őket a szalonban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #7568 Dátum: 2014. január 12. 19:21:16 pm » |
|
Írod, hogy "újra BMW motor van benne". Tehát a turbós sorhat "BMW-sebb" mint egy szívó V8? Mitől? És pont Te favorizálod a sorhatot a V8-cal szemben? De az pénteken volt, most meg vasárnap van. Változik a világ. Lehet kedden dízeles napja lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #7569 Dátum: 2014. január 12. 19:23:20 pm » |
|
Hű marad változó elveihez.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #7570 Dátum: 2014. január 12. 19:26:34 pm » |
|
Hű marad változó elveihez. Like.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #7571 Dátum: 2014. január 12. 20:33:57 pm » |
|
Egyúttal meg is sirathatjuk a szívó M-es modelleket, mert ha nem tévedek, innentől mindegyik modell biturbós lesz Ideje bespájzolni egy jó állapotú S85-öt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 12. 20:37:15 pm írta M5swap »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #7572 Dátum: 2014. január 12. 23:20:22 pm » |
|
Írod, hogy "újra BMW motor van benne". Tehát a turbós sorhat "BMW-sebb" mint egy szívó V8? Mitől? És pont Te favorizálod a sorhatot a V8-cal szemben? Igen,a bajor v8-at sosem favorizáltam,a töltött kishatos 100x inkább mint a v8,v10.A v8 az nem ment sosem a BMW-nek,sor6, V12,az M10 komolyabb verziói,illetve az S14 is több nekem mint bármelyik BMW v8,már kifejtettem párszor.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #7573 Dátum: 2014. január 12. 23:21:12 pm » |
|
De az pénteken volt, most meg vasárnap van. Változik a világ. Lehet kedden dízeles napja lesz. Semmi sem változott.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #7574 Dátum: 2014. január 13. 06:11:06 am » |
|
...A v8 az nem ment sosem a BMW-nek,sor6, V12,az M10 komolyabb verziói...
Mégis a v12 betegeskedik többet, a v8 modernebb is jócskán, erőben meg nincs sok közöttük. A ráfordításról meg ne is beszéljünk. Inkább egy v8, mint két összeforgatott m20.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #7575 Dátum: 2014. január 13. 10:42:44 am » |
|
Motorikusan is vannak különböző ízlésű emberek, talán egy dologban tudunk mindannyian egyetérteni, hogy "élmény" szempontjából rossz irányba haladnak a dolgok a BMW-nél (is), olyan motorok, mint régen, már sosem lesznek - sajnos a feeling és a környezetszennyezés nem járnak kéz a kézben - és persze az igazi, férfias/fickós vezetési élmény sem az már a sok elektronikus kütyüvel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #7576 Dátum: 2014. január 13. 17:36:47 pm » |
|
Nem mellesleg kis bömbi,kis benz . Ezt benéztem bocs
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #7577 Dátum: 2014. január 13. 21:02:14 pm » |
|
Lécci segítsetek! Opel Corsa C-ről keresek RealOEM szerű képes adatbázist. Egyet találtam, de mintha a turbórendszer (1.3cdti) nem lenne benne, vagy nagyon béna vok. http://www.partsbase.org/opel/corsa-c-2001-/ Kösz
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #7578 Dátum: 2014. január 13. 21:39:39 pm » |
|
DCn torrenten keress rá... Opel EPC
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #7579 Dátum: 2014. január 14. 20:54:00 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #7580 Dátum: 2014. január 15. 06:22:10 am » |
|
De az pénteken volt, most meg vasárnap van. Változik a világ. Lehet kedden dízeles napja lesz. Üdv Mike! esetleg mondhatnál egy garnitúra lottószámot...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #7581 Dátum: 2014. január 15. 09:21:16 am » |
|
Üdv Mike! esetleg mondhatnál egy garnitúra lottószámot...
Promega! Bearanyoztad a napom. Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
marci95
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #7582 Dátum: 2014. január 15. 09:40:03 am » |
|
Sziasztok! A haverom (hatalmas mázlista) kapott 5000 eurót az első autójára, amennyiből már nagyon szép autókat lehet kapni, igen ám de megszabták, hogy 5 évesnél nem lehet öregebb ,,mert hogy azzal majd nem lesz semmi baj,,. A kérdésem/kérésem az lenne, hogy minden létező indokot ami az öreg autók (pláne BMWk) mellett szólnak soroljatok fel. Előre is köszi, Marci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #7583 Dátum: 2014. január 15. 10:03:21 am » |
|
Sajnos egy dolog biztosan a régebbiek ellen szól, a biztonsági szint, és a szülőknek nyilván pont ez a legfontosabb - nekem is az lenne apaként - úgyhogy nem lesz egy könnyű menet. Légzsákok, ABS sok ember életét mentették már meg, ezek a legtöbb cápából hiányoznak. Elvileg csak az élmény faktor, a feeling az, ami mellettük szól (és nekünk fanatikusoknak ez a lényeg ), ill. néhány modellnél a használt, bontott alkatrészek jó hozzáférhetősége és olcsósága. De ha már 5 rugós árról beszélünk, az egy következő etap, hogy ebbe milyen modellt és milyen állapotban érdemes venni. Mivel fiatal a srác és első autó, akkor az én javaslatom egy patika E21 320 vagy E28 520 - legalább a 6 henger legyen meg ). Ha anyagiasak a szülők, lehet mondani nekik, hogy a cápák értéke már nő, míg egy fiatal népautóé mindig is csak amortizálódni fog. Ami a megbízhatóságot illeti, az nettó hülyeség, hogy a fiatal autóval nem lesz semmi baj. Elsősorban az autó előéletétől és a használatától függ, hogy lesz-e, lehet-e vele baj, nem a korától. Egy W124-es Merga elpusztíthatatlansága pl. már soha nem fog visszatérni egy újabb E osztályos Mercibe. Továbbá az újabb modelleknél jellemzően az elektronika és a sok modern bizbasz romlik el, amelyek a 20-30 éves autókban még nem voltak benne... Üdv. Sziasztok! A haverom (hatalmas mázlista) kapott 5000 eurót az első autójára, amennyiből már nagyon szép autókat lehet kapni, igen ám de megszabták, hogy 5 évesnél nem lehet öregebb ,,mert hogy azzal majd nem lesz semmi baj,,. A kérdésem/kérésem az lenne, hogy minden létező indokot ami az öreg autók (pláne BMWk) mellett szólnak soroljatok fel. Előre is köszi, Marci
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 15. 10:14:25 am írta M5swap »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #7584 Dátum: 2014. január 15. 15:49:44 pm » |
|
Az egyik autó, a másik meg sterilen biztonságos közlekedőedény. A különbség kb olyan mint valami guszta sült étel profin tálalva, vagy egy állványról lógó infúzió. Mindkettő táplál, de mégis az előbbi ízletesebb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #7585 Dátum: 2014. január 15. 19:21:01 pm » |
|
DCn torrenten keress rá... Opel EPC
Őőőőőőő, köszi. Szerencsére egyik u.öcs elég durván kocka
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #7586 Dátum: 2014. január 15. 19:35:49 pm » |
|
elkezdtem letölteni neked... 7.2Gb
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
marci95
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #7587 Dátum: 2014. január 15. 20:06:54 pm » |
|
Köszi a válaszokat srácok! Én az E30 318IS-t ajánlottam, mi a véleményetek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #7588 Dátum: 2014. január 15. 20:16:39 pm » |
|
Én vertem volna seggem a földhöz ha az első autóm az lett volna
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #7589 Dátum: 2014. január 15. 20:30:13 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|