MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1710 Dátum: 2010. január 02. 20:04:21 pm » |
|
Érdemes a kommenteket is elolvasni ,megnyilatkozik egy-két szellemi bulldózer ott is!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1711 Dátum: 2010. január 02. 20:14:54 pm » |
|
Mr v12 csak neked,tudom ez már a full nejlon,de azé ott van,a maga 810ps is elég lenne gondolom,ezzel csak kibékülnél,mert én simán Akinek kevés lenne az M5-ös BMW gyári 500 lóerős teljesítménye, az a legjobban akkor jár, ha meg sem áll Kaliforniáig és felkeresi a Currency Motors nevű tuningcéget. A derék amerikai szakemberek 810-re pumpálták fel a lóerők számát két turbófeltöltő segítségével, amelyeket az autó alá, közvetlenül a kipufogók mellé szereltek. A cég indoklása szerint erre azért volt szükség, mert elöl túlhevítette volna a motorteret a két feltöltő. A 350 ezer dolláros, azaz mintegy 67 millió forintos számla tartalmazza még a saját fejlesztésű intercoolert (kissé szebben: töltőlevegő-hűtőt) és az egyedi kipufogórendszert is, amely vélhetően elég kellemes orgánumot kölcsönöz a V10-es motornak. Az autó beltere ugyancsak extravagánsra sikeredett, ugyanis krokodilbőr betétek dobják fel a hangulatot. Akit nem riasztott el a vételár, és szeretne egy olyan autót a garázsában tudni, amely elméletileg 383 km/órával is képes száguldani, az mielőbb vegye fel a kapcsolatot a tuningcéggel, ugyanis a tervek szerint mindössze 10 darab megvadított M5-öst készítenek
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1712 Dátum: 2010. január 02. 20:16:28 pm » |
|
Érdemes a kommenteket is elolvasni ,megnyilatkozik egy-két szellemi bulldózer ott is! asszem a professzor: rotoman - 15 , 2008.09.04, 09:03 ! válasz Ez egy 6 literes motor, a fele 3 liter = 3000 cc 160 doboz = 160 x 9 x 2 * 5 = 14.400 cc Mégis hogy férne bele? + ha azt is figyelembe vesszük hogy a cigi nem folyadék, tehát nem tölti ki teljesen a rendelkezésére álló teret (mert kockás doboz) akkor máris egyértelmű hogy a tizede sem fér be. Gratula HAON, és tehetségtelen bérfirkászai.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1713 Dátum: 2010. január 02. 20:18:30 pm » |
|
Mr v12 csak neked,tudom ez már a full nejlon,de azé ott van,a maga 810ps is elég lenne gondolom,ezzel csak kibékülnél,mert én simán Akinek kevés lenne az M5-ös BMW gyári 500 lóerős teljesítménye, az a legjobban akkor jár, ha meg sem áll Kaliforniáig és felkeresi a Currency Motors nevű tuningcéget. A derék amerikai szakemberek 810-re pumpálták fel a lóerők számát két turbófeltöltő segítségével, amelyeket az autó alá, közvetlenül a kipufogók mellé szereltek. A cég indoklása szerint erre azért volt szükség, mert elöl túlhevítette volna a motorteret a két feltöltő. A 350 ezer dolláros, azaz mintegy 67 millió forintos számla tartalmazza még a saját fejlesztésű intercoolert (kissé szebben: töltőlevegő-hűtőt) és az egyedi kipufogórendszert is, amely vélhetően elég kellemes orgánumot kölcsönöz a V10-es motornak. Az autó beltere ugyancsak extravagánsra sikeredett, ugyanis krokodilbőr betétek dobják fel a hangulatot. Akit nem riasztott el a vételár, és szeretne egy olyan autót a garázsában tudni, amely elméletileg 383 km/órával is képes száguldani, az mielőbb vegye fel a kapcsolatot a tuningcéggel, ugyanis a tervek szerint mindössze 10 darab megvadított M5-öst készítenek Azért 67 milkóért ne legyen már rozsdás a kipufogó....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1714 Dátum: 2010. január 02. 20:54:24 pm » |
|
Mr v12 csak neked,tudom ez már a full nejlon,de azé ott van,a maga 810ps is elég lenne gondolom,ezzel csak kibékülnél,mert én simán Akinek kevés lenne az M5-ös BMW gyári 500 lóerős teljesítménye, az a legjobban akkor jár, ha meg sem áll Kaliforniáig és felkeresi a Currency Motors nevű tuningcéget. A derék amerikai szakemberek 810-re pumpálták fel a lóerők számát két turbófeltöltő segítségével, amelyeket az autó alá, közvetlenül a kipufogók mellé szereltek. A cég indoklása szerint erre azért volt szükség, mert elöl túlhevítette volna a motorteret a két feltöltő. A 350 ezer dolláros, azaz mintegy 67 millió forintos számla tartalmazza még a saját fejlesztésű intercoolert (kissé szebben: töltőlevegő-hűtőt) és az egyedi kipufogórendszert is, amely vélhetően elég kellemes orgánumot kölcsönöz a V10-es motornak. Az autó beltere ugyancsak extravagánsra sikeredett, ugyanis krokodilbőr betétek dobják fel a hangulatot. Akit nem riasztott el a vételár, és szeretne egy olyan autót a garázsában tudni, amely elméletileg 383 km/órával is képes száguldani, az mielőbb vegye fel a kapcsolatot a tuningcéggel, ugyanis a tervek szerint mindössze 10 darab megvadított M5-öst készítenek Köszönöm,hogy gondoltál rám ,de úgy 3-4éve már benne volt az itteni BMW magazinban,a belseje is,krokodilbőröstül/okádék/,az általános véleményem erről az autóról,hogy ez egy azon kivételekből amik erősítik a szabályt,mármint,hogy odaát minden olcsóbb,és jobb.Ez itt értelmetlenül túl lett árazva,a 800le jól hangzik,biztos meg is van,de 67 millkóért........... :Dugyan már,itthon kb 4-5millkóból összedobnák a turbósítást,és ebből kb 2millkó csak a motorvezérlő(k),meg a programozás,csodák nincsenek.A belső az szar úgy ahogy van/amcsi ízlés,pl. bangle/gondolom kapott még fékeket,meg kerekeket is,szerintem azzal együtt sem éri meg.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #1715 Dátum: 2010. január 05. 01:00:46 am » |
|
nejlonhuszárok figyelem!! tud valaki linkelni e34 tesztet (ha lehet magyar nyelvül)? kíváncsi lennék, miket írnak róla az újságírók stb ... jöhet a régi, 88-as teszt is rögtön miután bemutatták, de jöhet újabb is. ( totalcaron láttam a sabcmobilt meg a zöld kombis tesztet is) töréstesztet már találtam a tecső-n , az nem volt annyira meggyőző... íme: http://www.youtube.com/watch?v=aSOODbpCNwA#előre is danke sehr!
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1716 Dátum: 2010. január 05. 19:59:42 pm » |
|
Nem kell itt semmit linkelni.Az egész ott kezdődött,hogy a béjemwé rájött,hogy az e-28 as nem igazán versenyképes,meg amúgy is eljött az ideje a frissítésnek. Hosszas tervezés és tesztelés után leváltódott az e-28,és helyette megjelent a modell kínálatban,az utód e-34.Minden várakozást felülmúlt,még a konkurensek is méltó ellenfél ként tisztelték. Méretei,majd 1 osztállyal nagyobb kategóriába sorolta.Arányai hibátlanok,extrák terén maga mögé utasította más országok rivális autóit. Röviden ennyi,de lehet még ragozni,de felesleges,hisz ez a típus önmagáért beszél.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #1717 Dátum: 2010. január 05. 20:04:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1718 Dátum: 2010. január 05. 20:13:45 pm » |
|
Először is szia,v. jó estét kívánok,v. búúúú,nálad az utóbbi.A másik,hagyhatnál szünetet a bebüfögésed között. A harmadik,ha jól látom,ez az "Újabb BMW modellek:E30.................." garázsa.Akkor az igénytelen buta módon behányt szöveggel,szerinted kinek kell innen elhúznia,haaaaa
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1719 Dátum: 2010. január 06. 23:34:08 pm » |
|
Na,szép álmokat mindenkinek
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1720 Dátum: 2010. január 06. 23:38:30 pm » |
|
Csak nektek,csak most:
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1721 Dátum: 2010. január 07. 20:14:26 pm » |
|
Na ezek már egyből szebbek,nem hiába Bmw,öröm a szemnek
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1722 Dátum: 2010. január 07. 21:16:11 pm » |
|
nejlonhuszárok figyelem!! tud valaki linkelni e34 tesztet (ha lehet magyar nyelvül)? kíváncsi lennék, miket írnak róla az újságírók stb ... jöhet a régi, 88-as teszt is rögtön miután bemutatták, de jöhet újabb is. ( totalcaron láttam a sabcmobilt meg a zöld kombis tesztet is) töréstesztet már találtam a tecső-n , az nem volt annyira meggyőző... íme: http://www.youtube.com/watch?v=aSOODbpCNwA#előre is danke sehr! A törésteszt nem a kamerák előtt zajlik, hanem az életben. Ha nem E32 jön szembe valszeg túléled, ennyi. Az 5 csillagos rönőkat úgy töri szarrá, hogy az E34 még lábon hazajön. Minek ide törésteszt? Fasza és kész.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1723 Dátum: 2010. január 07. 22:16:26 pm » |
|
nézd meg a sabc gyerek összetört E34-ét. azon látható, hogy miben van anyag, és mi az ami "biztonságos". leszarom a csillagot, acél, acél, több kg, több kg.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1724 Dátum: 2010. január 07. 22:17:06 pm » |
|
Nem e28at tört össze?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1725 Dátum: 2010. január 07. 22:19:13 pm » |
|
Azt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1726 Dátum: 2010. január 07. 22:20:45 pm » |
|
azt is. meg 34-est is. (egy kék 520i-t)
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1727 Dátum: 2010. január 07. 22:24:17 pm » |
|
Bocsi erről nem tudtam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1728 Dátum: 2010. január 07. 22:26:30 pm » |
|
Arról a törött E34-ről nyomathatnál képet. Az E28-at láttam, az utasfülke meglepően ép maradt.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1729 Dátum: 2010. január 07. 22:32:34 pm » |
|
Igen!! Sőt, nagyon egyben maradt egy ilyen bukfenc után..... Gondolnád, hogy annak az E28-nak a hűtője van most az enyémben??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1730 Dátum: 2010. január 07. 22:34:37 pm » |
|
Nem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #1731 Dátum: 2010. január 07. 23:26:19 pm » |
|
Arról a törött E34-ről nyomathatnál képet. Az E28-at láttam, az utasfülke meglepően ép maradt.
az e34-et hátulról megnyomta egy perverz kamionos... az e28 meg... hát jah... 5ször landolt tetőn ha minden igaz...
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1732 Dátum: 2010. január 07. 23:29:11 pm » |
|
Arról a törött E34-ről nyomathatnál képet. Az E28-at láttam, az utasfülke meglepően ép maradt.
Tessék parancsolni:
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1733 Dátum: 2010. január 07. 23:39:03 pm » |
|
Az szép... Jobbra akart kanyarodni, a kamionos meg nem találta a féket?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1734 Dátum: 2010. január 07. 23:39:21 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1735 Dátum: 2010. január 08. 00:01:31 am » |
|
Az szép... Jobbra akart kanyarodni, a kamionos meg nem találta a féket? A másik jobbra. Balra akart kanyarodni,de a kamionos bebambult (elismerte) és hátulról elkapta a csücskét.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #1736 Dátum: 2010. január 09. 21:55:56 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1737 Dátum: 2010. január 09. 22:07:56 pm » |
|
ebből úgy tudom, hogy készült egy, vagy egy pár darab.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1738 Dátum: 2010. január 09. 22:09:57 pm » |
|
Egy tétova lépés a cabrió felé.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #1739 Dátum: 2010. január 09. 22:25:19 pm » |
|
válságmodell... kevesebb vas, több textil, kevesebb kilincs amúgy nekem nagyon tetszik,kár, hogy nem gyártották, vagy ha gyártották volna se lenne rá pénzem
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
|