Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3390 Dátum: 2011. január 14. 11:50:44 am » |
|
Csak tekerjétek fel a hangerőt és hallgassátok! http://www.youtube.com/watch?v=PtGZOgLsNdsAsszongya': gluppgluppgluppglupphörrrhörrrhörrrHŐŐRRRRRRRgluppgluppgluppgluppglupp
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3392 Dátum: 2011. január 15. 12:10:27 pm » |
|
fogalmam sincs mi van itt,ami érték.
Hát te!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3393 Dátum: 2011. január 15. 12:52:51 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3394 Dátum: 2011. január 15. 12:59:55 pm » |
|
Ha hazajössz és nyitsz egy vállalkozást, próbáld meg mutyizás nélkül ezt megadni minden alkalmazottadnak. (Ha sikerül, szólj, megyek hozzád melózni! )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3395 Dátum: 2011. január 15. 13:03:24 pm » |
|
Ha hazajössz és nyitsz egy vállalkozást, próbáld meg mutyizás nélkül ezt megadni minden alkalmazottadnak. (Ha sikerül, szólj, megyek hozzád melózni! ) Nyugi,ha elkezdem idén,1 alkalmazottam lesz csak:én!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3396 Dátum: 2011. január 15. 16:00:46 pm » |
|
Végre emelik a benzint,sokkal járhatóbb lesz a város vagy mégsem. Mr szerintem ne is gyere soha haza.Itt minden szar,semmi nem működik,mindenki vagy a nagy többség ügyeskedő,a kormányokkal is baj van,szerintem jobb ott neked hol is Anglia,nem megsértődni
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3397 Dátum: 2011. január 15. 20:21:00 pm » |
|
Eladtam ma mind a 170 lovamat... Ez a mutatvány ma várható az én előadásomban,úgy 22:15 tájékán.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3398 Dátum: 2011. január 15. 20:22:20 pm » |
|
Milyen propelleres lesz helyette... ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #3399 Dátum: 2011. január 15. 20:29:22 pm » |
|
Eladtam ma mind a 170 lovamat... Ez a mutatvány ma várható az én előadásomban,úgy 22:15 tájékán. Az egész família tíz percig hahotázott. Naggggyon cool!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3400 Dátum: 2011. január 15. 20:32:45 pm » |
|
Eladtam ma mind a 170 lovamat... Ez a mutatvány ma várható az én előadásomban,úgy 22:15 tájékán. Eset a hó?ako a Don most bajban van
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3401 Dátum: 2011. január 15. 21:14:30 pm » |
|
Eladtam ma mind a 170 lovamat... ... .. . Hát sajnálom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3402 Dátum: 2011. január 15. 22:52:32 pm » |
|
Ez van... Ne sajnáld Drusza. Én sem teszem... Itt ülök az ágyamon,ezen a nagy rakás gubán és nem őszinte a mosolyom. De csak ha a kocsira gondolok. Minden más tekintetben isteni segítség volt ez. Most már semmim sincs,ami haza kötne jogilag. ...úgyhogy ha megyek,akkor csak látogatóba és csak kis időre. És BENCE! A következő??? hm... lássukcsak. Legyen elég annyi hogy itt van nem messze,egy Paceco-i garázs egyik sarkában és rám vár. És nem ebbe a topikba való. ...de ez csak feltételes mód,még nem tuti. ...az utolsó képem róla...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 15. 22:56:00 pm írta TurbóDénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3403 Dátum: 2011. január 20. 20:43:32 pm » |
|
A kortalan formavilág legjobb példája e-34
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3404 Dátum: 2011. január 20. 20:50:55 pm » |
|
A kortalan formavilág legjobb példája e-34
Igen,nem tartom kiemelkedően szépnek,de a mai ötösöktől sokkal jobb,ma láttam egyet a legújabb ötösből,kombit,pedig szép sötét szürke volt,meg vagy 18-as kerekek,meg minden,de én tök nyominak látom,meg kicsinek,pont mellettem állt meg a zebránál pár másodpercig néztem,csúf,nem kellene.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 20. 20:58:21 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3405 Dátum: 2011. január 20. 21:04:19 pm » |
|
Igen,nem tartom kiemelkedően szépnek,de a mai ötösöktől sokkal jobb,ma láttam egyet a legújabb ötösből,kombit,pedig szép sötét szürke volt,meg vagy 18-as kerekek,meg minden,de én tök nyominak látom,meg kicsinek,pont mellettem állt meg a zebránál pár másodpercig néztem,csúf,nem kellene. Pedig biztos nem kicsi, ha a 7-es padlólemezére építik... Múlkor mérőszalaggal hasonlítgattam az E28-at és az E61-et, érdekes adatok jöttek ki. A belső tér érdekelt csak, azt méregettem. Az E61 szélességre (ajtókárpittól-ajtókárpitig mérve) 11 cm-el szélesebb. A műszerfaltól a hátsó üléstámláig centire ugyanaz a távolság. Viszont magasságra is nagyobb az új, és más az üléspozíció, ezért tágasabb. Az E61-ben simán beülök magam mögé, az E28-ban szét kell tenni a lábam magam mögött. (181 cm voltam a sorozáskor annó... )
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3406 Dátum: 2011. január 20. 21:24:41 pm » |
|
Pedig biztos nem kicsi, ha a 7-es padlólemezére építik... Múlkor mérőszalaggal hasonlítgattam az E28-at és az E61-et, érdekes adatok jöttek ki. A belső tér érdekelt csak, azt méregettem. Az E61 szélességre (ajtókárpittól-ajtókárpitig mérve) 11 cm-el szélesebb. A műszerfaltól a hátsó üléstámláig centire ugyanaz a távolság. Viszont magasságra is nagyobb az új, és más az üléspozíció, ezért tágasabb. Az E61-ben simán beülök magam mögé, az E28-ban szét kell tenni a lábam magam mögött. (181 cm voltam a sorozáskor annó... ) Nem baj,ha ott lesz a 18 misi a zsebemben,új családi kombira,messze elkerülöm a BMW szalont!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3407 Dátum: 2011. január 20. 21:33:33 pm » |
|
Nem baj,ha ott lesz a 18 misi a zsebemben,új családi kombira,messze elkerülöm a BMW szalont! Nekem háromésfél volt a zsebembem, és elkerültem a buzuki szalont Az E61-es egy százassal volt olcsóbb egy új klímás, ötajtós stiftnél. Hitelt pedig nem veszek fel autóvásárlásra, elvből. Eddig úgy néz ki, jól döntöttem.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #3409 Dátum: 2011. január 21. 14:37:19 pm » |
|
A kortalan formavilág legjobb példája e-34
szépek az illesztések
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3410 Dátum: 2011. január 21. 14:43:00 pm » |
|
szépek az illesztések Lássuk csak mennyi idős lehet.........nem hiszem,hogy szalon autó 250km az órában
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3411 Dátum: 2011. január 21. 17:13:29 pm » |
|
jajj toi, örökké az E34... ha látok egyet majdhogynem szégyellem, hogy BMW-m van... de kinek a pap, kinek a papné ugye
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3412 Dátum: 2011. január 21. 18:14:30 pm » |
|
Igen,nem tartom kiemelkedően szépnek,de a mai ötösöktől sokkal jobb,ma láttam egyet a legújabb ötösből,kombit,pedig szép sötét szürke volt,meg vagy 18-as kerekek,meg minden,de én tök nyominak látom,meg kicsinek,pont mellettem állt meg a zebránál pár másodpercig néztem,csúf,nem kellene. A hostes csajok rém avíttosak vannak felöltözve
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3413 Dátum: 2011. január 22. 15:03:30 pm » |
|
jajj toi, örökké az E34... ha látok egyet majdhogynem szégyellem, hogy BMW-m van... de kinek a pap, kinek a papné ugye Szerintem azért van tetves e-34 em mert tetszik röviden ennyi.Sőt mert egyedi (viszonylag) jó állapotban van.Miért nincs e-21 em??? mert volt egy pár de csak kis aranyosként maradt meg emlékeimben.E-24 volt kettő túl nyers,ellenben szép forma,de a gazdagok játszóautója.E-28 kizárólag M535 az meg mint a fehér holló.E-23 na az autó,az a csúcs,volt egy hibátlan de összetört sajna.Olyan v. csak hasonlót talán találni,ha egyáltalán eladó van belőle.Pudva nem kell,arra sem időm sem pénzem,mi maradt e-34 és minden vele töltött perc katarzis. Ellenben veled ha én látok egy kis e-21 et örülök a látványnak,hogy van még belőlük,és egész szépeket látni mostanában.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 23. 17:37:35 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #3414 Dátum: 2011. január 22. 17:21:54 pm » |
|
Lehet félreértem, de a hirdetésben szereplő autó a tiéd? Árulod?
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3415 Dátum: 2011. január 22. 17:42:08 pm » |
|
régen volt az övé
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3416 Dátum: 2011. január 22. 17:56:11 pm » |
|
Az ára se semmi 2.295.000 na meg ez sem semmi "Magyarországon is csak hivatalos márkaszervízben volt szervízelve." Bombajó duma,ha ő a gazdi a behozataltól kezdve,abban az esetben talán hihető,persze a számlák igazolásával,de az sem jelent semmit.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #3417 Dátum: 2011. január 22. 18:48:02 pm » |
|
Collins: igen, időközeben sikerült értelmeznem a szöveget Rnie: Ez a Kevin féle törött elejű, vagy telejesen más? Szépnek tűnik képekről, egy nagyon rövid pillanatig el is gondolkodtam rajta, hogy hogyan tudnám finanszírozni, de aztán meggyőztem magam, hogy nem kell a baj...
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3418 Dátum: 2011. január 22. 20:18:10 pm » |
|
Szerintem azért van tetves e-34 em mert testszik röviden ennyi.Sőt mert egyedi (viszonylag) jó állapotban van.Miért nincs e-21 em??? mert volt egy pár de csak kis aranyosként maradt meg emlékeimben.E-24 volt kettő túl nyers,ellenben szép forma,de a gazdagok játszóautója.E-28 kizárólag M535 az meg mint a fehér holló.E-23 na az autó,az a csúcs,volt egy hibátlan de összetört sajna.Olyan v. csak hasonlót talán találni,ha egyáltalán eladó van belőle.Pudva nem kell,arra sem időm sem pénzem,mi maradt e-34 és minden vele töltött perc katarzis. Ellenben veled ha én látok egy kis e-21 et örülök a látványnak,hogy van még belőlük,és egész szépeket látni mostanában. Lehet rosszat mondok,de én el tudnék viselni off autóként egy E34 et,simán lecserélném a fingót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3419 Dátum: 2011. január 23. 12:04:58 pm » |
|
Motort cseréltem,lóerő bőséggel van,fogyasztás lényegtelen.Mr ez talán neked is megfelelne igaz e-32 kasziban
|
750ia
|
|
|
|