VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3480 Dátum: 2011. február 07. 19:43:19 pm » |
|
Soha el nem készülő motort már nem tudtál írni. Kocsit sem fogsz tudni lassan. Pont az ilyenek,mint te ösztönöznek. Rám épp ellenkezőleg hat a cikizés, mint Rád!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3481 Dátum: 2011. február 07. 19:43:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3482 Dátum: 2011. február 07. 19:44:54 pm » |
|
Rögtön előkotortad Pubikám,ebből arra engedek következtetni hogy neked is bejön. Ha lesz borbélyházam ez lesz a taxi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3483 Dátum: 2011. február 07. 19:48:35 pm » |
|
Soha el nem készülő motort már nem tudtál írni. Kocsit sem fogsz tudni lassan. Pont az ilyenek,mint te ösztönöznek. Rám épp ellenkezőleg hat a cikizés, mint Rád! te diló,annyira gátlástalan vagyok,hogy semmi nem lep meg,vagyis de az aki gyereket ver v. állatot kínoz.Az hogy ilyen és hasonló emberkék kritizálnak esetleg,az direkt jó szeretek vitázni Egy biztos a piros belsős nejlon nekem se barátom,de csak a bele miatt
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3484 Dátum: 2011. február 07. 19:49:40 pm » |
|
Toi. Kezeltesd már a komplexusod. Ha annyira nem fogadnánk el, már rég hőlégfúvóval mennénk a műanyag lökhárítódhoz! Frissen fújva,ezért légyszi ne
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3485 Dátum: 2011. február 07. 19:57:19 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3486 Dátum: 2011. február 07. 20:02:09 pm » |
|
Ha lesz borbélyházam ez lesz a taxi. És ott fogsz kukikat borotválni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3487 Dátum: 2011. február 07. 20:05:03 pm » |
|
És ott fogsz kukikat borotválni? Jogos. De ,csak neked tűnt fel. Bordé ly! ( Bocs, de a végén még előkerül Gricsi tanárúr is... ) Kapsz egy ingyen kezelést. Te is MIKE!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 08. 01:27:16 am írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3488 Dátum: 2011. február 07. 20:25:38 pm » |
|
Kapsz egy ingyen kezelést. [/quote] Akkor értem mire költöttél,PiC ez már akkor nem csak szerelem hanem üzlet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3489 Dátum: 2011. február 13. 18:12:26 pm » |
|
Mi mást
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3490 Dátum: 2011. február 13. 20:18:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3491 Dátum: 2011. február 13. 23:30:03 pm » |
|
Lehet rosszul látom az autókat ,de az e36-ban jóval kevesebb műanyag hever mint a G astraban ! Meg legalább az is BMW ,még ha picurka is ,ill. az e.futóművében nincs műanyag stabpálca !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3492 Dátum: 2011. február 14. 09:17:15 am » |
|
Alacsony fenntartási költségű, megbízható autó kellett. (a 7-es pihenővágányon,nemsokára kezdődik a rendbetétele ) Nekünk a G astra tökéletes arra a célra amire kell. jön, megy, teszi a dolgát és 6 litert kér százon. Nem mellékesen az alkatrész ár is jóval olcsóbb,mint a BMW-hez.
Ebbe azért ne éld bele magad, nem rég csináltam futómű felújítást G astrán is és E36-on is a BMW volt az olcsóbb Munkadíjban meg pláne, mert a G astra kormányművének leszereléséhez le kellett venni a bölcsőt és egyéb járulékait. Ezen kívül az az 1.4 Ecotec, mindig rossz, mostanában igen sűrű vendég nálunk a műhelyben.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3493 Dátum: 2011. február 14. 09:36:11 am » |
|
Csak megerősíteni tudom ezt én is ,addig olcsóbb amig nem kell javítani, csak hajtani. Az elektrohidraulikus kormánymű ,ha beadja az unalmast csillagászati összeg, macerás a jav. Egyébként gratula a járgányhoz, a lényeg ,hogy elégedett legyél vele . Képek, stb. lesznek róla ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3494 Dátum: 2011. február 14. 12:20:01 pm » |
|
beleültem, kisebb,mint egy suzuki. moslék belső, szar műanyag az egész.ez már nem BMW
Azért beültetnélek az ex-M3-asomba, ami full bőrös-motoros extrás autó, meg utána vissza az Astrába:) De nem kell messzire menni, egy normális felszereltségű E36 mindenben üti a G Astrát, ebben biztos vagyok. Talán fogyasztásban nem, bár ha azonos teljesítményről is beszélünk:) De még a mostani E36-osommal is megnézném, hogy (a motorerőt leszámítva), miben éreznéd úgy, h jobb a G Astra:) Maradjunk annyiban, olcsóbb. Ez nem fikázás, de az "ez már nem BMW" kijelentés azért elég vicces
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3495 Dátum: 2011. február 14. 22:42:18 pm » |
|
ha full bőrös-motoros extrás kocsi kellene akkor a régebbi jaguárokat választanám, vagy a w140-es mercit. Autóválasztásnál fő szempont volt a fentartási költség, valamint a hely és használhatóság és a gyárihoz közeli állapot. ennyi. NEKÜNK MEGFELEL
Egyet értek,csak rossz helyen van a hajtás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #3496 Dátum: 2011. február 14. 23:24:46 pm » |
|
nah, anyuka calibrában, péterke astrában.. opeles talira mikor viszed a vasakat? amúgy szabad tudni mennyiért adták, akár privátban is. egyik ex-omegás ismerősöm dolgozik opel szervizben. mikor megkérdeztem, ajánlja-e lókoszt autónak a g astrát vagy a b vectrát, egyértelműen nemet mondott. ezek már nem olyan olcsón fenntartható autók, mint az elődjeik, és nem a fogyasztásra gondolt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #3497 Dátum: 2011. február 15. 08:16:57 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3498 Dátum: 2011. február 15. 11:39:31 am » |
|
ha full bőrös-motoros extrás kocsi kellene akkor a régebbi jaguárokat választanám, vagy a w140-es mercit. Autóválasztásnál fő szempont volt a fentartási költség, valamint a hely és használhatóság és a gyárihoz közeli állapot. ennyi. NEKÜNK MEGFELEL
Értem én, h megfelel, de egy kicsit durvának tartom az E36 fikázását (moslék belső, szar műanyag az egész.ez már nem BMW ) egy G Astrával szemben, ha minőségről van szó. Semmi kifogásom az Astra ellen amúgy, ésszerű jármű:) Nekem volt E28-am, azok a műanyagok sokkal szarabbak, mint egy E36-ban amit találsz. És nem csak a műanyagokról van szó, az ex autómabn 270.000+ km van, 320le, 3200cc, törve volt, hajtva, turbósítva, mégis megy. Ez nem Opel minőség:) Az Opel más, öcsémnek családi autónak én is egy C Vectrát ajánlottam, vagy MOndeot. Mert az ésszerű, nem egy E39. A W140 meg jaguár az nem E36 M3 fenntartási kategória:) Nem véletlenül azokra még gondolni sem mertem, mindkettőhöz havi 1 millás fizu kéne, ha igényesen akarod használni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 15. 11:43:14 am írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3499 Dátum: 2011. február 15. 11:57:56 am » |
|
Az Opel más, öcsémnek családi autónak én is egy C Vectrát ajánlottam, vagy MOndeot. Mert az ésszerű, nem egy E39.
Igények és pofonok. Ne menjünk bele, sokáig taglalhatnám, de aki ilyet ír annak alapvető problémák vannak az értékítéletével, persze ez szigorúan az én véleményem. Akkor írd, hogy Avensis vagy Mazda 6, de ne Vectrát!!!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3500 Dátum: 2011. február 15. 11:59:34 am » |
|
Itt volt a cégnél egy GT. Azt hiszem nyúzom még az E39et vagy 8-10 évig utána olyat veszek. Eddig kívül láttam meg képeken, de most megízlelhettem. Hálistennek eltűntek az E60/E61 belső gagyi anyagai, majdnem 7-es.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3501 Dátum: 2011. február 15. 12:40:32 pm » |
|
Ezt nem értem, hogy az E60/61-ben miért érzi valaki gyagyinak az anyagokat? Nekem tökéletesen megfelel, sokkal jobb, mint egy sosekopel vagy fauvé vagy neadj' isten francia autó. Az anyagok jelentős hányada újrahasznosított, az autó tervezésekor az is egy fontos szempont volt, hogy az életciklus végén könnyű legyen újrahasznosítani. Azért egy E28-ban sincsenek olyan hűde nagyon jó minőségű műanyagok, hogy azt lehessen mondani, hogy ez még "igazi" BMW volt... Igaziak ezek mind, én mindegyiket másért szeretem. Szerintem ha valaki olyan, mint én, vagy simiroli, hogy egy új gagyi fábián vagy stift heleyett inkább ilyet vesz családi autónak használtan ugyanannyi pénzért, az nem fog csalódni az anyagminőségben sem az árban konkurens kisautókkal szemben.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3502 Dátum: 2011. február 15. 12:56:54 pm » |
|
Kezdődik ...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3503 Dátum: 2011. február 15. 12:58:55 pm » |
|
Igények és pofonok. Ne menjünk bele, sokáig taglalhatnám, de aki ilyet ír annak alapvető problémák vannak az értékítéletével, persze ez szigorúan az én véleményem. Akkor írd, hogy Avensis vagy Mazda 6, de ne Vectrát!!! A C Vectra egy nagy doboz, statisztikák és szervízek szerint a benzines megbízhatóbb, mint az angol Avensis. Mindkettő egyformán undorítóan néz ki, öcsémet a méret/ár/megbízhatóság érdekli - ebben tényszerűen jobb a vectra (statisztikák és nem a haverom szerint - még ha itt mindenki jobban ért mindenhez is, bár szerintem az összes magyar importőrhöz csak én jártam be évekig heti rendszerességgel (és nem szendvicsesként vagy jégkérmszállítóként, hanem a jato.com képviseletében:)). A Mazda6 más árkategória - persze ha lesz rá 2 milliója, akkor azt vesz. Volt egy 2.3-asom, azt szerette, nem is adta vissza két hónapig. Mondeo is szóba jöhet, de csak benzines, illetve Nissan Primera - az sem szép, de nagy és olcsó. E39-et meg annyiból nem lehet fenntartani, amiből ezeket egy négyhengeres benzinessel. (dízel nem jöhet szóba, kevés kilométerre kell megbízható autó:))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3504 Dátum: 2011. február 15. 13:01:56 pm » |
|
Ezt nem értem, hogy az E60/61-ben miért érzi valaki gyagyinak az anyagokat? Nekem tökéletesen megfelel, sokkal jobb, mint egy sosekopel vagy fauvé vagy neadj' isten francia autó. Az anyagok jelentős hányada újrahasznosított, az autó tervezésekor az is egy fontos szempont volt, hogy az életciklus végén könnyű legyen újrahasznosítani. Azért egy E28-ban sincsenek olyan hűde nagyon jó minőségű műanyagok, hogy azt lehessen mondani, hogy ez még "igazi" BMW volt... Igaziak ezek mind, én mindegyiket másért szeretem. Szerintem ha valaki olyan, mint én, vagy simiroli, hogy egy új gagyi fábián vagy stift heleyett inkább ilyet vesz családi autónak használtan ugyanannyi pénzért, az nem fog csalódni az anyagminőségben sem az árban konkurens kisautókkal szemben. A birtokomban volt valaha, E12,E28,E30,E32,E34,E39, ezen felül a szűk családban van jelenleg is napi használatban E28/egy fél E34/E39/E61, úgyhogy hidd el van összehasonlítási alapom,a mikor kijelentem, hogy az eddig felsorolt modellek közül a belső anyagok tekintetében a leggagyibb az E61. Konkrétan? - első ülés kényelmetlen - a hátsó ülés egyenesen kínzókamra - csörgős zörgős műanyag műszerfal, - kopogó kárpitok - primitív és gagyi belső világítás - kemény és kopogó belső gombok - gyorsan kopó gumírozott fogantyúk (mint Passat) - a csomagtérajtót nem minősítem, menj oda, nyisd ki az ablakot, markold meg kívülről a belső kárpitot és próbáld meg tekergetni. Na olyan hangot fogsz hallani, mint soga, az exem apjának van egy 91-es Japán Swiftje, na annak ilyen a csomagtér kárpitja. - ezen felül sokat ugyanazzal a motorral (25d) 1,5 literrel többet fogyaszt cserébe nem megy Ja hogy újrahasznosított, hát az engem nem vigasztal.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3505 Dátum: 2011. február 15. 13:12:03 pm » |
|
Ebben egyébként lehet valami, az újrahasznosítási követelmények miatt változott jelentősen az anyagfelhasználás. Sokkal inkább az elektronikával bűvészkednek, ez nagyjából az E60 óta van, és persze minden komolyabb autónál. Nem véletlen, h sok szerelő ezekhez már nem is mer hozzányúlni:)
A szomszédomnak egy 30d-je van, azt mondta, h sokkal jobb vezetni, mint az E Merciket, amivel eddig járt, de szereti, ha megbízható egy autó, ezért legközelebb Mercit vesz újra. Kb 4 éves, újonnan vett autó...
Szerencsére az E90.ek sokkal jobbak, az ismerős autójának semmi baja nem volt 5 év alatt. Ami azért elég nagy szó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3506 Dátum: 2011. február 15. 13:23:50 pm » |
|
Ezt nem értem, hogy az E60/61-ben miért érzi valaki gyagyinak az anyagokat? Nekem tökéletesen megfelel, sokkal jobb, mint egy sosekopel vagy fauvé vagy neadj' isten francia autó. Az anyagok jelentős hányada újrahasznosított, az autó tervezésekor az is egy fontos szempont volt, hogy az életciklus végén könnyű legyen újrahasznosítani. Azért egy E28-ban sincsenek olyan hűde nagyon jó minőségű műanyagok, hogy azt lehessen mondani, hogy ez még "igazi" BMW volt... Igaziak ezek mind, én mindegyiket másért szeretem. Szerintem ha valaki olyan, mint én, vagy simiroli, hogy egy új gagyi fábián vagy stift heleyett inkább ilyet vesz családi autónak használtan ugyanannyi pénzért, az nem fog csalódni az anyagminőségben sem az árban konkurens kisautókkal szemben. Nemrég valaki berakott egy videót arról, hogy hogyan készülnek ma a BMW-k. A gyárban konkrétan egy lélek sem volt, az autók csak úgy összerakódtak a futószalagon. Namost hogyan lehet összehasonlítani egy sablonból kiköpött újrahasznosított müanyag panelt egy több emberi kézen átment alkatrésszel? De szerintem már a cápáknál is erősen visszavettek a minőségből (költségekből) Csak hasonlítsd össze az E9-cel, aminek minden porcikája műalkotás... Az E12 még szerintem igényes belül, a többi érezhetően visszafogott, akár E23, akár E24, E28, vagy E21... Pedig szerintem lett volna igény arra a luxusra ezeknél is, és azt is tudjuk, hogy meg tudták volna valósítani... Ha most ilyen fikázások vannak az új BMW-kre, akkor el tudom képzelni, hogy a cápák mit kaphattak...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3507 Dátum: 2011. február 15. 13:29:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3508 Dátum: 2011. február 15. 13:32:13 pm » |
|
A birtokomban volt valaha, E12,E28,E30,E32,E34,E39, ezen felül a szűk családban van jelenleg is napi használatban E28/egy fél E34/E39/E61, úgyhogy hidd el van összehasonlítási alapom,a mikor kijelentem, hogy az eddig felsorolt modellek közül a belső anyagok tekintetében a leggagyibb az E61.
Konkrétan?
- első ülés kényelmetlen - a hátsó ülés egyenesen kínzókamra - csörgős zörgős műanyag műszerfal, - kopogó kárpitok - primitív és gagyi belső világítás - kemény és kopogó belső gombok - gyorsan kopó gumírozott fogantyúk (mint Passat) - a csomagtérajtót nem minősítem, menj oda, nyisd ki az ablakot, markold meg kívülről a belső kárpitot és próbáld meg tekergetni. Na olyan hangot fogsz hallani, mint soga, az exem apjának van egy 91-es Japán Swiftje, na annak ilyen a csomagtér kárpitja.
- ezen felül sokat ugyanazzal a motorral (25d) 1,5 literrel többet fogyaszt cserébe nem megy
Ja hogy újrahasznosított, hát az engem nem vigasztal.
Konkrétan nekem is van a birtokomban E61 és E28 is. - Az első ülés nem kényelmetlen, ha nem az alap pocokülés van benne, a sport vagy komfort azért nagyon jó, nekem egy seggel 1200 km meg se kottyan. Az E28 első ülése sem valami nagy dolog, sokan panaszkodtak itt a fórumon (ahogy olvasgattam eddig) - Hátul még nem utaztam, ez igaz, oda két gyerekülés van beszíjazva - Semmi sem zörög az autómban, pláne nem a műszerfal... - Kemény és kopogó gombok: Azért egy E28 gombjai és belső műanyagjai egyáltalán nem kopogósak??? (Akkor az enyém biztos kínai utángyártott E28 ) - Gyorsan kopó gumírozott foganytyúk: 200K + van az autómban, a gyújtáskapcsoló körül illetve a vezető oldalon az ablakemelő kapcsolóknál van minimális kopás. - Tartós 180-as tempomatozással, néha 200 fölé küldve 7,3-at evett a nyáron, 2 felnőtt+ két gyerek + a nyaralás összes cucca benne. (1000 km-es távon nem kellett tankolni) Milyen autó oldja ezt meg 5,8 literből? Ha E39-re gondolsz, annál 50Nm-el és 10 LE-vel erősebb. Van egy ismerősömnek E39 25d touringja, 100 felett elhúz szépen az E61, viszont nincs pár decinél nagyobb fogyasztáskülönbségünk. Az E39 kicsit könnyebb, ezért eszik valamivel kevesebbet szerintem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 15. 13:57:09 pm írta kzolee »
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3509 Dátum: 2011. február 15. 14:11:39 pm » |
|
Akkor a miénket biztos nem a BMW, hanem Shang Lee Establishment gyártotta Kínában és Rézműves Rómeó papírozta a BP-i KPM-nél, biztos azért annyira szar. A kettőnk között leírtak különbségeknek áthidalására csak ezt az egyetlen logikus magyarázatot tudom adni.
Mindegy, nem vitatkozom, bárki vezette a fórumról Dénes, Ohnelader, Mitju, BMWDGY, ugyanez a véleménye, mint nekem, a legutóbbi Bogetalin szemléltettem is néhány feles után a dolgokat, sokan megrökönyödtek a minőségi visszalépésen, sőt én is inkább Gagus E38-ában dekkoltam, mert 3 kategóriával igényesebb autó. Augusztus 20-án mentünk Dénessel E39-et venni, az E61-gyel. Az eladó mondta, hogy ilyenben is gondolkodik, odaadtam egy körre, visszajött és megköszönte, hogy megmutattam, soha nem venne ilyet. Mindegy, ha neked megfelel légy boldog vele, nekem ez nem jön be.
Hogy pozitívat is írjak az E61-ről. 400k km után a futómű alkatrészek, az I-drive vezérlője 3-4 db max 5ezer forintos elektronikai kütyü és a Turbót szabályzó motoron kívül minden eredeti gyári. Semmit nem kellett cserélni, úgyhogy nem egy rossz autó, még mindig kategóriákkal jobb, mint az átlagos tömegautók, sőt egy új Suzuki vagy Fabia árával összehasonlítva meg egyenesen főnyeremény. Csak, akinek volt már jó E39 vagy E38 a birtokában annak elsőre feltűnik a változás.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|