Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4170 Dátum: 2011. szeptember 28. 18:06:40 pm » |
|
Ezen a képen tisztán látszanak az olajhűtő csövei. A kolléga által linkelten meg tisztán látszik, hogy nincs. A kipuffnak is mintha vastagabbnak kéne lennie, ezen úgy tűnik, széria 35i dob van. Lehet kipusztult belőle a technika és kapott egy mezei 35i-t. De akkor is átrakhatta volna a szűrőházat. Kicsit büdös ez az egész. Menni kéne vele, azonnal kiderül, akinek van viszonyítási alapja. Nem a vezérlőtől 250 lau ez az m30. Van benne veztengely, módósított égéstér, metallkatok, 6 leömlő, súlyoptimalizált dugók stb. Volt szerencsém anno ilyen motoros e30-hoz, amiben előtte sima 35i volt. Hát becsokiztam a különbségen. Alig-alig gyenguszabb, mint a négyezer vényóc.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 28. 20:45:12 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4171 Dátum: 2011. szeptember 28. 18:13:14 pm » |
|
Köszönöm a segítséget! Sixpack!sajnos a hütöszekrény nem müködik,mint ahogy a klima sem.Nem tudom,hogy ugyanaz a rendszer müködteti,vagy külön van? Szerintetek megéri az árát?Mégha hozzávesszük az esetleges otthoni forgalomba helyezést is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4172 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:15:50 pm » |
|
Szerintem az a legtisiztább, ha küldesz egy emailt az alpinának a képeket és az alvázszámot mellékelve. Ha valaki, akkor ők meg tudják mondani a tutit és nem kerül semmibe csak egy email.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4173 Dátum: 2011. szeptember 28. 19:42:20 pm » |
|
Szerintem az a legtisiztább, ha küldesz egy emailt az alpinának a képeket és az alvázszámot mellékelve. Ha valaki, akkor ők meg tudják mondani a tutit és nem kerül semmibe csak egy email. Még nem vettem meg,csak komoly érdeklödö vagyok................egy e-mailt megér.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4174 Dátum: 2011. szeptember 28. 20:06:54 pm » |
|
Ezen a képen tisztán látszanak az olajhűtő csövei. A kolléga által linkelten meg tisztán látszik, hogy nincs. A kipuffnak is mintha vastagabbnak kéne lennie, ezen úgy tűnik, széria 35i dob van. Lehet kipusztult belőle a technika és kapott egy mezei 35i-t. ...
és tényleg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #4175 Dátum: 2011. szeptember 29. 08:00:38 am » |
|
Elvileg így kéne kinéznie nem?
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4176 Dátum: 2011. szeptember 29. 17:43:00 pm » |
|
Akkor erösen meggondolando ez a farkasbörbe bujtatott bárány? ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4177 Dátum: 2011. szeptember 29. 18:41:06 pm » |
|
Elvileg így kéne kinéznie nem?
Azért a feliratért a légszűrőházon,simán felpofoznám a dizájnert!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4178 Dátum: 2011. szeptember 29. 19:02:16 pm » |
|
Azért a feliratért a légszűrőházon,simán felpofoznám a dizájnert! Egyet értek,de gyárilag ott nincs semmi csicsa felirat.Amit ott látsz az a hátsó csom. tartón van.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4179 Dátum: 2011. szeptember 29. 19:16:11 pm » |
|
Sziasztok! Hát úgy néz ki,nagyon szemet vetettem a következő autóra:::::::::::::: http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201135413351929/sort/priceasc/usedcars/price-to/6000/model/alpina/make/bmw/radius/1501/postcode/mk62ra/page/1?logcode=pEbben a topicban E32 is téma. Szeretném kérdezni,mit érdemes tudni ezekröl az Alpina mobellekröl. Megnéztem az autót,próbáltam nem érzelmi alapon(persze nagyon nehéz)Bal elsö ajtó sarka rozsdál,nem szép az illesztés a bal elejénél a lökös felett,légkondi nem megy,Hátul az üléseknél sem.....(ugyanaz a rendszer,vagy más?)Gumik elég jók,bár az egyiken sérülés van. Hangja szinte nincs,szépen vált. Képeket tegyek fel róla? MIt kell tudni ezekröl?pl:futomü,fék?Gyáriak vagy modosítottak? Köszönöm Szia,nézegettem ezt az Alpinát,én amondó vagyok nem eredeti,egy elég jó replika,képek szerint szép jó kiállású.A hútő aranyos,de kérhető extra volt annó,az eredetiségének ahogy írták hamar utána tudsz járni.Felveszed az Alpinával a kapcsolatot és megmondják mi van.A motortérben van egy alu v. matrica plakett.A bal szélén nem Bmw hanem Alpina felirat és firma jel van,ezen kívül a szokásos mennyit vontathat bla bla bla ja a széria száma és a hányadik gyártott darab is fel van tüntetve. Az árához a mai napon átlag 340 a font,ezt beszorzod a vételárral,hááát nem kevés,és akkor még mindig csak egy jobb kormányos Bmw-d van,ennyiből itthon is kapsz sőt ugyan ezekkel az Alpina dizájn cucokkal fel tudod "öltöztetni" és mégis csak Magyar.Minden esetre sok sikert amennyiben megvennéd,nagyon szép
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4180 Dátum: 2011. szeptember 29. 19:51:33 pm » |
|
Szia toi! Igazad lehet.................... Szoval ha a motortérben megnézem az alu plakettet vagy matricát abbol kiberülhet az igazság? A replikát a motortérben látottakon kivül ertve mondod? Ha számit,összehasonlítási alapom van mert a 6-osomat tudom,hogy megy,gondolom kicsit jobbat kell tudnia.nem? Amugy gondban vagyok,mert itt angliában nem szokás a gagyizás.A müszerfal alatt lévö plakett szerint ez a 165.-ik darab. A jobbkormányt nagyon szeretem amugy:-) Majd elfelejtettem,az egyedi rendszámtábla itt rohadt drága. Tényleg nem tudom..........................
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 29. 20:36:22 pm írta Bee »
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4181 Dátum: 2011. október 01. 10:07:17 am » |
|
Szia toi! Igazad lehet.................... Szoval ha a motortérben megnézem az alu plakettet vagy matricát abbol kiberülhet az igazság? A replikát a motortérben látottakon kivül ertve mondod? Ha számit,összehasonlítási alapom van mert a 6-osomat tudom,hogy megy,gondolom kicsit jobbat kell tudnia.nem? Amugy gondban vagyok,mert itt angliában nem szokás a gagyizás.A müszerfal alatt lévö plakett szerint ez a 165.-ik darab. A jobbkormányt nagyon szeretem amugy:-) Majd elfelejtettem,az egyedi rendszámtábla itt rohadt drága. Tényleg nem tudom..........................
A kis plakett: http://www.google.hu/imgres?q=alpina+e34+b10&um=1&hl=hu&sa=N&biw=1409&bih=945&tbm=isch&tbnid=t10eAY-LM0gUnM:&imgrefurl=http://germancarsforsaleblog.com/1988-alpina-e34-for-sale-north-of-the-border/&docid=Pl090-qmwwYrLM&w=500&h=375&ei=M9qGTsCbBoTssgaRk9jgAQ&zoom=1&iact=rc&dur=311&page=2&tbnh=137&tbnw=168&start=30&ndsp=31&ved=1t:429,r:24,s:30&tx=98&ty=100erre gondolok. A plakett megrendelhető az Apina teile katalógból: 9 Produktionsschild 76 00 051 9 Produktionsschild 76 00 053 9 Produktionsschild 76 00 048 9 Produktionsschild 76 00 052 egy ügyes gravírozó pikk pakk beírja pl. 187-es számot.Ami Alpina kiegészítő van az e-32 őn azt is mind be lehet szerezni.Alpina kis plakettem nekem is van (köszi Viktor) sajna mégsem Alpina a nejlonom :'( A legegyszerűbb,küldesz egy levelet az Alpinának,fénymásolt forgalmival és ők szerintem 100%-ra meg mondják mi is az igazság.Amennyiben nem az,akkor egész jó replika,csak túlságosan drága,de ez az én priv. véleményem. Ja és biztosan van különbség az Alpina szívó 3,5 és a Bmw 3,5 között.Szerintem az Alpina még ennyi idő után is tudhat kb 220-230 at míg a Bmw 200 körül,persze ez függ a volt tulajoktól is.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4182 Dátum: 2011. október 01. 10:35:32 am » |
|
Igényes autó, szerintem semmi "baj", hogy nem gyári Alpina (már csak az ára szerint sem az véleményem szerint...), viszont akkor ez ne legyen elhallgatva.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4183 Dátum: 2011. október 01. 11:03:02 am » |
|
Ami érdekes,irtam levelet a thealpinaregister.com-ra,és megkérdeztem,hogy hogyan bizonyosodhatnék meg arrol,hogy eredeti alpina motor van- benne? Azt válaszolták,ismerik az autót,és mi bajom az eladóval,és miért gondolom,hogy nem eredeti? Mellékeltem a képeket nekik,és leírtam a kétségeimet. Kiváncsian várom a választ........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4184 Dátum: 2011. október 01. 19:40:37 pm » |
|
Ez érdekes ismerik az autót,ezt senki nem kérdezte.Amennyiben ismerik,vajon azért,mert egy jó replika v. mert eredeti v. már más is megkereste őket az eredetiség kétségbevonása miatt. Az ő dolguk csak annyi lett volna,hogy igen ez eredeti,mert ....szinkódú ....alv. számú ....darab.......a felszereltsége.......vagy ez az alv számú autó nem eredeti Alpina,mert nincs a nyilvántartásunkba és pont az ügy megoldva
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 01. 19:53:59 pm írta collins »
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4185 Dátum: 2011. október 02. 10:12:41 am » |
|
A kis plakett: http://www.google.hu/imgres?q=alpina+e34+b10&um=1&hl=hu&sa=N&biw=1409&bih=945&tbm=isch&tbnid=t10eAY-LM0gUnM:&imgrefurl=http://germancarsforsaleblog.com/1988-alpina-e34-for-sale-north-of-the-border/&docid=Pl090-qmwwYrLM&w=500&h=375&ei=M9qGTsCbBoTssgaRk9jgAQ&zoom=1&iact=rc&dur=311&page=2&tbnh=137&tbnw=168&start=30&ndsp=31&ved=1t:429,r:24,s:30&tx=98&ty=100erre gondolok. A plakett megrendelhető az Apina teile katalógból: 9 Produktionsschild 76 00 051 9 Produktionsschild 76 00 053 9 Produktionsschild 76 00 048 9 Produktionsschild 76 00 052 egy ügyes gravírozó pikk pakk beírja pl. 187-es számot.Ami Alpina kiegészítő van az e-32 őn azt is mind be lehet szerezni.Alpina kis plakettem nekem is van (köszi Viktor) sajna mégsem Alpina a nejlonom :'( A legegyszerűbb,küldesz egy levelet az Alpinának,fénymásolt forgalmival és ők szerintem 100%-ra meg mondják mi is az igazság.Amennyiben nem az,akkor egész jó replika,csak túlságosan drága,de ez az én priv. véleményem. Ja és biztosan van különbség az Alpina szívó 3,5 és a Bmw 3,5 között.Szerintem az Alpina még ennyi idő után is tudhat kb 220-230 at míg a Bmw 200 körül,persze ez függ a volt tulajoktól is. A plakettet csak forgalmi és törzskönyv alapján tudod megrendelni, amivel igazolni tudod, hogy tiéd az autó. Senki nem fogja neked begravírozni, csak a képviselet, ugyanis ez egy azonosító jel.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4186 Dátum: 2011. október 02. 11:53:18 am » |
|
Meg fogom nézni a plakettet mindenképpen. Sok szol mellette és ellene is....................... A rendszámtáblája kb.1500 angol font,mert egyedi.Emiatt nem gondolom,hogy gagyiztak volna a motorjával.Viszont a képeken pedig az látszik,hogy lehet nem is Alpina van benne.... Még van pár hetem gondolkozni....................................
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4188 Dátum: 2011. október 02. 12:12:04 pm » |
|
Nem akarok bele szólani,de a legegyszerűbb lenne a forgalmit megnézni,ki a gyártó,BMW,vagy alpina........ Ha neked megér 1500Ł-ot az egyedi rendszám tábla,akkor jó,ha nem vegyél egy széria 735i-t,a feléért ,amihez a (motor) alkatrészek is a feléért lesznek,és a sarki "motor works"-ban ,ha kevés a 35i,vegyél 50-est,ahhoz is töredéke lesz az alkatrész,és nem kell germániából rendelni,nem vagyok alpina guru,és nem is tartom őket a no.1-nak,de tudtommal minden belső alkatrész más a motorokban,változtattak a kompresszión,így nyílván mások a dugattyúk,más a vezérlés,vagyis más a tengely(vez.),szeleprugók,himbák,gyanítom minden a fejben,valószinűleg a hf tömítés is ,nem a méhek hordák bele azt a plussz 30lovat ,szóval igen drága játékszer lehet az alpina.Én,bár ez most nem számít ,azért vennék tuningolt bicót,hogy ki is használjam a többletet ,vagyis nem díszbuziskodnék vele,ergó el is kopna-vélhetően -,szóval gondold meg,megéri e,van e értelme alpinát venni.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4189 Dátum: 2011. október 02. 16:17:07 pm » |
|
A rendszamtablat azert irtam,hogy gondolom egy replikara nem vesznek ennyiert.gondolom..... A 30 lo többlet szerintem nem nagy indok a kihasznalasa szempontjabol,bar pontosan nem tudom neked mit jelent a kihasznalas..... En nagyon sokat megyek autopalyan,es nagyobb sebessegnel hasznalom ki az esetleges tobbletet.mas korulmenyek kozott szerintem nem szamit,mert pirosnal valo kihasznalasara alkalmatlan.Velhetoen kihasznalom az eves 20-22000 km.-es futasteljesitmennyel A hozza valo alkatreszek araban szerintem is igazad van,de a hagyomanyosan kopo dolgok(fek,futomu)ezeken kivul nm navyon gondolom,hogy sok bajom lesz vele.A 6-osom sem allt meg egyszer sem pedig 3 ev alagt tobb mint 60.000 km.-ert mentem vele Koszonom a hozzaszolasodat MR.V12. Sam8888 koszonom a linket.Felveszem a kapcsolatot veluk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4190 Dátum: 2011. október 02. 16:52:33 pm » |
|
Igazad van de az ember azt gondolna,itt tugjak a tutit de az a szomoru tapasztalat,hogz itt is mint sok mas helyen itt angliaban nem hozzaertok vannak. Amugy a 165./sorszamu nincs beregisztralva....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4191 Dátum: 2011. október 02. 20:04:09 pm » |
|
Nem akarok bele szólani,de a legegyszerűbb lenne a forgalmit megnézni,ki a gyártó,BMW,vagy alpina........ Ha neked megér 1500Ł-ot az egyedi rendszám tábla,akkor jó,ha nem vegyél egy széria 735i-t,a feléért ,amihez a (motor) alkatrészek is a feléért lesznek,és a sarki "motor works"-ban ,ha kevés a 35i,vegyél 50-est,ahhoz is töredéke lesz az alkatrész,és nem kell germániából rendelni,nem vagyok alpina guru,és nem is tartom őket a no.1-nak,de tudtommal minden belső alkatrész más a motorokban,változtattak a kompresszión,így nyílván mások a dugattyúk,más a vezérlés,vagyis más a tengely(vez.),szeleprugók,himbák,gyanítom minden a fejben,valószinűleg a hf tömítés is ,nem a méhek hordák bele azt a plussz 30lovat ,szóval igen drága játékszer lehet az alpina.Én,bár ez most nem számít ,azért vennék tuningolt bicót,hogy ki is használjam a többletet ,vagyis nem díszbuziskodnék vele,ergó el is kopna-vélhetően -,szóval gondold meg,megéri e,van e értelme alpinát venni. Az Alpinánál nem feltétlenül a telj. növekedés a szempont, hanem a luxus. A hátsó kishűtő nekem pl sokszor jól jönne. Viszont mivel jobban szeretek látványosan haladni, mint csendben, észrevétlenül suhanni, ezért van E21-em.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4192 Dátum: 2011. október 02. 20:09:09 pm » |
|
Az Alpinánál nem feltétlenül a telj. növekedés a szempont, hanem a luxus. A hátsó kishűtő nekem pl sokszor jól jönne. Viszont mivel jobban szeretek látványosan haladni, mint csendben, észrevétlenül suhanni, ezért van E21-em. A 35i nem tudom pont hány lovat kapott,azt véletlenül tudom,hogy az M70 gyenge 50-et......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4193 Dátum: 2011. október 02. 21:07:59 pm » |
|
A 3.5 a 211 helyett 254,es 261 lett,asszem......attol fuggoen,hogy katalizatoros vagy sem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4194 Dátum: 2011. október 04. 15:05:24 pm » |
|
egyik kollégám nem hagy békén, egyfolytában nekem küldözgeti a linkeket, hogy véleményezzem a kiszemelt autókat (vásárlás előtt ál): E39 525d-kről van szó. Főleg a típussal rendelkezők / volt tulajok és komoly tapasztalattal bírók segítségét szeretném kérni: mit kell tudni, mik a fő hibaforrások, betegségek, jelenségek? 25d motor? 163Le Volt egyéb verzió, más teljesítmény? Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4195 Dátum: 2011. október 04. 15:06:07 pm » |
|
és most tényleg nem arra lennék kíváncsi, hogy fos nejlon + hugy diesel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4196 Dátum: 2011. október 04. 23:12:19 pm » |
|
és most tényleg nem arra lennék kíváncsi, hogy fos nejlon + hugy diesel. Akkor már csak a fos gázos verzió maradt! Talán Mike a kompetens ebben, hisz a 2. ilyen izéjét fogyasztja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4197 Dátum: 2011. október 05. 05:20:35 am » |
|
+ Boge, aki az elsőt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4198 Dátum: 2011. október 09. 13:22:34 pm » |
|
na most ez hova való?!
Van é valakinek E34 pipa tükre és/vagy késői E34 lufis kormánya (amiben az embléma külön színes darab, nem pedig csak marva van) Egyenlőre csak próbára kellene.
Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4199 Dátum: 2011. október 09. 14:53:59 pm » |
|
Pipa tükör van,üzenj
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
|