LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #4230 Dátum: 2011. október 24. 09:16:31 am » |
|
vicces ahogy nyomozzák a csíkot
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4231 Dátum: 2011. október 24. 09:52:50 am » |
|
Ezzel de fasza lehet esőben menni ) ötödik, alapjáraton, gáz kikötve ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4232 Dátum: 2011. október 24. 13:21:08 pm » |
|
Tehat mondhatjuk azt,utcara felesleges es tulon-tul sok is. Fele meg oke,ketharmada mar problemas,az uton levo tobbi sofor nincs felkeszulve egy ilyen "jelensegre".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4233 Dátum: 2011. október 24. 15:22:39 pm » |
|
Alapvetően sztem nem az erővel van a baj, hanem hogy nagyon hirtelen jön. Ezért komálom jobban a szívókat.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4234 Dátum: 2011. október 24. 16:20:50 pm » |
|
Alapvetően sztem nem az erővel van a baj, hanem hogy nagyon hirtelen jön. Ezért komálom jobban a szívókat. Cimborámnak van egy 560 lovas e34-e. 35i turbo. Két alkalommal ültem mellette, többször nem szeretnék. Amikor még 180nál is le akar esni az útról az nem vicces. Ebben meg van még plusz 400......
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4235 Dátum: 2011. október 24. 16:27:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4236 Dátum: 2011. október 24. 17:14:32 pm » |
|
Mike! Van vevőd az első lámpabúráidra!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4237 Dátum: 2011. október 24. 17:58:35 pm » |
|
Urak! M-tech 1es kormányt szeretnék az e34be az autó 1991.09havi van olyan m-tech 1 ami jó az én autómba ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4238 Dátum: 2011. október 24. 19:43:34 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4239 Dátum: 2011. október 24. 20:37:55 pm » |
|
Köszönöm nekem pont hogy az 1es tetszik mondjuk bézs bőrrel bevonva az lenne a karira az ajándéka
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4240 Dátum: 2011. október 24. 21:06:12 pm » |
|
Ami igazából talány,nekem,az a váltó,és a kerékagy közötti alkatrészek ,ami a motorban van az tulajdonképpen negyed óra alatt össze lehet shoppingolni,a VISA feltöltöttségétől függően,az az összeszerelése sem okozna gondot,kivéve a kipufogó oldal,szóval milyen difi,féltengely,féltengelycsukló bír ki 900 lóerőket?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4241 Dátum: 2011. október 25. 08:26:57 am » |
|
Ami igazából talány,nekem,az a váltó,és a kerékagy közötti alkatrészek ,ami a motorban van az tulajdonképpen negyed óra alatt össze lehet shoppingolni,a VISA feltöltöttségétől függően,az az összeszerelése sem okozna gondot,kivéve a kipufogó oldal,szóval milyen difi,féltengely,féltengelycsukló bír ki 900 lóerőket? Amíg tapadást veszít a kerék addig nincs nagy gond. Sima gyorításnál sincs gond. Gond akkor van, ha hirtelen adod a hajtásra az erőt és befeszül hátul minden. Pl hirtelen letapadáskor, vagy durva ráváltásnál. Ha vmi minimális lógás is van a hajtásban ennyi nyújtonnál azonnal törik, ha hirtelen megkapja az 1000 nyújtont. Ráadásul ez a 3,91-es rövid difi sem annyira partner, mert ugye minél rövidebb annál kisebbek a fogak. Getrag 260-280 is kula ehhez. Jó kis 530 dízel váltó, a nagyon nagy csillaggal és egy 2,93as 8 csavaros difivel, az már masszív. Kuplungra is kell valami, mert már a 35i turbo is kitépte a kuplungtárcsa közepét
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4242 Dátum: 2011. október 25. 12:03:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4243 Dátum: 2011. október 25. 13:30:21 pm » |
|
Rühellem a tipust, de ebbe még én is beraknám a fenekem ... nagyduzzogva.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4244 Dátum: 2011. október 25. 14:06:03 pm » |
|
Cimborámnak van egy 560 lovas e34-e. 35i turbo. Két alkalommal ültem mellette, többször nem szeretnék. Amikor még 180nál is le akar esni az útról az nem vicces. Ebben meg van még plusz 400......
Ez igy van. En 450 lovas GOLF-al mentem,elsokerekes Bitrubo. Felejtsd el. Megagiga,de 80%-a elveszik a gumikon... Egy 130-as vissza 3-ba elozes egy ~200+ ig tarto gumifustolesbe fulladt (4. vege,5.-ben meg vakaraszott,de mar inkabb megtapadt),ami lehetett volna egy raketakiloves is. Annyi biztonsagerzetet adott hogy nem csapta ki a hatuljat a legvaratlanabb pillanatban,hanem szepen rohant elore. Hatso kerekkel es ketszer ennyivel... Egyebkent meg Sam! Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero. Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol. (ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
|
« Válasz #4245 Dátum: 2011. október 25. 14:15:53 pm » |
|
Ez igy van. En 450 lovas GOLF-al mentem,elsokerekes Bitrubo. Felejtsd el. Megagiga,de 80%-a elveszik a gumikon... Egy 130-as vissza 3-ba elozes egy ~200+ ig tarto gumifustolesbe fulladt (4. vege,5.-ben meg vakaraszott,de mar inkabb megtapadt),ami lehetett volna egy raketakiloves is. Annyi biztonsagerzetet adott hogy nem csapta ki a hatuljat a legvaratlanabb pillanatban,hanem szepen rohant elore. Hatso kerekkel es ketszer ennyivel... Egyebkent meg Sam! Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero. Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol. (ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval) Én 400-450 ló körüli Seat Leon 1,8 T-ben ültem...mondjuk az összkerekes volt, de abban az volt a szitu, hogy gábor jött mögöttünk az 520i-vel (akkor még az volt) Előztünk, az elején Gabinak el kellett venni, aztán megjött a nyomás és lefejeltem a fejtámlát, a Cápa meg eltűnt a tükörből Olyat tolt, hogy beszartál, de akkor sem kéne turbós autó...
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4246 Dátum: 2011. október 25. 18:29:37 pm » |
|
Egyebkent meg Sam! Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero. Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol. (ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval) Ez így van! Azért is lenne elég ez nekem egy kisebb csigusszal és 600 lóval!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4247 Dátum: 2011. október 25. 20:38:38 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #4248 Dátum: 2011. október 25. 20:45:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4249 Dátum: 2011. október 25. 20:55:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4250 Dátum: 2011. október 25. 20:56:38 pm » |
|
Ronda...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4251 Dátum: 2011. október 25. 21:02:52 pm » |
|
Szerintem is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4252 Dátum: 2011. október 25. 21:05:28 pm » |
|
Akkor helyezzétek be a pofonfát és a betonkeverőt hátulra, és davaj
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4253 Dátum: 2011. október 25. 21:07:08 pm » |
|
Ha neked csak ez hiányzik....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4254 Dátum: 2011. október 25. 21:11:44 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 25. 21:25:10 pm írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4255 Dátum: 2011. október 25. 21:55:34 pm » |
|
Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni És hátul ültök... Plexi mögött
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #4256 Dátum: 2011. október 25. 22:10:05 pm » |
|
Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni És hátul ültök... Plexi mögött
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4257 Dátum: 2011. október 25. 22:18:35 pm » |
|
Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni És hátul ültök... Plexi mögött Valahogy így? Nem lehet valami kényelmes, de te tudod!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4258 Dátum: 2011. október 26. 06:43:25 am » |
|
Mozgassa csak nyugodtan... IGY KELL A F..OMNAK.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4259 Dátum: 2011. október 26. 07:10:01 am » |
|
Megcseréled a két kereket és probléma megoldva.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|