CápaBMW fórum
2024. november 12. 10:09:05 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2845180 alkalommal)
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2610 Dátum: 2008. július 02. 21:19:01 pm »


Erre tökéletesen alkalmas lenne egy kis termetű zsoké az irányításra,meg a "fülbe súgdosásra"
és egy 1 kilós mindent magábafoglaló
tesztberendezés amit rá lehetne rögzíteni a pacira.
Ja tényleg az nem lenne jó,mert arra nem kellett volna egy vagyont elkölteni ennek a szarnak a kifejlesztésére.
Remek.  Gratulálok.  Megint alkottak egy értelmelen izét,amin kereshettek jó sokat.

Azt hiszem ez a szerkezet még a "villa+-nyírógépnél" is fölöslegesebb. Cheesy

Viszont mennyi zsetont felszippantott a "fejlesztés".
Sokan,sokáig jól kerestek rajta.
Mintha csak egy magyarországi UNIÓS pályázatot látnánk.   
Azok is pont ennyire "fontosak" és "használhatóak". 
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
VA E21
Vendég
« Válasz #2611 Dátum: 2008. július 02. 23:39:59 pm »

Itt van mondjuk az uj Pannonia kezdeménye...
http://totalbike.hu/hirek/2008/06/01/pannonia_vaz

Talán Indy fogja tudni mirôl beszélek, hát azok a szánalmas, vézna kis fülecskék aminek tucatjaival gondolják a blokkot a vázhoz rögzíteni, egyszerûen POKOLI AMATÔR!!!! Borzalom, elképesztô! Azt tuti hogy szétrázná egy egyhengeres köcsög, ennél még a Simson blokk rögzítése is értelmesebb, átgondoltabb, és korrektebb.
Tragédia, hogy gondolnak egy ekkora blokkot ilyen oda nem illô fülecskékkel felfércelni egy vázra?
Az ülést pedig hadd ne minôsítsem, mert nem lehet. Ezeknek fogalma nincs mit jelent egy ilyen motort MEGÚJÍTANI!!! Esküszöm, Lacka 2 nap alatt tervezne 10x jobbakat, legalábbis összképre, aztán már csak meg kéne kérdezni egy embert aki már épített motort, hogy mi az a blokk felfogatás...
Na szót se érdemel!!! Tongue Tongue

Teljesen egyet értek veled.
Ez az izé motorkerékpárnak vicc,viccnek meg nagyon rossz.
Ha komolyan gondolják,hogy ebből valaha közúti közlekedési eszköz lesz,
az nagy baj.
Lesz újra magyar motorkerékpár gyártás, sa lalal ,de nekem ez az egész olyan 4 -es metro fheling szagú. Hol volt már: gödöravatás, meg furópajzsavatás, meg alapköletétel avatás, meg pajzs próbafúrás avatás stb.
A devils meetingen is csak egy makett motort avattak. Mesze vagyunk mi ettől, hogy szériagyártásban készülő motorjaink legyenek újra. 1. Ehhez kell egy tőkemágnás, gyártósorok..stb. 2. a magyar jog (vagy minek nevezzem) útvesztői.  Szerencsétlenek ,mire minden engedélyt beszereznek a gyártáshoz..jááájjjj
A másik pedig meg, ha előrukkolunk valamivel ,akkor ne egy 20 évvel ezelötti 350-es cz érzete legyen. Lehet retrot modern köntösben is előadni.. de nem így  huh    ..de mint mondtam várjuk ki a végét, mert csak a huzavona megy jó ideje és néha felröppen egy kis híranyag a búlvársajtónak. Én így látom..   de ne legyen igazam
A danuviákkal kapcsolatban meg: szép és jó, de fullra nem férfias, ha mondhatom így. Az a supermoto funybike vagy mi, egy fiatal suhancnak vagánykodni jó a térre..bár lehet ,hogy ezt a réteget célozták meg.
Egy példa: nem csípem az Aprilliát, de az új supermoto alkotásuk szerintem No.1,mint formaterv.. Dersoduro 750 ..erre már mondom ,hogy férfias


* Aprilia Dorsoduro 750.jpg (67.24 KB, 800x654 - megtekintve 998 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 02. 23:43:35 pm írta Indy » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2612 Dátum: 2008. július 02. 23:52:48 pm »

Még egy kis érdekesség a gárdonyi vasútállomásról. Ha már ott állt (mint megtudtuk a vezetőtől, nem fogadta székesfehérvár) ,s vonatbuzi vagyok, kapásból szóbaelegyedtünk a vezérrel Smiley
S mivel remot szergejt még nem is láttam belűlröl (az új 52.000 ccm-es caterpillar motorral szerelt, 112 tonnás) megnéztük Durcival ..ku,va meleg volt a géptérben.. shocked. Legalább a mozdonyvezető sem unatkozott..bár mikor a technikai adatokról kezdtem el faggatni, ő is megunta, mint a csajka vezetője a vasúttörténeti parkban és a kezembe nyomta a gépkönyvet  Evil
Sokkal halkabb, mit a régi szergejek  Cry  ..a turbot bánom már, hogy nem fotóztam le  Embarrassed A TD-seknek igazi etalon lett volna, mint egy nagy gázolajos hordó  Shocked


* Resize of Kép082.jpg (107.03 KB, 800x600 - megtekintve 1003 alkalommal.)

* Resize of Kép085.jpg (72.26 KB, 800x600 - megtekintve 982 alkalommal.)

* Resize of Kép089.jpg (64.49 KB, 450x600 - megtekintve 883 alkalommal.)

* Resize of Kép090.jpg (62.19 KB, 450x600 - megtekintve 1004 alkalommal.)

* Resize of Kép091.jpg (48.15 KB, 800x600 - megtekintve 995 alkalommal.)

* Resize of Kép092.jpg (96.18 KB, 800x600 - megtekintve 919 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 03. 00:00:31 am írta Indy » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2613 Dátum: 2008. július 03. 00:01:17 am »

A bolygó neve: Halál  Wink


* Resize of Kép086.jpg (60.83 KB, 450x600 - megtekintve 956 alkalommal.)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2614 Dátum: 2008. július 03. 00:02:04 am »

és egy picike kompresszor..  miért nem ilyenem van itthon  Embarrassed


* Resize of Kép087.jpg (79.65 KB, 800x600 - megtekintve 991 alkalommal.)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2615 Dátum: 2008. július 03. 08:49:03 am »

Ez már várható volt tavaly is:
http://www.vezess.hu/hirek/autos_fizet_biztositoja/14782/
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2616 Dátum: 2008. július 03. 12:56:37 pm »


Ilyenkor hol van a MABISZ,akinek rendezni kellene a kárt,ha a károkozó biztosítójával valami gond van,
vagy ha a károkozó személye kideríthetetlen ? ? ?
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #2617 Dátum: 2008. július 03. 19:59:50 pm »

 Én egy kicsit többet vártam. Belül csodaszép, de kívül... Akár Toyota is lehetne.



http://totalcar.hu/magazin/hirek/?preview:2008.07.03&357475
Naplózva
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #2618 Dátum: 2008. július 03. 20:02:00 pm »

Teljesen off, de azért a kéket én is kipróbálnám. A pirosat meg inkább elfelejteném:
http://www.youtube.com/watch?v=9FYrMeBeBo8
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2619 Dátum: 2008. július 03. 20:05:36 pm »

az EVO az a gép, amitől erős altáji vérbőség kap el  Roll Eyes hetes, nyolcas, kilences.. ezek közül bármelyik instant get!!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sabc
Vendég
« Válasz #2620 Dátum: 2008. július 03. 20:20:14 pm »

az EVO az a gép, amitől erős altáji vérbőség kap el  Roll Eyes hetes, nyolcas, kilences.. ezek közül bármelyik instant get!!

Hánemtom, nekem inkább a pinák!  Roll Eyes
Naplózva
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #2621 Dátum: 2008. július 03. 20:30:23 pm »

az EVO az a gép, amitől erős altáji vérbőség kap el  Roll Eyes hetes, nyolcas, kilences.. ezek közül bármelyik instant get!!
Nekem mostmár a tizes is. Egyébbként a hatos sem volt piskóta...
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2622 Dátum: 2008. július 03. 23:57:11 pm »

Én egy kicsit többet vártam. Belül csodaszép, de kívül... Akár Toyota is lehetne.



http://totalcar.hu/magazin/hirek/?preview:2008.07.03&357475


Gáz géza.... ami mostanság labdába rugott nálam az a cs concept
http://jalopnik.com/cars/concept-cars/shanghai-surprise-bmw-cs-concept-253622.php
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 04. 00:00:39 am írta Indy » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2623 Dátum: 2008. július 04. 10:34:51 am »

Hat ezt szivesebben neznem mint a F1-et:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.07.01.&357282

  Evil Evil
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2624 Dátum: 2008. július 04. 10:41:45 am »


Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2625 Dátum: 2008. július 04. 11:17:37 am »

Én egy kicsit többet vártam. Belül csodaszép, de kívül... Akár Toyota is lehetne.



http://totalcar.hu/magazin/hirek/?preview:2008.07.03&357475


azt hittem nem lehet überelni az előző hetest, de sikerült ... ez boáh idiot2 ... kicsit reménykedtem, hátha megkapja a CS elemeit, de az oldalán és a veséken kivül, mást nem nagyon örökölt ... a hátsó lámpákon nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek ... az eleje sem jobb .... a profilja még elmegy, de a többi botrányos ... lesz ennek még visszhangja szerintem, nem is kicsi ...  nekem az E38 volt az utolsó hetes BMW és úgy látom, még egy ideig az is marad ...
Naplózva

Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2626 Dátum: 2008. július 04. 11:20:56 am »


Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva...

Tegnap jött meg a csekkem a MÁV-tól.
Be fogom fizetni.

Szerintem erre van a MABISZ,az felügyeleti szerve és a garanciája az összes biztosítónak.
Ha a ügyfél fizeti a biztosítást annak a biztosítónak akivel szerződést kötöt,
neki semmi köze ahhoz,hogy fizetőképes-e a cég,vagy nem.
Ő teljesítette a szerződés ráeső kötelességét.
Ha a biztosító céggel valami gond van,mint most is
akkor a MABISZ-nak-a Magyar Biztosítók Szövetségének-kutya kötelessége felelősséget
vállalnia az egyik tagja által kötött biztosításokért.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Sabc
Vendég
« Válasz #2627 Dátum: 2008. július 04. 11:53:09 am »

Én egy kicsit többet vártam. Belül csodaszép, de kívül... Akár Toyota is lehetne.



http://totalcar.hu/magazin/hirek/?preview:2008.07.03&357475


azt hittem nem lehet überelni az előző hetest, de sikerült ... ez boáh idiot2 ... kicsit reménykedtem, hátha megkapja a CS elemeit, de az oldalán és a veséken kivül, mást nem nagyon örökölt ... a hátsó lámpákon nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek ... az eleje sem jobb .... a profilja még elmegy, de a többi botrányos ... lesz ennek még visszhangja szerintem, nem is kicsi ...  nekem az E38 volt az utolsó hetes BMW és úgy látom, még egy ideig az is marad ...

Oldalról olyan, mint a Maserati Quattroporte.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2628 Dátum: 2008. július 04. 12:01:18 pm »

Az oldalnézete nekem nem jön be, de tök jó pl a müszerfal amelyen egyértelműen nagyon retro jegyek mutatkoznak, a 6-osé ugrik be nekem hirtelen rápillantva. Ehhez azonban túl modern az ajtókárpit például. Az orra az szintén nagyon nem jön be.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2629 Dátum: 2008. július 04. 23:37:05 pm »

óriási szerencse, hogy egy ilyen optika mellé 301 ló párosul egy gyárilag 190 lovas motorból..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #2630 Dátum: 2008. július 05. 00:14:22 am »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2114798&command=ugras&p=ceg&screenwidth=1024
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #2631 Dátum: 2008. július 05. 08:24:02 am »


Jack, engedje meg, hogy asztakurva!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2632 Dátum: 2008. július 05. 09:03:03 am »


Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva...

Tegnap jött meg a csekkem a MÁV-tól.
Be fogom fizetni.

Szerintem erre van a MABISZ,az felügyeleti szerve és a garanciája az összes biztosítónak.
Ha a ügyfél fizeti a biztosítást annak a biztosítónak akivel szerződést kötöt,
neki semmi köze ahhoz,hogy fizetőképes-e a cég,vagy nem.
Ő teljesítette a szerződés ráeső kötelességét.
Ha a biztosító céggel valami gond van,mint most is
akkor a MABISZ-nak-a Magyar Biztosítók Szövetségének-kutya kötelessége felelősséget
vállalnia az egyik tagja által kötött biztosításokért.

Ezt én is így tudom..De a hírekből nem ez derül ki....Csak kíváncsiságképpen:mennyi az éves díjad náluk?Persze ha publikus..Ha nem de elárulod, jöhet  priviben is..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2633 Dátum: 2008. július 05. 09:04:24 am »


Vowwwwwwwwww...55 ló és 1300 ccm..Na ehez kell  a tuning..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2634 Dátum: 2008. július 05. 10:25:20 am »


Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva...

Tegnap jött meg a csekkem a MÁV-tól.
Be fogom fizetni.

Szerintem erre van a MABISZ,az felügyeleti szerve és a garanciája az összes biztosítónak.
Ha a ügyfél fizeti a biztosítást annak a biztosítónak akivel szerződést kötöt,
neki semmi köze ahhoz,hogy fizetőképes-e a cég,vagy nem.
Ő teljesítette a szerződés ráeső kötelességét.
Ha a biztosító céggel valami gond van,mint most is
akkor a MABISZ-nak-a Magyar Biztosítók Szövetségének-kutya kötelessége felelősséget
vállalnia az egyik tagja által kötött biztosításokért.

Ezt én is így tudom..De a hírekből nem ez derül ki....Csak kíváncsiságképpen:mennyi az éves díjad náluk?Persze ha publikus..Ha nem de elárulod, jöhet  priviben is..

Nincsen ebben semmi titok.
Miért ne árulnám el ?
FIAT DUCATO 2.500-as teherautó 1/4 évre : 9.613 Ft.   Éves díj : 38.452 Ft.  B6-ban.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #2635 Dátum: 2008. július 05. 10:35:09 am »

Én egy kicsit többet vártam. Belül csodaszép, de kívül... Akár Toyota is lehetne.



http://totalcar.hu/magazin/hirek/?preview:2008.07.03&357475


 ...  nekem az E38 volt az utolsó hetes BMW és úgy látom, még egy ideig az is marad ...

Baszki szívemből beszélsz...
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2636 Dátum: 2008. július 05. 11:24:27 am »


Ez nem kifejezés. Nem találok szavakat, reszketek a sokktól, ami engem ért, nem tudom, hogy sírjak-e vagy hányjak.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2637 Dátum: 2008. július 05. 11:27:30 am »

Én egy kicsit többet vártam. Belül csodaszép, de kívül... Akár Toyota is lehetne.



http://totalcar.hu/magazin/hirek/?preview:2008.07.03&357475


Elölről nekem tetszik a belseje markáns, egyedi,a  hátsó lámpák meg a Toyota szintjét sem ütik, Sad inkább valamelyik dél-koreai csodára emlékeztet. Amúgy nem kéne, az E38 volt az utolsó emberi 7-es. Ezek már csak számítógépek, te meg egy monitor előtt érzed magad.
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2638 Dátum: 2008. július 05. 11:37:26 am »


Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva...

Tegnap jött meg a csekkem a MÁV-tól.
Be fogom fizetni.

Szerintem erre van a MABISZ,az felügyeleti szerve és a garanciája az összes biztosítónak.
Ha a ügyfél fizeti a biztosítást annak a biztosítónak akivel szerződést kötöt,
neki semmi köze ahhoz,hogy fizetőképes-e a cég,vagy nem.
Ő teljesítette a szerződés ráeső kötelességét.
Ha a biztosító céggel valami gond van,mint most is
akkor a MABISZ-nak-a Magyar Biztosítók Szövetségének-kutya kötelessége felelősséget
vállalnia az egyik tagja által kötött biztosításokért.

Ezt én is így tudom..De a hírekből nem ez derül ki....Csak kíváncsiságképpen:mennyi az éves díjad náluk?Persze ha publikus..Ha nem de elárulod, jöhet  priviben is..

Nincsen ebben semmi titok.
Miért ne árulnám el ?
FIAT DUCATO 2.500-as teherautó 1/4 évre : 9.613 Ft.   Éves díj : 38.452 Ft.  B6-ban.

Ja, tgk-nál nemtom jó-e a tarifájuk..Azt hittem a cápid is náluk van...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2639 Dátum: 2008. július 05. 11:38:05 am »

Basszameg! Ezt nézzétek!

http://spynet.ru/2007/06/29/toyota_restore.html
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!