Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2610 Dátum: 2008. július 02. 21:19:01 pm » |
|
Erre tökéletesen alkalmas lenne egy kis termetű zsoké az irányításra,meg a "fülbe súgdosásra" és egy 1 kilós mindent magábafoglaló tesztberendezés amit rá lehetne rögzíteni a pacira. Ja tényleg az nem lenne jó,mert arra nem kellett volna egy vagyont elkölteni ennek a szarnak a kifejlesztésére. Remek. Gratulálok. Megint alkottak egy értelmelen izét,amin kereshettek jó sokat. Azt hiszem ez a szerkezet még a "villa+-nyírógépnél" is fölöslegesebb. Viszont mennyi zsetont felszippantott a "fejlesztés". Sokan,sokáig jól kerestek rajta. Mintha csak egy magyarországi UNIÓS pályázatot látnánk. Azok is pont ennyire "fontosak" és "használhatóak".
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2611 Dátum: 2008. július 02. 23:39:59 pm » |
|
Itt van mondjuk az uj Pannonia kezdeménye... http://totalbike.hu/hirek/2008/06/01/pannonia_vazTalán Indy fogja tudni mirôl beszélek, hát azok a szánalmas, vézna kis fülecskék aminek tucatjaival gondolják a blokkot a vázhoz rögzíteni, egyszerûen POKOLI AMATÔR!!!! Borzalom, elképesztô! Azt tuti hogy szétrázná egy egyhengeres köcsög, ennél még a Simson blokk rögzítése is értelmesebb, átgondoltabb, és korrektebb. Tragédia, hogy gondolnak egy ekkora blokkot ilyen oda nem illô fülecskékkel felfércelni egy vázra? Az ülést pedig hadd ne minôsítsem, mert nem lehet. Ezeknek fogalma nincs mit jelent egy ilyen motort MEGÚJÍTANI!!! Esküszöm, Lacka 2 nap alatt tervezne 10x jobbakat, legalábbis összképre, aztán már csak meg kéne kérdezni egy embert aki már épített motort, hogy mi az a blokk felfogatás... Na szót se érdemel!!! Teljesen egyet értek veled. Ez az izé motorkerékpárnak vicc,viccnek meg nagyon rossz. Ha komolyan gondolják,hogy ebből valaha közúti közlekedési eszköz lesz, az nagy baj. Lesz újra magyar motorkerékpár gyártás, sa lalal ,de nekem ez az egész olyan 4 -es metro fheling szagú. Hol volt már: gödöravatás, meg furópajzsavatás, meg alapköletétel avatás, meg pajzs próbafúrás avatás stb. A devils meetingen is csak egy makett motort avattak. Mesze vagyunk mi ettől, hogy szériagyártásban készülő motorjaink legyenek újra. 1. Ehhez kell egy tőkemágnás, gyártósorok..stb. 2. a magyar jog (vagy minek nevezzem) útvesztői. Szerencsétlenek ,mire minden engedélyt beszereznek a gyártáshoz..jááájjjj A másik pedig meg, ha előrukkolunk valamivel ,akkor ne egy 20 évvel ezelötti 350-es cz érzete legyen. Lehet retrot modern köntösben is előadni.. de nem így ..de mint mondtam várjuk ki a végét, mert csak a huzavona megy jó ideje és néha felröppen egy kis híranyag a búlvársajtónak. Én így látom.. de ne legyen igazam A danuviákkal kapcsolatban meg: szép és jó, de fullra nem férfias, ha mondhatom így. Az a supermoto funybike vagy mi, egy fiatal suhancnak vagánykodni jó a térre..bár lehet ,hogy ezt a réteget célozták meg. Egy példa: nem csípem az Aprilliát, de az új supermoto alkotásuk szerintem No.1,mint formaterv.. Dersoduro 750 ..erre már mondom ,hogy férfias
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 02. 23:43:35 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2612 Dátum: 2008. július 02. 23:52:48 pm » |
|
Még egy kis érdekesség a gárdonyi vasútállomásról. Ha már ott állt (mint megtudtuk a vezetőtől, nem fogadta székesfehérvár) ,s vonatbuzi vagyok, kapásból szóbaelegyedtünk a vezérrel S mivel remot szergejt még nem is láttam belűlröl (az új 52.000 ccm-es caterpillar motorral szerelt, 112 tonnás) megnéztük Durcival ..ku,va meleg volt a géptérben.. . Legalább a mozdonyvezető sem unatkozott..bár mikor a technikai adatokról kezdtem el faggatni, ő is megunta, mint a csajka vezetője a vasúttörténeti parkban és a kezembe nyomta a gépkönyvet Sokkal halkabb, mit a régi szergejek ..a turbot bánom már, hogy nem fotóztam le A TD-seknek igazi etalon lett volna, mint egy nagy gázolajos hordó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 03. 00:00:31 am írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2613 Dátum: 2008. július 03. 00:01:17 am » |
|
A bolygó neve: Halál
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2614 Dátum: 2008. július 03. 00:02:04 am » |
|
és egy picike kompresszor.. miért nem ilyenem van itthon
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2615 Dátum: 2008. július 03. 08:49:03 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2616 Dátum: 2008. július 03. 12:56:37 pm » |
|
Ilyenkor hol van a MABISZ,akinek rendezni kellene a kárt,ha a károkozó biztosítójával valami gond van, vagy ha a károkozó személye kideríthetetlen ? ? ?
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2619 Dátum: 2008. július 03. 20:05:36 pm » |
|
az EVO az a gép, amitől erős altáji vérbőség kap el hetes, nyolcas, kilences.. ezek közül bármelyik instant get!!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2620 Dátum: 2008. július 03. 20:20:14 pm » |
|
az EVO az a gép, amitől erős altáji vérbőség kap el hetes, nyolcas, kilences.. ezek közül bármelyik instant get!! Hánemtom, nekem inkább a pinák!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blnt
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Válasz #2621 Dátum: 2008. július 03. 20:30:23 pm » |
|
az EVO az a gép, amitől erős altáji vérbőség kap el hetes, nyolcas, kilences.. ezek közül bármelyik instant get!! Nekem mostmár a tizes is. Egyébbként a hatos sem volt piskóta...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2622 Dátum: 2008. július 03. 23:57:11 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 04. 00:00:39 am írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2623 Dátum: 2008. július 04. 10:34:51 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2624 Dátum: 2008. július 04. 10:41:45 am » |
|
Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2625 Dátum: 2008. július 04. 11:17:37 am » |
|
azt hittem nem lehet überelni az előző hetest, de sikerült ... ez boáh ... kicsit reménykedtem, hátha megkapja a CS elemeit, de az oldalán és a veséken kivül, mást nem nagyon örökölt ... a hátsó lámpákon nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek ... az eleje sem jobb .... a profilja még elmegy, de a többi botrányos ... lesz ennek még visszhangja szerintem, nem is kicsi ... nekem az E38 volt az utolsó hetes BMW és úgy látom, még egy ideig az is marad ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2626 Dátum: 2008. július 04. 11:20:56 am » |
|
Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva... Tegnap jött meg a csekkem a MÁV-tól. Be fogom fizetni. Szerintem erre van a MABISZ,az felügyeleti szerve és a garanciája az összes biztosítónak. Ha a ügyfél fizeti a biztosítást annak a biztosítónak akivel szerződést kötöt, neki semmi köze ahhoz,hogy fizetőképes-e a cég,vagy nem. Ő teljesítette a szerződés ráeső kötelességét. Ha a biztosító céggel valami gond van,mint most is akkor a MABISZ-nak-a Magyar Biztosítók Szövetségének-kutya kötelessége felelősséget vállalnia az egyik tagja által kötött biztosításokért.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2627 Dátum: 2008. július 04. 11:53:09 am » |
|
azt hittem nem lehet überelni az előző hetest, de sikerült ... ez boáh ... kicsit reménykedtem, hátha megkapja a CS elemeit, de az oldalán és a veséken kivül, mást nem nagyon örökölt ... a hátsó lámpákon nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek ... az eleje sem jobb .... a profilja még elmegy, de a többi botrányos ... lesz ennek még visszhangja szerintem, nem is kicsi ... nekem az E38 volt az utolsó hetes BMW és úgy látom, még egy ideig az is marad ... Oldalról olyan, mint a Maserati Quattroporte.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2628 Dátum: 2008. július 04. 12:01:18 pm » |
|
Az oldalnézete nekem nem jön be, de tök jó pl a müszerfal amelyen egyértelműen nagyon retro jegyek mutatkoznak, a 6-osé ugrik be nekem hirtelen rápillantva. Ehhez azonban túl modern az ajtókárpit például. Az orra az szintén nagyon nem jön be.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2629 Dátum: 2008. július 04. 23:37:05 pm » |
|
óriási szerencse, hogy egy ilyen optika mellé 301 ló párosul egy gyárilag 190 lovas motorból..
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #2630 Dátum: 2008. július 05. 00:14:22 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2631 Dátum: 2008. július 05. 08:24:02 am » |
|
Jack, engedje meg, hogy asztakurva!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2632 Dátum: 2008. július 05. 09:03:03 am » |
|
Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva... Tegnap jött meg a csekkem a MÁV-tól. Be fogom fizetni. Szerintem erre van a MABISZ,az felügyeleti szerve és a garanciája az összes biztosítónak. Ha a ügyfél fizeti a biztosítást annak a biztosítónak akivel szerződést kötöt, neki semmi köze ahhoz,hogy fizetőképes-e a cég,vagy nem. Ő teljesítette a szerződés ráeső kötelességét. Ha a biztosító céggel valami gond van,mint most is akkor a MABISZ-nak-a Magyar Biztosítók Szövetségének-kutya kötelessége felelősséget vállalnia az egyik tagja által kötött biztosításokért. Ezt én is így tudom..De a hírekből nem ez derül ki....Csak kíváncsiságképpen:mennyi az éves díjad náluk?Persze ha publikus..Ha nem de elárulod, jöhet priviben is..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2633 Dátum: 2008. július 05. 09:04:24 am » |
|
Jack, engedje meg, hogy asztakurva! Vowwwwwwwwww...55 ló és 1300 ccm..Na ehez kell a tuning.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2634 Dátum: 2008. július 05. 10:25:20 am » |
|
Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva... Tegnap jött meg a csekkem a MÁV-tól. Be fogom fizetni. Szerintem erre van a MABISZ,az felügyeleti szerve és a garanciája az összes biztosítónak. Ha a ügyfél fizeti a biztosítást annak a biztosítónak akivel szerződést kötöt, neki semmi köze ahhoz,hogy fizetőképes-e a cég,vagy nem. Ő teljesítette a szerződés ráeső kötelességét. Ha a biztosító céggel valami gond van,mint most is akkor a MABISZ-nak-a Magyar Biztosítók Szövetségének-kutya kötelessége felelősséget vállalnia az egyik tagja által kötött biztosításokért. Ezt én is így tudom..De a hírekből nem ez derül ki....Csak kíváncsiságképpen:mennyi az éves díjad náluk?Persze ha publikus..Ha nem de elárulod, jöhet priviben is.. Nincsen ebben semmi titok. Miért ne árulnám el ? FIAT DUCATO 2.500-as teherautó 1/4 évre : 9.613 Ft. Éves díj : 38.452 Ft. B6-ban.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2635 Dátum: 2008. július 05. 10:35:09 am » |
|
... nekem az E38 volt az utolsó hetes BMW és úgy látom, még egy ideig az is marad ... Baszki szívemből beszélsz...
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2636 Dátum: 2008. július 05. 11:24:27 am » |
|
Jack, engedje meg, hogy asztakurva! Ez nem kifejezés. Nem találok szavakat, reszketek a sokktól, ami engem ért, nem tudom, hogy sírjak-e vagy hányjak.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2637 Dátum: 2008. július 05. 11:27:30 am » |
|
Elölről nekem tetszik a belseje markáns, egyedi,a hátsó lámpák meg a Toyota szintjét sem ütik, inkább valamelyik dél-koreai csodára emlékeztet. Amúgy nem kéne, az E38 volt az utolsó emberi 7-es. Ezek már csak számítógépek, te meg egy monitor előtt érzed magad.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2638 Dátum: 2008. július 05. 11:37:26 am » |
|
Nekem kicsit gyanús eu a feltételezgetés, hogy az autósnak kellene fizetnie a saját kárát..Miért is? Ha fizeti a biztosítást, akkor hogy is van ez? szerencsére az én tarifámnak a közelébe se mentek,így fel se merült, hogy náluk legyek biztosítva... Tegnap jött meg a csekkem a MÁV-tól. Be fogom fizetni. Szerintem erre van a MABISZ,az felügyeleti szerve és a garanciája az összes biztosítónak. Ha a ügyfél fizeti a biztosítást annak a biztosítónak akivel szerződést kötöt, neki semmi köze ahhoz,hogy fizetőképes-e a cég,vagy nem. Ő teljesítette a szerződés ráeső kötelességét. Ha a biztosító céggel valami gond van,mint most is akkor a MABISZ-nak-a Magyar Biztosítók Szövetségének-kutya kötelessége felelősséget vállalnia az egyik tagja által kötött biztosításokért. Ezt én is így tudom..De a hírekből nem ez derül ki....Csak kíváncsiságképpen:mennyi az éves díjad náluk?Persze ha publikus..Ha nem de elárulod, jöhet priviben is.. Nincsen ebben semmi titok. Miért ne árulnám el ? FIAT DUCATO 2.500-as teherautó 1/4 évre : 9.613 Ft. Éves díj : 38.452 Ft. B6-ban. Ja, tgk-nál nemtom jó-e a tarifájuk..Azt hittem a cápid is náluk van...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2639 Dátum: 2008. július 05. 11:38:05 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|