02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3150 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:40:21 pm » |
|
Ja itt dolgozom...
Szia! Na és milyen az új munkahely ? Szia! Nekem semmivel sincs bajom. Elvagyok kinnt. Ami picit nem tetszik : kisbusszal megyünk ki és jövünk haza. pl: 4 ember megy ki az azt jelenti, h 4 helyen kell megállni csomagok ki majd be és tovább... Nincs 1 autód, mindíg mást kapsz . Kezdéskor elmegy 2 nap a szervízbe rohangálással, de ha becsületesebb kollégától kapsz kocsit akkor ez elmarad. 60-70% ban rövidek a fuvarok áltag 200 km ....néha néha van hosszabb is 400-800 km es is. Amúgy minden okés. Szerencsére itt nem kell állandóan számolni, h mennyit fogyaszt a kocsi, mert nincs üzemanyagnorma. fogyaszt amennyit fogyaszt. tankolsz majd ha kezd kifogyóban lenni megint tankolsz. én azért kiszámoltam a fogyit a mercire ami 29 liter lett vegyes súlyterheléssel. sztem egész baráti... persze ehhez ésszel kell bánni a tempomattal és az autómataváltóval valamint a ponyvázást is rendesen kell csinálni. Az baj, hogy rövidek a kanyarok?? 2 hét odakint, 1 itthon? Vagy Ti minden héten haza tudtok jönni? a-a . 4 hét odakinnt 10 nap itthon régebben 1 kocsival volt 1 sofőr, volt hazafuvar is de már más világ van. én speciel utálom a rövid fuvarokat. kiszámoltam napi áltag 366 km-ert mentem múlt hónapban és van nálam vagy 20 CMR az a baj, h reggel mész 30-40 km-ert lerakod az előzőnap felvett árút, majd mész kb 50 km-ert felrakodsz, majd 200 km-re odébb lerakodsz és vége a munkaidődnek. én pl. szakszerűen, igényesen, szépen ponyvázok. ha fél órát vesz igénybe akkor felet-nem érdekel. De nekem a ponyvám úgy áll,mintha dobozossal mennék. Nem lobog a szélben, mint egy zászló, valamint a csatok öveit is visszahajtom bele a csatba, mert zavar ha lifeg vezetés közben.én ilyen vagyok, rossz ránézni az olyan pótkocsikra amelyeknek lobog a ponyvája a szélben és a csatok őveit is össze-vissza fújja a szél. e van . vannak teherautóvezetők és kamionsofőrök. én az utóbbihoz szeretnék tartozni. Most mit sajnáltadod magad? Örülj neki hogy nem kell vámkezeltetned az árut meg okoskodni a hülyébbnél hülyébb fináncokkal... ezért napokat állni a határon meg a lerakón és közben nem tudsz menni a következő felrakóra, mert szopat a vámos amig le nem jár a munkaideje, meg telefonálgatni össze vissza... Mázlid van hogy most kezdted a szakmát és nem 30 éve.... ja, meg nem edével kell járnod meg liazzal vagy rabaval, meg örülj neki hogy van légkondid meg tempomatod meg extráid... meg kényelmes ágyad... persze tudom, h igazi kamionosok a 90 es évekig voltak, meg még a vámos korszakban.Akkor még meg is volt becsülve a szakma , mind erkölcsileg , mind anyagilag, sőt seftelni is lehetett jobban, mint most. Az ede és a rába ugyanaz nem ? Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #3151 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:44:12 pm » |
|
Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
És ehhez mé kell beidézni fél oldalt? Ha megjövök Holland ból majd ráragasztom a kocsidra az Opelos matricámat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #3152 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:47:18 pm » |
|
[mikor mész hollandba??
Ilyen indiszkrét kérdésekre nem válaszolok, mert akkor még úgy ütemeznéd Ágica sütését, hogy megint ne jusson belőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #3153 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:48:51 pm » |
|
Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
És ehhez mé kell beidézni fél oldalt? Ha megjövök Holland ból majd ráragasztom a kocsidra az Opelos matricámat Öntapadós I love (=piros szív) Corsa szerintem még van itthon egy tucattal! (De mint írtam, elitélem a mások autójára vagy arról le történő beavatkozásokat!!!)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #3154 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:53:31 pm » |
|
még hoztam haza is a tortából, de már csak egy szép emlék... tényleg mikor mész ? jöhet PM-ben is
Rendes vagy. Nem megyek sehová csak próbálom 02-t bosszantani, de mostanság konszolidált és visszahúzódó lett, mint egy gyáva nyuszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #3155 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:55:15 pm » |
|
a héberer's -rabbitrans vagy hivatalos nevén waberer's hirdet 300 ezret... igen ha kinnt vagy kb 4 hetet és mész 12 ezer km-ert és nem von le üzemanyagtúlfogyasztást. horváth rudi 28ft-ot ad km-enként semmi többet... ja és itt is van üzemanyagnorma+ráadásul Ad-Blue norma is !!!! mert úgy gondolják, h a nevetségesen alacsony normából ha túlfogyaszt a kocsi akkor Ad-Blueból is. itthon érdemes a normálisabb maszek céghez menni , mert 350-420 között lehet keresni . én terv szerint jövőre váltok, egy full holland céghez szeretnék menni . Hűtős kocsijai vannak csak és jó hosszú fuvarjai. 1 kocsid van és kész. Ismerősöm (apám barátja) is ott van , ő Amsterdam-Budapestet járja. 3-4 naponta itthon alszik. Fizu euróban és 2-essel kezdődik A 350-420 azért nem hangzik olyan rosszul! Persze baromi nagy felelősség (nem is tudom kire bíznék rá egy üresen is 80 millás szerelvényt), meg a munka sem túl családbarát, de azért idehaza az nem rosssz! (Gondolom nagy része zsebből zsebbe megy, ez egy darabig biztosan nem fog megváltozni idehaza?!) ...a Rynart állítólag nem volt rossz, amíg meg nem szűnt! (Biatorbágy, nem tudom neked mennyire lett volna közel?!) Vigyázni kell ezekkel a csődbe menős Hollandokkal!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #3156 Dátum: 2008. augusztus 13. 15:04:48 pm » |
|
a héberer's -rabbitrans vagy hivatalos nevén waberer's hirdet 300 ezret... igen ha kinnt vagy kb 4 hetet és mész 12 ezer km-ert és nem von le üzemanyagtúlfogyasztást. horváth rudi 28ft-ot ad km-enként semmi többet... ja és itt is van üzemanyagnorma+ráadásul Ad-Blue norma is !!!! mert úgy gondolják, h a nevetségesen alacsony normából ha túlfogyaszt a kocsi akkor Ad-Blueból is. itthon érdemes a normálisabb maszek céghez menni , mert 350-420 között lehet keresni . én terv szerint jövőre váltok, egy full holland céghez szeretnék menni . Hűtős kocsijai vannak csak és jó hosszú fuvarjai. 1 kocsid van és kész. Ismerősöm (apám barátja) is ott van , ő Amsterdam-Budapestet járja. 3-4 naponta itthon alszik. Fizu euróban és 2-essel kezdődik A 350-420 azért nem hangzik olyan rosszul! Persze baromi nagy felelősség (nem is tudom kire bíznék rá egy üresen is 80 millás szerelvényt), meg a munka sem túl családbarát, de azért idehaza az nem rosssz! (Gondolom nagy része zsebből zsebbe megy, ez egy darabig biztosan nem fog megváltozni idehaza?!) ...a Rynart állítólag nem volt rossz, amíg meg nem szűnt! (Biatorbágy, nem tudom neked mennyire lett volna közel?!) Vigyázni kell ezekkel a csődbe menős Hollandokkal! mostmár a biatorbágyi telepre is waberers van írva. a Vos ami holland szeptember 1.től szlovákiába megy.. ki tudja mi lesz.. mondjuk C+E és TIR-rel nem sokáig lennék munkanélküli.. Hát igen! Jó szakmát választottál!!! (Nem tudom, mennyire volt választás, vagy családi hagyomány?) Néha megfeledkezem magamról, és eszembe sem jut, hogy milyen szar lehet azoknak, akiknek nincs lehetősége váltani! (Én nem is tudnám lenyelni a békákat, és évtizedekig ugyanott dolgozni, hagyni, hogy kihasználjanak, mert nincs hová mennem!)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3157 Dátum: 2008. augusztus 13. 15:13:05 pm » |
|
Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
És ehhez mé kell beidézni fél oldalt? Ha megjövök Holland ból majd ráragasztom a kocsidra az Opelos matricámat Azé bazdmeg, hogy tudjál mit írni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3159 Dátum: 2008. augusztus 13. 16:38:40 pm » |
|
Hehe.....elhiszem.....olvastam is. Undorító dolgokat szoktak művelni. De remélem tudok hasznosítani ezekből valamit. Érdekel a média, de nem lennék mindenáron egy idióta. Mondjuk akadnak jóarcok is Kívánom, hogy ismerkedj meg legalább KÉT jóarccal. Na jó egy is elég. Jó táborozást! Nagyon szépen köszönöm! Közvetlen lyány vagyok én, sztem a fél bandával összebarátkozom . Csak először az a sok idegen.....tök izgulok. UI.: itt is csak jó arcokba ütközök folyamatosan mert itt mindenki jóarc,kivéve 02-t,de neki amúgyse cápája van De mi ennek ellenére,szeretjük 02-őt. Csak a sajátnevedben nagytestvér! Csak a sajátnevedben beszélj...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3160 Dátum: 2008. augusztus 13. 16:50:01 pm » |
|
Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre Vagy tudtok e jó helyet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3161 Dátum: 2008. augusztus 13. 19:43:20 pm » |
|
Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre Vagy tudtok e jó helyet? Mért nem kensz műgyantából?
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3162 Dátum: 2008. augusztus 13. 23:31:15 pm » |
|
Hehe.....elhiszem.....olvastam is. Undorító dolgokat szoktak művelni. De remélem tudok hasznosítani ezekből valamit. Érdekel a média, de nem lennék mindenáron egy idióta. Mondjuk akadnak jóarcok is Kívánom, hogy ismerkedj meg legalább KÉT jóarccal. Na jó egy is elég. Jó táborozást! Nagyon szépen köszönöm! Közvetlen lyány vagyok én, sztem a fél bandával összebarátkozom . Csak először az a sok idegen.....tök izgulok. UI.: itt is csak jó arcokba ütközök folyamatosan mert itt mindenki jóarc,kivéve 02-t,de neki amúgyse cápája van De mi ennek ellenére,szeretjük 02-őt. Csak a sajátnevedben nagytestvér! Csak a sajátnevedben beszélj... Ha azt írom,hogy én szeretem,02-őt,akkor halálra cikiztetek volna,hogy én másvagyok. Csak hogy örülj b...meg ! De én szeretem 02-őt. Sőt én mindenkit szeretek úgy általában. PEACE. Mindjárt elkezdem rastásítani a sérómat és sodrok egy jointot. YEEEHHH
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. augusztus 13. 23:39:20 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3163 Dátum: 2008. augusztus 14. 00:43:43 am » |
|
Hehe.....elhiszem.....olvastam is. Undorító dolgokat szoktak művelni. De remélem tudok hasznosítani ezekből valamit. Érdekel a média, de nem lennék mindenáron egy idióta. Mondjuk akadnak jóarcok is Kívánom, hogy ismerkedj meg legalább KÉT jóarccal. Na jó egy is elég. Jó táborozást! Nagyon szépen köszönöm! Közvetlen lyány vagyok én, sztem a fél bandával összebarátkozom . Csak először az a sok idegen.....tök izgulok. UI.: itt is csak jó arcokba ütközök folyamatosan mert itt mindenki jóarc,kivéve 02-t,de neki amúgyse cápája van De mi ennek ellenére,szeretjük 02-őt. Csak a sajátnevedben nagytestvér! Csak a sajátnevedben beszélj... Ha azt írom,hogy én szeretem,02-őt,akkor halálra cikiztetek volna,hogy én másvagyok. Csak hogy örülj b...meg ! De én szeretem 02-őt. Sőt én mindenkit szeretek úgy általában. PEACE. Mindjárt elkezdem rastásítani a sérómat és sodrok egy jointot. YEEEHHH Pillanatnyi látásmódbeli zavarodat, betudom annak a jointnak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3164 Dátum: 2008. augusztus 14. 00:45:19 am » |
|
Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre Vagy tudtok e jó helyet? Mért nem kensz műgyantából? mert nem akarok szopni vele... + az üvegszálat inkább a kocsimra "pazarlom"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #3165 Dátum: 2008. augusztus 14. 07:06:45 am » |
|
Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre Vagy tudtok e jó helyet? Mért nem kensz műgyantából? mert nem akarok szopni vele... + az üvegszálat inkább a kocsimra "pazarlom" Mezogazdasagi ,v ipari folia,v medence folia is megteheti gyorsba?
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #3166 Dátum: 2008. augusztus 14. 09:10:43 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3167 Dátum: 2008. augusztus 14. 09:27:51 am » |
|
Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre Vagy tudtok e jó helyet? Mért nem kensz műgyantából? mert nem akarok szopni vele... + az üvegszálat inkább a kocsimra "pazarlom" Mert attól jobban megy a gyufásdobozod mi ? Komolyan,hol tart a motorátépítési dolog ? Belekezdtél már,vagy még vannak hhmmm "akadályoztató tényezők" ?
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3168 Dátum: 2008. augusztus 14. 09:35:24 am » |
|
Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni. Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát. V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész. Van ám bennük biztonságérzet.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3169 Dátum: 2008. augusztus 14. 10:23:38 am » |
|
Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni. Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát. V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész. Van ám bennük biztonságérzet. Ennyire ismerik a tükröt... nem is értették hogy kerűlt oda a villamos. Nekem is van egy két ilyen videom, csak motorbalesetekből A szitu u.e. ,csak ott volt ,hogy elment az autós.. itt legalább nem tud a paraszt ,mert kiflibe hajlik a kocsi Megérdemlik!!!!! Többet se üljön autóba! Ez a féllánctalpas izgat! Csak nem a német? ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3170 Dátum: 2008. augusztus 14. 10:31:15 am » |
|
Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre Vagy tudtok e jó helyet? Mért nem kensz műgyantából? mert nem akarok szopni vele... + az üvegszálat inkább a kocsimra "pazarlom" Mert attól jobban megy a gyufásdobozod mi ? Komolyan,hol tart a motorátépítési dolog ? Belekezdtél már,vagy még vannak hhmmm "akadályoztató tényezők" ? Egyenlőre még a tetőt kéne megcsinálnom, meg a padlást kisöpörni, hogy tudjak hova pakolni.. de azt meg eccerre kéne a bitumenlapozással. Az ésszerüség végett, de pénz még nincs, csak a jövőhéten utalnak nekem (Akkor meg Zalaegerszegen leszek) Ha lenne már ma kezdeném, de megszo*atni ,meg nem akarom magam. Így a kocsi még a kert közepén. Ponyvát vettem már rá, ha bontódik, ne legyen fürdőkád.. Ma készítek egy blokktartó állványt az M52-nek, hogy lehessen mozgatni..,nem vészes, mert váltóstól 3 termetesebb ember arréb rakja, de nincs kedvem mindíg toborozni Így go vaselep ,kerekeim vannak ...csak várom anyám és a daewot,mert mással nem igen tudnék 6 méter, 40x40 -es zártszelvényt hazahozni Öcskös kocsija meg ugye salgótarjánban...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #3171 Dátum: 2008. augusztus 14. 11:28:16 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3172 Dátum: 2008. augusztus 14. 14:10:41 pm » |
|
Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni. Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát. V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész. Van ám bennük biztonságérzet. Ennyire ismerik a tükröt... nem is értették hogy kerűlt oda a villamos. Nekem is van egy két ilyen videom, csak motorbalesetekből A szitu u.e. ,csak ott volt ,hogy elment az autós.. itt legalább nem tud a paraszt ,mert kiflibe hajlik a kocsi Megérdemlik!!!!! Többet se üljön autóba! Ez a féllánctalpas izgat! Csak nem a német? ? Nem Germán, ez egy Combat M2-es Halftrack amerikai cucc. Kb. így néz ki. http://www.o5m6.de/m2.htmlEz európai kivitel,benzines. A haveromét afrikában tették partra 1941-ben. Az a kivitel Ditroit diesel V6 a lelkem,de bármekkora hidegben mindenféle izzítás nélkül szó szerint pöccre indul. Nem is hallod meg az önindítót,már jár a motor. Elöl gumikerék hátul gumilánctalp. Ha emlékszel a Kelly hőseire abban van kettő ilyen amivel nyomul a kis csapat. Amerikai autó találkozókon,katonai rendezvényeken szoktam néha vezetgetni. A múlt évben egy gyereknapi rendezvényen vett részt a cucc. A kisebbik lányom Boglárka -12 éves volt akkor-ő is vezette a Haltrackot. A lány első önnálló vezetési élménye egy II.világháborús,jelenleg kb.7 tonnás harcjármű. (Teljes fegyverzetben lenne kb.9 tonna.) Azt mondta hozzuk haza. De hová raknám ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. augusztus 14. 14:13:52 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #3173 Dátum: 2008. augusztus 14. 14:15:19 pm » |
|
Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni. Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát. V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész. Van ám bennük biztonságérzet. Ennyire ismerik a tükröt... nem is értették hogy kerűlt oda a villamos. Nekem is van egy két ilyen videom, csak motorbalesetekből A szitu u.e. ,csak ott volt ,hogy elment az autós.. itt legalább nem tud a paraszt ,mert kiflibe hajlik a kocsi Megérdemlik!!!!! Többet se üljön autóba! Ez a féllánctalpas izgat! Csak nem a német? ? Nem Germán, ez egy Combat M2-es Halftrack amerikai cucc. Kb. így néz ki. http://www.o5m6.de/m2.htmlEz európai kivitel,benzines. A haveromét afrikában tették partra 1941-ben. Az a kivitel Ditroit diesel V6 a lelkem,de bármekkora hidegben mindenféle izzítás nélkül szó szerint pöccre indul. Nem is hallod meg az önindítót,már jár a motor. Elöl gumikerék hátul gumilánctalp. Ha emlékszel a Kelly hőseire abban van kettő ilyen amivel nyomul a kis csapat. Amerikai autó találkozókon,katonai rendezvényeken szoktam néha vezetgetni. A múlt évben egy gyereknapi rendezvényen vett részt a cucc. A kisebbik lányom Boglárka -12 éves volt akkor-ő is vezette a Haltrackot. A lány első önnálló vezetési élménye egy II.világháborús,jelenleg kb.7 tonnás harcjármű. (Teljes fegyverzetben lenne kb.9 tonna.) Azt mondta hozzuk haza. De hová raknám ? Szép kis félhernyó. Egy ilyet egyszer énis láttam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3174 Dátum: 2008. augusztus 14. 14:20:53 pm » |
|
Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni. Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát. V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész. Van ám bennük biztonságérzet. Ennyire ismerik a tükröt... nem is értették hogy kerűlt oda a villamos. Nekem is van egy két ilyen videom, csak motorbalesetekből A szitu u.e. ,csak ott volt ,hogy elment az autós.. itt legalább nem tud a paraszt ,mert kiflibe hajlik a kocsi Megérdemlik!!!!! Többet se üljön autóba! Ez a féllánctalpas izgat! Csak nem a német? ? Nem Germán, ez egy Combat M2-es Halftrack amerikai cucc. Kb. így néz ki. http://www.o5m6.de/m2.htmlEz európai kivitel,benzines. A haveromét afrikában tették partra 1941-ben. Az a kivitel Ditroit diesel V6 a lelkem,de bármekkora hidegben mindenféle izzítás nélkül szó szerint pöccre indul. Nem is hallod meg az önindítót,már jár a motor. Elöl gumikerék hátul gumilánctalp. Ha emlékszel a Kelly hőseire abban van kettő ilyen amivel nyomul a kis csapat. Amerikai autó találkozókon,katonai rendezvényeken szoktam néha vezetgetni. A múlt évben egy gyereknapi rendezvényen vett részt a cucc. A kisebbik lányom Boglárka -12 éves volt akkor-ő is vezette a Haltrackot. A lány első önnálló vezetési élménye egy II.világháborús,jelenleg kb.7 tonnás harcjármű. (Teljes fegyverzetben lenne kb.9 tonna.) Azt mondta hozzuk haza. De hová raknám ? Szép kis félhernyó. Egy ilyet egyszer énis láttam. Tekintve,hogy Magyarországon csak kettő van és mindkettő a barátomé, csak ezt láthattad,mert a másik még nincs kész. Elég sokat dolgoztam rajta és a tesóján. A csillagokat is én gyártottam rá. A mottető két oldalán virít a feliratom "Mighty Joe",én vagyok a keresztpapája.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3175 Dátum: 2008. augusztus 14. 14:52:01 pm » |
|
Ez három éve volt Fűzfőn. Folyamatosan szállítgattuk az érdelkődőket. Volt egy nagy üres füves rész,ott kergetőztünk egy GAZ 69-essel.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3176 Dátum: 2008. augusztus 14. 15:03:48 pm » |
|
Ezt a gépet a Komáromi amcsiautós fesztiválon filmeztem kb 4 éve, fölalá mászkált az erôdben, stílusos volt a környezet is. Jól körbejárogattam, nagyon tetszett a hátsó híd, ami ugye egészen az elsô lánckerékig "nyúlik hátra"
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3177 Dátum: 2008. augusztus 14. 15:18:56 pm » |
|
Hát igen... egy esetleges balesetnél nem kétséges a továbbhaladási sorrend. Ugyanez a helyzet az 1-es és a 4-6 os vonalán. Persze a többi vonalon is előfordul ilyenmi csak ott nem túl gyakori. Ahogy megnéztem a videót, a balesetek nagy része elkerülhető lett volna PL: a fekete pick-up fékez a kereszteződés elött a belső sávban= 100% hogy befordul a fehér személyautó a belső sávban sokkal lassabban megy, mint a többi a külső sávban- szintén gyanús a fekete autón a külső sávban már látszott, h valamit akar de ezt elkerülni szinte lehetetlen talán a csengővel. a fekete terepjárón látszott, h bizonytalan, én nem mertem volna ennyivel menni a kereszteződés felé max 20 km/h+csengő a fehér kisbusz elött egy hosszú csengetés kellett volna akkor talán figyel a sofőrje. A többit elkerülni kb annyi az esély, minthogy szülöiértekezletet tartanak az árvaházban.. Ja és nem beszélve arról, h ha villamossal vészfékezel akkor még ott vannak az utasok is akik többnyire nem kapaszkodnak.. Mesélték, h a körúton vészfékezett a villamos-a balesetet elkerülte, de pár utas megsérült.. mami lerepült az ülésről -bordatörés. 3 ember egymásra esett volt ott minden a combnyaktöréstől kezdve kissrác nem kapaszkodott, elörerepült 3-5 métert és a combino vezetőfülkéjénél középen van egy függőlegesen elhelyezett zöld korlát, na azt fejelte le szegény- szétnyílt a feje. Igen, sajnos ezek a balesetek lámerségbôl eredtek, egy hangos csengetés jót tett volna. Abban azonban igaza van petnek, hogy bizony az utasok épsége fontosabb, mint egy szabálytalankodó autósé, egyszer az anyukám is megütötte magát egy 5-röl 0-ra vészfékezö buszon, majdnem bordatörése lett. Úgyhogy a nagy sikerü autósok megérdemlik amit kaptak a vilinger orrától. Fôleg az a faszkalap a fehér furgonnal, az utolsó. Full szabálytalan balra kanyarodás, és még körül se néz a hülye! Képzeljétek, egyszer a Király utcában trolival uaztam, alap beállás az nálam az hogy busz hátuljában állok, jókora terpesz, és mindkét kézzel kapaszkodni, plusz rugózásra felkészitett térdek, hogyha ugye 60-nal a kátyúkba beleesik a busz, ne kapjak agyrázkódást. Na, megyünk is vagy 60-nal ahogy kell, na az egyik sarkon egy lada Samara abszolut lassítás nélkül kb 50-nel be a busz elé! Én voltam az egyetlen aki elôbb látta mint a sofôr, megmarkoltam a rudakat mint a barom, oszt vártam hogy akkora csattanás lesz mint egy állat, úgy saccoltam, a lada a szemközti ház sakrába fog becsapódni és cafatokra szakad. Na erre mi történt? A lada egyszercsak a bal oldalon elsuhant mint a szélvész! Szerintem max 50 centi lehetett a busz és közte, de mondom, mindketten 60-nal téptünk. Épp nem hitem a szememnek, ahogy a lada eltünt a keresztutca folytatásában (gondolom heveny infarktus gyötörte a sofôrt) amikor aztán befogott a légfék, aztán hajrá! Kicsi a rakás, és az egész elôre, a vezetôfülke ajtajáig. Komolyan mondom, hanyatt-homlok záporoztak az emberek, gurultak a földön, én meg mint pók a hálójában, szerényen lebegtem a korlátok között. Hihetetlen mázli volt, senki nem sérült meg! A legjobban talán a fültanúk ijedhettek meg, mert az egész kb 3 másodperc alatt zajlott le.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3178 Dátum: 2008. augusztus 14. 15:41:37 pm » |
|
Hát igen... egy esetleges balesetnél nem kétséges a továbbhaladási sorrend. Ugyanez a helyzet az 1-es és a 4-6 os vonalán. Persze a többi vonalon is előfordul ilyenmi csak ott nem túl gyakori. Ahogy megnéztem a videót, a balesetek nagy része elkerülhető lett volna PL: a fekete pick-up fékez a kereszteződés elött a belső sávban= 100% hogy befordul a fehér személyautó a belső sávban sokkal lassabban megy, mint a többi a külső sávban- szintén gyanús a fekete autón a külső sávban már látszott, h valamit akar de ezt elkerülni szinte lehetetlen talán a csengővel. a fekete terepjárón látszott, h bizonytalan, én nem mertem volna ennyivel menni a kereszteződés felé max 20 km/h+csengő a fehér kisbusz elött egy hosszú csengetés kellett volna akkor talán figyel a sofőrje. A többit elkerülni kb annyi az esély, minthogy szülöiértekezletet tartanak az árvaházban.. Ja és nem beszélve arról, h ha villamossal vészfékezel akkor még ott vannak az utasok is akik többnyire nem kapaszkodnak.. Mesélték, h a körúton vészfékezett a villamos-a balesetet elkerülte, de pár utas megsérült.. mami lerepült az ülésről -bordatörés. 3 ember egymásra esett volt ott minden a combnyaktöréstől kezdve kissrác nem kapaszkodott, elörerepült 3-5 métert és a combino vezetőfülkéjénél középen van egy függőlegesen elhelyezett zöld korlát, na azt fejelte le szegény- szétnyílt a feje. Igen, sajnos ezek a balesetek lámerségbôl eredtek, egy hangos csengetés jót tett volna. Abban azonban igaza van petnek, hogy bizony az utasok épsége fontosabb, mint egy szabálytalankodó autósé, egyszer az anyukám is megütötte magát egy 5-röl 0-ra vészfékezö buszon, majdnem bordatörése lett. Úgyhogy a nagy sikerü autósok megérdemlik amit kaptak a vilinger orrától. Fôleg az a faszkalap a fehér furgonnal, az utolsó. Full szabálytalan balra kanyarodás, és még körül se néz a hülye! Képzeljétek, egyszer a Király utcában trolival uaztam, alap beállás az nálam az hogy busz hátuljában állok, jókora terpesz, és mindkét kézzel kapaszkodni, plusz rugózásra felkészitett térdek, hogyha ugye 60-nal a kátyúkba beleesik a busz, ne kapjak agyrázkódást. Na, megyünk is vagy 60-nal ahogy kell, na az egyik sarkon egy lada Samara abszolut lassítás nélkül kb 50-nel be a busz elé! Én voltam az egyetlen aki elôbb látta mint a sofôr, megmarkoltam a rudakat mint a barom, oszt vártam hogy akkora csattanás lesz mint egy állat, úgy saccoltam, a lada a szemközti ház sakrába fog becsapódni és cafatokra szakad. Na erre mi történt? A lada egyszercsak a bal oldalon elsuhant mint a szélvész! Szerintem max 50 centi lehetett a busz és közte, de mondom, mindketten 60-nal téptünk. Épp nem hitem a szememnek, ahogy a lada eltünt a keresztutca folytatásában (gondolom heveny infarktus gyötörte a sofôrt) amikor aztán befogott a légfék, aztán hajrá! Kicsi a rakás, és az egész elôre, a vezetôfülke ajtajáig. Komolyan mondom, hanyatt-homlok záporoztak az emberek, gurultak a földön, én meg mint pók a hálójában, szerényen lebegtem a korlátok között. Hihetetlen mázli volt, senki nem sérült meg! A legjobban talán a fültanúk ijedhettek meg, mert az egész kb 3 másodperc alatt zajlott le. Hasonló élményeim voltak nekem is Kecskeméten főiskolás koromban csak ott még a kiskörúton vannak fasza kanyarok is miket néhány fiatal sofőr szeretett jó sebességgel venni... Viszont tudni kell azt is hogy akkora tapló buszsofőrökkel mint a kecskeméti hely sofőrök nem is lehet sehol találni.... Többször tapasztaltam régen, hogy srác fut a buszhoz hogy elérje... mindenki felszállt sofőr nézi a tükröt és mikor odaér akkor előtte csukja be az ajtót. Aztán mióta kocsiban ülök még szarabb a helyzet... számtalanszor előfordult hogy kiengedem és még meg sem köszönik... Ez még nem olyan nagy baj hát illemtan órán hiányzott... ok. Ennél csak az a durvább mikor a csuklóssal akkor kezd kifordulni mikor már a busz közepénél jársz mellette... Egyszer egy ilyennél rá merészeltem dudálni és még utána bemutatott és elkezdett a seggembe jönni... Tehát ha kecskeméten jártok és kék fehér buszt láttok óvakodjatok... Csak hogy legyen ellenpélda ott van például egy távolsági busz ami kis falumon keresztül megy Dombóvárról Kecsóra hirtelen nem tudom melyik volántársaság... Asszony mesélte egyszer hogy sofőr látta hogy pici feleségem 3 gyerekkel áll a buszmegállóban és épp csukja össze a babakocsit hogy fel tudjanak szállni... Erre ő leszállt és szépen felsegítette kiccsaládom a buszra... Anya meg is lepődött...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3179 Dátum: 2008. augusztus 14. 15:52:19 pm » |
|
"Hasonló élményeim voltak nekem is Kecskeméten főiskolás koromban csak ott még a kiskörúton vannak fasza kanyarok is miket néhány fiatal sofőr szeretett jó sebességgel venni... Viszont tudni kell azt is hogy akkora tapló buszsofőrökkel mint a kecskeméti hely sofőrök nem is lehet sehol találni.... Többször tapasztaltam régen, hogy srác fut a buszhoz hogy elérje... mindenki felszállt sofőr nézi a tükröt és mikor odaér akkor előtte csukja be az ajtót." Volt ilyen. Akkor tanultam meg hogy bust után nem futunk. Én 4 évig használtam a Kecsói tömegközlekedést - értsd busz. Na ott tényleg 2 állás volt: padlógáz vagy tőfék. Én még csak csak megvoltam, de nem egyszer láttam néniket lobogni a vascsövön. Totál elmebeteg banda!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|