CápaBMW fórum
2024. november 24. 08:25:47 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2861216 alkalommal)
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3150 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:40:21 pm »

Ja itt dolgozom...

Szia!
Na és milyen az új munkahely ?

Szia!
Nekem semmivel sincs bajom. Elvagyok kinnt.
Ami picit nem tetszik : kisbusszal megyünk ki és jövünk haza.  pl: 4 ember megy ki az azt jelenti, h 4 helyen kell megállni csomagok ki majd be és tovább...
Nincs 1 autód, mindíg mást kapsz . Kezdéskor elmegy 2 nap a szervízbe rohangálással, de ha becsületesebb kollégától kapsz kocsit akkor ez elmarad.
60-70% ban rövidek a fuvarok áltag 200 km ....néha néha van hosszabb is 400-800 km es is.
Amúgy minden okés.
Szerencsére itt nem kell állandóan számolni, h mennyit fogyaszt a kocsi, mert nincs üzemanyagnorma. fogyaszt amennyit fogyaszt.
tankolsz majd ha kezd kifogyóban lenni megint tankolsz.
én azért kiszámoltam a fogyit a mercire  ami 29 liter lett vegyes súlyterheléssel. sztem egész baráti... persze ehhez ésszel kell bánni a tempomattal és az autómataváltóval valamint a ponyvázást is rendesen kell csinálni.

Az baj, hogy rövidek a kanyarok?? Roll Eyes

2 hét odakint, 1 itthon? Vagy Ti minden héten haza tudtok jönni?
a-a  . 4 hét odakinnt 10 nap itthon
régebben 1 kocsival volt 1 sofőr, volt hazafuvar is de már más világ van.
én speciel utálom a rövid fuvarokat. kiszámoltam napi áltag 366 km-ert mentem múlt hónapban és van nálam vagy 20 CMR  Shocked
az a baj, h reggel mész 30-40 km-ert lerakod az előzőnap felvett árút, majd mész kb 50 km-ert felrakodsz, majd 200 km-re odébb lerakodsz és vége a munkaidődnek.
én pl. szakszerűen, igényesen, szépen ponyvázok. ha fél órát vesz igénybe akkor felet-nem érdekel. De nekem a ponyvám úgy áll,mintha dobozossal mennék. Nem lobog a szélben, mint egy zászló, valamint a csatok öveit is visszahajtom bele a csatba, mert zavar ha lifeg vezetés közben.én ilyen vagyok, rossz ránézni az olyan pótkocsikra amelyeknek lobog a ponyvája a szélben és a csatok őveit is össze-vissza fújja a szél.
e van . vannak teherautóvezetők és kamionsofőrök. én az utóbbihoz szeretnék tartozni.

Most mit sajnáltadod magad?  Evil Örülj neki hogy nem kell vámkezeltetned az árut meg okoskodni a hülyébbnél hülyébb fináncokkal... ezért napokat állni
a határon meg a lerakón és közben nem tudsz menni a következő felrakóra, mert szopat a vámos amig le nem jár a munkaideje, meg telefonálgatni össze vissza... Mázlid van hogy most kezdted a szakmát és nem 30 éve.... ja, meg nem edével kell járnod meg liazzal vagy rabaval, meg örülj neki hogy van légkondid meg tempomatod meg extráid... meg kényelmes ágyad... Evil Evil
persze tudom, h  igazi kamionosok a 90 es évekig voltak, meg még a vámos korszakban.Akkor még meg is volt becsülve a szakma , mind erkölcsileg , mind anyagilag, sőt seftelni is lehetett jobban, mint most. Az ede és a rába ugyanaz nem ?

Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3151 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:44:12 pm »

Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
És ehhez mé kell beidézni fél oldalt? Ha megjövök Hollandból majd ráragasztom a kocsidra az Opelos matricámat  Tongue Grin Evil
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3152 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:47:18 pm »

[mikor mész hollandba??
Ilyen indiszkrét kérdésekre nem válaszolok, mert akkor még úgy ütemeznéd Ágica sütését, hogy megint ne jusson belőle. Tongue Evil angel
Naplózva
Radyus
Vendég
« Válasz #3153 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:48:51 pm »

Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
És ehhez mé kell beidézni fél oldalt? Ha megjövök Hollandból majd ráragasztom a kocsidra az Opelos matricámat  Tongue Grin Evil

Öntapadós I love (=piros szív) Corsa szerintem még van itthon egy tucattal! (De mint írtam, elitélem a mások autójára vagy arról le történő beavatkozásokat!!!)  Smiley
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3154 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:53:31 pm »

még hoztam haza is a tortából, de már csak egy szép emlék...
tényleg mikor mész ? jöhet PM-ben is
Rendes vagy.
Nem megyek sehová csak próbálom 02-t bosszantani, de mostanság konszolidált és visszahúzódó lett, mint egy gyáva nyuszi. Evil Grin
Naplózva
Radyus
Vendég
« Válasz #3155 Dátum: 2008. augusztus 13. 14:55:15 pm »

a héberer's -rabbitrans vagy hivatalos nevén waberer's hirdet 300 ezret... igen ha kinnt vagy kb 4 hetet és mész 12 ezer km-ert és nem von le üzemanyagtúlfogyasztást.
horváth rudi 28ft-ot ad km-enként semmi többet... ja és itt is van üzemanyagnorma+ráadásul Ad-Blue norma is !!!! uglystupid2 46
mert úgy gondolják, h a nevetségesen alacsony normából ha túlfogyaszt a kocsi akkor Ad-Blueból is.
itthon érdemes a normálisabb maszek céghez menni , mert 350-420 között lehet keresni .
én terv szerint jövőre váltok, egy full holland céghez szeretnék menni . Hűtős kocsijai vannak csak és jó hosszú fuvarjai. 1 kocsid van és kész. Ismerősöm (apám barátja) is ott van , ő Amsterdam-Budapestet járja. 3-4 naponta itthon alszik. Fizu euróban és 2-essel kezdődik Wink

A 350-420 azért nem hangzik olyan rosszul! Persze baromi nagy felelősség (nem is tudom kire bíznék rá egy üresen is 80 millás szerelvényt), meg a munka sem túl családbarát, de azért idehaza az nem rosssz! (Gondolom nagy része zsebből zsebbe megy, ez egy darabig biztosan nem fog megváltozni idehaza?!)

...a Rynart állítólag nem volt rossz, amíg meg nem szűnt! (Biatorbágy, nem tudom neked mennyire lett volna közel?!) Vigyázni kell ezekkel a csődbe menős Hollandokkal! Grin
Naplózva
Radyus
Vendég
« Válasz #3156 Dátum: 2008. augusztus 13. 15:04:48 pm »

a héberer's -rabbitrans vagy hivatalos nevén waberer's hirdet 300 ezret... igen ha kinnt vagy kb 4 hetet és mész 12 ezer km-ert és nem von le üzemanyagtúlfogyasztást.
horváth rudi 28ft-ot ad km-enként semmi többet... ja és itt is van üzemanyagnorma+ráadásul Ad-Blue norma is !!!! uglystupid2 46
mert úgy gondolják, h a nevetségesen alacsony normából ha túlfogyaszt a kocsi akkor Ad-Blueból is.
itthon érdemes a normálisabb maszek céghez menni , mert 350-420 között lehet keresni .
én terv szerint jövőre váltok, egy full holland céghez szeretnék menni . Hűtős kocsijai vannak csak és jó hosszú fuvarjai. 1 kocsid van és kész. Ismerősöm (apám barátja) is ott van , ő Amsterdam-Budapestet járja. 3-4 naponta itthon alszik. Fizu euróban és 2-essel kezdődik Wink

A 350-420 azért nem hangzik olyan rosszul! Persze baromi nagy felelősség (nem is tudom kire bíznék rá egy üresen is 80 millás szerelvényt), meg a munka sem túl családbarát, de azért idehaza az nem rosssz! (Gondolom nagy része zsebből zsebbe megy, ez egy darabig biztosan nem fog megváltozni idehaza?!)

...a Rynart állítólag nem volt rossz, amíg meg nem szűnt! (Biatorbágy, nem tudom neked mennyire lett volna közel?!) Vigyázni kell ezekkel a csődbe menős Hollandokkal! Grin
mostmár a biatorbágyi telepre is waberers van írva. a Vos ami holland szeptember 1.től szlovákiába megy..
ki tudja mi lesz.. mondjuk C+E és TIR-rel nem sokáig lennék munkanélküli..


Hát igen! Jó szakmát választottál!!! (Nem tudom, mennyire volt választás, vagy családi hagyomány?)

Néha megfeledkezem magamról, és eszembe sem jut, hogy milyen szar lehet azoknak, akiknek nincs lehetősége váltani! (Én nem is tudnám lenyelni a békákat, és évtizedekig ugyanott dolgozni, hagyni, hogy kihasználjanak, mert nincs hová mennem!) undecided
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3157 Dátum: 2008. augusztus 13. 15:13:05 pm »

Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
És ehhez mé kell beidézni fél oldalt? Ha megjövök Hollandból majd ráragasztom a kocsidra az Opelos matricámat  Tongue Grin Evil

Azé bazdmeg, hogy tudjál mit írni...
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3158 Dátum: 2008. augusztus 13. 15:33:50 pm »

Az Ede, az a régi kis Rába volt, az amire én Rábát írtam, az meg már a modernebb nem Ede, hanem a DAF koppintása volt, az ikerlámpás...
És ehhez mé kell beidézni fél oldalt? Ha megjövök Hollandból majd ráragasztom a kocsidra az Opelos matricámat  Tongue Grin Evil

Azé bazdmeg, hogy tudjál mit írni...
2funny 2funny 2funny
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3159 Dátum: 2008. augusztus 13. 16:38:40 pm »

Hehe.....elhiszem.....olvastam is. Undorító dolgokat szoktak művelni. De remélem tudok hasznosítani ezekből valamit. Érdekel a média, de nem lennék mindenáron egy idióta. Smiley Mondjuk akadnak jóarcok is Cheesy
Kívánom, hogy ismerkedj meg legalább KÉT jóarccal.                                             Na jó egy is elég. Roll Eyes
Jó táborozást!
Nagyon szépen köszönöm! Cheesy Közvetlen lyány vagyok én, sztem a fél bandával összebarátkozom Cheesy. Csak először az a sok idegen.....tök izgulok.
UI.: itt is csak jó arcokba ütközök folyamatosan Cheesy

mert itt mindenki jóarc,kivéve 02-t,de neki amúgyse cápája van Grin Cheesy

De mi ennek ellenére,szeretjük 02-őt.  295
Csak a sajátnevedben nagytestvér! Csak a sajátnevedben beszélj...  Evil
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3160 Dátum: 2008. augusztus 13. 16:50:01 pm »

Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre  undecided
Vagy tudtok e jó helyet?
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #3161 Dátum: 2008. augusztus 13. 19:43:20 pm »

Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre  undecided
Vagy tudtok e jó helyet?

Mért nem kensz műgyantából?
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3162 Dátum: 2008. augusztus 13. 23:31:15 pm »

Hehe.....elhiszem.....olvastam is. Undorító dolgokat szoktak művelni. De remélem tudok hasznosítani ezekből valamit. Érdekel a média, de nem lennék mindenáron egy idióta. Smiley Mondjuk akadnak jóarcok is Cheesy
Kívánom, hogy ismerkedj meg legalább KÉT jóarccal.                                             Na jó egy is elég. Roll Eyes
Jó táborozást!
Nagyon szépen köszönöm! Cheesy Közvetlen lyány vagyok én, sztem a fél bandával összebarátkozom Cheesy. Csak először az a sok idegen.....tök izgulok.
UI.: itt is csak jó arcokba ütközök folyamatosan Cheesy

mert itt mindenki jóarc,kivéve 02-t,de neki amúgyse cápája van Grin Cheesy

De mi ennek ellenére,szeretjük 02-őt.  295
Csak a sajátnevedben nagytestvér! Csak a sajátnevedben beszélj...  Evil

Ha azt írom,hogy én szeretem,02-őt,akkor halálra cikiztetek volna,hogy én másvagyok.   eusa_naughty
Csak hogy örülj b...meg !     De én szeretem 02-őt.
Sőt én mindenkit szeretek úgy általában.  PEACE.  350 350 350
Mindjárt elkezdem rastásítani a sérómat és sodrok egy jointot.  YEEEHHH


* joint 22.JPG (43 KB, 850x574 - megtekintve 984 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. augusztus 13. 23:39:20 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
VA E21
Vendég
« Válasz #3163 Dátum: 2008. augusztus 14. 00:43:43 am »

Hehe.....elhiszem.....olvastam is. Undorító dolgokat szoktak művelni. De remélem tudok hasznosítani ezekből valamit. Érdekel a média, de nem lennék mindenáron egy idióta. Smiley Mondjuk akadnak jóarcok is Cheesy
Kívánom, hogy ismerkedj meg legalább KÉT jóarccal.                                             Na jó egy is elég. Roll Eyes
Jó táborozást!
Nagyon szépen köszönöm! Cheesy Közvetlen lyány vagyok én, sztem a fél bandával összebarátkozom Cheesy. Csak először az a sok idegen.....tök izgulok.
UI.: itt is csak jó arcokba ütközök folyamatosan Cheesy

mert itt mindenki jóarc,kivéve 02-t,de neki amúgyse cápája van Grin Cheesy

De mi ennek ellenére,szeretjük 02-őt.  295
Csak a sajátnevedben nagytestvér! Csak a sajátnevedben beszélj...  Evil

Ha azt írom,hogy én szeretem,02-őt,akkor halálra cikiztetek volna,hogy én másvagyok.   eusa_naughty
Csak hogy örülj b...meg !     De én szeretem 02-őt.
Sőt én mindenkit szeretek úgy általában.  PEACE.  350 350 350
Mindjárt elkezdem rastásítani a sérómat és sodrok egy jointot.  YEEEHHH

Pillanatnyi látásmódbeli zavarodat, betudom annak a jointnak  Tongue
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3164 Dátum: 2008. augusztus 14. 00:45:19 am »

Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre  undecided
Vagy tudtok e jó helyet?

Mért nem kensz műgyantából?
mert nem akarok szopni vele... + az üvegszálat inkább a kocsimra "pazarlom"
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3165 Dátum: 2008. augusztus 14. 07:06:45 am »

Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre  undecided
Vagy tudtok e jó helyet?

Mért nem kensz műgyantából?
mert nem akarok szopni vele... + az üvegszálat inkább a kocsimra "pazarlom"
Mezogazdasagi ,v ipari folia,v medence folia is megteheti gyorsba?
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3166 Dátum: 2008. augusztus 14. 09:10:43 am »

http://videa.hu/videok/jarmuvek/szegeny-villamos-mit-kap-auto-baleset-kresz-zMRWIZA6EXL8n8lc

ezert jo villamost vezetni   Evil Grin Cheesy
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3167 Dátum: 2008. augusztus 14. 09:27:51 am »

Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre  undecided
Vagy tudtok e jó helyet?

Mért nem kensz műgyantából?
mert nem akarok szopni vele... + az üvegszálat inkább a kocsimra "pazarlom"

Mert attól jobban megy a gyufásdobozod mi ?  Tongue 2funny
Komolyan,hol tart a motorátépítési dolog ?
Belekezdtél már,vagy még vannak hhmmm "akadályoztató tényezők" ? Smileszerel
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3168 Dátum: 2008. augusztus 14. 09:35:24 am »


Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni.
Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát.   Azn  afro_
V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész.
Van ám bennük biztonságérzet.   574
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
VA E21
Vendég
« Válasz #3169 Dátum: 2008. augusztus 14. 10:23:38 am »


Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni.
Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát.   Azn  afro_
V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész.
Van ám bennük biztonságérzet.   574

Ennyire ismerik a tükröt... nem is értették hogy kerűlt oda a villamos. Nekem is van egy két ilyen videom, csak motorbalesetekből  undecided A szitu u.e. ,csak ott volt ,hogy elment az autós.. itt legalább nem tud a paraszt ,mert kiflibe hajlik a kocsi  Evil  Megérdemlik!!!!! Többet se üljön autóba!

Ez a féllánctalpas izgat! Csak nem a német?HuhHuhHuh?
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3170 Dátum: 2008. augusztus 14. 10:31:15 am »

Kinek van ismerőse, ki bitumenes, vagy milyen hullámlemez (tetőt) árúl? Praktikerben van, csak ha van más lehetőség élek vele.. kéne 28 db 1.8 négyzetméteres lapocska a műhelyre  undecided
Vagy tudtok e jó helyet?

Mért nem kensz műgyantából?
mert nem akarok szopni vele... + az üvegszálat inkább a kocsimra "pazarlom"

Mert attól jobban megy a gyufásdobozod mi ?  Tongue 2funny
Komolyan,hol tart a motorátépítési dolog ?
Belekezdtél már,vagy még vannak hhmmm "akadályoztató tényezők" ? Smileszerel

Egyenlőre még a tetőt kéne megcsinálnom, meg a padlást kisöpörni, hogy tudjak hova pakolni.. de azt meg eccerre kéne a bitumenlapozással. Az ésszerüség végett, de pénz még nincs, csak a jövőhéten utalnak nekem  undecided (Akkor meg Zalaegerszegen leszek) Ha lenne már ma kezdeném, de megszo*atni ,meg nem akarom magam.
Így a kocsi még a kert közepén. Ponyvát vettem már rá, ha bontódik, ne legyen fürdőkád..
Ma készítek egy blokktartó állványt az M52-nek, hogy lehessen mozgatni..,nem vészes, mert váltóstól 3 termetesebb ember arréb rakja, de nincs kedvem mindíg toborozni Tongue Így go vaselep ,kerekeim vannak ...csak várom anyám és a daewot,mert mással nem igen tudnék 6 méter, 40x40 -es zártszelvényt hazahozni Tongue Öcskös kocsija meg ugye salgótarjánban...
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3171 Dátum: 2008. augusztus 14. 11:28:16 am »

itt is van mit csemegezni

http://www.praerien-racing.com/bildegalleri/thumbnails.php?album=topn&cat=2
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3172 Dátum: 2008. augusztus 14. 14:10:41 pm »


Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni.
Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát.   Azn  afro_
V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész.
Van ám bennük biztonságérzet.   574

Ennyire ismerik a tükröt... nem is értették hogy kerűlt oda a villamos. Nekem is van egy két ilyen videom, csak motorbalesetekből  undecided A szitu u.e. ,csak ott volt ,hogy elment az autós.. itt legalább nem tud a paraszt ,mert kiflibe hajlik a kocsi  Evil  Megérdemlik!!!!! Többet se üljön autóba!

Ez a féllánctalpas izgat! Csak nem a német?HuhHuhHuh?

Nem Germán, ez egy Combat M2-es Halftrack amerikai cucc.
Kb. így néz ki.  http://www.o5m6.de/m2.html
Ez európai kivitel,benzines.  A haveromét afrikában tették partra 1941-ben.
Az a kivitel Ditroit diesel V6 a lelkem,de bármekkora hidegben mindenféle izzítás nélkül szó szerint pöccre indul.
Nem is hallod meg az önindítót,már jár a motor.
Elöl gumikerék hátul gumilánctalp.
Ha emlékszel a Kelly hőseire abban van kettő ilyen amivel nyomul a kis csapat.
Amerikai autó találkozókon,katonai rendezvényeken szoktam néha vezetgetni.
A múlt évben egy gyereknapi rendezvényen vett részt a cucc.
A kisebbik lányom Boglárka -12 éves volt akkor-ő is vezette a Haltrackot. 574
A lány első önnálló vezetési élménye egy II.világháborús,jelenleg kb.7 tonnás harcjármű. 2014
(Teljes fegyverzetben lenne kb.9 tonna.)
Azt mondta hozzuk haza.   confused coolsmiley  De hová raknám ? confused    Grin   Grin   Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008. augusztus 14. 14:13:52 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3173 Dátum: 2008. augusztus 14. 14:15:19 pm »


Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni.
Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát.   Azn  afro_
V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész.
Van ám bennük biztonságérzet.   574

Ennyire ismerik a tükröt... nem is értették hogy kerűlt oda a villamos. Nekem is van egy két ilyen videom, csak motorbalesetekből  undecided A szitu u.e. ,csak ott volt ,hogy elment az autós.. itt legalább nem tud a paraszt ,mert kiflibe hajlik a kocsi  Evil  Megérdemlik!!!!! Többet se üljön autóba!

Ez a féllánctalpas izgat! Csak nem a német?HuhHuhHuh?

Nem Germán, ez egy Combat M2-es Halftrack amerikai cucc.
Kb. így néz ki.  http://www.o5m6.de/m2.html
Ez európai kivitel,benzines.  A haveromét afrikában tették partra 1941-ben.
Az a kivitel Ditroit diesel V6 a lelkem,de bármekkora hidegben mindenféle izzítás nélkül szó szerint pöccre indul.
Nem is hallod meg az önindítót,már jár a motor.
Elöl gumikerék hátul gumilánctalp.
Ha emlékszel a Kelly hőseire abban van kettő ilyen amivel nyomul a kis csapat.
Amerikai autó találkozókon,katonai rendezvényeken szoktam néha vezetgetni.
A múlt évben egy gyereknapi rendezvényen vett részt a cucc.
A kisebbik lányom Boglárka -12 éves volt akkor-ő is vezette a Haltrackot. 574
A lány első önnálló vezetési élménye egy II.világháborús,jelenleg kb.7 tonnás harcjármű. 2014
(Teljes fegyverzetben lenne kb.9 tonna.)
Azt mondta hozzuk haza.   confused coolsmiley  De hová raknám ? confused    Grin   Grin   Grin
Szép kis félhernyó. Egy ilyet egyszer énis láttam.
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3174 Dátum: 2008. augusztus 14. 14:20:53 pm »


Ezért szerettem a 131-es ZIL-t vezetni.
Meg a haver 9 tonnás 1941-es katonal féllánctalpasát.   Azn  afro_
V6 Ditroit diesel,7 mm-es páncéllemez az egész.
Van ám bennük biztonságérzet.   574

Ennyire ismerik a tükröt... nem is értették hogy kerűlt oda a villamos. Nekem is van egy két ilyen videom, csak motorbalesetekből  undecided A szitu u.e. ,csak ott volt ,hogy elment az autós.. itt legalább nem tud a paraszt ,mert kiflibe hajlik a kocsi  Evil  Megérdemlik!!!!! Többet se üljön autóba!

Ez a féllánctalpas izgat! Csak nem a német?HuhHuhHuh?

Nem Germán, ez egy Combat M2-es Halftrack amerikai cucc.
Kb. így néz ki.  http://www.o5m6.de/m2.html
Ez európai kivitel,benzines.  A haveromét afrikában tették partra 1941-ben.
Az a kivitel Ditroit diesel V6 a lelkem,de bármekkora hidegben mindenféle izzítás nélkül szó szerint pöccre indul.
Nem is hallod meg az önindítót,már jár a motor.
Elöl gumikerék hátul gumilánctalp.
Ha emlékszel a Kelly hőseire abban van kettő ilyen amivel nyomul a kis csapat.
Amerikai autó találkozókon,katonai rendezvényeken szoktam néha vezetgetni.
A múlt évben egy gyereknapi rendezvényen vett részt a cucc.
A kisebbik lányom Boglárka -12 éves volt akkor-ő is vezette a Haltrackot. 574
A lány első önnálló vezetési élménye egy II.világháborús,jelenleg kb.7 tonnás harcjármű. 2014
(Teljes fegyverzetben lenne kb.9 tonna.)
Azt mondta hozzuk haza.   confused coolsmiley  De hová raknám ? confused    Grin   Grin   Grin
Szép kis félhernyó. Egy ilyet egyszer énis láttam.

Tekintve,hogy Magyarországon csak kettő van és mindkettő a barátomé,
csak ezt láthattad,mert a másik még nincs kész.
Elég sokat dolgoztam rajta és a tesóján.
A csillagokat is én gyártottam rá.
A mottető két oldalán virít a feliratom "Mighty Joe",én vagyok a keresztpapája.   szemuveg coolsmiley
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3175 Dátum: 2008. augusztus 14. 14:52:01 pm »

Ez három éve volt Fűzfőn.
Folyamatosan szállítgattuk az érdelkődőket.
Volt egy nagy üres füves rész,ott kergetőztünk egy GAZ 69-essel.


* Combat M2 halftrack.jpg (138.64 KB, 800x665 - megtekintve 1206 alkalommal.)
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3176 Dátum: 2008. augusztus 14. 15:03:48 pm »

Ezt a gépet a Komáromi amcsiautós fesztiválon filmeztem kb 4 éve, fölalá mászkált az erôdben, stílusos volt a környezet is. Jól körbejárogattam, nagyon tetszett a hátsó híd, ami ugye egészen az elsô lánckerékig "nyúlik hátra" Roll Eyes
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3177 Dátum: 2008. augusztus 14. 15:18:56 pm »

Hát igen... egy esetleges balesetnél nem kétséges a továbbhaladási sorrend.
Ugyanez a helyzet az 1-es és a 4-6 os vonalán. Persze a többi vonalon is előfordul ilyenmi csak ott nem túl gyakori.
Ahogy megnéztem a videót, a balesetek nagy része elkerülhető lett volna
PL: a fekete pick-up fékez a kereszteződés elött a belső sávban= 100% hogy befordul
a fehér személyautó a belső sávban sokkal lassabban megy, mint a többi a külső sávban- szintén gyanús
a fekete autón a külső sávban már látszott, h valamit akar de ezt elkerülni szinte lehetetlen talán a csengővel.
a fekete terepjárón látszott, h bizonytalan, én nem mertem volna ennyivel menni a kereszteződés felé max 20 km/h+csengő
a fehér kisbusz elött egy hosszú csengetés kellett volna akkor talán figyel a sofőrje.

A többit elkerülni kb annyi az esély, minthogy szülöiértekezletet tartanak az árvaházban..
Ja és nem beszélve arról, h ha villamossal vészfékezel akkor még ott vannak az utasok is akik többnyire nem kapaszkodnak..
Mesélték, h a körúton vészfékezett a villamos-a balesetet elkerülte, de pár utas megsérült..
mami lerepült az ülésről -bordatörés. 3 ember egymásra esett volt ott minden a combnyaktöréstől kezdve
kissrác nem kapaszkodott, elörerepült 3-5 métert és a combino vezetőfülkéjénél középen van egy függőlegesen elhelyezett zöld korlát, na azt fejelte le szegény- szétnyílt a feje.
Igen, sajnos ezek a balesetek lámerségbôl eredtek, egy hangos csengetés jót tett volna. Abban azonban igaza van petnek, hogy bizony az utasok épsége fontosabb, mint egy szabálytalankodó autósé, egyszer az anyukám is megütötte magát egy 5-röl 0-ra vészfékezö buszon, majdnem bordatörése lett. Úgyhogy a nagy sikerü autósok megérdemlik amit kaptak a vilinger orrától. Fôleg az a faszkalap a fehér furgonnal, az utolsó. Full szabálytalan balra kanyarodás, és még körül se néz a hülye!

Képzeljétek, egyszer a Király utcában trolival uaztam, alap beállás az nálam az hogy busz hátuljában állok, jókora terpesz, és mindkét kézzel kapaszkodni, plusz rugózásra felkészitett térdek, hogyha ugye 60-nal a kátyúkba beleesik a busz, ne kapjak agyrázkódást. Na, megyünk is vagy 60-nal ahogy kell, na az egyik sarkon egy lada Samara abszolut lassítás nélkül kb 50-nel be a busz elé! Én voltam az egyetlen aki elôbb látta mint a sofôr, megmarkoltam a rudakat mint a barom, oszt vártam hogy akkora csattanás lesz mint egy állat, úgy saccoltam, a lada a szemközti ház sakrába fog becsapódni és cafatokra szakad. Na erre mi történt? A lada egyszercsak a bal oldalon elsuhant mint a szélvész! Szerintem max 50 centi lehetett a busz és közte, de mondom, mindketten 60-nal téptünk. Épp nem hitem a szememnek, ahogy a lada eltünt a keresztutca folytatásában (gondolom heveny infarktus gyötörte a sofôrt) amikor aztán befogott a légfék, aztán hajrá! Kicsi a rakás, és az egész elôre, a vezetôfülke ajtajáig. Komolyan mondom, hanyatt-homlok záporoztak az emberek, gurultak a földön, én meg mint pók a hálójában, szerényen lebegtem a korlátok között.
Hihetetlen mázli volt, senki nem sérült meg! A legjobban talán a fültanúk ijedhettek meg, mert az egész kb 3 másodperc alatt zajlott le.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3178 Dátum: 2008. augusztus 14. 15:41:37 pm »

Hát igen... egy esetleges balesetnél nem kétséges a továbbhaladási sorrend.
Ugyanez a helyzet az 1-es és a 4-6 os vonalán. Persze a többi vonalon is előfordul ilyenmi csak ott nem túl gyakori.
Ahogy megnéztem a videót, a balesetek nagy része elkerülhető lett volna
PL: a fekete pick-up fékez a kereszteződés elött a belső sávban= 100% hogy befordul
a fehér személyautó a belső sávban sokkal lassabban megy, mint a többi a külső sávban- szintén gyanús
a fekete autón a külső sávban már látszott, h valamit akar de ezt elkerülni szinte lehetetlen talán a csengővel.
a fekete terepjárón látszott, h bizonytalan, én nem mertem volna ennyivel menni a kereszteződés felé max 20 km/h+csengő
a fehér kisbusz elött egy hosszú csengetés kellett volna akkor talán figyel a sofőrje.

A többit elkerülni kb annyi az esély, minthogy szülöiértekezletet tartanak az árvaházban..
Ja és nem beszélve arról, h ha villamossal vészfékezel akkor még ott vannak az utasok is akik többnyire nem kapaszkodnak..
Mesélték, h a körúton vészfékezett a villamos-a balesetet elkerülte, de pár utas megsérült..
mami lerepült az ülésről -bordatörés. 3 ember egymásra esett volt ott minden a combnyaktöréstől kezdve
kissrác nem kapaszkodott, elörerepült 3-5 métert és a combino vezetőfülkéjénél középen van egy függőlegesen elhelyezett zöld korlát, na azt fejelte le szegény- szétnyílt a feje.
Igen, sajnos ezek a balesetek lámerségbôl eredtek, egy hangos csengetés jót tett volna. Abban azonban igaza van petnek, hogy bizony az utasok épsége fontosabb, mint egy szabálytalankodó autósé, egyszer az anyukám is megütötte magát egy 5-röl 0-ra vészfékezö buszon, majdnem bordatörése lett. Úgyhogy a nagy sikerü autósok megérdemlik amit kaptak a vilinger orrától. Fôleg az a faszkalap a fehér furgonnal, az utolsó. Full szabálytalan balra kanyarodás, és még körül se néz a hülye!

Képzeljétek, egyszer a Király utcában trolival uaztam, alap beállás az nálam az hogy busz hátuljában állok, jókora terpesz, és mindkét kézzel kapaszkodni, plusz rugózásra felkészitett térdek, hogyha ugye 60-nal a kátyúkba beleesik a busz, ne kapjak agyrázkódást. Na, megyünk is vagy 60-nal ahogy kell, na az egyik sarkon egy lada Samara abszolut lassítás nélkül kb 50-nel be a busz elé! Én voltam az egyetlen aki elôbb látta mint a sofôr, megmarkoltam a rudakat mint a barom, oszt vártam hogy akkora csattanás lesz mint egy állat, úgy saccoltam, a lada a szemközti ház sakrába fog becsapódni és cafatokra szakad. Na erre mi történt? A lada egyszercsak a bal oldalon elsuhant mint a szélvész! Szerintem max 50 centi lehetett a busz és közte, de mondom, mindketten 60-nal téptünk. Épp nem hitem a szememnek, ahogy a lada eltünt a keresztutca folytatásában (gondolom heveny infarktus gyötörte a sofôrt) amikor aztán befogott a légfék, aztán hajrá! Kicsi a rakás, és az egész elôre, a vezetôfülke ajtajáig. Komolyan mondom, hanyatt-homlok záporoztak az emberek, gurultak a földön, én meg mint pók a hálójában, szerényen lebegtem a korlátok között.
Hihetetlen mázli volt, senki nem sérült meg! A legjobban talán a fültanúk ijedhettek meg, mert az egész kb 3 másodperc alatt zajlott le.

Hasonló élményeim voltak nekem is Kecskeméten főiskolás koromban csak ott még a kiskörúton vannak fasza kanyarok is miket néhány fiatal sofőr szeretett jó sebességgel venni... Viszont tudni kell azt is hogy akkora tapló buszsofőrökkel mint a kecskeméti hely sofőrök nem is lehet sehol találni....
Többször tapasztaltam régen, hogy srác fut a buszhoz hogy elérje... mindenki felszállt sofőr nézi a tükröt és mikor odaér akkor előtte csukja be az ajtót.
Aztán mióta kocsiban ülök még szarabb a helyzet... számtalanszor előfordult hogy kiengedem és még meg sem köszönik... Ez még nem olyan nagy baj hát illemtan órán hiányzott... ok. Ennél csak az a durvább mikor  a csuklóssal akkor kezd kifordulni mikor már a busz közepénél jársz mellette... Egyszer egy ilyennél rá merészeltem dudálni és még utána bemutatott és elkezdett a seggembe jönni...
Tehát ha kecskeméten jártok és kék fehér buszt láttok óvakodjatok...

Csak hogy legyen ellenpélda ott van például egy távolsági busz ami kis falumon keresztül megy Dombóvárról Kecsóra hirtelen nem tudom melyik volántársaság... Asszony mesélte egyszer hogy sofőr látta hogy pici feleségem 3 gyerekkel áll a buszmegállóban és épp csukja össze a babakocsit hogy fel tudjanak szállni... Erre ő leszállt és szépen felsegítette kiccsaládom a buszra... Anya meg is lepődött... Smiley
Naplózva

Bence
gim_e12
Vendég
« Válasz #3179 Dátum: 2008. augusztus 14. 15:52:19 pm »

"Hasonló élményeim voltak nekem is Kecskeméten főiskolás koromban csak ott még a kiskörúton vannak fasza kanyarok is miket néhány fiatal sofőr szeretett jó sebességgel venni... Viszont tudni kell azt is hogy akkora tapló buszsofőrökkel mint a kecskeméti hely sofőrök nem is lehet sehol találni....
Többször tapasztaltam régen, hogy srác fut a buszhoz hogy elérje... mindenki felszállt sofőr nézi a tükröt és mikor odaér akkor előtte csukja be az ajtót."

Volt ilyen. Smiley
Akkor tanultam meg hogy bust után nem futunk.

Én 4 évig használtam a Kecsói tömegközlekedést - értsd busz.
Na ott tényleg 2 állás volt: padlógáz vagy tőfék.
Én még csak csak megvoltam, de nem egyszer láttam néniket lobogni a vascsövön.

Totál elmebeteg banda!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!