pic
Vendég
|
|
« Válasz #4920 Dátum: 2008. december 31. 00:54:42 am » |
|
Baba, bár szerintem törésteszten elhasalna. De valszeg így is több csillagot kapna mint a kínai mobilok.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 31. 00:56:24 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #4921 Dátum: 2008. december 31. 01:17:01 am » |
|
Hát ez a Honda nagyon szép, de nem hinném, hogy itt mifelénk beszerezhetô lenne. Az ára meg amúgyis horror lehet. A TD mellé persze egy Rolyal Enfield 500 dukálna...
Na már ha mazochista vagy. Senkinek nem javaslom azt az indiai motornak látszó tárgyat.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4922 Dátum: 2008. december 31. 01:18:03 am » |
|
pici és autó formájú, nem tom mennyit ehet
Istenem, mennyire szerettem Nekem is volt egy, de keresztapám úgy gondolta, hogy csinál belőle fűnyírót Nem bocsátom meg neki soha ! Nekem is ilyen volt. Volt benn laposelemmel működő első pilács. Csak sajna mindíg eltört hátul a hajtórúd becsatlakozása, így végül maradt FrédiBéni módszerral való hajtás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:14:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4923 Dátum: 2008. december 31. 01:46:07 am » |
|
pici és autó formájú, nem tom mennyit ehet
Istenem, mennyire szerettem Nekem is volt egy, de keresztapám úgy gondolta, hogy csinál belőle fűnyírót Nem bocsátom meg neki soha ! Nekem is ilyen volt. Volt benn laposelemmel működő első pilács. Csak sajna mindíg eltört hátul a hajtórúd becsatlakozása, így végül maradt FrédiBéni módszerral való hajtás. [/quote] Ha jól emlékszem, nekünk is volt benne lámpa A miénknél is megadta magát mindig a "hajtáslánc" így mi is "FrédiBéni"-ztünk Sohasem felejtem el amikor, már jöttek a "töréstesztek", és csak úgy találomra nekitoltuk a másikat valami falnak, tetszőleges sebességgel Utána meg betoltuk a "műhelybe" és kezdődhetett a karosszéria munka (mindig ellopkodtuk nagyfater kalapácsait ) (Jók is voltak azok az idők..... )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:13:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4924 Dátum: 2008. december 31. 01:54:11 am » |
|
Nekem is ilyen volt. Volt benn laposelemmel működő első pilács. Csak sajna mindíg eltört hátul a hajtórúd becsatlakozása, így végül maradt FrédiBéni módszerral való hajtás. Ha jól emlékszem, nekünk is volt benne lámpa A miénknél is megadta magát mindig a "hajtáslánc" így mi is "FrédiBéni"-ztünk Sohasem felejtem el amikor, már jöttek a "töréstesztek", és csak úgy találomra nekitoltuk a másikat valami falnak, tetszőleges sebességgel Utána meg betoltuk a "műhelybe" és kezdődhetett a karosszéria munka (mindig ellopkodtuk nagyfater kalapácsait ) (Jók is voltak azok az idők..... ) Törésteszt az nálunk is volt. Elég jól bírta, nálunk 5 csillagot kapott.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:13:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4925 Dátum: 2008. december 31. 02:16:05 am » |
|
Végigolvastam 3 oldal tömény izét. Nem mondok meg semmit indianapolis módon, kedves 02! Addig is itt egy kis aktuális csemege nektek:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4926 Dátum: 2008. december 31. 08:14:50 am » |
|
Csak jelzem,hogy a hidrogénégetés is kőkorszaki technológia,pl. a hidegfúzió mellet,de ha utánajársz és utána olvasol mondjuk Mikola Tesla nevű "ember"-nek akkor ott még egyszerűbb/nagyszerűbb dolgokat találsz.100pár évvel ezelőttről...... Hidrogén sem kell,fuzió sem,vezeték sem,erőmű sem az, hogy hidrogént_égetsz meg hogy vizet_bontasz_ÉS_hidrogént_égetsz, az messze nem ugyanaz, már bocs. Ezt most nem értem,de a már üzemmeleg motornál nem kell energiát fektetni a vizbontásba,bontódik magától.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4927 Dátum: 2008. december 31. 09:00:54 am » |
|
Persze, Rnie, ezért ajánlottam én is azonnal. Stílusos palinak stílusos gépet.
Nemistudom.. ez nekem túl.. endurós, vagymi. De amit S1 linkelt a Honda, na az tetszik. Az ilyesmik jönnek be, az ilyen klasszikusabb formák, bár egy kicsit kecsesebb lehetne. Persze... azért tetszik rögtön, mert S_1 linkelte be...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:13:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4928 Dátum: 2008. december 31. 09:19:45 am » |
|
Persze... azért tetszik rögtön, mert S_1 linkelte be... hát nem is azért, mert rózsaszín cuccaim vannak, sziszafijjú. Mi az hogy cuccaim? Nekem csak egy ilyen cuccom volt... keversz valakivel...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:12:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4929 Dátum: 2008. december 31. 10:02:34 am » |
|
Ez a vízbontás elég sok elektromos áramot igényel. Aztán messze nem termel annyit, ahogy S1 is leírta. Ez olyan, mint a fogyasztáscsökkentő tabletták 99%-a. Jójó, de annyira még sem:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4930 Dátum: 2008. december 31. 10:02:52 am » |
|
Csúnyát mondok na haggyatok már, ez meg mi a ge....i bocs hányás hitvány egy darab az autógyártás szégyene.Naivan azt hittem a Twingónál és a Multiplánál vége ennek de nem. Ez a köcsög csirkeláb cég nem tud kínjában mit kitalálni Lehet, h ez a szégyen, de ne legyél meglepődve, ha 3-4 éven belül legalább 5 másik tök hasonló autót kezdenek gyártani. Mert őszintén: mi szükség van a BP-i forgalomban egy hetesre? Ráadásul legtöbbünknek a Smart is drága újonnan, nemhogy egy BMW.... Amúgy nem egy luxus autó, de a koncepció maga szerintem igenis előremutató volt, pl. a kisköbcentis turbómotor a fogyasztás miatt ma már a BMW/Audi modelleknél is elfogadott.. Azt nem tudom mi szükség van egy budapesti forgalomban egy hetesre,de nem is érdekel. Szegediek vagyunk Igen is szükség van rá! Egyébként mondok én valamit (lehet kövezni): ha normálisan működne egy olyan rendszer, hogy városhatárig bemész az olyan autóddal amilyet szeretsz és lerakhatod egy zárt, védett (neadjisten fűtött) parkolóházba ahol pedig adnak létszámfüggően egy megfelelő méretű (hibrid/elektromos/takarékos) autót amivel bemehetsz elintézni a dolgod (munka/vásárlás/ügyintézés stb.) és mindezt olyan rendszerben hogy: ad1. megfelelően kiépített infrastruktúra (rengeteg be/kijáró és hely a dugók ellen) ad2. ennek napi/heti/havi ára nem a fél fizetése lenne az embernek ad3. az által hogy az autód ott hagyod um. "biztosítást" adsz a cégnek ergo nem kellene külön fizetni a kapott kisautóért, mert nem lógsz meg, mivel az autód náluk van. ad4. a szükségszerű áruszállításon kívül mindenki köteles lenne ezt választani (senki nem mehet be saját batárral, még a buzifejű képviselők sem - kivétel kormányvédelem) vagy tömegközlekedést (ami szintén lehetne csak elektromos /villamos, troli/ vagy busz /ebből is van már hidrogén hajtású../ ) Én ezzel kiegyeznék, már csak azért is mert sajnálom a pesti utakon a 7est szétütni + forgalmi dugó/kocc sem az enyémet érné a városban....bla..bla (még hosszasan ki lehetne fejteni de a lényeget leírtam)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4931 Dátum: 2008. december 31. 10:40:23 am » |
|
Egyébként mondok én valamit (lehet kövezni): ha normálisan működne egy olyan rendszer, hogy városhatárig bemész az olyan autóddal amilyet szeretsz és lerakhatod egy zárt, védett (neadjisten fűtött) parkolóházba ahol pedig adnak létszámfüggően egy megfelelő méretű (hibrid/elektromos/takarékos) autót amivel bemehetsz elintézni a dolgod (munka/vásárlás/ügyintézés stb.) és mindezt olyan rendszerben hogy: ad1. megfelelően kiépített infrastruktúra (rengeteg be/kijáró és hely a dugók ellen) ad2. ennek napi/heti/havi ára nem a fél fizetése lenne az embernek ad3. az által hogy az autód ott hagyod um. "biztosítást" adsz a cégnek ergo nem kellene külön fizetni a kapott kisautóért, mert nem lógsz meg, mivel az autód náluk van. ad4. a szükségszerű áruszállításon kívül mindenki köteles lenne ezt választani (senki nem mehet be saját batárral, még a buzifejű képviselők sem - kivétel kormányvédelem) vagy tömegközlekedést (ami szintén lehetne csak elektromos /villamos, troli/ vagy busz /ebből is van már hidrogén hajtású../ )
Én ezzel kiegyeznék, már csak azért is mert sajnálom a pesti utakon a 7est szétütni + forgalmi dugó/kocc sem az enyémet érné a városban....bla..bla (még hosszasan ki lehetne fejteni de a lényeget leírtam)
nooooormális? csak azért, mert neked autód van, tartsanak fenn neked bagóért ilyen infrastruktúrát, plusz adjanak autót? egy parkolóház megépítése, fenntartása szerinted mibe fáj? rakják tele hibridekkel? az mibe fáj? meg csak azt úgy adják oda, ugye? azt szervizeltetni nem kell, kötelezője nincs, teljesítményadója nincs, a működtető céget nem veszik le mindenféle adóra, személyzetet ez a megoldás nem igényel, meg még olcsó is legyen. hádemostkomolyan. mint írtam nem díjmentesre képzelném el, csak valami kezelhető áron. ha egy ilyen fejlesztés nem érdemel állami és egyéb (pályázati, stb) támogatást akkor mi? egy flotta biztosítás ilyen volumenben gondolom megoldható valahogy, adót kivetni rá megint csak ésszerűtlen lenne ahhoz képest hogy milyen előnyökkel jár globálisan gondolkodva, cég adót mivel erősen közhasznúnak tekinthető (esetleg állami is lehetne/vagy állami támogatottságú) nem hiszem hogy értelmes lenne sarcolni. Természetesen a személyzet az szükségszerű. Egyébként meg nincs kész project az asztalomon teljes költségkalkulációval, csak egy ötlet, felvetés, hogy mikor nem fájna nekem beülni egy ilyen mini4kerekűbe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4932 Dátum: 2008. december 31. 11:07:04 am » |
|
magyarul az egyéni közlekedésedről semmilyen szín alatt nem vagy hajlandó lemondani. szerintem meg ebben a szemléletben van a probléma (nem konkréttan rólad van szó), hogy az embernek még akkor sem jut eszébe letenni az autót, amikor mondjuk ott lakik a tömegközlekedés seggében, és ahova menne, az megoldható lenne. én mondjuk a tömegközlekedést fejleszteném olyan szintre, hogy sokkal több embernek jelentsen alternatívát és ha már ez megvan, na akkor adminisztratív és pénzügyi dolgokkal rávenni az embereket arra, hogy tényleg csak az használja az autóját, akinek feltétlenül szükséges, vagy ha nem szükséges és használja, az meg ennyibe kerül. aztán akkor mondjuk két hét alatt már lehet is levegőt venni a fővárosban.
Nem-nem. Teljesen igazad van. Sőt: Én le tudnék és néha le is mondok az egyéni közlekedésről. (az előbbi felvetésem - a kis 4 kerekűek miatt jött fel - és párhuzamos elképzelés a tömegközlekedéssel) De sajnos annak aki pesten dolgozik de lakóhelye BP határain kívüli (értsd a BP bérlet nem érvényes, mert kell helyközi járat is) annak a tisztán tömegközlekedés nem túl jó megoldás. És itt megint visszajutunk a parkoló kérdéshez. Ha pl. én Nagykovácsiból bejövet Hűvösvölgyben le tudnám rakni az autót úgy hogy nem egész nap azon kell gondolkodnom, hogy ott lesz-e mire visszaérek, eszem ágában sem lenne bejönnöm vele a forgatagba. (fel ülök a villanyra és letesz a Móricz-on). - ellenben feleségemnek meg keményebb, mert hűvösvölgyből 1 villany a moszkváig - onnan 1 villany a nyugatiig + 1 troli a munkahelyéig. (ennyi átszállás a köztes várakozásokkal már nem túé jól kalkulálható) De ha csak tömeggel mennék, akkor kellene egy bérlet (Nagykovácsi-Hűvösvölgy)-re és kellene egy BP-re is. Mivel 2-en vagyunk asszonnyal, az 2x8250 (BP) meg 2x8000 (10km-es környéki bérlet) = 32.500. Szerinted megérné? A tömegközlekedés fejlesztésében is egyet értünk. Tisztábbnak, kultúráltabnak (ha kell melegebbnek) kellene lennie - de ez visszatérő probléma - nem is akarok ebbe belemenni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4933 Dátum: 2008. december 31. 11:13:37 am » |
|
Veletek van csak a baj... én még a talikra is bringával járok...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4934 Dátum: 2008. december 31. 11:28:35 am » |
|
Dec 31 11:27 Van valaki rajtam kívül a MUNKAHELYÉN? ?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #4935 Dátum: 2008. december 31. 11:39:14 am » |
|
Dec 31 11:27 Van valaki rajtam kívül a MUNKAHELYÉN? ? Van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4936 Dátum: 2008. december 31. 11:44:07 am » |
|
Dec 31 11:27 Van valaki rajtam kívül a MUNKAHELYÉN? ? Van. Two de csak délig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4937 Dátum: 2008. december 31. 12:03:56 pm » |
|
Dec 31 11:27 Van valaki rajtam kívül a MUNKAHELYÉN? ? ...meg én is!!!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4938 Dátum: 2008. december 31. 12:05:33 pm » |
|
Én is itt vagyok b..meg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4939 Dátum: 2008. december 31. 12:07:06 pm » |
|
Dec 31 11:27 Van valaki rajtam kívül a MUNKAHELYÉN? ? ...meg én is!!! Sőt! Én ma már dolgoztam is! Levettem egy olajteknőt!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4940 Dátum: 2008. december 31. 12:20:57 pm » |
|
nyilván, de ők köcsögök, ezt tudjuk, leszarnak mindenkit. a nagy fogyival nincs baj. tehát ha van egy 540i-d, amit ott használsz, ahova való -mert hogy nem városba-, akkor azzal nem fogyasztasz relatív sokat. mert mondjuk az 1.4 astra 170-180nál (óra szerint, különben nem tudom) baromira megette a 14-16-ot. és picit veszélyes is volt . ehhez képest egy 530i/540i biztos vagyok benne, hogy 170-nél kevesebbet eszik. Oké, csak tudod ha van egy óriásiköccentis autóm, amiért 1. nem kevés pénzt fizettem. 2. nem kevés átírási díjat fizettem 3. fizetem az óriásiköccenti miatti óriás biztosítást 4. fizetem az óriásköccentihez tartozó óriási teljesítmény miatti óriási súlyadót 5. eleve fizetek adókat, amiből ezt a várost fenntartják. 6. Tankoláskor fizetem ugyebár a benzinárban elrejtett útfenntartási alapot, környezetvédemi hozzájárulást és társait. Na most ezek után nekem senki emberfia ne akarja megtiltani, hogy ott és akkor használjam az óriásmotoros autómat, ahol és amikor csak akarom. Ha a dugóban állva óránként 20 litert elfüstölve, akkor ott. Csináljanak világszínvolnalú, gyors, pontos, kényelmes és steril tisztaságú, kulturált tömegközlekedést, majd próbáljanak meggyőzni. Nem kényszeríteni, meggyőzni! Ha sikerül, és leteszem az autót, akkor hallelujah. De ha nem, akkor vegyék tudomásul. Mert jogom van hozzá. Ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4941 Dátum: 2008. december 31. 12:24:47 pm » |
|
Én nagyon szivesen lemondanék az autós közlekedésrôl a mindennapi melóbajáráshoz, ha nem egy ilyen drága aranyos cuki imádnivaló kis autókám lenne, aki nélkül képtelen vagyok eltölteni akár csak egy napot is, és ha ebédelünk a cégnél akkor úgy ülök le hogy közben is lássam!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4942 Dátum: 2008. december 31. 12:30:30 pm » |
|
...meg én is!!! Sőt! Én ma már dolgoztam is! Levettem egy olajteknőt! Rám gondoltál? (M52)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:12:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4943 Dátum: 2008. december 31. 12:38:49 pm » |
|
Én nagyon szivesen lemondanék az autós közlekedésrôl a mindennapi melóbajáráshoz, ha nem egy ilyen drága aranyos cuki imádnivaló kis autókám lenne, aki nélkül képtelen vagyok eltölteni akár csak egy napot is, és ha ebédelünk a cégnél akkor úgy ülök le hogy közben is lássam! Eljegyezni ,mikor fogod arankát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4944 Dátum: 2008. december 31. 12:42:00 pm » |
|
Dec 31 11:27 Van valaki rajtam kívül a MUNKAHELYÉN? ? 12.41. DA!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4945 Dátum: 2008. december 31. 12:54:03 pm » |
|
Én nagyon szivesen lemondanék az autós közlekedésrôl a mindennapi melóbajáráshoz, ha nem egy ilyen drága aranyos cuki imádnivaló kis autókám lenne, aki nélkül képtelen vagyok eltölteni akár csak egy napot is, és ha ebédelünk a cégnél akkor úgy ülök le hogy közben is lássam! Eljegyezni ,mikor fogod arankát? Soha... Nem jól főz...mindig a mekibe visz...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4946 Dátum: 2008. december 31. 13:46:13 pm » |
|
S1 egyetértek a közlekedési fejlesztés gondolatmeneteddel a Bkv-val nincs gond csak lassú elavult bár próbál ezt azt piszkos DRÁGA.De ez tükrözi kicsiny országunk gazdasági helyzetét
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 31. 13:57:18 pm írta toi »
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4947 Dátum: 2008. december 31. 13:57:34 pm » |
|
Sőt! Én ma már dolgoztam is! Levettem egy olajteknőt!
Rám gondoltál? (M52) Nincs ilyen szerencséd!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 14:11:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4948 Dátum: 2008. december 31. 14:00:44 pm » |
|
Én meg egy jót motoroztam. Két tanulság azért volt: a fűtött ruhában nem gáz a hideg Ellenben benzinkutas álldogálás után az 1 bar nyomásra leengedett hideg gumi nem jól kontrollálható, ha az ember driftelni próbál motorral. ) Így sikerült túravezetőként 15 motoros előtt elesni:)) anyagi kár nem jelentős, ellenben a lábfejem megütöttem. Még jó, h holnap csak egy bringaversenyre megyek, remélem nem dagad be a lábfejem:))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4949 Dátum: 2008. december 31. 14:02:43 pm » |
|
Én meg egy jót motoroztam. Két tanulság azért volt: a fűtött ruhában nem gáz a hideg Ellenben benzinkutas álldogálás után az 1 bar nyomásra leengedett hideg gumi nem jól kontrollálható, ha az ember driftelni próbál motorral. ) Így sikerült túravezetőként 15 motoros előtt elesni:)) anyagi kár nem jelentős, ellenben a lábfejem megütöttem. Még jó, h holnap csak egy bringaversenyre megyek, remélem nem dagad be a lábfejem:)) Tudsz te ha akarsz!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
|