gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4950 Dátum: 2009. október 29. 11:41:48 am » |
|
Én a mostani tulaját ismerem, itt lakik csepelen. A régi tulajról anynit mondott, hogy egy idős vidéki orvos volt, aki itthon vette újonnan az autót, és végig garázsban tartotta. Tőle örökölte meg a fia, aki rárakta ezeket a felniket, talán a motort is Ő rakatta bele. A srác aztán rövid idő után eladta 200 -ért, mert nem igazán érdekelte az autó. Szerencsére, mert így sztem nem nagyon volt rá ideje hogy szétbarkácsolja komolyabban.
Akkor az sem lehetetlen, hogy esetleg fellelhető az eredeti moci-váltó. Nem mintha nyomná a zsebem a zseton, de ilyen múlttal és ha tényleg jó állapotban van, ahogy mondod, akkor ez az E12 messze a legbecsülendőbb darab az Mo-i kínálatból. Főleg hogy nagymotoros.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4951 Dátum: 2009. október 29. 12:20:05 pm » |
|
Akkor az sem lehetetlen, hogy esetleg fellelhető az eredeti moci-váltó. Nem mintha nyomná a zsebem a zseton, de ilyen múlttal és ha tényleg jó állapotban van, ahogy mondod, akkor ez az E12 messze a legbecsülendőbb darab az Mo-i kínálatból. Főleg hogy nagymotoros.
Szerintem mindenképpen megéri az árát, még azzal együtt is hogy az OT eléréséhez foglalkozni kell vele. Tényleg nagyon szép az autó, a fényezése gyönyörű, a beltere szintúgy. De hogy alulról hogy néz ki, azt sajnos nem tudom, viszont azt tudom, hogy ennél a finckónál is fedett helyen lakott.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4952 Dátum: 2009. október 29. 13:17:10 pm » |
|
ez az E12 messze a legbecsülendőbb darab az Mo-i kínálatból. Főleg hogy nagymotoros.
Ha hozzám kerülne, ki is szedném az M30 bölcsőt, meg a hátsó lengőkarokat.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4953 Dátum: 2009. október 29. 14:01:29 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4954 Dátum: 2009. október 29. 14:19:36 pm » |
|
szerinted megy az a rom 246-ot???
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4955 Dátum: 2009. október 29. 15:01:25 pm » |
|
Persze mert a gyerek vasággyal együtt is csak 40 kg
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #4956 Dátum: 2009. október 29. 20:28:36 pm » |
|
Szia Bee! Láttam a taglistában a kocsidat! Gyönyörűűű! Nyithatnál garázst neki, gondolom többünket érdekelne az élettörténete. MR V12 -vel a jobb kormány gyönyöreiről is tudnál értekezni. A másik, hogy tök közel laksz hozzánk / Indy, Bubó , Ádám / ráadásul Bubóval teljesen megegyezik a neved. Üdv. közöttünk
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 30. 05:00:11 am írta Lidérc »
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4957 Dátum: 2009. október 29. 20:41:14 pm » |
|
Persze mert a gyerek vasággyal együtt is csak 40 kg
Vékony és áramvonalas.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4958 Dátum: 2009. október 29. 20:44:12 pm » |
|
Köszi az infot! Akkor ebből a szempontból stimmel az autó.
Értem én, csak szerintem ennek az autónak akkor lenne igazán értéke, ha az eredeti motorral és váltóval lenne. Akkor a 600e HUF is akár kedvező ár lenne érte.
Ha én valaha visszatérnék ebbe a játékba, akkor a teljes eredetiségre hajtanék, mondjuk hogy OT kompatibilis legyen.
A legnagyobb tisztelettel kérdem,hogy mi olyan jó az OT-ben? Azonnal 35i-t bele,igény szerinti váltóval,a donor fékeit,rendes kerekeket,o'szt zene,van miről beszélni.Nem?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4959 Dátum: 2009. október 29. 20:47:41 pm » |
|
számomra mi a jó az OT-ban? tetszik a rendszám! ennyi!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4960 Dátum: 2009. október 29. 20:55:48 pm » |
|
Annál egy kicsit talán több, de hiába magyarázok még a fiatal hevületeknek ( tisztelet a kivételnek), hogy a múlt egy darabja egy OT-s jármű. Majd úgy 15-20 év múlva amikor sorra meghalnak az osztálytársak kirepülnek a gyerekek és kezd az ember mindent másképp értékelni akkor majd MR is másképp fog besazélni mert ez az ÉLET rendje... (na basszus ennek kicsit furcsa zöngéje lett)
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4961 Dátum: 2009. október 29. 20:56:53 pm » |
|
ez a rövid válaszom te tudod, hogy ennél több okom van rá
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4962 Dátum: 2009. október 29. 20:58:24 pm » |
|
Még szép!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #4963 Dátum: 2009. október 29. 21:02:41 pm » |
|
Vékony és áramvonalas. Olyan mint a vizisikló ! /szine, fazonja, gyorsasága/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4964 Dátum: 2009. október 29. 21:06:34 pm » |
|
Nade anyu! Csibéről ilyent mondani? De van benne valami...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4965 Dátum: 2009. október 29. 21:08:01 pm » |
|
Olyan mint a vizisikló ! /szine, fazonja, gyorsasága/ Ezért csúszik ki a rendőrök keze közül!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4966 Dátum: 2009. október 29. 21:35:33 pm » |
|
Annál egy kicsit talán több, de hiába magyarázok még a fiatal hevületeknek ( tisztelet a kivételnek), hogy a múlt egy darabja egy OT-s jármű. Majd úgy 15-20 év múlva amikor sorra meghalnak az osztálytársak kirepülnek a gyerekek és kezd az ember mindent másképp értékelni akkor majd MR is másképp fog besazélni mert ez az ÉLET rendje... (na basszus ennek kicsit furcsa zöngéje lett)
Már most is kedvelem a régi autókat-ezért is vagyok itt-de a teljes gyári megoldások ma már n em annyira vonzóak/jók/biztonságosak mint 30 évvel ezelőtt,ezért pár dolgot a saját szám íze szerintire alakítanék rajta.Nem konkrétan a 350i-re gondolok,hogy a meleg kakkantóig átépíteni,hanem pár dolgot jobbra,modernebbre cserélni,és ah ez miatt nem lesz OT-re alkalmes,hát lekakcsizom,nekem tetszen az a lényeg.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4967 Dátum: 2009. október 29. 21:46:25 pm » |
|
Persze erről beszélek, hogy most még csak használni akarod és tetszik a régi forma de majd később már meg akarod őrizni a régi technikai megoldásokat is a fiataloknak és akkor érdekessé fog válni az, hogy minnél eredetibb legyen...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4968 Dátum: 2009. október 29. 21:55:36 pm » |
|
Már most is kedvelem a régi autókat-ezért is vagyok itt-de a teljes gyári megoldások ma már n em annyira vonzóak/jók/biztonságosak mint 30 évvel ezelőtt,ezért pár dolgot a saját szám íze szerintire alakítanék rajta.Nem konkrétan a 350i-re gondolok,hogy a meleg kakkantóig átépíteni,hanem pár dolgot jobbra,modernebbre cserélni,és ah ez miatt nem lesz OT-re alkalmes,hát lekakcsizom,nekem tetszen az a lényeg. Egyelőre énis így gondolkodom, de amint 2. vagy 3. autónak szorul vissza a cápi, szeretném korhűre megcsinálni a gyári motorját 3 karbival...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4969 Dátum: 2009. október 30. 01:02:36 am » |
|
Akkor az sem lehetetlen, hogy esetleg fellelhető az eredeti moci-váltó. Nem mintha nyomná a zsebem a zseton, de ilyen múlttal és ha tényleg jó állapotban van, ahogy mondod, akkor ez az E12 messze a legbecsülendőbb darab az Mo-i kínálatból. Főleg hogy nagymotoros.
600 nagyon nem sok az autóért. Mennyi is egy E12 gatyába rázása? Több, mint 1 milla. Na. Nincs miről beszélni... Eredeti motor kell? Lekapom róla az injektort, rá a 4A1-et, lekapok a polcról egy 3HP22-t ,hozzá a kardánt és már eredeti is. Ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4970 Dátum: 2009. október 30. 01:05:23 am » |
|
mondjuk én háromsebességes automatát életemben nem raknék az autómba... amúgy fasza gép lenne
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4971 Dátum: 2009. október 30. 07:23:07 am » |
|
600 nagyon nem sok az autóért. Mennyi is egy E12 gatyába rázása? Több, mint 1 milla. Na. Nincs miről beszélni...
Eredeti motor kell? Lekapom róla az injektort, rá a 4A1-et, lekapok a polcról egy 3HP22-t ,hozzá a kardánt és már eredeti is. Ennyi.
Gyakorlatilag bármilyen veterán vagy youngtimer korú autó gatyábarázása több, mint 1 milla.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4972 Dátum: 2009. október 30. 07:49:38 am » |
|
600 nagyon nem sok az autóért. Mennyi is egy E12 gatyába rázása? Több, mint 1 milla. Na. Nincs miről beszélni...
Eredeti motor kell? Lekapom róla az injektort, rá a 4A1-et, lekapok a polcról egy 3HP22-t ,hozzá a kardánt és már eredeti is. Ennyi.
Nem fogok vitatkozni, főleg hogy lényegében egyet értünk szerintem. Én azért írtam úgy amit írtam, mert annak is van esélye, hogy akármilyen szép állapotban van attól még a 32 év az csak eltelt, tehát szerintem számíthat az ember némi karosszéria munkára így is. Bár ettől a 600e még mindíg jó árnak számít. A motorral kapcsolatban meg lehet túl szőrözős vagyok, de engem igenis zavarna, hogy nem az eredeti benne. +info, hogy le sincs még benne papírozva a motor, motorsz@m láthatósága sérült, ergo macera. Akkor már tényleg belerakhatnék akár egy 35i-t is, de akkor már megint nem egy eredeti autóról beszélünk. Lehet hamar öregszem -szellemben mindenképp- mert nekem fontos kritérium lenne az eredetiség. Ha nem lenne, vehetnék 100-körül kasztnit, hozzá motort amilyen tetszik + extrák...stb. Úgy érzem kinőttem a tuning autós korszakomból én az E32-mben is azt értékelem a legjobban, hogy nincs rajta semmi kókány, átépítés, ültetés, nagyobb motor, xenon, angel eyes... hanem úgy létezik, ahogy anno kijött a gyárból. Nekem ez igenis számít. Ettől még nem kell mindenkinek így vélekednie.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4973 Dátum: 2009. október 30. 07:54:42 am » |
|
A legnagyobb tisztelettel kérdem,hogy mi olyan jó az OT-ben? Azonnal 35i-t bele,igény szerinti váltóval,a donor fékeit,rendes kerekeket,o'szt zene,van miről beszélni.Nem? Azt hiszem a többiek megválaszolták kérdésedet. Kinek a pap, kinek a paplan. Én E12-t eredetit szeretnék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4974 Dátum: 2009. október 30. 09:52:17 am » |
|
Nem fogok vitatkozni, főleg hogy lényegében egyet értünk szerintem. Én azért írtam úgy amit írtam, mert annak is van esélye, hogy akármilyen szép állapotban van attól még a 32 év az csak eltelt, tehát szerintem számíthat az ember némi karosszéria munkára így is. Bár ettől a 600e még mindíg jó árnak számít.
A motorral kapcsolatban meg lehet túl szőrözős vagyok, de engem igenis zavarna, hogy nem az eredeti benne. +info, hogy le sincs még benne papírozva a motor, motorsz@m láthatósága sérült, ergo macera. Akkor már tényleg belerakhatnék akár egy 35i-t is, de akkor már megint nem egy eredeti autóról beszélünk.
Lehet hamar öregszem -szellemben mindenképp- mert nekem fontos kritérium lenne az eredetiség. Ha nem lenne, vehetnék 100-körül kasztnit, hozzá motort amilyen tetszik + extrák...stb.
Úgy érzem kinőttem a tuning autós korszakomból én az E32-mben is azt értékelem a legjobban, hogy nincs rajta semmi kókány, átépítés, ültetés, nagyobb motor, xenon, angel eyes... hanem úgy létezik, ahogy anno kijött a gyárból. Nekem ez igenis számít. Ettől még nem kell mindenkinek így vélekednie.
Egyet értünk,csak hirtelen nem találkoztak a kommunikációs csatornák Én már inkább olyan szemszögből nézem,hogy sem motor, sem belső, sem futómű nem számít,csak a karosszéria állapota. A többit én mind mind vissza tudom alakítani, sőt, van egy kerülőút,ami igényel nem kevés (fizikai)munkát, de cserébe hivatalosan az a motorod,ami eredetileg is volt. Jelen esetben szerencsére egy visszaalakítható autóról van szó, ráadásul a blokk a rajtalévő injektor kivételével műszakilag ugyanaz,mint a régebbi. Tehát van megoldás az ilyesmire,nem kell beszűkültnek lenni,hogy "csakazamivelkijöttagyárbólméghakettéisvantörveablokk"
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4975 Dátum: 2009. október 30. 10:01:02 am » |
|
Egyet értünk,csak hirtelen nem találkoztak a kommunikációs csatornák Én már inkább olyan szemszögből nézem,hogy sem motor, sem belső, sem futómű nem számít,csak a karosszéria állapota. A többit én mind mind vissza tudom alakítani, sőt, van egy kerülőút,ami igényel nem kevés (fizikai)munkát, de cserébe hivatalosan az a motorod,ami eredetileg is volt. Jelen esetben szerencsére egy visszaalakítható autóról van szó, ráadásul a blokk a rajtalévő injektor kivételével műszakilag ugyanaz,mint a régebbi. Tehát van megoldás az ilyesmire,nem kell beszűkültnek lenni,hogy "csakazamivelkijöttagyárbólméghakettéisvantörveablokk" Szerintem megegyeztünk. Ezeknél az autóknál tényleg a kasztni a legkényesebb pont, bár teszem hozzá szerintem ma már nem egyszerű bármi más hiányzó dolgot pótolni egy ilyen autónál. Kedvencem a kormány alatti alsó takaróborítás, ami nekem is csak mák, hogy anno a piros donor autóban megvolt, mert a barnában már nem élt. És láttam már nem egyet amiben az hiányzott. Vagy akár egy első kapaszkodó tetjén lévő krómozott díszelem, stb. Lényeg ami lényeg, el kellene mennem megnézni ezt az E12-t.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4976 Dátum: 2009. október 30. 12:32:24 pm » |
|
számomra mi a jó az OT-ban? tetszik a rendszám! ennyi! Az a jó benne, hogy nem fizetek ennek a geci államnak súlyadót, és ez ritka nagy dolog, hogy az OT-vel sikerült megszüntetnem az egyik bőrlehúzást amit eddig fizettem nekik... és boldoggá tesz hogy nálam marad a lóvé...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4977 Dátum: 2009. október 30. 15:17:41 pm » |
|
Na azért a zőődkártyát se hagyd ki...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4978 Dátum: 2009. október 30. 17:26:18 pm » |
|
Én Pest-Heves-Borsod Abaúj Zemlén megye útvonalon járok ..de értem a felvetést
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4979 Dátum: 2009. október 30. 17:27:29 pm » |
|
szerinted megy az a rom 246-ot??? M6 (nem bmw) -on, + még 40 km/h de nem mondtam semmit
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 30. 17:32:47 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
|