CápaBMW fórum
2024. november 12. 09:22:54 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2849711 alkalommal)
gim_e12
Vendég
« Válasz #4950 Dátum: 2009. október 29. 11:41:48 am »

Én a mostani tulaját ismerem, itt lakik csepelen. A régi tulajról anynit mondott, hogy egy idős vidéki orvos volt, aki itthon vette újonnan az autót, és végig garázsban tartotta. Tőle örökölte meg a fia, aki rárakta ezeket a felniket, talán a motort is Ő rakatta bele. A srác aztán rövid idő után eladta 200 -ért, mert nem igazán érdekelte az autó. Szerencsére, mert így sztem nem nagyon volt rá ideje hogy szétbarkácsolja komolyabban.
Akkor az sem lehetetlen, hogy esetleg fellelhető az eredeti moci-váltó.
Nem mintha nyomná a zsebem a zseton, de ilyen múlttal és ha tényleg jó állapotban van, ahogy mondod, akkor ez az E12 messze a legbecsülendőbb darab az Mo-i kínálatból. Főleg hogy nagymotoros.
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4951 Dátum: 2009. október 29. 12:20:05 pm »

Akkor az sem lehetetlen, hogy esetleg fellelhető az eredeti moci-váltó.
Nem mintha nyomná a zsebem a zseton, de ilyen múlttal és ha tényleg jó állapotban van, ahogy mondod, akkor ez az E12 messze a legbecsülendőbb darab az Mo-i kínálatból. Főleg hogy nagymotoros.

Szerintem mindenképpen megéri az árát, még azzal együtt is hogy az OT eléréséhez foglalkozni kell vele. Tényleg nagyon szép az autó, a fényezése gyönyörű, a beltere szintúgy. De hogy alulról hogy néz ki, azt sajnos nem tudom, viszont azt tudom, hogy ennél a finckónál is fedett helyen lakott.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4952 Dátum: 2009. október 29. 13:17:10 pm »

ez az E12 messze a legbecsülendőbb darab az Mo-i kínálatból. Főleg hogy nagymotoros.

Ha hozzám kerülne, ki is szedném az M30 bölcsőt, meg a hátsó lengőkarokat. Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

Főmordor.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4953 Dátum: 2009. október 29. 14:01:29 pm »

Indy, mikor jártál CSongrád megyében ?  Evil

http://index.hu/bulvar/hirek/2009/10/29/246-tal_mertek_be_egy_motorost_a_47-esen/
Naplózva

Bence
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4954 Dátum: 2009. október 29. 14:19:36 pm »


szerinted megy az a rom 246-ot???  Evil Evil
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4955 Dátum: 2009. október 29. 15:01:25 pm »

Persze mert a gyerek vasággyal együtt is csak 40 kg
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lidérc
E21 Brothers mother

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 494



« Válasz #4956 Dátum: 2009. október 29. 20:28:36 pm »

Szia Bee!

Láttam a taglistában a kocsidat! Gyönyörűűű!
Nyithatnál garázst neki, gondolom többünket érdekelne az élettörténete.
MR V12 -vel a jobb kormány gyönyöreiről is tudnál értekezni.
A másik, hogy tök közel laksz hozzánk / Indy, Bubó , Ádám / ráadásul Bubóval teljesen megegyezik a neved.

Üdv. közöttünk  78 79 68
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 30. 05:00:11 am írta Lidérc » Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4957 Dátum: 2009. október 29. 20:41:14 pm »

Persze mert a gyerek vasággyal együtt is csak 40 kg
Vékony és áramvonalas. Cheesy
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4958 Dátum: 2009. október 29. 20:44:12 pm »

Köszi az infot! Akkor ebből a szempontból stimmel az autó.

Értem én, csak szerintem ennek az autónak akkor lenne igazán értéke, ha az eredeti motorral és váltóval lenne.
Akkor a 600e HUF is akár kedvező ár lenne érte.

Ha én valaha visszatérnék ebbe a játékba, akkor a teljes eredetiségre hajtanék, mondjuk hogy OT kompatibilis legyen.

A legnagyobb tisztelettel kérdem,hogy mi olyan jó az OT-ben? 1084
Azonnal 35i-t bele,igény szerinti váltóval,a donor fékeit,rendes kerekeket,o'szt zene,van miről beszélni.Nem? sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4959 Dátum: 2009. október 29. 20:47:41 pm »

számomra mi a jó az OT-ban? Smiley

tetszik a rendszám! ennyi! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4960 Dátum: 2009. október 29. 20:55:48 pm »

Annál egy kicsit talán több, de hiába magyarázok még a fiatal hevületeknek ( tisztelet a kivételnek), hogy a múlt egy darabja egy OT-s jármű. Majd úgy 15-20 év múlva amikor sorra meghalnak az osztálytársak kirepülnek a gyerekek és kezd az ember mindent másképp értékelni akkor majd MR is másképp fog besazélni mert ez az ÉLET rendje... (na basszus ennek kicsit furcsa zöngéje lett)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4961 Dátum: 2009. október 29. 20:56:53 pm »

ez a rövid válaszom Smiley
te tudod, hogy ennél több okom van rá Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4962 Dátum: 2009. október 29. 20:58:24 pm »

Még szép!  Wink
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lidérc
E21 Brothers mother

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 494



« Válasz #4963 Dátum: 2009. október 29. 21:02:41 pm »

Vékony és áramvonalas. Cheesy
Olyan mint a vizisikló ! /szine, fazonja, gyorsasága/  Evil
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4964 Dátum: 2009. október 29. 21:06:34 pm »

Nade anyu!  shocked
Csibéről ilyent mondani? De van benne valami... Evil
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
pic
Vendég
« Válasz #4965 Dátum: 2009. október 29. 21:08:01 pm »

Olyan mint a vizisikló ! /szine, fazonja, gyorsasága/  Evil
Ezért csúszik ki a rendőrök keze közül! Cheesy
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4966 Dátum: 2009. október 29. 21:35:33 pm »

Annál egy kicsit talán több, de hiába magyarázok még a fiatal hevületeknek ( tisztelet a kivételnek), hogy a múlt egy darabja egy OT-s jármű. Majd úgy 15-20 év múlva amikor sorra meghalnak az osztálytársak kirepülnek a gyerekek és kezd az ember mindent másképp értékelni akkor majd MR is másképp fog besazélni mert ez az ÉLET rendje... (na basszus ennek kicsit furcsa zöngéje lett)

Már most is kedvelem a régi autókat-ezért is vagyok itt-de a teljes gyári megoldások ma már n em annyira vonzóak/jók/biztonságosak mint 30 évvel ezelőtt,ezért pár dolgot a saját szám íze szerintire alakítanék rajta.Nem konkrétan a 350i-re gondolok,hogy a meleg kakkantóig átépíteni,hanem pár dolgot jobbra,modernebbre cserélni,és ah ez miatt nem lesz OT-re alkalmes,hát lekakcsizom,nekem tetszen az a lényeg. angel
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4967 Dátum: 2009. október 29. 21:46:25 pm »

Persze erről beszélek, hogy most még csak használni akarod és tetszik a régi forma de majd később már meg akarod őrizni a régi technikai megoldásokat is a fiataloknak és akkor érdekessé fog válni az, hogy minnél eredetibb legyen...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4968 Dátum: 2009. október 29. 21:55:36 pm »

Már most is kedvelem a régi autókat-ezért is vagyok itt-de a teljes gyári megoldások ma már n em annyira vonzóak/jók/biztonságosak mint 30 évvel ezelőtt,ezért pár dolgot a saját szám íze szerintire alakítanék rajta.Nem konkrétan a 350i-re gondolok,hogy a meleg kakkantóig átépíteni,hanem pár dolgot jobbra,modernebbre cserélni,és ah ez miatt nem lesz OT-re alkalmes,hát lekakcsizom,nekem tetszen az a lényeg. angel

Egyelőre énis így gondolkodom, de amint 2. vagy 3. autónak szorul vissza a cápi, szeretném korhűre megcsinálni a gyári motorját 3 karbival...  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4969 Dátum: 2009. október 30. 01:02:36 am »

Akkor az sem lehetetlen, hogy esetleg fellelhető az eredeti moci-váltó.
Nem mintha nyomná a zsebem a zseton, de ilyen múlttal és ha tényleg jó állapotban van, ahogy mondod, akkor ez az E12 messze a legbecsülendőbb darab az Mo-i kínálatból. Főleg hogy nagymotoros.

600 nagyon nem sok az autóért. Mennyi is egy E12 gatyába rázása? Több, mint 1 milla. Na. Nincs miről beszélni...

Eredeti motor kell? Lekapom róla az injektort, rá a 4A1-et, lekapok a polcról egy 3HP22-t ,hozzá a kardánt és már eredeti is. Ennyi.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4970 Dátum: 2009. október 30. 01:05:23 am »

mondjuk én háromsebességes automatát életemben nem raknék az autómba... amúgy fasza gép lenne smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4971 Dátum: 2009. október 30. 07:23:07 am »

600 nagyon nem sok az autóért. Mennyi is egy E12 gatyába rázása? Több, mint 1 milla. Na. Nincs miről beszélni...

Eredeti motor kell? Lekapom róla az injektort, rá a 4A1-et, lekapok a polcról egy 3HP22-t ,hozzá a kardánt és már eredeti is. Ennyi.

Gyakorlatilag bármilyen veterán vagy youngtimer korú autó gatyábarázása több, mint 1 milla.  Roll Eyes
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gim_e12
Vendég
« Válasz #4972 Dátum: 2009. október 30. 07:49:38 am »

600 nagyon nem sok az autóért. Mennyi is egy E12 gatyába rázása? Több, mint 1 milla. Na. Nincs miről beszélni...

Eredeti motor kell? Lekapom róla az injektort, rá a 4A1-et, lekapok a polcról egy 3HP22-t ,hozzá a kardánt és már eredeti is. Ennyi.

Nem fogok vitatkozni, főleg hogy lényegében egyet értünk szerintem.
Én azért írtam úgy amit írtam, mert annak is van esélye, hogy akármilyen szép állapotban van attól még a 32 év az csak eltelt, tehát szerintem számíthat az ember némi karosszéria munkára így is.
Bár ettől a 600e még mindíg jó árnak számít.

A motorral kapcsolatban meg lehet túl szőrözős vagyok, de engem igenis zavarna, hogy nem az eredeti benne.
+info, hogy le sincs még benne papírozva a motor, motorsz@m láthatósága sérült, ergo macera.
Akkor már tényleg belerakhatnék akár egy 35i-t is, de akkor már megint nem egy eredeti autóról beszélünk.

Lehet hamar öregszem -szellemben mindenképp- mert nekem fontos kritérium lenne az eredetiség.
Ha nem lenne, vehetnék 100-körül kasztnit, hozzá motort amilyen tetszik + extrák...stb.

Úgy érzem kinőttem a tuning autós korszakomból én az E32-mben is azt értékelem a legjobban, hogy nincs rajta semmi kókány, átépítés, ültetés, nagyobb motor, xenon, angel eyes... hanem úgy létezik, ahogy anno kijött a gyárból.
Nekem ez igenis számít. Ettől még nem kell mindenkinek így vélekednie.
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4973 Dátum: 2009. október 30. 07:54:42 am »

A legnagyobb tisztelettel kérdem,hogy mi olyan jó az OT-ben? 1084
Azonnal 35i-t bele,igény szerinti váltóval,a donor fékeit,rendes kerekeket,o'szt zene,van miről beszélni.Nem? sm_68
Azt hiszem a többiek megválaszolták kérdésedet.
Kinek a pap, kinek a paplan. Én E12-t eredetit szeretnék.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4974 Dátum: 2009. október 30. 09:52:17 am »

Nem fogok vitatkozni, főleg hogy lényegében egyet értünk szerintem.
Én azért írtam úgy amit írtam, mert annak is van esélye, hogy akármilyen szép állapotban van attól még a 32 év az csak eltelt, tehát szerintem számíthat az ember némi karosszéria munkára így is.
Bár ettől a 600e még mindíg jó árnak számít.

A motorral kapcsolatban meg lehet túl szőrözős vagyok, de engem igenis zavarna, hogy nem az eredeti benne.
+info, hogy le sincs még benne papírozva a motor, motorsz@m láthatósága sérült, ergo macera.
Akkor már tényleg belerakhatnék akár egy 35i-t is, de akkor már megint nem egy eredeti autóról beszélünk.

Lehet hamar öregszem -szellemben mindenképp- mert nekem fontos kritérium lenne az eredetiség.
Ha nem lenne, vehetnék 100-körül kasztnit, hozzá motort amilyen tetszik + extrák...stb.

Úgy érzem kinőttem a tuning autós korszakomból én az E32-mben is azt értékelem a legjobban, hogy nincs rajta semmi kókány, átépítés, ültetés, nagyobb motor, xenon, angel eyes... hanem úgy létezik, ahogy anno kijött a gyárból.
Nekem ez igenis számít. Ettől még nem kell mindenkinek így vélekednie.


Egyet értünk,csak hirtelen nem találkoztak a kommunikációs csatornák Cheesy
Én már inkább olyan szemszögből nézem,hogy sem motor, sem belső, sem futómű nem számít,csak a karosszéria állapota. A többit én mind mind vissza tudom alakítani, sőt, van egy kerülőút,ami igényel nem kevés (fizikai)munkát, de cserébe hivatalosan az a motorod,ami eredetileg is volt.
Jelen esetben szerencsére egy visszaalakítható autóról van szó, ráadásul a blokk a rajtalévő injektor kivételével műszakilag ugyanaz,mint a régebbi. Tehát van megoldás az ilyesmire,nem kell beszűkültnek lenni,hogy "csakazamivelkijöttagyárbólméghakettéisvantörveablokk" Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #4975 Dátum: 2009. október 30. 10:01:02 am »


Egyet értünk,csak hirtelen nem találkoztak a kommunikációs csatornák Cheesy
Én már inkább olyan szemszögből nézem,hogy sem motor, sem belső, sem futómű nem számít,csak a karosszéria állapota. A többit én mind mind vissza tudom alakítani, sőt, van egy kerülőút,ami igényel nem kevés (fizikai)munkát, de cserébe hivatalosan az a motorod,ami eredetileg is volt.
Jelen esetben szerencsére egy visszaalakítható autóról van szó, ráadásul a blokk a rajtalévő injektor kivételével műszakilag ugyanaz,mint a régebbi. Tehát van megoldás az ilyesmire,nem kell beszűkültnek lenni,hogy "csakazamivelkijöttagyárbólméghakettéisvantörveablokk" Wink

Szerintem megegyeztünk. Wink
Ezeknél az autóknál tényleg a kasztni a legkényesebb pont, bár teszem hozzá szerintem ma már nem egyszerű bármi más hiányzó dolgot pótolni egy ilyen autónál.
Kedvencem a kormány alatti alsó takaróborítás, ami nekem is csak mák, hogy anno a piros donor autóban megvolt, mert a barnában már nem élt. És láttam már nem egyet amiben az hiányzott.
Vagy akár egy első kapaszkodó tetjén lévő krómozott díszelem, stb.

Lényeg ami lényeg, el kellene mennem megnézni ezt az E12-t.
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #4976 Dátum: 2009. október 30. 12:32:24 pm »

számomra mi a jó az OT-ban? Smiley

tetszik a rendszám! ennyi! Wink

Az a jó benne, hogy nem fizetek ennek a geci államnak súlyadót, és ez ritka nagy dolog, hogy az OT-vel sikerült megszüntetnem az egyik bőrlehúzást amit eddig fizettem nekik... és boldoggá tesz hogy nálam marad a lóvé...
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4977 Dátum: 2009. október 30. 15:17:41 pm »

Na azért a zőődkártyát se hagyd ki...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
VA E21
Vendég
« Válasz #4978 Dátum: 2009. október 30. 17:26:18 pm »


Én Pest-Heves-Borsod Abaúj Zemlén megye útvonalon járok  Evil smitten    ..de értem a felvetést Wink
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4979 Dátum: 2009. október 30. 17:27:29 pm »

szerinted megy az a rom 246-ot???  Evil Evil
M6 (nem bmw) -on, + még 40 km/h    Tongue    de nem mondtam semmit  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 30. 17:32:47 pm írta Indy » Naplózva
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!