ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #2220 Dátum: 2008. december 31. 14:04:41 pm » |
|
B. Ú. É. K.!!!!!!!!!!!!!!
Mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2221 Dátum: 2008. december 31. 14:32:47 pm » |
|
Hát igen...a korrózió. Szintén,mint a 115-öknél. Azokkal is a rozsda végzett. A másik ok,hogy kevés az E12: Mikor elkezdték behordani őket, akkor már kint is kevesebb volt,hiszen akkor már futottak a jóval modernebb E34-ek. Szegeden volt rengeteg belőle. Közel a szerb, román határ.98%-a be volt fogva benzinseftre,aztán mikor 97-98 körül lezajlott ,tele voltak a bontók E12-vel egészen 2000-2001-ig. Emlékszem,akkoriban még suli után bringával jártuk a bontókat (15-17 évesen), vadászni őket, hátha van vmi különlegesebb, extrásabb. Abban az időben Szegeden 5 bontó volt a törzshelyünk Összesen 346db E12-t számoltunk ezeken a helyeken. Volt miből válogatni. Az egyik bontóssal sikerült összehaverkodni,nála volt a legtöbb Mindig mondta,hogy vegyek meg egyben 5-6 db-ot és akkor nem kell mindig kijárnom,meg lesz tartalékom. Aztán volt egy konkrét ajánlat: itt ez a 7db E12. Adsz 50ezr Ft-ot és viheted őket. (azok voltak a legjobbak) . Gyorsan telefon apámnak,hogy ezeken megvenném a zsebpénzemből, csak hová tehetném? Végül apám lebeszélt róla,aztmondta inkább vegyek új kasztni elemeket, meg fékfelújító cuccokat a pénzemből,mint még autókat. Pukkadoztam,de végül így lett. avval vigasztalt,hogy lesz még több is. Előbb legyen a sajátom műszakilag rendben, legyen jogsim és hozhatom őket. Lett jogsim (2000-ben), E12-höz megvolt minden, ki volt lakatolva, fényezésre várt.Festésre is a pénzem félre volt téve, baj nem lehet. Elhoztam a cégtől az L300-as Mitsut és gangoltunk ki a bontóba,hogy ha nem is visszük apám telephelyére az E12-őket, de szétbontjuk őket ott és csak a hasznot hozzuk el. Kiérünk, ledöbbenés. 2db E12 maradt kint és egy E28.Kérdem: többi? Nem kereste senki rajtad kívül őket, hiszen aki használta, leadta ide a benzinseft végével. Elvittük MÉH-be. De itt vannak ezek. Végül elbontottuk azokat, atomjaira szedtük mind. 30-at kért az ember, meg a végén látta,hogy fanatikus vagyok, kaptam még tőle ajándékba egy M20 motort, meg 18 db Solex 4A1 karbit Na ezután kezdődött az E12 vadászat. Elmentünk a korábbi helyekre, de volt ,ahol már a bontónak nyoma sem volt. Találtam egy 525-öt, csodaszép állapotban az akkori BMW Bavaria szervizben (összebarátkoztam az ottaniakkal,végül napi szinten bejártam hozzájuk tanulni BMW-t reszelni).Kérdeztem,hogy az ott kint? Hú,az nem eladó. Miért? Mert kiderült,hogy lopott és nem adható el. Kérdezzem később. Fél év múlva rákérdeztem,hogy mi lett,mert látom még megvan. Nyomozás lezárult, a gazda majd megakarja csinálni. Jó. De csak láttam,hogy romlik az autó állapota.Rákérdeztem. Tulaj hallani sem akar róla már, hiába a felszólítás, de a bontást sem engedélyezi....felkerestem a tulajt. Igazi vén barom volt. Nem jutottam vele dűlőre. Végül az autó egy makói telephelyen végezte, ott ment tönkre.2 éve hallottam utoljára róla. Elvitték a MÉH-be. Persze ezen kívül volt még sok project a vadászatoknak volt eredménye.24db-nál hagytam abba a számolást 3 éve. Legutolsó E12 zsákmányom Olaszországból származik,egy 528i (ebből épül újjá a sajátom ismételten,csak most precízebben) ..........jól elkanyarodtam a témától............. Nem is folytatom
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 01. 17:29:46 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2222 Dátum: 2008. december 31. 14:38:00 pm » |
|
Na ilyen sztorikból olvasgatnék többet, mint az anyázásból:))
A Solex 4A1 karbi ugyan lehet, mint ami nekem van az E28 518 karbison? Mert már sokadszor nem sikerült beállítani, lehet, h meg van kopva valahol, és talán neked még van tartalékalkatrészed hozzá a 18 darabból:))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 01. 17:46:48 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2223 Dátum: 2008. december 31. 14:51:26 pm » |
|
M10 karbim sajnos nincs A 4A1 az M20,M30-ra való karbi. Írjak még ilyen cápamentő/beszerző/güzülő sztorikat?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2224 Dátum: 2008. december 31. 14:56:51 pm » |
|
M10 karbim sajnos nincs A 4A1 az M20,M30-ra való karbi. Írjak még ilyen cápamentő/beszerző/güzülő sztorikat? Írjál írjál!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csirke 325i
Vendég
|
|
« Válasz #2225 Dátum: 2008. december 31. 15:42:00 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2226 Dátum: 2008. december 31. 16:04:27 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2227 Dátum: 2008. december 31. 16:42:46 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
Az a póló kicsit brrrrr. Csirke! Neked sem a szomszédod a hülye, ugye tudod.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2228 Dátum: 2008. december 31. 16:53:31 pm » |
|
BOLDOG ÚJ ÉVET, olcsó utángyártott alkatrészeket, még olcsóbb benzint, és vidám találkozókat kívánok mindenkinek!!!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
petie28
Vendég
|
|
« Válasz #2229 Dátum: 2008. december 31. 17:41:54 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!! Azért ne ennyire!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2230 Dátum: 2008. december 31. 19:36:22 pm » |
|
Boldog új évet mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2231 Dátum: 2008. december 31. 21:05:27 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2232 Dátum: 2008. december 31. 23:10:14 pm » |
|
Kívánok mindenkinek Boldog Újévet a Családom, és a Cápáink nevében!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2233 Dátum: 2009. január 01. 00:53:10 am » |
|
Boldog Új esztendőt mindenkinek,jó cápázást és kevés szeréelést!! Mindenki vigyázzon magára és a kocsijára!!! REmélem a vérszivók idén egy kicsit toleránsabbak lesznek a hülyékkel szemben!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #2234 Dátum: 2009. január 01. 10:24:57 am » |
|
Sikerekben gazdag Boldog új évet kívánok minden kollégának a fórumon!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
brain
Vendég
|
|
« Válasz #2235 Dátum: 2009. január 01. 14:20:06 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2236 Dátum: 2009. január 01. 15:58:02 pm » |
|
Miki! Ma nehogy dolgozz! Egyél, igyál, írjál!!!!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2237 Dátum: 2009. január 01. 16:34:19 pm » |
|
Boldog új évet kívánunk! Vigyázzatok nagyon csúsztik az út, alhambrát majdnem lezúztam hazafelé.
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2238 Dátum: 2009. január 01. 16:42:59 pm » |
|
Boldog új évet kívánunk! Vigyázzatok nagyon csúsztik az út, alhambrát majdnem lezúztam hazafelé. holapicsában van ekkora hó? idén egyszer láttam kb fél óra hóesést. A kép a múltkori hóeséskor készült, csak most jutottam el odáig, hogy letöltsem. Most csak pár centi hó van, viszont esett mára alá valami ónos genyó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #2239 Dátum: 2009. január 01. 17:26:21 pm » |
|
Nevezzük is át mindjárt a topikot Szeretem mert cápának
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2240 Dátum: 2009. január 01. 17:39:55 pm » |
|
Na ilyen sztorikból olvasgatnék többet, mint az anyázásból:))
A Solex 4A1 karbi ugyan lehet, mint ami nekem van az E28 518 karbison? Mert már sokadszor nem sikerült beállítani, lehet, h meg van kopva valahol, és talán neked még van tartalékalkatrészed hozzá a 18 darabból:))
Hát elmondani nem tudom mennyire a szívemből szóltál. Ilyen sztorim sok van nekem is csak mivel nem BMW-ztem akkoriban így nem ide valók. De másokét szívesen olvasom.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 01. 17:47:14 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #2241 Dátum: 2009. január 01. 18:19:16 pm » |
|
Én is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2242 Dátum: 2009. január 01. 20:17:00 pm » |
|
Na ilyen sztorikból olvasgatnék többet, mint az anyázásból:))
A Solex 4A1 karbi ugyan lehet, mint ami nekem van az E28 518 karbison? Mert már sokadszor nem sikerült beállítani, lehet, h meg van kopva valahol, és talán neked még van tartalékalkatrészed hozzá a 18 darabból:))
Hát elmondani nem tudom mennyire a szívemből szóltál. Ilyen sztorim sok van nekem is csak mivel nem BMW-ztem akkoriban így nem ide valók. De másokét szívesen olvasom. Akkor az OFF-topik. szerintem sokunkat érdekelnek az autós reality sztorik:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2243 Dátum: 2009. január 01. 21:34:21 pm » |
|
.............Egyik legfurább E12,amibe belebotlottam. 1999 december. Apám szól,hogy Szegedet elhagyva Hódmezővásárhely felé van egy bontó,ahol olaszból hozott autókat szednek szét. Menjek ki egyszer oda. Jó. Biciklivel hideg volt,meg 4 sávos úton kerekezzen a hóhér. Elkezdődött a suliban a téli szünet, mentem is apámhoz dolgozni. Reggel mondta,hogy kivisz a bontóba. Juhú! Kimegyünk, nagyon szép, grafit metál 520 '79 első feléből, szorosan egy másik autó mellé állítva.Meseszép vajszínű belső (nylonbraun),minden hibátlan.Eleje már levágva,motor már nem volt meg,géptető sem. Nézegettem,hogy mi az,ami nekem kell. Tetőkárpit..újszerű,de nem tetőablakos... kár. Hmm,milyen szép műszeregység ( 17 000km!!!), milyen szép a műszerfal alja, szépséges lámpák, bontsuk ki! Ülések annyira nem látszódtak, le voltak takarva, a hátsó leginkább,vmi rá is volt pakolva. Oké, leveszem a lábburkolatot, kapcsolókat, műszeregység ki.Nem is néztem nagy izgalmamban az ajtókárpitokat. Hümm,hümm, milyen szépek,mint az új,de miért van a jobb oldaliakon furcsal szakadás? Na, hülye olasz...nem tud rá vigyázni...Bontogattam tovább, tetőlámpát, apróságokat, nézem a közép boxot,az is szép,de sérült..pff,"kólafoltos a szőnyeg a kézifék körül...nem tudnak ezek vigyázni rá",de kár. Közben fél füllel hallom,hogy apám beszélget a bontóssal, aki épp mondta,hogy a mostani autóadag rendőrségi telephelyről van, árverésről... nem is foglalkoztam vele ,visszabújtam az autóba keresni még érdekességet. Jé, ki van törve a jobb hátsó ajtó ablaka, meg ki van szaggatva több helyen az ajtókárpit.Megint csak a gondolat, "barom olasz"... Közben beugrott,hogy nekem kell jobb első ajtó,mert az enyémen gatya ,az újért nem tudtam kiadni akkor 98ezr Ft-ot ,majd lesz bontott. Na, megnézem a végén, nézzük a csomagtartót,meg kiszerelem a hátsó lámpáit. Felnyitom, ott is lyuk a szép műanyagon.... "mi a fasz? kint is kőműves használja?" Nézegettem a csomagtartót, odaszól a bontós,hogy ott egy dobozban az első lámpák,amiket levettek róla, nézzem meg,mert olyan,mint az új. Belenéztem, valóban. matricák rajta, pici por csak,.de semmi. Se rozsda, semmi. kérdem mennyi? Ötezer a 4 mindenestől. Jó, azt is félreraktam. Kivettem a hátsó lámpákat, meg a köztük futó díszlécet. Na nézzük a jobb első ajtót így a végére. Leírtam fentebb,hogy szorosan egy másik autó mellett volt,de próbáltam megnézni. Bokrot félrehajtom, autók közé dobott szőnyeget elhúzom és megvan a különös szakadásokra,kitört üvegre a magyarázat.Az E12 teljes jobb oldala (tank beöntő és az utastérnél) szitává volt lőve. Vissza az utastérhez, kipakoltam a hátsó ülésről, felhajtottam a pokrócokat, csupa vér az ülés. Fel a cuccokat a lábtérből, ott is vérfolt. Anyósülés, ott is. Megvilágosodott bennem,hogy a szőnyegen a "kólafolt" az nem is kólafolt volt.... Ekkorra már odajött apám,meg a bontós is, apám is nézi, bontós meg mondta,hogy :"hát igen...sajnos előfordul kintről pár ilyen autó. Erről csak annyit tudtunk,hogy a 80-as évek közepe óta állt egy raktárban az autó. Direkt mi takargattuk így le,hogy ne legyen annyira elrettentő." Szörnyülködve beszélgettünk még pár percet,közben összeraktam egy kupacba,amit kiszedtem. Nagyon baráti árat mondott rá, mindenért kért 15 000Ft-ot . Visszagondolva, ez volt a legfurcsább és kicsit rémisztő E12,amivel találkoztam.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2244 Dátum: 2009. január 01. 21:36:44 pm » |
|
Kis késéssel ugyan, de Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2245 Dátum: 2009. január 01. 21:40:15 pm » |
|
Miki!
Azért ha ilyen E28-at látsz, ne feljts el szólni:))) A BMW már akkor is gengszter autó volt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2246 Dátum: 2009. január 01. 22:02:12 pm » |
|
Rövid de kalandos élete volt. Tetszik a sztori, főleg hogy ma már rendes bontóssal is ritkán találkozik az ember.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2247 Dátum: 2009. január 01. 22:20:50 pm » |
|
Miki!
Azért ha ilyen E28-at látsz, ne feljts el szólni:))) A BMW már akkor is gengszter autó volt...
E28 ritka a bontókban.Itthon azért kevés,mert amikor E12-k mentek bontóba, ezek még a mai E34 viszonylatnak feleltek meg, utána meg már hirtelen elérhetőek lettek az E34-ek, ezek meg elkerültek "ócsójé" melós autóknak. Nagyon sok még ma is vonszolja magát (Sabc td-je ). Mire bontóba kerülnek, annyira lepukkantak,hogy a "veszélyes anyagok" kiengedése után mennek is a MÉH-be. Ettől függetlenül találkoztam patika E28-al Egyszer 2005-ben az Isten tudja miért, kivetődtünk egy roncstelepre. Úgy mentünk,hogy biztosan nincs cápa, de hátha....volt Egy '86-os diamantschwarz metallic 528i. Hibátlan fekete belső, sajnos a bal1 ülés hiányzott :S Kérdeztük mennyi a cápa? Mi mennyi? Mi kell belőle? Az egész )) Háát, azt nem lehet. Mert? Mert életbe lépett egy törvény,miszerint bontóból egyben autót már nem lehet kivinni. Jó. Ez van. De akkor így egyben mégis mennyi? 50, de csak darabokban lehet vinni. Tanakodtunk cimborámmal,hogy mi legyen,mert a kasztni egyben lenne érték "költözéshez". Másnapra döntöttünk. Kifizetjük és ott szétszedjük a bontóban. Igazából ezt sem szabad,de rendesek voltak és beengedtek, szerszámokat ők adtak.Vittük az utánfutót, szedegettünk, daraboltunk, készen lettünk. Szétbeleztük az autót. Végül így jártunk a legjobban,mert lett egy motor-váltónk,(amire már vevőnk is ,mire hazaértünk vele), meg a cimbi E28-ának felújításához kasztni elemek, szép belső....komplett autó.Nem utolsó sorban egy újabb strigula :"ezt is megszereztük" Hulladékok ottmaradtak,avval sem nekem kellett nyűglődni. Közben bontós valószínű rájött,mekkora fasságot csinált,hogy ennyiért adta, be is kóstolt a végén,hogy akkor 70 ezr. Cimborám lebeszélte erről az ötletéről )) Erről az E28-ról eszembe jutott egy kedves sztori.Ez volt az első 85 szeptembere utáni E28,amivel összeakadtam,addig csak a régiekkel hozott össze a sors. Azt tudtam,hogy újabb a kormányoszlop, a kormányzár, a kormány agy része, tudtam mindent, de nem eleget. Kiszedtünk mindent belülről, már csak a kormány maradt.22-es fej, crova, csavar kihajt, nem jön le. Mi a fene? Mozgatom, húzom, mozog, de nem jön le. Ezt valami fogja. Nézem, gondolkodom, nem jöttem rá. Ráhagytam, elmentem kiszedni az elektromos antennát belőle. Ténykedek, cimbi csak mondja,hogy ő azt leveszi. Jólvan vedd,de valami fogja. "Hidd el lejön" és nekiesett. A srácról tudni kell,hogy 120 kg és tiszta izom Cibálta, tépte a kormányt, nézegette, rángatta, már nagyon lötyög, de vmi fogja. "Már mindjárt lentvan" Egyszercsak jön a bontós. - Hát ti? - Kolléga próbálja levenni a kormányt. - az nem fog lejönni. - mert? - mert a sluszkulcsot el kell fordítani. Homlokomhoz csaptam,hogy tényleg, ez volt az ,amiben más a kormányzár! - tényleg! Kihozod a kulcsát? - nincs neki. - niiiincs? hol van? - las vegasban. elkártyázták az autót........ ott van a kulcsa, minden papírja. Részleteket nem akartam tudni,hogy miként lehet ez és hogyan, lehet csak kamu volt,bár a mai világban bármi lehetséges. Végül leesett,hogy miként is működik az "újféle" kormányzár és egy fűrész segítségével megadta magát
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2248 Dátum: 2009. január 01. 22:33:39 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Már tervben van ,csak a megoszló nézetek miatt nem vertem nagy dobra. De nem pont így.. még precízebben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2249 Dátum: 2009. január 02. 08:02:35 am » |
|
Hát igen...a korrózió. Szintén,mint a 115-öknél. Azokkal is a rozsda végzett. A másik ok,hogy kevés az E12: Mikor elkezdték behordani őket, akkor már kint is kevesebb volt,hiszen akkor már futottak a jóval modernebb E34-ek. Szegeden volt rengeteg belőle. Közel a szerb, román határ.98%-a be volt fogva benzinseftre,aztán mikor 97-98 körül lezajlott ,tele voltak a bontók E12-vel egészen 2000-2001-ig. Emlékszem,akkoriban még suli után bringával jártuk a bontókat (15-17 évesen), vadászni őket, hátha van vmi különlegesebb, extrásabb. Abban az időben Szegeden 5 bontó volt a törzshelyünk Összesen 346db E12-t számoltunk ezeken a helyeken. Volt miből válogatni. Az egyik bontóssal sikerült összehaverkodni,nála volt a legtöbb Mindig mondta,hogy vegyek meg egyben 5-6 db-ot és akkor nem kell mindig kijárnom,meg lesz tartalékom. Aztán volt egy konkrét ajánlat: itt ez a 7db E12. Adsz 50ezr Ft-ot és viheted őket. (azok voltak a legjobbak) . Gyorsan telefon apámnak,hogy ezeken megvenném a zsebpénzemből, csak hová tehetném? Végül apám lebeszélt róla,aztmondta inkább vegyek új kasztni elemeket, meg fékfelújító cuccokat a pénzemből,mint még autókat. Pukkadoztam,de végül így lett. avval vigasztalt,hogy lesz még több is. Előbb legyen a sajátom műszakilag rendben, legyen jogsim és hozhatom őket. Lett jogsim (2000-ben), E12-höz megvolt minden, ki volt lakatolva, fényezésre várt.Festésre is a pénzem félre volt téve, baj nem lehet. Elhoztam a cégtől az L300-as Mitsut és gangoltunk ki a bontóba,hogy ha nem is visszük apám telephelyére az E12-őket, de szétbontjuk őket ott és csak a hasznot hozzuk el. Kiérünk, ledöbbenés. 2db E12 maradt kint és egy E28.Kérdem: többi? Nem kereste senki rajtad kívül őket, hiszen aki használta, leadta ide a benzinseft végével. Elvittük MÉH-be. De itt vannak ezek. Végül elbontottuk azokat, atomjaira szedtük mind. 30-at kért az ember, meg a végén látta,hogy fanatikus vagyok, kaptam még tőle ajándékba egy M20 motort, meg 18 db Solex 4A1 karbit Na ezután kezdődött az E12 vadászat. Elmentünk a korábbi helyekre, de volt ,ahol már a bontónak nyoma sem volt. Találtam egy 525-öt, csodaszép állapotban az akkori BMW Bavaria szervizben (összebarátkoztam az ottaniakkal,végül napi szinten bejártam hozzájuk tanulni BMW-t reszelni).Kérdeztem,hogy az ott kint? Hú,az nem eladó. Miért? Mert kiderült,hogy lopott és nem adható el. Kérdezzem később. Fél év múlva rákérdeztem,hogy mi lett,mert látom még megvan. Nyomozás lezárult, a gazda majd megakarja csinálni. Jó. De csak láttam,hogy romlik az autó állapota.Rákérdeztem. Tulaj hallani sem akar róla már, hiába a felszólítás, de a bontást sem engedélyezi....felkerestem a tulajt. Igazi vén barom volt. Nem jutottam vele dűlőre. Végül az autó egy makói telephelyen végezte, ott ment tönkre.2 éve hallottam utoljára róla. Elvitték a MÉH-be. Persze ezen kívül volt még sok project a vadászatoknak volt eredménye.24db-nál hagytam abba a számolást 3 éve. Legutolsó E12 zsákmányom Olaszországból származik,egy 528i (ebből épül újjá a sajátom ismételten,csak most precízebben) ..........jól elkanyarodtam a témától............. Nem is folytatom Hát ha én ezt tudom akkor, tuti költöztem volna Szegedre. Jöhet még story, akár privátban is. Miket láttál? (motorizáltság/érdekes felszereltség/stb)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|