CápaBMW fórum
2024. november 30. 18:26:26 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2871252 alkalommal)
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #2220 Dátum: 2008. december 31. 14:04:41 pm »

B. Ú. É. K.!!!!!!!!!!!!!!

Mindenkinek.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2221 Dátum: 2008. december 31. 14:32:47 pm »

Hát igen...a korrózió. Szintén,mint a 115-öknél. Azokkal is a rozsda végzett.

A másik ok,hogy kevés az E12:
Mikor elkezdték behordani őket, akkor már kint is kevesebb volt,hiszen akkor már futottak a jóval modernebb E34-ek.

Szegeden volt rengeteg belőle. Közel a szerb, román határ.98%-a be volt fogva benzinseftre,aztán mikor 97-98 körül lezajlott ,tele voltak a bontók E12-vel egészen 2000-2001-ig. Emlékszem,akkoriban még suli után bringával jártuk a bontókat (15-17 évesen), vadászni őket, hátha van vmi különlegesebb, extrásabb. Abban az időben Szegeden 5 bontó volt a törzshelyünk Smiley Összesen 346db E12-t számoltunk ezeken a helyeken. Volt miből válogatni. Az egyik bontóssal sikerült összehaverkodni,nála volt a legtöbb Smiley Mindig mondta,hogy vegyek meg egyben 5-6 db-ot és akkor nem kell mindig kijárnom,meg lesz tartalékom. Aztán volt egy konkrét ajánlat: itt ez a 7db E12. Adsz 50ezr Ft-ot és viheted őket. (azok voltak a legjobbak) . Gyorsan telefon apámnak,hogy ezeken megvenném a zsebpénzemből, csak hová tehetném? Végül apám lebeszélt róla,aztmondta inkább vegyek új kasztni elemeket, meg fékfelújító cuccokat a pénzemből,mint még autókat. Pukkadoztam,de végül így lett. avval vigasztalt,hogy lesz még több is. Előbb legyen a sajátom műszakilag rendben, legyen jogsim és hozhatom őket. Lett jogsim (2000-ben), E12-höz megvolt minden, ki volt lakatolva, fényezésre várt.Festésre is a pénzem félre volt téve, baj nem lehet. Elhoztam a cégtől az L300-as Mitsut és gangoltunk ki a bontóba,hogy ha nem is visszük apám telephelyére az E12-őket, de szétbontjuk őket ott és csak a hasznot hozzuk el.
Kiérünk, ledöbbenés. 2db E12 maradt kint és egy E28.Kérdem: többi? Nem kereste senki rajtad kívül őket, hiszen aki használta, leadta ide a benzinseft végével. Elvittük MÉH-be. De itt vannak ezek.
Végül elbontottuk azokat, atomjaira szedtük mind. 30-at kért az ember, meg a végén látta,hogy fanatikus vagyok, kaptam még tőle ajándékba egy M20 motort, meg 18 db Solex 4A1 karbit Cheesy

Na ezután kezdődött az E12 vadászat. Elmentünk a korábbi helyekre, de volt ,ahol már a bontónak nyoma sem volt. Találtam egy 525-öt, csodaszép állapotban az akkori BMW Bavaria szervizben (összebarátkoztam az ottaniakkal,végül napi szinten bejártam hozzájuk tanulni BMW-t reszelni).Kérdeztem,hogy az ott kint? Hú,az nem eladó. Miért? Mert kiderült,hogy lopott és nem adható el. Kérdezzem később. Fél év múlva rákérdeztem,hogy mi lett,mert látom még megvan. Nyomozás lezárult, a gazda majd megakarja csinálni. Jó.
De csak láttam,hogy romlik az autó állapota.Rákérdeztem. Tulaj hallani sem akar róla már, hiába a felszólítás, de a bontást sem engedélyezi....felkerestem a tulajt. Igazi vén barom volt. Nem jutottam vele dűlőre. Végül az autó egy makói telephelyen végezte, ott ment tönkre.2 éve hallottam utoljára róla. Elvitték a MÉH-be.

Persze ezen kívül volt még sok project Smiley a vadászatoknak volt eredménye.24db-nál hagytam abba a számolást Cheesy 3 éve. Legutolsó E12 zsákmányom Olaszországból származik,egy 528i Smiley (ebből épül újjá a sajátom ismételten,csak most precízebben)

..........jól elkanyarodtam a témától............. Smiley

Nem is folytatom Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 01. 17:29:46 pm írta collins » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
rnie
Vendég
« Válasz #2222 Dátum: 2008. december 31. 14:38:00 pm »

Na ilyen sztorikból olvasgatnék többet, mint az anyázásból:))

A Solex 4A1 karbi ugyan lehet, mint ami nekem van az E28 518 karbison? Mert már sokadszor nem sikerült beállítani, lehet, h meg van kopva valahol, és talán neked még van tartalékalkatrészed hozzá a 18 darabból:))

« Utoljára szerkesztve: 2009. január 01. 17:46:48 pm írta collins » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2223 Dátum: 2008. december 31. 14:51:26 pm »

M10 karbim sajnos nincs Sad A 4A1 az M20,M30-ra való karbi.

Írjak még ilyen cápamentő/beszerző/güzülő sztorikat?Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #2224 Dátum: 2008. december 31. 14:56:51 pm »

M10 karbim sajnos nincs Sad A 4A1 az M20,M30-ra való karbi.

Írjak még ilyen cápamentő/beszerző/güzülő sztorikat?Cheesy Cheesy Cheesy

Írjál írjál!  Cheesy
Naplózva
csirke 325i
Vendég
« Válasz #2225 Dátum: 2008. december 31. 15:42:00 pm »

Boldog Új Évet Kívánok!!!


* Resize+of+DSC_6346+feh%C3%A9r+fekete.jpg (33.72 KB, 340x512 - megtekintve 1046 alkalommal.)
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2226 Dátum: 2008. december 31. 16:04:27 pm »

A legjobbakat Bmw fanatikusok,jó bulizást vigyázzatok magatokra.
A legfontosabb te döntesz iszol vagy vezetsz a kettő együtt nem megy  Wink
 553 577 67 69 2014 2014 2014
Naplózva

750ia
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2227 Dátum: 2008. december 31. 16:42:46 pm »

Boldog Új Évet Kívánok!!!

Az a póló kicsit brrrrr.
Csirke!
Neked sem a szomszédod a hülye, ugye tudod.   Grin   Grin   Grin
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2228 Dátum: 2008. december 31. 16:53:31 pm »

BOLDOG ÚJ ÉVET, olcsó utángyártott alkatrészeket, még olcsóbb benzint, és vidám találkozókat kívánok mindenkinek!!! Cheesy
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
petie28
Vendég
« Válasz #2229 Dátum: 2008. december 31. 17:41:54 pm »

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!!  Azért ne ennyire!


* 00005850.jpg (100.64 KB, 570x517 - megtekintve 1044 alkalommal.)

* 00007724.jpg (68.04 KB, 570x429 - megtekintve 1105 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2230 Dátum: 2008. december 31. 19:36:22 pm »

Boldog új évet mindenkinek!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #2231 Dátum: 2008. december 31. 21:05:27 pm »

Jééézusum, csak nem cápákról olvastam az imént?  Shocked 94 987
Hát eljött ez a pillanat is.  408 kezfogas 409
Nem hiába volt a sok  ima
És persze minden cápaőrültnek boldog új évet kívánok!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2232 Dátum: 2008. december 31. 23:10:14 pm »

Kívánok mindenkinek Boldog Újévet a Családom, és a Cápáink nevében!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2233 Dátum: 2009. január 01. 00:53:10 am »

Boldog Új esztendőt mindenkinek,jó cápázást és kevés szeréelést!!
Mindenki vigyázzon magára és a kocsijára!!!
REmélem a vérszivók idén egy kicsit toleránsabbak lesznek a hülyékkel szemben!!! smiley
Naplózva

steffe
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #2234 Dátum: 2009. január 01. 10:24:57 am »

Sikerekben gazdag Boldog új évet kívánok minden kollégának a fórumon! 68 9
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #2235 Dátum: 2009. január 01. 14:20:06 pm »

B.U.E.K Lips Sealed angel sm_68
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2236 Dátum: 2009. január 01. 15:58:02 pm »

Miki! Ma nehogy dolgozz! Egyél, igyál, írjál!!!!  smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #2237 Dátum: 2009. január 01. 16:34:19 pm »

Boldog új évet kívánunk!
Vigyázzatok nagyon csúsztik az út, alhambrát majdnem lezúztam hazafelé.  Evil




* DSC01401.JPG (58.51 KB, 1280x960 - megtekintve 1047 alkalommal.)
Naplózva
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #2238 Dátum: 2009. január 01. 16:42:59 pm »

Boldog új évet kívánunk!
Vigyázzatok nagyon csúsztik az út, alhambrát majdnem lezúztam hazafelé.  Evil



holapicsában van ekkora hó?
idén egyszer láttam kb fél óra hóesést.

A kép a múltkori hóeséskor készült, csak most jutottam el odáig, hogy letöltsem. Most csak pár centi hó van, viszont esett mára alá valami ónos genyó.
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #2239 Dátum: 2009. január 01. 17:26:21 pm »

Jééézusum, csak nem cápákról olvastam az imént?  Shocked 94 987
Hát eljött ez a pillanat is.  408 kezfogas 409
Nem hiába volt a sok  ima
És persze minden cápaőrültnek boldog új évet kívánok!

Nevezzük is át mindjárt a topikot Szeretem mert cápának Smiley
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #2240 Dátum: 2009. január 01. 17:39:55 pm »

Na ilyen sztorikból olvasgatnék többet, mint az anyázásból:))

A Solex 4A1 karbi ugyan lehet, mint ami nekem van az E28 518 karbison? Mert már sokadszor nem sikerült beállítani, lehet, h meg van kopva valahol, és talán neked még van tartalékalkatrészed hozzá a 18 darabból:))

Hát elmondani nem tudom mennyire a szívemből szóltál.

Ilyen sztorim sok van nekem is csak mivel nem BMW-ztem akkoriban így nem ide valók.

De másokét szívesen olvasom.
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 01. 17:47:14 pm írta collins » Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #2241 Dátum: 2009. január 01. 18:19:16 pm »

Én is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!!!
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #2242 Dátum: 2009. január 01. 20:17:00 pm »

Na ilyen sztorikból olvasgatnék többet, mint az anyázásból:))

A Solex 4A1 karbi ugyan lehet, mint ami nekem van az E28 518 karbison? Mert már sokadszor nem sikerült beállítani, lehet, h meg van kopva valahol, és talán neked még van tartalékalkatrészed hozzá a 18 darabból:))

Hát elmondani nem tudom mennyire a szívemből szóltál.

Ilyen sztorim sok van nekem is csak mivel nem BMW-ztem akkoriban így nem ide valók.

De másokét szívesen olvasom.

Akkor az OFF-topik. szerintem sokunkat érdekelnek az autós reality sztorik:)
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2243 Dátum: 2009. január 01. 21:34:21 pm »

.............Egyik legfurább E12,amibe belebotlottam.

1999 december. Apám szól,hogy Szegedet elhagyva Hódmezővásárhely felé van egy bontó,ahol olaszból hozott autókat szednek szét. Menjek ki egyszer oda.
 Jó.
 Biciklivel hideg volt,meg 4 sávos úton kerekezzen a hóhér.

Elkezdődött a suliban a téli szünet, mentem is apámhoz dolgozni. Reggel mondta,hogy kivisz a bontóba. Juhú! Smiley
Kimegyünk, nagyon szép, grafit metál 520 '79 első feléből, szorosan egy másik autó mellé állítva.Meseszép vajszínű belső (nylonbraun),minden hibátlan.Eleje már levágva,motor már nem volt meg,géptető sem.
Nézegettem,hogy mi az,ami nekem kell. Tetőkárpit..újszerű,de nem tetőablakos... kár. Hmm,milyen szép műszeregység ( 17 000km!!!), milyen szép a műszerfal alja, szépséges lámpák, bontsuk ki!
Ülések annyira nem látszódtak, le voltak takarva, a hátsó leginkább,vmi rá is volt pakolva. Oké, leveszem a lábburkolatot, kapcsolókat, műszeregység ki.Nem is néztem nagy izgalmamban az ajtókárpitokat. Hümm,hümm, milyen szépek,mint az új,de miért van a jobb oldaliakon furcsal szakadás? Na, hülye olasz...nem tud rá vigyázni...Bontogattam tovább, tetőlámpát, apróságokat, nézem a közép boxot,az is szép,de sérült..pff,"kólafoltos a szőnyeg a kézifék körül...nem tudnak ezek vigyázni rá",de kár.
Közben fél füllel hallom,hogy apám beszélget a bontóssal, aki épp mondta,hogy a mostani autóadag rendőrségi telephelyről van, árverésről... nem is foglalkoztam vele ,visszabújtam az autóba keresni még érdekességet. Jé, ki van törve a jobb hátsó ajtó ablaka, meg ki van szaggatva több helyen az ajtókárpit.Megint csak a gondolat, "barom olasz"...
Közben beugrott,hogy nekem kell jobb első ajtó,mert az enyémen gatya ,az újért nem tudtam kiadni akkor 98ezr Ft-ot ,majd lesz bontott. Na, megnézem a végén, nézzük a csomagtartót,meg kiszerelem a hátsó lámpáit. Felnyitom, ott is lyuk a szép műanyagon.... "mi a fasz? kint is kőműves használja?" Nézegettem a csomagtartót, odaszól a bontós,hogy ott egy dobozban az első lámpák,amiket levettek róla, nézzem meg,mert olyan,mint az új. Belenéztem, valóban. matricák rajta, pici por csak,.de semmi. Se rozsda, semmi. kérdem mennyi? Ötezer a 4 mindenestől. Jó, azt is félreraktam.
Kivettem a hátsó lámpákat, meg a köztük futó díszlécet. Na nézzük a jobb első ajtót így a végére. Leírtam fentebb,hogy szorosan egy másik autó mellett volt,de próbáltam megnézni.
Bokrot félrehajtom, autók közé dobott szőnyeget elhúzom és megvan a különös szakadásokra,kitört üvegre a magyarázat.Az E12 teljes jobb oldala (tank beöntő és az utastérnél) szitává volt lőve.
Vissza az utastérhez, kipakoltam a hátsó ülésről, felhajtottam a pokrócokat, csupa vér az ülés. Fel a cuccokat a lábtérből, ott is vérfolt. Anyósülés, ott is. Megvilágosodott bennem,hogy a szőnyegen a "kólafolt" az nem is kólafolt volt.... Ekkorra már odajött apám,meg a bontós is, apám is nézi, bontós meg mondta,hogy :"hát igen...sajnos előfordul kintről pár ilyen autó. Erről csak annyit tudtunk,hogy a 80-as évek közepe óta állt egy raktárban az autó. Direkt mi takargattuk így le,hogy ne legyen annyira elrettentő."

Szörnyülködve beszélgettünk még pár percet,közben összeraktam egy kupacba,amit kiszedtem. Nagyon baráti árat mondott rá, mindenért kért 15 000Ft-ot .

Visszagondolva, ez volt a legfurcsább és kicsit rémisztő E12,amivel találkoztam.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2244 Dátum: 2009. január 01. 21:36:44 pm »

Kis késéssel ugyan, de Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!  Evil  Wink
Naplózva

70/627-5355
rnie
Vendég
« Válasz #2245 Dátum: 2009. január 01. 21:40:15 pm »

Miki!


Azért ha ilyen E28-at látsz, ne feljts el szólni:)))
A BMW már akkor is gengszter autó volt...
Naplózva
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #2246 Dátum: 2009. január 01. 22:02:12 pm »

Rövid de kalandos élete volt. Tetszik a sztori, főleg hogy ma már rendes bontóssal is ritkán találkozik az ember.  Smiley

Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2247 Dátum: 2009. január 01. 22:20:50 pm »

Miki!


Azért ha ilyen E28-at látsz, ne feljts el szólni:)))
A BMW már akkor is gengszter autó volt...

E28 ritka a bontókban.Itthon azért kevés,mert amikor E12-k mentek bontóba, ezek még a mai E34 viszonylatnak feleltek meg, utána meg már hirtelen elérhetőek lettek az E34-ek, ezek meg elkerültek "ócsójé" melós autóknak. Nagyon sok még ma is vonszolja magát (Sabc td-je  Evil Evil Evil ). Mire bontóba kerülnek, annyira lepukkantak,hogy a "veszélyes anyagok" kiengedése után mennek is a MÉH-be.

Ettől függetlenül találkoztam patika E28-al Smiley

Egyszer 2005-ben az Isten tudja miért, kivetődtünk egy roncstelepre. Úgy mentünk,hogy biztosan nincs cápa, de hátha....volt Smiley
Egy '86-os diamantschwarz metallic 528i. Hibátlan fekete belső, sajnos a bal1 ülés hiányzott :S Kérdeztük mennyi a cápa? Mi mennyi? Mi kell belőle? Az egész Smiley)) Háát, azt nem lehet. Mert? Mert életbe lépett egy törvény,miszerint bontóból egyben autót már nem lehet kivinni. Jó. Ez van. De akkor így egyben mégis mennyi? 50, de csak darabokban lehet vinni. Tanakodtunk cimborámmal,hogy mi legyen,mert a kasztni egyben lenne érték "költözéshez".
Másnapra döntöttünk. Kifizetjük és ott szétszedjük a bontóban. Igazából ezt sem szabad,de rendesek voltak és beengedtek, szerszámokat ők adtak.Vittük az utánfutót, szedegettünk, daraboltunk, készen lettünk. Szétbeleztük az autót. Smiley Végül így jártunk a legjobban,mert lett egy motor-váltónk,(amire már vevőnk is  Evil ,mire hazaértünk vele), meg a cimbi E28-ának felújításához kasztni elemek, szép belső....komplett autó.Nem utolsó sorban egy újabb strigula :"ezt is megszereztük"
Hulladékok ottmaradtak,avval sem nekem kellett nyűglődni.

Közben bontós valószínű rájött,mekkora fasságot csinált,hogy ennyiért adta, be is kóstolt a végén,hogy akkor 70 ezr. Cimborám lebeszélte erről az ötletéről Smiley))

Erről az E28-ról eszembe jutott egy kedves sztori.Ez volt az első 85 szeptembere utáni E28,amivel összeakadtam,addig csak a régiekkel hozott össze a sors.
Azt tudtam,hogy újabb a kormányoszlop, a kormányzár, a kormány agy része, tudtam mindent, de nem eleget.

Kiszedtünk mindent belülről, már csak a kormány maradt.22-es fej, crova, csavar kihajt, nem jön le. Mi a fene? Mozgatom, húzom, mozog, de nem jön le. Ezt valami fogja. Nézem, gondolkodom, nem jöttem rá. Ráhagytam, elmentem kiszedni az elektromos antennát belőle. Ténykedek, cimbi csak mondja,hogy ő azt leveszi. Jólvan vedd,de valami fogja. "Hidd el lejön" és nekiesett. A srácról tudni kell,hogy 120 kg és tiszta izom Cheesy Cibálta, tépte a kormányt, nézegette, rángatta, már nagyon lötyög, de vmi fogja. "Már mindjárt lentvan"
Egyszercsak jön a bontós.
- Hát ti?
- Kolléga próbálja levenni a kormányt.
- az nem fog lejönni.
- mert?
- mert a sluszkulcsot el kell fordítani.
Homlokomhoz csaptam,hogy tényleg, ez volt az ,amiben más a kormányzár! Cheesy

- tényleg! Kihozod a kulcsát?
- nincs neki.
- niiiincs? hol van?
- las vegasban. elkártyázták az autót........ ott van a kulcsa, minden papírja.

Részleteket nem akartam tudni,hogy miként lehet ez és hogyan, lehet csak kamu volt,bár a mai világban bármi lehetséges.

Végül leesett,hogy miként is működik az "újféle" kormányzár és egy fűrész segítségével megadta magát  Evil Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
VA E21
Vendég
« Válasz #2248 Dátum: 2009. január 01. 22:33:39 pm »

Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Evil
Már tervben van ,csak a megoszló nézetek miatt nem vertem nagy dobra. De nem pont így..  még precízebben  sm_68
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #2249 Dátum: 2009. január 02. 08:02:35 am »

Hát igen...a korrózió. Szintén,mint a 115-öknél. Azokkal is a rozsda végzett.

A másik ok,hogy kevés az E12:
Mikor elkezdték behordani őket, akkor már kint is kevesebb volt,hiszen akkor már futottak a jóval modernebb E34-ek.

Szegeden volt rengeteg belőle. Közel a szerb, román határ.98%-a be volt fogva benzinseftre,aztán mikor 97-98 körül lezajlott ,tele voltak a bontók E12-vel egészen 2000-2001-ig. Emlékszem,akkoriban még suli után bringával jártuk a bontókat (15-17 évesen), vadászni őket, hátha van vmi különlegesebb, extrásabb. Abban az időben Szegeden 5 bontó volt a törzshelyünk Smiley Összesen 346db E12-t számoltunk ezeken a helyeken. Volt miből válogatni. Az egyik bontóssal sikerült összehaverkodni,nála volt a legtöbb Smiley Mindig mondta,hogy vegyek meg egyben 5-6 db-ot és akkor nem kell mindig kijárnom,meg lesz tartalékom. Aztán volt egy konkrét ajánlat: itt ez a 7db E12. Adsz 50ezr Ft-ot és viheted őket. (azok voltak a legjobbak) . Gyorsan telefon apámnak,hogy ezeken megvenném a zsebpénzemből, csak hová tehetném? Végül apám lebeszélt róla,aztmondta inkább vegyek új kasztni elemeket, meg fékfelújító cuccokat a pénzemből,mint még autókat. Pukkadoztam,de végül így lett. avval vigasztalt,hogy lesz még több is. Előbb legyen a sajátom műszakilag rendben, legyen jogsim és hozhatom őket. Lett jogsim (2000-ben), E12-höz megvolt minden, ki volt lakatolva, fényezésre várt.Festésre is a pénzem félre volt téve, baj nem lehet. Elhoztam a cégtől az L300-as Mitsut és gangoltunk ki a bontóba,hogy ha nem is visszük apám telephelyére az E12-őket, de szétbontjuk őket ott és csak a hasznot hozzuk el.
Kiérünk, ledöbbenés. 2db E12 maradt kint és egy E28.Kérdem: többi? Nem kereste senki rajtad kívül őket, hiszen aki használta, leadta ide a benzinseft végével. Elvittük MÉH-be. De itt vannak ezek.
Végül elbontottuk azokat, atomjaira szedtük mind. 30-at kért az ember, meg a végén látta,hogy fanatikus vagyok, kaptam még tőle ajándékba egy M20 motort, meg 18 db Solex 4A1 karbit Cheesy

Na ezután kezdődött az E12 vadászat. Elmentünk a korábbi helyekre, de volt ,ahol már a bontónak nyoma sem volt. Találtam egy 525-öt, csodaszép állapotban az akkori BMW Bavaria szervizben (összebarátkoztam az ottaniakkal,végül napi szinten bejártam hozzájuk tanulni BMW-t reszelni).Kérdeztem,hogy az ott kint? Hú,az nem eladó. Miért? Mert kiderült,hogy lopott és nem adható el. Kérdezzem később. Fél év múlva rákérdeztem,hogy mi lett,mert látom még megvan. Nyomozás lezárult, a gazda majd megakarja csinálni. Jó.
De csak láttam,hogy romlik az autó állapota.Rákérdeztem. Tulaj hallani sem akar róla már, hiába a felszólítás, de a bontást sem engedélyezi....felkerestem a tulajt. Igazi vén barom volt. Nem jutottam vele dűlőre. Végül az autó egy makói telephelyen végezte, ott ment tönkre.2 éve hallottam utoljára róla. Elvitték a MÉH-be.

Persze ezen kívül volt még sok project Smiley a vadászatoknak volt eredménye.24db-nál hagytam abba a számolást Cheesy 3 éve. Legutolsó E12 zsákmányom Olaszországból származik,egy 528i Smiley (ebből épül újjá a sajátom ismételten,csak most precízebben)

..........jól elkanyarodtam a témától............. Smiley

Nem is folytatom Smiley

Hát ha én ezt tudom akkor, tuti költöztem volna Szegedre. Smiley

Jöhet még story, akár privátban is. Miket láttál? (motorizáltság/érdekes felszereltség/stb)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!