CápaBMW fórum
2024. november 23. 19:18:15 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 [209]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3032462 alkalommal)
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #6240 Dátum: 2015. szeptember 08. 08:09:39 am »

Van Bonyhádon hűtős aki gyárt alu hűtőket akár a gyári alapján is. Ha kell akkor megkeresem a számát...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #6241 Dátum: 2015. szeptember 08. 10:34:47 am »

Van Bonyhádon hűtős aki gyárt alu hűtőket akár a gyári alapján is. Ha kell akkor megkeresem a számát...


Nekünk egyedi olajhűtő kéne, minta van hozzá. Ha azt is tud, nekem is jöhet a száma.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #6242 Dátum: 2015. szeptember 08. 11:06:24 am »

Van Bonyhádon hűtős aki gyárt alu hűtőket akár a gyári alapján is. Ha kell akkor megkeresem a számát...


Olyat tudok pesten is. Kérdeztem, hogy mennyiért tudák legyártani, de alaphangon nem sokkal kevesebbet mondott mint amennyiért megkapom az új hűtőt.  Cry
Naplózva

Thommy
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #6243 Dátum: 2015. szeptember 08. 15:39:27 pm »

www.molnarautohuto.hu/
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 08. 16:09:18 pm írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #6244 Dátum: 2015. szeptember 08. 20:01:09 pm »

Annó a Hüllő kft-hez hordtam a hűtőket,csináltak egyedi méreteket is,mindig pontosak voltak,jó pár benz  Grin ,markoló,meg BMW hűtőt vittem nekik,megoldottak mindent,dél pesti műhelyt ismerem,van honlapjuk is,csak ajánlani tudom őket.

http://www.hullokft.hu/
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #6245 Dátum: 2015. szeptember 08. 20:26:51 pm »

Annó a Hüllő kft-hez hordtam a hűtőket,csináltak egyedi méreteket is,mindig pontosak voltak,jó pár benz  Grin ,markoló,meg BMW hűtőt vittem nekik,megoldottak mindent,dél pesti műhelyt ismerem,van honlapjuk is,csak ajánlani tudom őket.

http://www.hullokft.hu/


Igen, oda vittem én is. Nagyon normálisak és rendesek, csak éppen a szarból nem tunak várat építeni sajna  Cry . Le tudnak gyártani bármilyen hűtőt minden gond nélkül tuningra is, sőt javítani is amit lehet, csak nem mondtak annyival kevesebbet, hogy belevágjak.
Naplózva

Thommy
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #6246 Dátum: 2015. szeptember 23. 17:43:16 pm »

Hali, valaki meg tudja nekem mondani, hogy tulajdonképpen milyen vezérműszíjat kéne vennem M20B20 karbihoz?
Megnéztem a RealOEM-et, de ott kapásból 4 fajta szíj van, különféle fogszámmal és profillal.
http://realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=4711-EUR-09-1980-E12-BMW-520&diagId=11_0375
Ezen a képen a 9-es számhoz van rectangular profil 110 foggal, alatta semiculer profilból kettő fajta 127 foggal, de külön cikkszámon, valamint van szintén rectangular profil 111 fogszámmal  shocked  shocked  shocked  huh WTF?
Mi a két profil közötti különbség, és milyen fogszám kellene nekem. Van egy gyanúm, hogy nem is feltétlen a karbi rossz, hanem a szíj nem megfelelően pontos ami rajta van.
A szíjtárcsákban egyenes oldalfalú hornyok vannak. Melyik profil melyik?
Jah és még egy kérdés. Kicseréltem a hardy-t, meg a kardánfelfüggesztő csapágyat. Visszaraktam mindent a helyére, de eléggé rezonál a kasztni kb 2000-s fordulattól és brutálisan búg. Most néztem, hogy előre is van egy csapágy (vagymi) a váltó kihajtáshoz. Létezhet, hogy nem központosította rendesen be a kardánt a régi csapágy? Ugyanis azt nem cseréltem ki, nem is tudtam hogy létezik olyan. Hogy lehet azt központosítani felrakásnál rendesen?
Köszi előre is a válaszokat.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 23. 17:59:54 pm írta Thommy » Naplózva

Thommy
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #6247 Dátum: 2015. szeptember 25. 19:29:02 pm »

Hali, valaki meg tudja nekem mondani, hogy tulajdonképpen milyen vezérműszíjat kéne vennem M20B20 karbihoz?
Megnéztem a RealOEM-et, de ott kapásból 4 fajta szíj van, különféle fogszámmal és profillal.
http://realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=4711-EUR-09-1980-E12-BMW-520&diagId=11_0375
Ezen a képen a 9-es számhoz van rectangular profil 110 foggal, alatta semiculer profilból kettő fajta 127 foggal, de külön cikkszámon, valamint van szintén rectangular profil 111 fogszámmal  shocked  shocked  shocked  huh WTF?
Mi a két profil közötti különbség, és milyen fogszám kellene nekem. Van egy gyanúm, hogy nem is feltétlen a karbi rossz, hanem a szíj nem megfelelően pontos ami rajta van.
A szíjtárcsákban egyenes oldalfalú hornyok vannak. Melyik profil melyik?
Jah és még egy kérdés. Kicseréltem a hardy-t, meg a kardánfelfüggesztő csapágyat. Visszaraktam mindent a helyére, de eléggé rezonál a kasztni kb 2000-s fordulattól és brutálisan búg. Most néztem, hogy előre is van egy csapágy (vagymi) a váltó kihajtáshoz. Létezhet, hogy nem központosította rendesen be a kardánt a régi csapágy? Ugyanis azt nem cseréltem ki, nem is tudtam hogy létezik olyan. Hogy lehet azt központosítani felrakásnál rendesen?
Köszi előre is a válaszokat.  Wink


Szögletes és félkör profil. A tied szögletes kell legyen, de meg tudod nézni ha leszeded a vezérlés burkolatot. A kardán rezonancia adódhat abból hogy nem úgy raktad össze a kardán két felét, ahogy az gyárilag ki volt centírozva. Szétszedés előtt ajánlott összejelölni a kettőt, bár ha szerencséd van, akkor össze van pöttyözve gyárilag.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #6248 Dátum: 2015. szeptember 30. 19:06:26 pm »

Tanult kollegáim véleményére lennék kiváncsi!
Kezdödő Hibajelenség: indítás után1-2 percig nincs kormányszervó. Aztán megjön, további indítás- leállítás után is van egyből.
Egy ideje már sajnos nem jön meg semennyire sem. Olaj van, pár éve lett cserélve, ékszíj nem szakadt, látszatra rendesen forog.
 undecided
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #6249 Dátum: 2015. szeptember 30. 19:37:20 pm »

Tanult kollegáim véleményére lennék kiváncsi!
Kezdödő Hibajelenség: indítás után1-2 percig nincs kormányszervó. Aztán megjön, további indítás- leállítás után is van egyből.
Egy ideje már sajnos nem jön meg semennyire sem. Olaj van, pár éve lett cserélve, ékszíj nem szakadt, látszatra rendesen forog.
 undecided


Szét van kopva a szivattyú/megforog a tengelyen.
Ha van nyomás szabályzó szelep a rendszerben az is okozhatja,ha szétkopott/ragad/törött a rugója.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #6250 Dátum: 2015. október 18. 17:36:25 pm »

Szevasztok!

Vezérlés a téma. Lőttem 3 fényképet. Az elsőn a főtengely szíjtárcsa látható. A kérdés az, hogy jelen állás szerint a piros nyíllal jelölt vonás van összeállítva a többivel. A jelölés mellett egy Z betű van. Ez így korrekt? Vagy a sárga nyilas OT vonást kellene jelre állítani?
A második képen a vezérműtengelyen levő tárcsa van, evileg itt a hengerfejen levő vonásnak kellene egybeesnie a tárcsán látható nyíllal ugye? (sárga nyilak)
A harmadik tárcsa a gyújtásrotorhoz megy. Itt a szintén sárgával jelölt rotorházon levő kis vonásnak a kalapácshoz képest középen kellene lennie? Nekem nagyjából az elejénél van.
Kérem valaki hozzáértő OKézza le nekem ezt, ha valami nem jó akkor legyen oly kedves kijavítani. Valamiért baszik 3000 fölé forogni ez a szemétláda és már tele van a tököm az egésszel wááááááááááá!  angry

Köszönöm előre is!  Wink


* 1.jpg (119.35 KB, 800x449 - megtekintve 1826 alkalommal.)

* 2.jpg (128.7 KB, 800x449 - megtekintve 1854 alkalommal.)

* 3.jpg (132.04 KB, 800x449 - megtekintve 1770 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #6251 Dátum: 2015. október 18. 18:16:07 pm »

Főtengely: OT = On Top, azaz ez a jó jel, ezen kéne állnia.
Z = zündung = gyújtás
Vezérműtengely jó.
Többi passz, de a gyújtást ki lehet találni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 [209]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!