CápaBMW fórum
2024. november 23. 19:37:39 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3032470 alkalommal)
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5640 Dátum: 2013. július 16. 22:12:41 pm »

Hali e21 fék. pedál érzetre kemény.. fékhatás nem kielégítő
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1831&mospid=47174&btnr=34_0097&hg=34&fg=15
képen a 15ös alkatrész fékerőszabályzó... az melyik körbe van bekötve? elsőbe vagy a hátsóba?  nekem ez a hátsóba volt bekötve...ezért kötöttem én is újra a hátsóba...
Lehet ez a gond?
Egy másik képen a hátsóra is mutat,2 ilyen szabályzónak kéne lennie körönként 1-1???

Fontos sürgős lenne esetleg képekkel segítve! Köszönöm!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #5641 Dátum: 2013. július 17. 18:02:06 pm »

Hali e21 fék. pedál érzetre kemény.. fékhatás nem kielégítő
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1831&mospid=47174&btnr=34_0097&hg=34&fg=15
képen a 15ös alkatrész fékerőszabályzó... az melyik körbe van bekötve? elsőbe vagy a hátsóba?  nekem ez a hátsóba volt bekötve...ezért kötöttem én is újra a hátsóba...
Lehet ez a gond?
Egy másik képen a hátsóra is mutat,2 ilyen szabályzónak kéne lennie körönként 1-1???

Fontos sürgős lenne esetleg képekkel segítve! Köszönöm!

A korai e21ekben,mint az enyémben is,ez még nem volt benne.
Amúgy a hátsóba szokták bekötni.Másra gyanakodnék,lehet hogy a  vákuumos rásegítőd adta meg magát,azért érzed keményebbnek a pedálnál,és gyérebbnek a hatást,pedig a fékerő nem változik,csak mivel keménynek érzed,nem nyomod  be annyira  Cheesy .De ha ez megnyugtat,a korai ezerketteseken sem volt,meg a kispolszki is ilyen,sőt  a maruti is  Smiley.Próbálj meg egy másik fékrásegítőt. (Már ha van...)
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5642 Dátum: 2013. július 17. 20:02:39 pm »

Vagy csak fordítva van a vákumcsőben a szelep belerakva.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5643 Dátum: 2013. július 22. 20:15:28 pm »

Olyan főfékmunkahenger érdekelne ami plug and play belemegy e21be 23i-nél nagyobb... más típus, modell....fontossürgős! Köszi!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #5644 Dátum: 2013. július 22. 20:27:35 pm »

Olyan főfékmunkahenger érdekelne ami plug and play belemegy e21be 23i-nél nagyobb... más típus, modell....fontossürgős! Köszi!

Saab 93 vagy a 95 ,plug and play, 23mm dugattyúátmérővel.  Cheesy Wink
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5645 Dátum: 2013. július 22. 21:07:24 pm »

korai E32 750i 25mm
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5646 Dátum: 2013. július 22. 21:17:02 pm »

korai E32 750i 25mm
és az plud and play e21re/be?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5647 Dátum: 2013. július 23. 12:31:17 pm »

és az plud and play e21re/be?

Különben nem írtam volna. Az enyémben az van.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Capek

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #5648 Dátum: 2013. július 23. 21:46:57 pm »

Üdv!

Nagyon nagy baj történt ma  Embarrassed 528i,manuális,1-2-hátramenet,alig lehet betolni.nem recseg,csak mocskosul be kell erőltetni sebességbe.Járt valaki már így,mi hehet a gond? huh
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5649 Dátum: 2013. július 24. 07:00:31 am »

Kuplung kiemel rendesen?
Naplózva

1985 E28 530i
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5650 Dátum: 2013. július 24. 07:32:05 am »

Fékfolyadékszint rendben van?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5651 Dátum: 2013. július 29. 15:09:54 pm »

Üdv!

Nagyon nagy baj történt ma  Embarrassed 528i,manuális,1-2-hátramenet,alig lehet betolni.nem recseg,csak mocskosul be kell erőltetni sebességbe.Járt valaki már így,mi hehet a gond? huh

E12, vagy E28 az az 528i?

Egyébként 2 dolog okoz ilyet leggyakrabban.
A kuplung főhenger karmantyú-kopása, illetve a henger elrozsdásodása (E12-nél 80%, hogy főhenger a ludas) , a második lehetőség a kuplung munkahenger áteresztése a fentebbi okok miatt. (E28 esetében ez mondjuk 65%)
Vagy mindkettő  Cheesy

De még lehet a váltókulisszának is olyan nagy lógása, hogy már nem precíz a kapcsolás, ilyenkor érdemes megperselyezni a forgópontokat, de olyannal is találkoztam már, hogy a kulisszát felfogató csavarok/szilentek lazák/szakadozottak voltak. (lemez kulisszás változatok, E12-nél végig,E28-nál 1985/9-ig)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5652 Dátum: 2013. július 29. 18:27:06 pm »

Meg még lehet a kis műanyag bizbasz a váltóharangban...  Lips Sealed
Naplózva

1985 E28 530i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5653 Dátum: 2013. július 31. 09:02:57 am »

Tényleg. A támasztó. Bár akkor a többi fokozat is nehézkesebb emlékeim szerint. Bár eddig E36-nál futottam bele ilyenbe, hogy a támasztó "műanyag bizbasz" Cheesy elporladása miatt gondok keletkeztek.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #5654 Dátum: 2013. július 31. 18:25:16 pm »

Van valaki aki jártas modern CO gépekben,hegesztéssel kapcsolatos dolgokat szeretnék kérdezni,esetleg tud-e valaki olcsó helyet ahol venni lehet. Leginkább inverteres gép kellene. Üdv,Baltus
Naplózva

Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5655 Dátum: 2013. július 31. 19:13:18 pm »

Áthoztam ide a kérdést, mert inkább ide illik...

Naszóval. Nem értek komolyabban a témához, de...
 A CO gépek mindegyike inverteres, vagy valamilyen elektronikus szabályozást tartalmaz, mert a paraméterek megfelelő tartását csak így lehet biztosítani.
A gép kiválasztásánál a következő dolgokat érdemes figyelembe venni: (a teljesség igénye nélkül)

Mennyit szánsz rá? Gondolj a kiegészítőkre is! palack, reduktor, huzal, pajzs, kesztyű!
újban, vagy használtban gondolkodsz?
Hálózat: rendelkezésre áll 400 V-os hálózat, vagy csak 230V? (ez a teljesítményt is behatárolja)
Mi a cél? inkább karosszériához használnád néhanapján, vagy 8-10-es varratokat húznál vele egész nap. (hobby célra egyesek ajánlják a porbeles huzallal működő gépeket a külső tartályos helyett, nekem ilyennel nincs tapasztalatom, így ebben a témában nem tudok hasznosat mondani)

Kasztnihoz, nem folyamatos munkához elég lehet a 170 A is, annál kisebbet nem érdemes. A névleges érték nem folyamatos üzemre van meghatározva...
Általában azt mondják, hogy olyan vastag huzal kell, mint a hegesztett alapanyag, szóval a 0,8-1mm mérettartományban érdemes nézelődni. Huzamosabb használat esetén érdemes a 15 kg-os dobot is fogadni képes gépet választani.

Gagyit nem érdemes venni, mert amire szintre hozod, addigra annyiba kerül, mintha megvetted volna a jobbat. Nyugodtan vegyél kínait, az összes ott készül, a gagyi is, és a hiperszuper " made in Germany" is.

Hirtelen ennyi...
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 01. 07:34:16 am írta Promega » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5656 Dátum: 2013. július 31. 19:21:03 pm »

Zsír,engem meg az alu hegejtés érdekel(ne)  Roll Eyes  Kiss ,aki tud ilyet cselekszeni mondja el a titkokat,érdekel a dolog. smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5657 Dátum: 2013. augusztus 01. 07:35:43 am »

Egy titka van... Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni  Cheesy
Naplózva
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #5658 Dátum: 2013. augusztus 04. 10:24:28 am »

Szóval ezért nem találtam a hozzászólásomat.  Smiley

Köszi Promega! Igazából a pénztárca fog határt szabni de már vannak elképzelések. Természetesen kasztnizás az elsődleges de nagyon gondolkozom rozsdamentes kipufogó gyártásban is. Ebben a régióban szinte sehol-senki nem foglalkozik ilyennel vagy méregdrágán és cápa specifikus dolgokat/megoldásokat szinte sose láttak.
Naplózva

Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5659 Dátum: 2013. augusztus 04. 19:10:00 pm »

A rozsdamentest mig-gel nem lehet igazán szépen hegeszteni, bár korgonnal és rozsdamentes huzallal működik a dolog, de a co fröcsökölődését nem tudod kivédeni.
Azt innkébb AWI/TIG módszerrel érdemes csinálni
Naplózva
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #5660 Dátum: 2013. augusztus 05. 15:59:55 pm »

Sziasztok!Nem oly régen vettem egy 524 Td E28-ast,annyi lenne a gondom a paripával,hogy miután lecseréltem az olajat folyik az olaj valahonnan,de ötletem nincs honnan a motorblokkba megy egy olaj cső az is olajos,az olajteknő tömítése sem a legjobb már szerintem.Tudom tudom mosassam le a motort aztán kiderül csak azért állok bangán a dolgok előtt mert amíg nem volt olaj csere csak egy pici csepp volt 1 hét állás után most meg 1 nap után 4 nagy csepp nem értem,igaz amit leengedtem az kátrány volt nem olaj ami most benne van 10W40-es.Ha valakinek volt ilyen írjon köszi urak!
Naplózva

Csabcser
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5661 Dátum: 2013. augusztus 05. 17:03:25 pm »

Egyelore feluetesen kerdezem csak, de.E21 be m30 beepites mennyi es milyen maceraval jar...kardan... elektromos reszek...b30konkretan e32 bol.( nyilvan ujj motor es valzobakok kellenek..valto elfer az e21 alagutba?netan n30ra harang hegesztes nelkuk fel megy e m20 valto...)minden erdekel!
Koszonom!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5662 Dátum: 2013. augusztus 05. 17:05:36 pm »

Egyelore feluetesen kerdezem csak, de.E21 be m30 beepites mennyi es milyen maceraval jar...kardan... elektromos reszek...b30konkretan e32 bol.( nyilvan ujj motor es valzobakok kellenek..valto elfer az e21 alagutba?netan n30ra harang hegesztes nelkuk fel megy e m20 valto...)minden erdekel!
Koszonom!

Jó nagy hülyeségre készülsz.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5663 Dátum: 2013. augusztus 05. 17:51:39 pm »

Egyelore feluetesen kerdezem csak, de.E21 be m30 beepites mennyi es milyen maceraval jar...kardan... elektromos reszek...b30konkretan e32 bol.( nyilvan ujj motor es valzobakok kellenek..valto elfer az e21 alagutba?netan n30ra harang hegesztes nelkuk fel megy e m20 valto...)minden erdekel!
Koszonom!
Sok és nagy macera... Motortartóbakokat gyártani kell. A váltóelférést hirtelen nem tudom, Ha a motor a  gyári pozícióba van állítva, akkor nem kell a váltóalagutat vágni . Az M30-ra az M10 váltóit is fel lehet csavarozni  Cheesy  bár az élettartam kérdéses...  A difié úgyszintén.

Volt egy ilyen átépítés itt a fórumon is, érdemes azokat a témákat is átnézni.
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1024.0.html

Mi a célod az átépítéssel?  Mert egyenesen lehet majd vele menni, de kanyarodni ne nagyon akarj... Esetleg M5x család?
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 05. 18:10:07 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #5664 Dátum: 2013. augusztus 06. 08:28:45 am »

Ajánlom figyelmedbe az Alpina sorozat E21 jutó darabjait...
Azok szereltek m30-at e21-be..nem kellett semmit vágni..minden elfért a helyén..sőt még a nagyházas m30 váltó is elfér..
Nehogy vagdoss kasznit...
Naplózva

steffe
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5665 Dátum: 2013. augusztus 06. 12:34:24 pm »

Pláne fölösleges ha van már M50, vagy M54. Utóbbit ráadásul elég bagóért adják manapság az EWS miatt...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5666 Dátum: 2013. augusztus 06. 15:14:36 pm »

Sokat emlegetett m50/54 ...tetszik nagyonis de! 1: nekwm jobbantetszik egy korban autohoz illo motor motorter...2: nem vagyok olyan mazlista hogy a jardnak kimagyarazzam...

M30 on azert gondolkodtam el mert olcsobb bele legozni mint egy jo m20 strokert ossze reszelni, bar ehhez alkatreszileg kozrlebb vagyok Cheesy most jon ram megint a vizes lepedo Cheesy
Nyilvan stroker es egy gyari m30 kozott nem lehet hasonlosagot vonni.

Eppen ezert kerdezem hogy a kasznihoz kell e nyulni flexel vagy samuval... ha kellene el is vetnem az otletet joidore.. nincs kedvem megint kalapalni hegeszteni.

Na tehat m30 Smiley milyen kardan kell valoban fogad-m20 valtot is? Elektromos reszek....
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5667 Dátum: 2013. augusztus 06. 15:25:12 pm »

Mit kéne magyaráznod a jardnak? Fingja nincs róla hogy kéne kinéznie a motorodnak. Persze ne egy 315-be rakd bele...  Evil crazy2

Egyébként nem értem az álláspontod. Most raktál össze egy 2.7i-t nem? Gyenge vagy mi? Mert ha az gyenge, akkor az M30 is az lesz. Főleg a B30.
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 06. 15:28:59 pm írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5668 Dátum: 2013. augusztus 06. 21:18:23 pm »

Most raktál össze egy 2.7i-t nem? Gyenge vagy mi? Mert ha az gyenge, akkor az M30 is az lesz. Főleg a B30.

Honnan ez az infó?  Shocked

Még nem mentem 2.7i-vel, de szerintem az is 200 paci körül van, mint a B30....

Etát már vezettem, meg 25i-t is az M20 erősebbjeiből, szerintem egy M20B25 nem éri utol az M30B30-at, nem beszélve a nagyobbról...

Szerintem Raddir kolléga, ha már M30-ban gondolkodik, akkor B35.

Ugyanannyi meló, de erősebb lesz.

Hogy honnan jött neki az ötlet... Na azt nem vágom, mikor mindenki isteníti a 27i-t....  1084 ... aki még nem vezetett M30B28/30/35-öt  Evil
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5669 Dátum: 2013. augusztus 06. 22:00:00 pm »

Honnan ez az infó?  Shocked

A garázsát olvasd el.

Idézet
Még nem mentem 2.7i-vel, de szerintem az is 200 paci körül van, mint a B30....

Egy frissen épített, felújított 2.7i megvan 200 ló, ellenben egy fáradt huszonx éves m30-al, ami újkorában volt 184...

Idézet
Etát már vezettem, meg 25i-t is az M20 erősebbjeiből, szerintem egy M20B25 nem éri utol az M30B30-at, nem beszélve a nagyobbról...

Van vagy 10 ló különbség a kettő között. Áttételezés kérdése.  Evil

Idézet
Szerintem Raddir kolléga, ha már M30-ban gondolkodik, akkor B35.

Ott írja hogy B30... A garázsában ahogy olvastam a 2.7i már készen van... Ezért nem értem mert innen a b35 swap is hülyeség lenne meg talán az m50 is...  Sad Shocked
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!