| 
			| 
					
						| bömbölő 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1536
								
								 | 
								|  | « Válasz #2970 Dátum: 2007. november 19. 19:00:32 pm » |  | 
 
 Te Mike! Ilyet szerintem ebben az életben nem fogsz Te sem, meg én sem hallani Bogétól. Legalábbis én szőrös fejjel ezt nem érem meg az biztos:   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:27 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2971 Dátum: 2007. november 19. 19:32:14 pm » |  | 
 
 Azt azért tedd hozzá, hogy vagy olyanok vernek el zsigulival, akiknek vagy 2-szer annyiból épült a zsigulija, vagy 4-szer több lehetősége van edzésre. Egyébként absz 14.
 
 Láttam:((((((((((((((( Nem baj, az élmény (meg a kupa) a miénk! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:45 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2972 Dátum: 2007. november 19. 19:52:25 pm » |  | 
 
 Így van. Az élmény megérte a többibe beleszarunk.   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:59 am írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2973 Dátum: 2007. november 19. 20:27:46 pm » |  | 
 
 Én helyettetek is örülök!!!Nagyképüségemben mondhatom:
 Én sem csinálhattam volna jobban!
 Na jó egy kicsit!
 Gratula!
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:05:28 am írta Promega » |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2974 Dátum: 2007. november 19. 22:30:55 pm » |  | 
 
 1-2 kép:
 De jó, már nem működik nekem egyátalán a képfeltöltés....
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2975 Dátum: 2007. november 20. 11:25:18 am » |  | 
 
 Szólj Promegának!   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:05:46 am írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2976 Dátum: 2007. november 21. 22:56:22 pm » |  | 
 
 Májki,, minimum egy Placido Domingo   ))))))) |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2977 Dátum: 2007. november 22. 06:04:13 am » |  | 
 
 ...és tényleg! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:01 am írta Promega » |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2978 Dátum: 2007. november 22. 08:22:55 am » |  | 
 
 Ne szójjá be! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:07 am írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2979 Dátum: 2007. november 23. 22:00:54 pm » |  | 
 
 Vagy egy jóllakott napközis   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:14 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2980 Dátum: 2007. november 27. 19:53:46 pm » |  | 
 
 a hétvégén Graz-ban jártam és mit találtam ... bocsi az offért, de ez a vas ...    izig-vérig motorsport ... elképesztő látvány ... nézegettem a boltok kirakatait és egyszer csak az üvegajtón keresztül pont velem szemben állt ... kamilláztam rendesen   |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| DonDr!ft 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1818
								
								 
								1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2981 Dátum: 2007. november 28. 11:02:52 am » |  | 
 
 Meg fórumzárlat előtt betolok egy kis drift videót..... Ez drift a javából!!! Érdemes megnézni!! Hollandok nem egyszerű edzése máriapócson az EB előtt....http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=436 Üdv: FeRi |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| I-scream 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 934
								
								 | 
								|  | « Válasz #2982 Dátum: 2007. november 28. 11:23:31 am » |  | 
 
 a hétvégén Graz-ban jártam és mit találtam ... bocsi az offért, de ez a vas ...    izig-vérig motorsport ... elképesztő látvány ... nézegettem a boltok kirakatait és egyszer csak az üvegajtón keresztül pont velem szemben állt ... kamilláztam rendesen  Sok részlet ma is megállná a helyét |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2983 Dátum: 2007. november 29. 22:35:13 pm » |  | 
 
 Sokat mentek egyenesen:)))) ja és sokat hibáztak....itt döbbenet ikon. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #2984 Dátum: 2007. november 29. 22:48:08 pm » |  | 
 
 325ix belsőket hol tudok nézni? a demjén martin oldalán kívül? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2985 Dátum: 2007. december 11. 09:53:55 am » |  | 
 
 Bocs, de fogalmam sincs. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:07:17 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #2986 Dátum: 2007. december 17. 14:45:15 pm » |  | 
 
    kár |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:07:26 am írta Promega » |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #2987 Dátum: 2007. december 28. 21:37:47 pm » |  | 
 
 Karácsony előtti szombaton voltam egy kipuffos cégnél, ha jól láttam a tied állt bent?
 Bizony   Karácsony előtt ellátogattunk a kipufogóshóz bácsihoz    Azóta elkészült az új rendszerem!   Dupla 50es rendszer a gyári leömlőktől, 1 hátsódob..... Idővel talán befigyel majd egy 6leömlő is, de az tuti nem holnap lesz     Kezdetnek ez is biztos jó lesz .... A hangjára már  kíváncsi vagyok!!Feri Egy gyári középdobot tegyél bele, mert nem lesz nyomaték a motorban!!!!Miert is nem lesz nyomatek?  Inkabb fogalmazzunk ugy hogy a kipufogodobbal lehet befolyasolni a nyomatekgorbe jelleget! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2988 Dátum: 2007. december 28. 21:54:20 pm » |  | 
 
 Leadja,csak nem ott és nem akkor amikor szükség lenne rá?    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:08:48 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2989 Dátum: 2007. december 28. 21:55:41 pm » |  | 
 
 Mivel szívómotornál igen nagy jelentősége van a kipufogórendszer ellennyomásának, turbósnál ez nem lényeges, mert a folytást maga a turbó adja. Gyakorlati példával élve, ha egy m50ről leszeded a katot vagy a középdobot az eredmény eléggé megdöbbentő lesz. Ez egy kipróbált dolog, amíg az épített 335i-n nem volt középdob csak két cső, nem ment úgy az autó, ahogy elvárható lett volna, majd felkerült rá az M535i középdob és láss csodát megjött a power. Neked az M5ön is csak két cső van meg egy dob?   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:09:08 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #2990 Dátum: 2007. december 29. 08:56:24 am » |  | 
 
 Nem véletlenül hiányzik az M5 motorból is kb 70 ló pl. katalizátor nélkül. 
 Mi mérni szoktuk a lóeróőket nem érezni, ennel nincsen jobb gyakorlati példa Nekem katalizátor nélkül van az M5 beszerelve 360HP főtengelyen mérve. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:05 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2991 Dátum: 2007. december 29. 15:46:48 pm » |  | 
 
 Az érdekes, mert ha jól tudom a tied a 3.6-os régebbi verzió, ami 315 lovas gyárilag.    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:32 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #2992 Dátum: 2007. december 29. 19:10:14 pm » |  | 
 
 Senki nem mondta hogy 3.6-os    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:46 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2993 Dátum: 2007. december 29. 19:12:25 pm » |  | 
 
 Te magad mondtad anno.    Nameg ez nekem annak tűnik.    |  
						|  |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2994 Dátum: 2007. december 29. 19:31:03 pm » |  | 
 
 A 3.8as is "csak" 340 ló   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:11:26 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #2995 Dátum: 2007. december 29. 21:18:49 pm » |  | 
 
 Te magad mondtad anno.    Nameg ez nekem annak tűnik.   3.6osnak látszott de megmértük és kicsit nagyobb, meg hát az E12ben csak izmosodhatott   Visszatérve a kipufogó témára mérés nélkül olyan mint CO értéket állitani szaglással. Talán néha sikerülhet de általában nem. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:11:54 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2996 Dátum: 2007. december 29. 21:25:14 pm » |  | 
 
 Technikatörténeti szempontból is roppant mód érdekelne, hogy hogy van rajta a 3.6-os M5 hengerfej a 3.8-as M5 blokkon.    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:13 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2997 Dátum: 2007. december 29. 21:27:30 pm » |  | 
 
 Visszatérve a kipufogó témára mérés nélkül olyan mint CO értéket állitani szaglással.Talán néha sikerülhet de általában nem.
 
 Akinek benne van a rutin a kezében, az általában azért kis szórással eltalálja. Jó dolog a műszer, de nem minden.   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:37 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #2998 Dátum: 2007. december 29. 21:52:13 pm » |  | 
 
 Technikatörténeti szempontból is roppant mód érdekelne, hogy hogy van rajta a 3.6-os M5 hengerfej a 3.8-as M5 blokkon.   A blokk alapja 3.6os volt. Vannak hengerűrtartalom nővelő modszerek, szerintem te is ismersz párat    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:57 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #2999 Dátum: 2007. december 29. 21:57:27 pm » |  | 
 
 Akinek benne van a rutin a kezében, az általában azért kis szórással eltalálja. Jó dolog a műszer, de nem minden.  A rutin egy jó dolog, de CO állitásnál is csak max irányelvet adhat.  Igazából sohasem értettem hogy miért félnek az autószerelők a méréstől. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:13:15 am írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |