bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2970 Dátum: 2007. november 19. 19:00:32 pm » |
|
Te Mike! Ilyet szerintem ebben az életben nem fogsz Te sem, meg én sem hallani Bogétól. Legalábbis én szőrös fejjel ezt nem érem meg az biztos:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2971 Dátum: 2007. november 19. 19:32:14 pm » |
|
Azt azért tedd hozzá, hogy vagy olyanok vernek el zsigulival, akiknek vagy 2-szer annyiból épült a zsigulija, vagy 4-szer több lehetősége van edzésre. Egyébként absz 14.
Láttam:((((((((((((((( Nem baj, az élmény (meg a kupa) a miénk!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:45 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2972 Dátum: 2007. november 19. 19:52:25 pm » |
|
Így van. Az élmény megérte a többibe beleszarunk.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:59 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2973 Dátum: 2007. november 19. 20:27:46 pm » |
|
Én helyettetek is örülök!!! Nagyképüségemben mondhatom: Én sem csinálhattam volna jobban! Na jó egy kicsit! Gratula!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:05:28 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2974 Dátum: 2007. november 19. 22:30:55 pm » |
|
1-2 kép:
De jó, már nem működik nekem egyátalán a képfeltöltés....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2975 Dátum: 2007. november 20. 11:25:18 am » |
|
Szólj Promegának!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:05:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2976 Dátum: 2007. november 21. 22:56:22 pm » |
|
Májki,, minimum egy Placido Domingo )))))))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2977 Dátum: 2007. november 22. 06:04:13 am » |
|
...és tényleg!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:01 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2978 Dátum: 2007. november 22. 08:22:55 am » |
|
Ne szójjá be!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:07 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2979 Dátum: 2007. november 23. 22:00:54 pm » |
|
Vagy egy jóllakott napközis
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:14 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2980 Dátum: 2007. november 27. 19:53:46 pm » |
|
a hétvégén Graz-ban jártam és mit találtam ... bocsi az offért, de ez a vas ... izig-vérig motorsport ... elképesztő látvány ... nézegettem a boltok kirakatait és egyszer csak az üvegajtón keresztül pont velem szemben állt ... kamilláztam rendesen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2981 Dátum: 2007. november 28. 11:02:52 am » |
|
Meg fórumzárlat előtt betolok egy kis drift videót..... Ez drift a javából!!! Érdemes megnézni!! Hollandok nem egyszerű edzése máriapócson az EB előtt.... http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=436Üdv: FeRi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2982 Dátum: 2007. november 28. 11:23:31 am » |
|
a hétvégén Graz-ban jártam és mit találtam ... bocsi az offért, de ez a vas ... izig-vérig motorsport ... elképesztő látvány ... nézegettem a boltok kirakatait és egyszer csak az üvegajtón keresztül pont velem szemben állt ... kamilláztam rendesen Sok részlet ma is megállná a helyét
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2983 Dátum: 2007. november 29. 22:35:13 pm » |
|
Sokat mentek egyenesen:)))) ja és sokat hibáztak....itt döbbenet ikon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2984 Dátum: 2007. november 29. 22:48:08 pm » |
|
325ix belsőket hol tudok nézni? a demjén martin oldalán kívül?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2985 Dátum: 2007. december 11. 09:53:55 am » |
|
Bocs, de fogalmam sincs.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:07:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2986 Dátum: 2007. december 17. 14:45:15 pm » |
|
kár
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:07:26 am írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2987 Dátum: 2007. december 28. 21:37:47 pm » |
|
Karácsony előtti szombaton voltam egy kipuffos cégnél, ha jól láttam a tied állt bent?
Bizony Karácsony előtt ellátogattunk a kipufogóshóz bácsihoz Azóta elkészült az új rendszerem! Dupla 50es rendszer a gyári leömlőktől, 1 hátsódob..... Idővel talán befigyel majd egy 6leömlő is, de az tuti nem holnap lesz Kezdetnek ez is biztos jó lesz .... A hangjára már kíváncsi vagyok!! Feri Egy gyári középdobot tegyél bele, mert nem lesz nyomaték a motorban!!!! Miert is nem lesz nyomatek? Inkabb fogalmazzunk ugy hogy a kipufogodobbal lehet befolyasolni a nyomatekgorbe jelleget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2988 Dátum: 2007. december 28. 21:54:20 pm » |
|
Leadja,csak nem ott és nem akkor amikor szükség lenne rá?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:08:48 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2989 Dátum: 2007. december 28. 21:55:41 pm » |
|
Mivel szívómotornál igen nagy jelentősége van a kipufogórendszer ellennyomásának, turbósnál ez nem lényeges, mert a folytást maga a turbó adja. Gyakorlati példával élve, ha egy m50ről leszeded a katot vagy a középdobot az eredmény eléggé megdöbbentő lesz. Ez egy kipróbált dolog, amíg az épített 335i-n nem volt középdob csak két cső, nem ment úgy az autó, ahogy elvárható lett volna, majd felkerült rá az M535i középdob és láss csodát megjött a power. Neked az M5ön is csak két cső van meg egy dob?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:09:08 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2990 Dátum: 2007. december 29. 08:56:24 am » |
|
Nem véletlenül hiányzik az M5 motorból is kb 70 ló pl. katalizátor nélkül.
Mi mérni szoktuk a lóeróőket nem érezni, ennel nincsen jobb gyakorlati példa Nekem katalizátor nélkül van az M5 beszerelve 360HP főtengelyen mérve.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:05 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2991 Dátum: 2007. december 29. 15:46:48 pm » |
|
Az érdekes, mert ha jól tudom a tied a 3.6-os régebbi verzió, ami 315 lovas gyárilag.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:32 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2992 Dátum: 2007. december 29. 19:10:14 pm » |
|
Senki nem mondta hogy 3.6-os
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2993 Dátum: 2007. december 29. 19:12:25 pm » |
|
Te magad mondtad anno. Nameg ez nekem annak tűnik.
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #2994 Dátum: 2007. december 29. 19:31:03 pm » |
|
A 3.8as is "csak" 340 ló
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:11:26 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2995 Dátum: 2007. december 29. 21:18:49 pm » |
|
Te magad mondtad anno. Nameg ez nekem annak tűnik. 3.6osnak látszott de megmértük és kicsit nagyobb, meg hát az E12ben csak izmosodhatott Visszatérve a kipufogó témára mérés nélkül olyan mint CO értéket állitani szaglással. Talán néha sikerülhet de általában nem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:11:54 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2996 Dátum: 2007. december 29. 21:25:14 pm » |
|
Technikatörténeti szempontból is roppant mód érdekelne, hogy hogy van rajta a 3.6-os M5 hengerfej a 3.8-as M5 blokkon.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:13 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2997 Dátum: 2007. december 29. 21:27:30 pm » |
|
Visszatérve a kipufogó témára mérés nélkül olyan mint CO értéket állitani szaglással. Talán néha sikerülhet de általában nem.
Akinek benne van a rutin a kezében, az általában azért kis szórással eltalálja. Jó dolog a műszer, de nem minden.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2998 Dátum: 2007. december 29. 21:52:13 pm » |
|
Technikatörténeti szempontból is roppant mód érdekelne, hogy hogy van rajta a 3.6-os M5 hengerfej a 3.8-as M5 blokkon. A blokk alapja 3.6os volt. Vannak hengerűrtartalom nővelő modszerek, szerintem te is ismersz párat
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:57 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2999 Dátum: 2007. december 29. 21:57:27 pm » |
|
Akinek benne van a rutin a kezében, az általában azért kis szórással eltalálja. Jó dolog a műszer, de nem minden. A rutin egy jó dolog, de CO állitásnál is csak max irányelvet adhat. Igazából sohasem értettem hogy miért félnek az autószerelők a méréstől.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:13:15 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|