RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5640 Dátum: 2013. július 16. 22:12:41 pm » |
|
Hali e21 fék. pedál érzetre kemény.. fékhatás nem kielégítő http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1831&mospid=47174&btnr=34_0097&hg=34&fg=15képen a 15ös alkatrész fékerőszabályzó... az melyik körbe van bekötve? elsőbe vagy a hátsóba? nekem ez a hátsóba volt bekötve...ezért kötöttem én is újra a hátsóba... Lehet ez a gond? Egy másik képen a hátsóra is mutat,2 ilyen szabályzónak kéne lennie körönként 1-1??? Fontos sürgős lenne esetleg képekkel segítve! Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5641 Dátum: 2013. július 17. 18:02:06 pm » |
|
Hali e21 fék. pedál érzetre kemény.. fékhatás nem kielégítő http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1831&mospid=47174&btnr=34_0097&hg=34&fg=15képen a 15ös alkatrész fékerőszabályzó... az melyik körbe van bekötve? elsőbe vagy a hátsóba? nekem ez a hátsóba volt bekötve...ezért kötöttem én is újra a hátsóba... Lehet ez a gond? Egy másik képen a hátsóra is mutat,2 ilyen szabályzónak kéne lennie körönként 1-1??? Fontos sürgős lenne esetleg képekkel segítve! Köszönöm! A korai e21ekben,mint az enyémben is,ez még nem volt benne. Amúgy a hátsóba szokták bekötni.Másra gyanakodnék,lehet hogy a vákuumos rásegítőd adta meg magát,azért érzed keményebbnek a pedálnál,és gyérebbnek a hatást,pedig a fékerő nem változik,csak mivel keménynek érzed,nem nyomod be annyira .De ha ez megnyugtat,a korai ezerketteseken sem volt,meg a kispolszki is ilyen,sőt a maruti is .Próbálj meg egy másik fékrásegítőt. (Már ha van...)
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5642 Dátum: 2013. július 17. 20:02:39 pm » |
|
Vagy csak fordítva van a vákumcsőben a szelep belerakva.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5643 Dátum: 2013. július 22. 20:15:28 pm » |
|
Olyan főfékmunkahenger érdekelne ami plug and play belemegy e21be 23i-nél nagyobb... más típus, modell....fontossürgős! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5644 Dátum: 2013. július 22. 20:27:35 pm » |
|
Olyan főfékmunkahenger érdekelne ami plug and play belemegy e21be 23i-nél nagyobb... más típus, modell....fontossürgős! Köszi!
Saab 93 vagy a 95 ,plug and play, 23mm dugattyúátmérővel.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5645 Dátum: 2013. július 22. 21:07:24 pm » |
|
korai E32 750i 25mm
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5646 Dátum: 2013. július 22. 21:17:02 pm » |
|
korai E32 750i 25mm
és az plud and play e21re/be?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5647 Dátum: 2013. július 23. 12:31:17 pm » |
|
és az plud and play e21re/be?
Különben nem írtam volna. Az enyémben az van.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Capek
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Válasz #5648 Dátum: 2013. július 23. 21:46:57 pm » |
|
Üdv! Nagyon nagy baj történt ma 528i,manuális,1-2-hátramenet,alig lehet betolni.nem recseg,csak mocskosul be kell erőltetni sebességbe.Járt valaki már így,mi hehet a gond?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5649 Dátum: 2013. július 24. 07:00:31 am » |
|
Kuplung kiemel rendesen?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5650 Dátum: 2013. július 24. 07:32:05 am » |
|
Fékfolyadékszint rendben van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5651 Dátum: 2013. július 29. 15:09:54 pm » |
|
Üdv! Nagyon nagy baj történt ma 528i,manuális,1-2-hátramenet,alig lehet betolni.nem recseg,csak mocskosul be kell erőltetni sebességbe.Járt valaki már így,mi hehet a gond? E12, vagy E28 az az 528i? Egyébként 2 dolog okoz ilyet leggyakrabban. A kuplung főhenger karmantyú-kopása, illetve a henger elrozsdásodása (E12-nél 80%, hogy főhenger a ludas) , a második lehetőség a kuplung munkahenger áteresztése a fentebbi okok miatt. (E28 esetében ez mondjuk 65%) Vagy mindkettő De még lehet a váltókulisszának is olyan nagy lógása, hogy már nem precíz a kapcsolás, ilyenkor érdemes megperselyezni a forgópontokat, de olyannal is találkoztam már, hogy a kulisszát felfogató csavarok/szilentek lazák/szakadozottak voltak. (lemez kulisszás változatok, E12-nél végig,E28-nál 1985/9-ig)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5652 Dátum: 2013. július 29. 18:27:06 pm » |
|
Meg még lehet a kis műanyag bizbasz a váltóharangban...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5653 Dátum: 2013. július 31. 09:02:57 am » |
|
Tényleg. A támasztó. Bár akkor a többi fokozat is nehézkesebb emlékeim szerint. Bár eddig E36-nál futottam bele ilyenbe, hogy a támasztó "műanyag bizbasz" elporladása miatt gondok keletkeztek.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #5654 Dátum: 2013. július 31. 18:25:16 pm » |
|
Van valaki aki jártas modern CO gépekben,hegesztéssel kapcsolatos dolgokat szeretnék kérdezni,esetleg tud-e valaki olcsó helyet ahol venni lehet. Leginkább inverteres gép kellene. Üdv,Baltus
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5655 Dátum: 2013. július 31. 19:13:18 pm » |
|
Áthoztam ide a kérdést, mert inkább ide illik...
Naszóval. Nem értek komolyabban a témához, de... A CO gépek mindegyike inverteres, vagy valamilyen elektronikus szabályozást tartalmaz, mert a paraméterek megfelelő tartását csak így lehet biztosítani. A gép kiválasztásánál a következő dolgokat érdemes figyelembe venni: (a teljesség igénye nélkül)
Mennyit szánsz rá? Gondolj a kiegészítőkre is! palack, reduktor, huzal, pajzs, kesztyű! újban, vagy használtban gondolkodsz? Hálózat: rendelkezésre áll 400 V-os hálózat, vagy csak 230V? (ez a teljesítményt is behatárolja) Mi a cél? inkább karosszériához használnád néhanapján, vagy 8-10-es varratokat húznál vele egész nap. (hobby célra egyesek ajánlják a porbeles huzallal működő gépeket a külső tartályos helyett, nekem ilyennel nincs tapasztalatom, így ebben a témában nem tudok hasznosat mondani)
Kasztnihoz, nem folyamatos munkához elég lehet a 170 A is, annál kisebbet nem érdemes. A névleges érték nem folyamatos üzemre van meghatározva... Általában azt mondják, hogy olyan vastag huzal kell, mint a hegesztett alapanyag, szóval a 0,8-1mm mérettartományban érdemes nézelődni. Huzamosabb használat esetén érdemes a 15 kg-os dobot is fogadni képes gépet választani.
Gagyit nem érdemes venni, mert amire szintre hozod, addigra annyiba kerül, mintha megvetted volna a jobbat. Nyugodtan vegyél kínait, az összes ott készül, a gagyi is, és a hiperszuper " made in Germany" is.
Hirtelen ennyi...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 01. 07:34:16 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5656 Dátum: 2013. július 31. 19:21:03 pm » |
|
Zsír,engem meg az alu hegejtés érdekel(ne) ,aki tud ilyet cselekszeni mondja el a titkokat,érdekel a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5657 Dátum: 2013. augusztus 01. 07:35:43 am » |
|
Egy titka van... Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #5658 Dátum: 2013. augusztus 04. 10:24:28 am » |
|
Szóval ezért nem találtam a hozzászólásomat. Köszi Promega! Igazából a pénztárca fog határt szabni de már vannak elképzelések. Természetesen kasztnizás az elsődleges de nagyon gondolkozom rozsdamentes kipufogó gyártásban is. Ebben a régióban szinte sehol-senki nem foglalkozik ilyennel vagy méregdrágán és cápa specifikus dolgokat/megoldásokat szinte sose láttak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5659 Dátum: 2013. augusztus 04. 19:10:00 pm » |
|
A rozsdamentest mig-gel nem lehet igazán szépen hegeszteni, bár korgonnal és rozsdamentes huzallal működik a dolog, de a co fröcsökölődését nem tudod kivédeni. Azt innkébb AWI/TIG módszerrel érdemes csinálni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #5660 Dátum: 2013. augusztus 05. 15:59:55 pm » |
|
Sziasztok!Nem oly régen vettem egy 524 Td E28-ast,annyi lenne a gondom a paripával,hogy miután lecseréltem az olajat folyik az olaj valahonnan,de ötletem nincs honnan a motorblokkba megy egy olaj cső az is olajos,az olajteknő tömítése sem a legjobb már szerintem.Tudom tudom mosassam le a motort aztán kiderül csak azért állok bangán a dolgok előtt mert amíg nem volt olaj csere csak egy pici csepp volt 1 hét állás után most meg 1 nap után 4 nagy csepp nem értem,igaz amit leengedtem az kátrány volt nem olaj ami most benne van 10W40-es.Ha valakinek volt ilyen írjon köszi urak!
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5661 Dátum: 2013. augusztus 05. 17:03:25 pm » |
|
Egyelore feluetesen kerdezem csak, de.E21 be m30 beepites mennyi es milyen maceraval jar...kardan... elektromos reszek...b30konkretan e32 bol.( nyilvan ujj motor es valzobakok kellenek..valto elfer az e21 alagutba?netan n30ra harang hegesztes nelkuk fel megy e m20 valto...)minden erdekel! Koszonom!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5662 Dátum: 2013. augusztus 05. 17:05:36 pm » |
|
Egyelore feluetesen kerdezem csak, de.E21 be m30 beepites mennyi es milyen maceraval jar...kardan... elektromos reszek...b30konkretan e32 bol.( nyilvan ujj motor es valzobakok kellenek..valto elfer az e21 alagutba?netan n30ra harang hegesztes nelkuk fel megy e m20 valto...)minden erdekel! Koszonom!
Jó nagy hülyeségre készülsz.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5663 Dátum: 2013. augusztus 05. 17:51:39 pm » |
|
Egyelore feluetesen kerdezem csak, de.E21 be m30 beepites mennyi es milyen maceraval jar...kardan... elektromos reszek...b30konkretan e32 bol.( nyilvan ujj motor es valzobakok kellenek..valto elfer az e21 alagutba?netan n30ra harang hegesztes nelkuk fel megy e m20 valto...)minden erdekel! Koszonom!
Sok és nagy macera... Motortartóbakokat gyártani kell. A váltóelférést hirtelen nem tudom, Ha a motor a gyári pozícióba van állítva, akkor nem kell a váltóalagutat vágni . Az M30-ra az M10 váltóit is fel lehet csavarozni bár az élettartam kérdéses... A difié úgyszintén. Volt egy ilyen átépítés itt a fórumon is, érdemes azokat a témákat is átnézni. http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1024.0.htmlMi a célod az átépítéssel? Mert egyenesen lehet majd vele menni, de kanyarodni ne nagyon akarj... Esetleg M5x család?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 05. 18:10:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #5664 Dátum: 2013. augusztus 06. 08:28:45 am » |
|
Ajánlom figyelmedbe az Alpina sorozat E21 jutó darabjait... Azok szereltek m30-at e21-be..nem kellett semmit vágni..minden elfért a helyén..sőt még a nagyházas m30 váltó is elfér.. Nehogy vagdoss kasznit...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5665 Dátum: 2013. augusztus 06. 12:34:24 pm » |
|
Pláne fölösleges ha van már M50, vagy M54. Utóbbit ráadásul elég bagóért adják manapság az EWS miatt...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5666 Dátum: 2013. augusztus 06. 15:14:36 pm » |
|
Sokat emlegetett m50/54 ...tetszik nagyonis de! 1: nekwm jobbantetszik egy korban autohoz illo motor motorter...2: nem vagyok olyan mazlista hogy a jardnak kimagyarazzam... M30 on azert gondolkodtam el mert olcsobb bele legozni mint egy jo m20 strokert ossze reszelni, bar ehhez alkatreszileg kozrlebb vagyok most jon ram megint a vizes lepedo Nyilvan stroker es egy gyari m30 kozott nem lehet hasonlosagot vonni. Eppen ezert kerdezem hogy a kasznihoz kell e nyulni flexel vagy samuval... ha kellene el is vetnem az otletet joidore.. nincs kedvem megint kalapalni hegeszteni. Na tehat m30 milyen kardan kell valoban fogad-m20 valtot is? Elektromos reszek....
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5667 Dátum: 2013. augusztus 06. 15:25:12 pm » |
|
Mit kéne magyaráznod a jardnak? Fingja nincs róla hogy kéne kinéznie a motorodnak. Persze ne egy 315-be rakd bele... Egyébként nem értem az álláspontod. Most raktál össze egy 2.7i-t nem? Gyenge vagy mi? Mert ha az gyenge, akkor az M30 is az lesz. Főleg a B30.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 06. 15:28:59 pm írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5668 Dátum: 2013. augusztus 06. 21:18:23 pm » |
|
Most raktál össze egy 2.7i-t nem? Gyenge vagy mi? Mert ha az gyenge, akkor az M30 is az lesz. Főleg a B30.
Honnan ez az infó? Még nem mentem 2.7i-vel, de szerintem az is 200 paci körül van, mint a B30.... Etát már vezettem, meg 25i-t is az M20 erősebbjeiből, szerintem egy M20B25 nem éri utol az M30B30-at, nem beszélve a nagyobbról... Szerintem Raddir kolléga, ha már M30-ban gondolkodik, akkor B35. Ugyanannyi meló, de erősebb lesz. Hogy honnan jött neki az ötlet... Na azt nem vágom, mikor mindenki isteníti a 27i-t.... ... aki még nem vezetett M30B28/30/35-öt
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5669 Dátum: 2013. augusztus 06. 22:00:00 pm » |
|
Honnan ez az infó? A garázsát olvasd el. Még nem mentem 2.7i-vel, de szerintem az is 200 paci körül van, mint a B30.... Egy frissen épített, felújított 2.7i megvan 200 ló, ellenben egy fáradt huszonx éves m30-al, ami újkorában volt 184... Etát már vezettem, meg 25i-t is az M20 erősebbjeiből, szerintem egy M20B25 nem éri utol az M30B30-at, nem beszélve a nagyobbról... Van vagy 10 ló különbség a kettő között. Áttételezés kérdése. Szerintem Raddir kolléga, ha már M30-ban gondolkodik, akkor B35. Ott írja hogy B30... A garázsában ahogy olvastam a 2.7i már készen van... Ezért nem értem mert innen a b35 swap is hülyeség lenne meg talán az m50 is...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|