Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #30 Dátum: 2009. június 29. 21:06:57 pm » |
|
Aha
bazzeg Miki,azthittem megegyeztünk hogy nem mutogatod az autómat!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:28:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #31 Dátum: 2009. június 29. 21:55:22 pm » |
|
E28-on, de egyáltalán cápán, még soha nem találkoztam ilyennel. Pedig több darab átsuhant már nálam 315-745i-ig, de még csak E28 M5-ön, még a B7 turbón sem találkoztam ilyennel. Eddig is éreztem, hogy viszonylag ritka és különleges autóm van, de ez most tovább erősödött. Azonban mielőtt félrecsúszik a téma a jelenlegi kardánom esetleges exkluzivitása miatt, megpróbálom más szemszögből is bemutatni a problémám lényegét. Van egy kardánom a hozzá passzoló diffi behajtással. Eddig minden renden is van. Illetve volna, ha a diffi nem lenne csapágybeteg és nem lenne olyan hangja, mint egy villamosnak. Próbáltam beszerezni ugyanolyan kivitelű diffit, mint a jelenlegi, de ez nem jött össze. Ami sikerült, annak a behajtása a keresztes kialakítású kardánvéghez illik (4 csavaros). A diffit nem szeretném megbontani a behajtás cseréjéhez (sem), így a hozzá való kardán beépítése tűnne jó megoldásnak. Eddig senki nem tudott megfelelő hosszúságú keresztes kardánt adni, sőt már felmerült az is, hogy gyakorlatilag csak papíron létezik. Ekkor gondoltam, hogy széles nyilvánosság előtt felteszem a kérdést, miszerint látott-e már valaki keresztes kardánt 5 gangos E28 518i-ben, mint amilyen a link 1. ábráján van. Remélem valaki megnyugtat, hogy létezik ilyen, és akkor már csak meg kell találnom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #32 Dátum: 2009. június 29. 21:59:42 pm » |
|
E28-on, de egyáltalán cápán, még soha nem találkoztam ilyennel. Pedig több darab átsuhant már nálam 315-745i-ig, de még csak E28 M5-ön, még a B7 turbón sem találkoztam ilyennel. Eddig is éreztem, hogy viszonylag ritka és különleges autóm van, de ez most tovább erősödött. Azonban mielőtt félrecsúszik a téma a jelenlegi kardánom esetleges exkluzivitása miatt, megpróbálom más szemszögből is bemutatni a problémám lényegét. Van egy kardánom a hozzá passzoló diffi behajtással. Eddig minden renden is van. Illetve volna, ha a diffi nem lenne csapágybeteg és nem lenne olyan hangja, mint egy villamosnak. Próbáltam beszerezni ugyanolyan kivitelű diffit, mint a jelenlegi, de ez nem jött össze. Ami sikerült, annak a behajtása a keresztes kialakítású kardánvéghez illik (4 csavaros). A diffit nem szeretném megbontani a behajtás cseréjéhez (sem), így a hozzá való kardán beépítése tűnne jó megoldásnak. Eddig senki nem tudott megfelelő hosszúságú keresztes kardánt adni, sőt már felmerült az is, hogy gyakorlatilag csak papíron létezik. Ekkor gondoltam, hogy széles nyilvánosság előtt felteszem a kérdést, miszerint látott-e már valaki keresztes kardánt 5 gangos E28 518i-ben, mint amilyen a link 1. ábráján van. Remélem valaki megnyugtat, hogy létezik ilyen, és akkor már csak meg kell találnom. 29 db kardánom van itthon. Szted akad közte? Légyszi dobj nekem egy méretet váltótól difi behajtásig és keresek.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #33 Dátum: 2009. június 29. 22:09:39 pm » |
|
29 db kardánom van itthon. Szted akad közte? Légyszi dobj nekem egy méretet váltótól difi behajtásig és keresek. Bízom benne, hogy ott bujkál valahol köztük. ~1675mm Hardy nélkül. A középső csapágy mostani helyét holnap lemérem. Előre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #34 Dátum: 2009. június 29. 22:15:01 pm » |
|
29 db kardánom van itthon. Szted akad közte? Légyszi dobj nekem egy méretet váltótól difi behajtásig és keresek. Bízom benne, hogy ott bujkál valahol köztük. ~1675mm Hardy nélkül. A középső csapágy mostani helyét holnap lemérem. Előre is köszi. Szívsen! Holnap átnézem őket
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #35 Dátum: 2009. június 29. 23:50:33 pm » |
|
Eddig is éreztem, hogy viszonylag ritka és különleges autóm van, de ez most tovább erősödött. Azonban mielőtt félrecsúszik a téma a jelenlegi kardánom esetleges exkluzivitása miatt, megpróbálom más szemszögből is bemutatni a problémám lényegét. Van egy kardánom a hozzá passzoló diffi behajtással. Eddig minden renden is van. Illetve volna, ha a diffi nem lenne csapágybeteg és nem lenne olyan hangja, mint egy villamosnak. Próbáltam beszerezni ugyanolyan kivitelű diffit, mint a jelenlegi, de ez nem jött össze. Ami sikerült, annak a behajtása a keresztes kialakítású kardánvéghez illik (4 csavaros). A diffit nem szeretném megbontani a behajtás cseréjéhez (sem), így a hozzá való kardán beépítése tűnne jó megoldásnak. Eddig senki nem tudott megfelelő hosszúságú keresztes kardánt adni, sőt már felmerült az is, hogy gyakorlatilag csak papíron létezik. Ekkor gondoltam, hogy széles nyilvánosság előtt felteszem a kérdést, miszerint látott-e már valaki keresztes kardánt 5 gangos E28 518i-ben, mint amilyen a link 1. ábráján van. Remélem valaki megnyugtat, hogy létezik ilyen, és akkor már csak meg kell találnom. 29 db kardánom van itthon. Szted akad közte? Légyszi dobj nekem egy méretet váltótól difi behajtásig és keresek. Ennél már csak E32/34 óracsoportod van több, neispróbáldtagadni!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:28:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #36 Dátum: 2009. június 30. 06:34:44 am » |
|
E28-on, de egyáltalán cápán, még soha nem találkoztam ilyennel. Pedig több darab átsuhant már nálam 315-745i-ig, de még csak E28 M5-ön, még a B7 turbón sem találkoztam ilyennel. Eddig is éreztem, hogy viszonylag ritka és különleges autóm van, de ez most tovább erősödött. Azonban mielőtt félrecsúszik a téma a jelenlegi kardánom esetleges exkluzivitása miatt, megpróbálom más szemszögből is bemutatni a problémám lényegét. Van egy kardánom a hozzá passzoló diffi behajtással. Eddig minden renden is van. Illetve volna, ha a diffi nem lenne csapágybeteg és nem lenne olyan hangja, mint egy villamosnak. Próbáltam beszerezni ugyanolyan kivitelű diffit, mint a jelenlegi, de ez nem jött össze. Ami sikerült, annak a behajtása a keresztes kialakítású kardánvéghez illik (4 csavaros). A diffit nem szeretném megbontani a behajtás cseréjéhez (sem), így a hozzá való kardán beépítése tűnne jó megoldásnak. Eddig senki nem tudott megfelelő hosszúságú keresztes kardánt adni, sőt már felmerült az is, hogy gyakorlatilag csak papíron létezik. Ekkor gondoltam, hogy széles nyilvánosság előtt felteszem a kérdést, miszerint látott-e már valaki keresztes kardánt 5 gangos E28 518i-ben, mint amilyen a link 1. ábráján van. Remélem valaki megnyugtat, hogy létezik ilyen, és akkor már csak meg kell találnom. Gyakorlatilag minden (nem egy darabból álló) kardán hossza változtatható...Sztem nem olxyan ritka amit keresel, nekem más csak E23-as kardánom van sajna, az meg neked nem olyan jó..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #37 Dátum: 2009. június 30. 09:01:54 am » |
|
29 db kardánom van itthon. Szted akad közte? Légyszi dobj nekem egy méretet váltótól difi behajtásig és keresek. Ennél már csak E32/34 óracsoportod van több, neispróbáldtagadni! Összesen 33db óraegységem van itthon, de ebből csak 16db az E32/E34. Most számoltam össze
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:28:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #38 Dátum: 2009. június 30. 17:15:30 pm » |
|
akkor megkérdezem,hogy 520i kardánja nem jo Feco kollégának véletlenül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #39 Dátum: 2009. június 30. 17:30:45 pm » |
|
Eddig is éreztem, hogy viszonylag ritka és különleges autóm van, de ez most tovább erősödött. Azonban mielőtt félrecsúszik a téma a jelenlegi kardánom esetleges exkluzivitása miatt, megpróbálom más szemszögből is bemutatni a problémám lényegét. Van egy kardánom a hozzá passzoló diffi behajtással. Eddig minden renden is van. Illetve volna, ha a diffi nem lenne csapágybeteg és nem lenne olyan hangja, mint egy villamosnak. Próbáltam beszerezni ugyanolyan kivitelű diffit, mint a jelenlegi, de ez nem jött össze. Ami sikerült, annak a behajtása a keresztes kialakítású kardánvéghez illik (4 csavaros). A diffit nem szeretném megbontani a behajtás cseréjéhez (sem), így a hozzá való kardán beépítése tűnne jó megoldásnak. Eddig senki nem tudott megfelelő hosszúságú keresztes kardánt adni, sőt már felmerült az is, hogy gyakorlatilag csak papíron létezik. Ekkor gondoltam, hogy széles nyilvánosság előtt felteszem a kérdést, miszerint látott-e már valaki keresztes kardánt 5 gangos E28 518i-ben, mint amilyen a link 1. ábráján van. Remélem valaki megnyugtat, hogy létezik ilyen, és akkor már csak meg kell találnom. Gyakorlatilag minden (nem egy darabból álló) kardán hossza változtatható...Sztem nem olxyan ritka amit keresel, nekem más csak E23-as kardánom van sajna, az meg neked nem olyan jó.. Csak, hogy tovább különcködjek, ilyenem is van: Ezt csak a Hardy miatt vettem meg, de hogy bosszantó legyen egy kicsit, majdnem jó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:27:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #40 Dátum: 2009. június 30. 17:37:01 pm » |
|
Bízom benne, hogy ott bujkál valahol köztük. ~1675mm Hardy nélkül. A középső csapágy mostani helyét holnap lemérem. Előre is köszi.
Szívsen! Holnap átnézem őket Megmértem. Szintén Hardy nélkül 670mm a váltótól. Ami jó lehet: 655-680mm ill. 755-780mm távolság a csapágy közepénél mérve, azaz a csavarnál.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:27:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #41 Dátum: 2009. június 30. 17:50:17 pm » |
|
Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi....
Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura.
Akkor néhány kép, ahogy ígértem:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #42 Dátum: 2009. június 30. 19:26:34 pm » |
|
Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi....
Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura.
Akkor néhány kép, ahogy ígértem: E34-en láttam eddig ilyen megoldást. Meg E39-en. De azok közül egyiknek se stimmel a kardánja E28-ba. Sőt, 518i-nek meg pont nem ilyen a kardán diffi felőli vége, hanem sima csuklós.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
easy
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
|
|
« Válasz #43 Dátum: 2009. június 30. 21:01:35 pm » |
|
Nemtom mi a hóhér van, nem látok olyan gombot, hogy hozzá tudnék szólni, így idéznem kell. Tud valaki valami csodaszert -üvegragasztó?- amivel újra a helyén maradna a bal hátsó ablakom? Most fel van tekerve és az állapot úgy van rögzítve, hogy az utas ne birizgálja--> tekerő leszedve Abból a két néhánycentis sínből jött ki az üveg. Amúgy elég érdekes ez az ablakszerelés. Minden csavar állítása összefügg a többivel Az a két sínt mondod, amivel rá van fogatva a mechanika az üvegre?Oda elméletileg nem kell ragasztó, egy gumibetét van benne(ez megy az üvegre), és egy csavarral huzatod össze.Ha mégse, akkor kétkomponenses epoxi, az tuti. Köszi. Közben faterom ajánlotta a vízüveget. E 28 ról van szó. Amúgy meg látszik, hogy gyárilag is valami képlékeny cucc került bele ami szépen elöregedett. Említett csavar nincs.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:26:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #44 Dátum: 2009. június 30. 21:03:23 pm » |
|
Ezt a luxust nézzétek! Két szelep egy keréken!! Nem hiába, Skoda. Az egyiken felpumpálni lehet a másikkal leereszteni ha túl sok a levegő!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #45 Dátum: 2009. június 30. 21:27:45 pm » |
|
Neked "féltengely csuklós" a difi felőli vége a kardánnak? És E28-ad van? Mikori? Csinálj már képet légyszi....
Amúgy létezik kardánkeresztes, eddig még csak olyannal találkoztam, a fentebb említettel csak E32/E34-ben futottam össze. De ott is az M50, M30, M51 motorosoknál...fura.
Akkor néhány kép, ahogy ígértem: Most csak én látom úgy, vagy a kardán tényleg ferdén megy a difire? Kíváncsi lennék milyen áttételű ez a difi. El tudom képzelni,hogy nagyon korai E32-ről van esetleg.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #46 Dátum: 2009. június 30. 21:32:25 pm » |
|
Akkor néhány kép, ahogy ígértem:
Most csak én látom úgy, vagy a kardán tényleg ferdén megy a difire? Kíváncsi lennék milyen áttételű ez a difi. El tudom képzelni,hogy nagyon korai E32-ről van esetleg. Szerintem optikai csalódás, mert ferdén alulról van fotózva.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:26:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #47 Dátum: 2009. június 30. 21:56:49 pm » |
|
Én is úgy látom, hogy ferde a kardán. A legjobban ott látszik ahol a hídház legmélyebb pontján látható az a kis dugó. Na az tutira nincs egy vonalban a kardántengely közepével.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #48 Dátum: 2009. június 30. 22:07:11 pm » |
|
Én is úgy látom, hogy ferde a kardán. A legjobban ott látszik ahol a hídház legmélyebb pontján látható az a kis dugó. Na az tutira nincs egy vonalban a kardántengely közepével.
Szerintem nem írok túl nagy hülyeséget azzal, hogy ahhoz a diffinek is rossz helyen kellene lenni a hídházban, ami elvileg nem lehetséges, mert a furatok meghatározott helyen vannak. Ahhoz, hogy a kardán ferdén menjen a diffibe, magának a hídháznak kéne eldeformálódnia... Szerintem simán becsap minket a szemünk...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #49 Dátum: 2009. július 01. 07:13:22 am » |
|
Majdcsak beír az érintett is, és megmondja hogy jól látjuk-e?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #50 Dátum: 2009. július 01. 07:35:24 am » |
|
Meg kéne nézni egy difit felülről.... Nem az öntvény közepén van a behajtás, hanem el van tolva. A kardáncsapágyig egyenesen megy a tengely, onnan pedig ferdén a difiig. Nincs a képpel semmi baj.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 01. 07:41:00 am írta Steam »
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #51 Dátum: 2009. július 01. 12:15:03 pm » |
|
Üdv mindenkinek! Jelentem sikerült megvenni Steam verdáját tegnap , haza is jött szépen nyugiban, semmi gáz nem volt. Ráférnek még állítgatások de az össz bajok is inkább apróbb dolgok, és csak picit zavaróak, no meg jó hiányos a beltér, de jelen pillanatban nem érdekel, kaszni jó, motor jó futómű is . Amit ma vettem észre az, hogy csöpörészik a víz a fagydugónál . Az lenne a kérdés hogy hol tudok ilyet beszerezni Bp-n és kb mennyibe van egy ilyen, esetleg valami jobb autósboltban lehet kapni, vagy mindenképpen istentudja honnan kell rendelni? Köszi előre is! ui: Köszi mindenkinek a vásárlás előtti tanácsokat és hogy lebeszéltek a drága romhalmazokról!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #52 Dátum: 2009. július 01. 15:31:09 pm » |
|
Meg kéne nézni egy difit felülről.... Nem az öntvény közepén van a behajtás, hanem el van tolva. A kardáncsapágyig egyenesen megy a tengely, onnan pedig ferdén a difiig. Nincs a képpel semmi baj.
Köszönöm a hozzászólást. Én is így tudom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #53 Dátum: 2009. július 01. 16:38:10 pm » |
|
Lenne még egy, remélhetőleg csak elméleti kérdésem arra az irreálisnak tűnő esetre, ha a 29 db kardán között mégsem lenne egy megfelelő. Ez ugyanis azzal járna, hogy ki kell cserélnem a diffi behajtást. Ez azontúl, hogy tovább tart és többe is kerül, ott is megbukik, hogy nem találok sehol infót a rögzítő mutter meghúzási nyomatékára vonatkozóan. Amennyire tudom ez azért igen kritikus, mert ezzel lehet beállítani (avagy elrontani) a foghézagot. http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1983/october/browse/rear_axle/drive_flange_suspension_gasket_ring/ Nyilván kellene egy új roppantó gyűrű (8-as versenyző), valamint egy új szimmering (5) is. Csinált már valaki ilyet jó eredménnyel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #54 Dátum: 2009. július 01. 16:43:05 pm » |
|
Lenne még egy, remélhetőleg csak elméleti kérdésem arra az irreálisnak tűnő esetre, ha a 29 db kardán között mégsem lenne egy megfelelő. Ez ugyanis azzal járna, hogy ki kell cserélnem a diffi behajtást. Ez azontúl, hogy tovább tart és többe is kerül, ott is megbukik, hogy nem találok sehol infót a rögzítő mutter meghúzási nyomatékára vonatkozóan. Amennyire tudom ez azért igen kritikus, mert ezzel lehet beállítani (avagy elrontani) a foghézagot. http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1983/october/browse/rear_axle/drive_flange_suspension_gasket_ring/ Nyilván kellene egy új roppantó gyűrű (8-as versenyző), valamint egy új szimmering (5) is. Csinált már valaki ilyet jó eredménnyel? Csinált De ne aggódj, lesz kardán. Csak mikor van időm, jön az eső és vissza kell pakolnom mindent,hogy ne ázzon el semmi. Kiba..ott monszun...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #55 Dátum: 2009. július 01. 16:59:17 pm » |
|
Lenne még egy, remélhetőleg csak elméleti kérdésem arra az irreálisnak tűnő esetre, ha a 29 db kardán között mégsem lenne egy megfelelő. Ez ugyanis azzal járna, hogy ki kell cserélnem a diffi behajtást. Ez azontúl, hogy tovább tart és többe is kerül, ott is megbukik, hogy nem találok sehol infót a rögzítő mutter meghúzási nyomatékára vonatkozóan. Amennyire tudom ez azért igen kritikus, mert ezzel lehet beállítani (avagy elrontani) a foghézagot. http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1983/october/browse/rear_axle/drive_flange_suspension_gasket_ring/ Nyilván kellene egy új roppantó gyűrű (8-as versenyző), valamint egy új szimmering (5) is. Csinált már valaki ilyet jó eredménnyel? Csinált De ne aggódj, lesz kardán. Csak mikor van időm, jön az eső és vissza kell pakolnom mindent,hogy ne ázzon el semmi. Kiba..ott monszun... Nem aggódok, csak titkon szeretnék egy kicsit kiokosodni. Szóval? Mennyi is az nyomaték?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #56 Dátum: 2009. július 01. 17:31:17 pm » |
|
Üdv mindenkinek! Jelentem sikerült megvenni Steam verdáját tegnap , haza is jött szépen nyugiban, semmi gáz nem volt. Ráférnek még állítgatások de az össz bajok is inkább apróbb dolgok, és csak picit zavaróak, no meg jó hiányos a beltér, de jelen pillanatban nem érdekel, kaszni jó, motor jó futómű is . Amit ma vettem észre az, hogy csöpörészik a víz a fagydugónál . Az lenne a kérdés hogy hol tudok ilyet beszerezni Bp-n és kb mennyibe van egy ilyen, esetleg valami jobb autósboltban lehet kapni, vagy mindenképpen istentudja honnan kell rendelni? Köszi előre is! ui: Köszi mindenkinek a vásárlás előtti tanácsokat és hogy lebeszéltek a drága romhalmazokról! Közben megoldótodd a dolog, kiderült h f@szul látok és csont száraz a dugónál a motor, nem is találtam vízfolyást sehol, szerintem a váltófolyás tréfált meg.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #57 Dátum: 2009. július 01. 21:03:22 pm » |
|
Lenne még egy, remélhetőleg csak elméleti kérdésem arra az irreálisnak tűnő esetre, ha a 29 db kardán között mégsem lenne egy megfelelő. Ez ugyanis azzal járna, hogy ki kell cserélnem a diffi behajtást. Ez azontúl, hogy tovább tart és többe is kerül, ott is megbukik, hogy nem találok sehol infót a rögzítő mutter meghúzási nyomatékára vonatkozóan. Amennyire tudom ez azért igen kritikus, mert ezzel lehet beállítani (avagy elrontani) a foghézagot. http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1983/october/browse/rear_axle/drive_flange_suspension_gasket_ring/ Nyilván kellene egy új roppantó gyűrű (8-as versenyző), valamint egy új szimmering (5) is. Csinált már valaki ilyet jó eredménnyel? Én úgy tudom, a foghézagot nem azzal állítod, de persze tévedhetek is. Én anno a 40i-n simán átcseréltem, gyári nyomatékra húztam, az igaz, de se nem lóg, se nem búg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #58 Dátum: 2009. július 01. 22:23:11 pm » |
|
Megadott vastagságú hézagoló közdarabbal állítod be, amit a mérhető kopásból mérsz és számolsz ki. Igazából ha túlhúzod, akkor a foghézag megnő minimális mértékben, és legalább szorul is A csapágypályát ki kell húzni, a mögötte lévőt gyűrűt ki ,stb stb stb stb. Nameg a tengelyen is van jelölés,amiből tudod a korrekciós értéket számolni. Asszem 190 nyújton a lehúzója, de holnap megkukkantom TIS-ben,az a biztos Amúgy ma esemény vót. Mentem volna anyagbeszerző portyámra és a kapuig jutottam. Leállt a hetes. Bedöglött a benzinpumpa Aztán előkerestem egy másikat, erre elkezdett dőlni az eső... mire elállt, jól bezárt minden De most már jó
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #59 Dátum: 2009. július 01. 22:29:12 pm » |
|
Megadott vastagságú hézagoló közdarabbal állítod be, amit a mérhető kopásból mérsz és számolsz ki. Igazából ha túlhúzod, akkor a foghézag megnő minimális mértékben, és legalább szorul is A csapágypályát ki kell húzni, a mögötte lévőt gyűrűt ki ,stb stb stb stb. Nameg a tengelyen is van jelölés,amiből tudod a korrekciós értéket számolni. Asszem 190 nyújton a lehúzója, de holnap megkukkantom TIS-ben,az a biztos Amúgy ma esemény vót. Mentem volna anyagbeszerző portyámra és a kapuig jutottam. Leállt a hetes. Bedöglött a benzinpumpa Aztán előkerestem egy másikat, erre elkezdett dőlni az eső... mire elállt, jól bezárt minden De most már jó És üzemanyagpumpa!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|