MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #510 Dátum: 2009. augusztus 23. 13:51:06 pm » |
|
Bármit módosítasz, mindenképpen utánna kell menni szinte az egész rendszerrel.. A sport dobok nem attól lesznek sport dobok, hog ykibelezünk egy gyári dobot, ez összetettebb játék.Lehet vele javítani, és lehet rontani is.Hangzásról nem is beszélve..
Egyetértek,próbáltam párszor,otthoni barkács körülmények között nagyjából lehetetlen a gyárinál jobb/teljesítménynövelőbb végdobot,tákolni,az optika egyéni ízléstől függ,a hanghatás szinte garantált egy sorhat esetében,és itt (is) érvényes az aranyszabály:minél nagyobb (a motor)annál jobb(a hanghatás).
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #511 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:03:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #512 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:08:00 pm » |
|
Nekünk a 32i lesz a szaladgálós, valahogy eszembe se jut széttuningolni(nem csak azért, mert egy hetest nem kell), hanem nincs miért.Beérem avval a 200 körüli lóerőúvel, ami ott van ha kell, igazából azt se használja ki jóformán senki, állandóan meg gyanítom senki.Hobbyautóként előfordulhat,hogy a 23i egy turbóval erősödhetne, viszont azt a motort meg sajnálnám szétfaragni...
Megint egyetértünk ,az írható cucc úgysem hozna érezhető/mérhető plusszt,csupán nem drágább,és szerintem tartósabb,mint a gyári,az M50 90-től már ilyen(jellegű) gyújtással van,nem szar az,nem véletlen álltak át erre. Igen pont elég a napi használatban amit a big six tud,pont jó ahogy leadja,nem tudok benne hibát találni,szerinte 30-50 plussz lovat belepaszírozni,szakszerűen kurva drága lenne,és szerintem elvesztené/sokat vesztene a használhatóságából,gazdaságosságából. Nekem itt fixa ideám a nitró,semmit nem kell megbontani/átalakítani,csak bekapcsolod amikor kell,és a hatás nem marad el!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #513 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:13:08 pm » |
|
Egyetértek,próbáltam párszor,otthoni barkács körülmények között nagyjából lehetetlen a gyárinál jobb/teljesítménynövelőbb végdobot,tákolni,az optika egyéni ízléstől függ,a hanghatás szinte garantált egy sorhat esetében,és itt (is) érvényes az aranyszabály:minél nagyobb (a motor)annál jobb(a hanghatás). Így igaz.Én a kellemesen mély hangot részesítem előnyben, ezért is csináltatok rá hátra saválló dobot.Olyan hanggal amilyet akarok, nem kell sztrítrészinges hang, az azoknak való, akik avval pótolják az erőt, és szeretnek feltünősködni..Egy jó dob nagyon szép, kellemes hangot ad a sorhatnak: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #514 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:14:10 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #515 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:15:06 pm » |
|
Megint egyetértünk ,az írható cucc úgysem hozna érezhető/mérhető plusszt,csupán nem drágább,és szerintem tartósabb,mint a gyári,az M50 90-től már ilyen(jellegű) gyújtással van,nem szar az,nem véletlen álltak át erre. Igen pont elég a napi használatban amit a big six tud,pont jó ahogy leadja,nem tudok benne hibát találni,szerinte 30-50 plussz lovat belepaszírozni,szakszerűen kurva drága lenne,és szerintem elvesztené/sokat vesztene a használhatóságából,gazdaságosságából. Nekem itt fixa ideám a nitró,semmit nem kell megbontani/átalakítani,csak bekapcsolod amikor kell,és a hatás nem marad el! Nitót még nem próbáltam, Mitju a te embered: ) Éppenséggel szívesen kipróbálnám, milyen is a feeling.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #516 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:38:42 pm » |
|
Nitót még nem próbáltam, Mitju a te embered: ) Éppenséggel szívesen kipróbálnám, milyen is a feeling.. ) Itt kint nagy divatja van a japó belpiacos gépeknek,nagyon jó a kereskedelmük a Japánokkal,hiába unión kivüliek,kisseb a regadó ugyanarra kocsira,teherautóra,munkagépre ha Japánból jön,mintha az únióból jönne,de nem ez a lényeg,volt szerencsém kipróbálni egy Skyline turbót,a tulaj szerint 450 le körül van,az utasülésen ültem,hát,mit mondjak a beszarásjelző kigyulladt,rendesen ! Nitrós BMW-t,egy Angliai nagytalin próbálhattam ki,szintén az utasülésen,felvonultak tuning cégek demóautókkal,kb 2órás várakozás után,vittek 2x 402métert egy E36 25i-vel,az elsőt nitró nélkül ,a másodikon azonban a pilóta megnyomta a piros gombot..... ,nincs turbólyuk,nyomásépülés,torpanás,fújtatás,sivítás,olyan érzés,mintha egy 100km/h-val gyorsabb tehervonatba beakadt volna a kocsi,azt hittem kiszakad a szék alólam,minha felrobbant volna a gépház...Azt mondta a srác,hogy 150le körül van a nitró,anélkül 280le lehet a motor,persze minden kovácsolt benne,azért demócar,reggeltől estig nyaggatták,gond nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #517 Dátum: 2009. augusztus 23. 19:00:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #518 Dátum: 2009. augusztus 23. 19:11:43 pm » |
|
Akkor Pet tanácsára leírom ide is a problémámat. Szarakodik a karbim, tünetek: Pöccre indúl, de amint eléri azt az üzemi hőfokot, hogy leáll a szivató de a motor még nem üzemmeleg, eltűnik az alapjárat és leáll a motor. Ha fölmelegítem üzem melegre, akkor úgy ahogy van, de ingadozik össze vissza 600 és 1300 között. Mostanában meg már olyat is csinált, hogy ha elvettem a gázt leállt, ha kinyomtam a kuplungot fölpörgött 1500ig és ott is maradt jó sokáig, aztán van hogy helyreáll, de az nagyon ritka. Ez mitől lehet? Unixnál néztem karbi felújító készletet, de nem valami sok minden található benne Valami tapasztalat, vagy valaki rendelt már ilyet, mik vannak a készletben?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #519 Dátum: 2009. augusztus 24. 07:29:26 am » |
|
Ez fals levegő gyanús.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
SikuE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 345
|
|
« Válasz #520 Dátum: 2009. augusztus 24. 11:36:39 am » |
|
Tegnap ismét lerobbantam...
Megállt a benzinszivattyúm. Most kicseréltük a szerelőnél, de csak nem indul be a vas. Valószínűleg nem szállít elég üzemanyagot a szivattyu. szikra van, biztosítékok relék ok. Most megállt a tudomány. Délutánra hoznak valami nyomásmérőt, h van e elég nyomás a benzincsövekben. Valakinek van vmi egyéb ötlete, h mit kellene megnézni még esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #521 Dátum: 2009. augusztus 24. 15:27:36 pm » |
|
Tegnap ismét lerobbantam...
Megállt a benzinszivattyúm. Most kicseréltük a szerelőnél, de csak nem indul be a vas. Valószínűleg nem szállít elég üzemanyagot a szivattyu. szikra van, biztosítékok relék ok. Most megállt a tudomány. Délutánra hoznak valami nyomásmérőt, h van e elég nyomás a benzincsövekben. Valakinek van vmi egyéb ötlete, h mit kellene megnézni még esetleg?
Benzinnyomásszabályzó.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #522 Dátum: 2009. augusztus 24. 18:10:26 pm » |
|
Tegnap ismét lerobbantam...
Megállt a benzinszivattyúm. Most kicseréltük a szerelőnél, de csak nem indul be a vas. Valószínűleg nem szállít elég üzemanyagot a szivattyu. szikra van, biztosítékok relék ok. Most megállt a tudomány. Délutánra hoznak valami nyomásmérőt, h van e elég nyomás a benzincsövekben. Valakinek van vmi egyéb ötlete, h mit kellene megnézni még esetleg?
A szivattyú saját reléjét nézd meg.Hosszúkás, és elméletileg a biztitábla oldalán van.a többi relének nincs sok köze hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #523 Dátum: 2009. augusztus 24. 18:51:53 pm » |
|
Na jó, és az tud "kicsit" rossz lenni? Azt mondta mindent átnéztek, valszleg nem szállít ELÉG benzint a szivattyú. Hát akkor vagy jó a relé, vagy nem, de egy relé szerintem nem tud "kicsit" elromlani. Ezek szerint megy a pumpa, mégse röffen a gép.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #524 Dátum: 2009. augusztus 25. 10:55:01 am » |
|
Na jó, és az tud "kicsit" rossz lenni? Azt mondta mindent átnéztek, valszleg nem szállít ELÉG benzint a szivattyú. Hát akkor vagy jó a relé, vagy nem, de egy relé szerintem nem tud "kicsit" elromlani. Ezek szerint megy a pumpa, mégse röffen a gép. Azon vallahogy átsiklottam...Viszont ha szállít,de keveset, akkor talán 3 dolog jöhet szóba: -szivattyú -nyomásszabályzó -szűrő
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #525 Dátum: 2009. augusztus 25. 12:43:32 pm » |
|
Nézz meg minden (vákum)csövet, h biztos jól raktad-e vissza..Lehet, h valamelyik lecsúszott és nem vetted észre.
Gyáááá megoldódott a probléma, az egyik vákuumcső volt a ludas . El volt szakadva totál, de nem ott ahol lehúztam, hanem a másik végén, most faszán van alapjárat és le sem áll! Kösz Pet az 5letet!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #526 Dátum: 2009. augusztus 25. 14:23:14 pm » |
|
Autóreszelős kollégák! A garázsomba guruljatok át léci egy kicsit, és ha van a leírtakon kívül egyéb ötlet, javaslat, mit lehetne megnézni még, akkor írjátok meg. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #527 Dátum: 2009. augusztus 25. 15:43:49 pm » |
|
Sziasztok! Megtettem az első 150 km-t az M-30-as motorral. Minden jó csak fűt a kocsi . Nem tudom,hogy a csappal lehet baj. A felújitás előtt nem volt ilyen gondom.
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #528 Dátum: 2009. augusztus 25. 16:13:13 pm » |
|
Igen a csap lehet a ludas, ez valamiféle ELEKTROMOS rendszerrel müködik, innentő kezdve ki csodálkozik rajta hogy besz.rik???
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #529 Dátum: 2009. augusztus 25. 16:27:52 pm » |
|
Azon vallahogy átsiklottam...Viszont ha szállít,de keveset, akkor talán 3 dolog jöhet szóba: -szivattyú -nyomásszabályzó -szűrő
hozzáűtenném még, hogy az úszót a tankban szinte senki se szokta megnézni, pedig ott lehet dugasz...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #530 Dátum: 2009. augusztus 25. 16:29:33 pm » |
|
Igen a csap lehet a ludas, ez valamiféle ELEKTROMOS rendszerrel müködik, innentő kezdve ki csodálkozik rajta hogy besz.rik??? E12-nél is?A mienké mechanikus épp...Bár az 1,8-as...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
SikuE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 345
|
|
« Válasz #531 Dátum: 2009. augusztus 25. 16:34:28 pm » |
|
hozzáűtenném még, hogy az úszót a tankban szinte senki se szokta megnézni, pedig ott lehet dugasz...
Az uszoval mi lehet a baj? Visszadugtuk ra a jeladot mukodik visszajelez a muszerfalon. De inditozaskor asszem le volt huzva ,mert egy mnasik akksirol direktben adtunk aramot a szivattyunak h biztosan vigyen elore benyat. Hmm en mar elutaztam otthonrol ,de remelem a szerelo is megnezi a 3 felsorolt dolgot. Ugyerzem jobb ha kuldok neki egy sms-t .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #532 Dátum: 2009. augusztus 25. 17:24:29 pm » |
|
E12-nél is?A mienké mechanikus épp...Bár az 1,8-as...
Igen, mehanikus az enyém is. Lehet hogy átengedi a vizet ? Vagy rosszul raktam valamit össze.
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #533 Dátum: 2009. augusztus 25. 17:28:31 pm » |
|
Az uszoval mi lehet a baj? Visszadugtuk ra a jeladot mukodik visszajelez a muszerfalon. De inditozaskor asszem le volt huzva ,mert egy mnasik akksirol direktben adtunk aramot a szivattyunak h biztosan vigyen elore benyat. Hmm en mar elutaztam otthonrol ,de remelem a szerelo is megnezi a 3 felsorolt dolgot. Ugyerzem jobb ha kuldok neki egy sms-t . Nem kimondottan az úszóval, hanem azon keresztül szivja a matériát, és van benne szűrő..Az első dugulás ott alakul ki..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #534 Dátum: 2009. augusztus 25. 17:31:12 pm » |
|
Igen, mehanikus az enyém is. Lehet hogy átengedi a vizet ? Vagy rosszul raktam valamit össze.
Nincs kizárva.De lehet hogy a bowden nem jól van rajta, vagy rajta sincs...Próbáldd meg lekötni róla, és kézzel áttekerni végállástól végállásig..Az egyik végponton hidegnek kell jönnie..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #535 Dátum: 2009. augusztus 25. 18:43:53 pm » |
|
Nincs kizárva.De lehet hogy a bowden nem jól van rajta, vagy rajta sincs...Próbáldd meg lekötni róla, és kézzel áttekerni végállástól végállásig..Az egyik végponton hidegnek kell jönnie..
De az enyém nem bovdennel van,hanem egy olyan ruddal van megoldva egy kis müanyag csuklóval. Most azon gondolkodom ,hogy nem e forditva dugtam rá a rudat és mikor eltekerem a zárt pozicióba a valóságba lehet hogy pont kinyitom
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #536 Dátum: 2009. augusztus 25. 19:24:02 pm » |
|
De az enyém nem bovdennel van,hanem egy olyan ruddal van megoldva egy kis müanyag csuklóval. Most azon gondolkodom ,hogy nem e forditva dugtam rá a rudat és mikor eltekerem a zárt pozicióba a valóságba lehet hogy pont kinyitom
Inkább csak rosszul összerakás témája lehet Régen, mikor raktam össze először az enyémet, nekem is sikerült elforgatva összerakni Amúgy E12 fűtése nem bowdenes, nem elektronikus. Egy csuklós rúddal állítod a mechanikusabbnál is mechanikusabban ÉS! Sosem romlik el!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #537 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:31:00 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #538 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:35:12 pm » |
|
neked mióta viszkós a géped?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #539 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:36:20 pm » |
|
Azt nem értem hogy a ventillátor meg forog ha kell ha nem, mégis fölmegy a hőfok a francba. Eddig meg dugóban is ültem benne fél órát és a mutató kicsivel fél alatt állt mint Katiban a gyerek most meg ez van. Vagy az a viszkó belül csinál valamit amitől lehűti a rendszert, vagy más lehet a bibi? Termosztátnak mind a 3 ága tűz forró volt mikor fogdostam, szóval az kinyit, nemtom mi lehet még a bibi. Ötletek?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
|