Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #690 Dátum: 2009. szeptember 09. 20:39:53 pm » |
|
A hátsó gátlók nélkül 130000ft a teli ára az unixnál,tehát ebben nincs benne a kedvezmény... A hátsó gátlók darabja 44000ft (x2) Az elsőké meg 47000ft (x2) Ezek a Kayaba gátlókra érvényesek és nincs rajta kedvezmény.... Tehát egyben olyan 300000ft lenne...Ebből ha tudna neked szerezni kedvezmény az olyan 30-35%...Tehát kb. 200000ft-ból jön ki... Ezek Unix árak,tehát máshol lehet olcsóbb... A cuccoknál azért valami megbizható márkát néztem, ismeretlenekből összeállitva lemehet olyan 180ra kedvezménnyel... Ennyi..
A 4db gátló felújítása meg max kb 40000.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #691 Dátum: 2009. szeptember 09. 20:44:49 pm » |
|
A 4db gátló felújítása meg max kb 40000.
Gondolom a csávó hazajön ezért a felújitásért..mert ha nem akkor marad az új megvétele.. de ha hazajön a felújitás végett...akkor megéri felújittatni...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #692 Dátum: 2009. szeptember 09. 21:52:31 pm » |
|
Miki! Említetted valamelyik nap ezt a "mind2 oldali kerékcsapágy + lengőkar szilentek+ difitartó szilent, hídház szilent, pitman karok, stab pálcák és 2 új gátló+porvédői+ toronycsapágy hátra" cserét.... Árban hogy lehet ezekkel számolni kb? Úgy hogy alkatrész árak+munkadíj? Előre is köszi.
Az a baj,hogy ha én ezt ideírom,hogy mennyi volt,akkor mindenki ennyiért akarja megcsináltatni.Én másképp kapom az alkatrészeket, munkadíj meg ugye nincs Na de nézzük. kerékcsapágy SKF 13 / oldal lengőkar szilentek FEBI 11 / 4db difitartó FEBI 4 / 2db hídház sz. FEBI 7 / 2db pitman karok 16 körül/ 2db stab 5 / 2db gátlók BOGE ....../ 2db (ezt inkább nem írom le) porvédő BOGE 6/ 2db toronyszilent BMW ....ezt sem írnám le Valami ilyesmi egy átlag kedvezménnyel. (mondjuk mióta én megcsináltam, volt egy ÁFA és egy áremelés) Azért gyerekek kicsit meredek az a 300 Mondjuk én nem számoltam most az első gátlókat. Munkadíj meg.... na az húzós lenne. Ugye kipuff le, mivel útban van, tehát akkor 2db tűzkarika és 2db függesztőgumi+ réz anyák+ új csavarok dukálnak a visszarakáshoz. Bent a kalaptartót, hátsó ülést ki (nálam ez még nagyobb oboa a hátsó motoros ülések miatt) Előkészülettel már el is ment 1 óra (nálam 2) Ezután féltengelyek ,kardán leköt, gátló ki,fékek le, kézifék ki. Ez eddig a több éves gané eltávolításával együtt keksz evéssel és teázással olyan 2-3 óra. Majd jöhet le a difi, 2 lengőkar és a hídtok, ez nincs egész 1 óra. A csapágyak cseréje az 1 óra kb, a lengőkar szilenteké oboa az idétlen forma miatt befogni a présbe, én elbíbelődtem vagy 2 órát vele...ha nem 3-at. Hídház szilentek fél óra kb. Én a 850ezr km miatt megszimeringeztem és csapágyaztam (hézagot ellenőriztem)a difit,erre elment vagy 6 órám. Valamint ha már a híd nem volt fent, tettem új fék, ill. üzemanyag csöveket is (nem rezet, mert olcsóbb a gyárit megvenni, mint a rézzel vergődni).Ez is olyan 3-4 óra. Féltengelyeim porvédői rendben voltak, ahhoz nem kellett nyúlnom, gátlókon a rugó és szilent csere kb fél óra. Difitartó az egy mocskos állat, igazából kár is volt cserélnem, azt ki is lehet húzni a listából. Az összerakás,fék légtelenítése,meg egy teljes munkanap. (ami nálam nem 8 óra, hanem picit több) Ez így ebben a formában 31-32 munkaóra volt.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #693 Dátum: 2009. szeptember 09. 21:57:55 pm » |
|
Az a baj,hogy ha én ezt ideírom,hogy mennyi volt,akkor mindenki ennyiért akarja megcsináltatni.Én másképp kapom az alkatrészeket, munkadíj meg ugye nincs ... .. . NEm volt sok az a 300ezer... Az unixtól néztem ki az árakat...ott ennyiért lehet venni teliárban...persze van olcsóbb és drágább kategoria,de mint irtam nem szaroknak az árát néztem... Bocs,csak segiteni akartam...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 09. 22:01:38 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #694 Dátum: 2009. szeptember 09. 22:00:44 pm » |
|
Akkor az a ~30 munkaóra egy átlag szervízben jobb esetben úgy 30-50 ezer pénz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #695 Dátum: 2009. szeptember 09. 22:10:06 pm » |
|
Akkor az a ~30 munkaóra egy átlag szervízben jobb esetben úgy 30-50 ezer pénz
Svájcban 5x30-50 pénz,viszont az Germánhon,ottan kéne alkatrészt nézni,valami helyi utángyártótól,amire az unixban ráteszik a kayaba matricát,a wallisban meg az original teilét.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #696 Dátum: 2009. szeptember 09. 22:16:59 pm » |
|
NEm volt sok az a 300ezer... Az unixtól néztem ki az árakat...ott ennyiért lehet venni teliárban...persze van olcsóbb és drágább kategoria,de mint irtam nem szaroknak az árát néztem... Bocs,csak segiteni akartam... Én sem kaka cuccokkal dolgozom De később láttam,hogy Te az első gátlókra is írtál árat, úgy meg már megvagyunk De azt hiszem nekem is bőven 300 fölé ment volna, ha teli árakat nézek, ráadásul a gátlók és a torony cuccok nem pottyannak az ölembe... Azért is írtam,hogy az enyém ne legyen alap. basszus...teli árban ez tényleg ennyi!!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #697 Dátum: 2009. szeptember 09. 22:26:31 pm » |
|
Akkor az a ~30 munkaóra egy átlag szervízben jobb esetben úgy 30-50 ezer pénz
Ha azt kéne végigzongorázni, mint amit az enyémmel és ugyanúgy,akkor az egy hajszálnyival lehet túlszaladná az 50-et
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #698 Dátum: 2009. szeptember 09. 22:30:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #699 Dátum: 2009. szeptember 09. 22:45:43 pm » |
|
Meg a benzin+fékcsövek cseréje, de akkor már bilincsek...na tudod. De az alap problémánál maradva, valóban 30 és 50 között.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #700 Dátum: 2009. szeptember 09. 22:47:57 pm » |
|
Meg a benzin+fékcsövek cseréje, de akkor már bilincsek...na tudod. De az alap problémánál maradva, valóban 30 és 50 között. "Jóvanmá" értem én
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #701 Dátum: 2009. szeptember 09. 22:57:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #702 Dátum: 2009. szeptember 09. 23:07:53 pm » |
|
Meg a benzin+fékcsövek cseréje, de akkor már bilincsek...na tudod. De az alap problémánál maradva, valóban 30 és 50 között. 30 óra munkáért 30-50e ft-ot kérsz?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #703 Dátum: 2009. szeptember 09. 23:17:50 pm » |
|
30 óra munkáért 30-50e ft-ot kérsz?! Nem.Többet.Olvass figyelmesen
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #704 Dátum: 2009. szeptember 09. 23:24:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #705 Dátum: 2009. szeptember 09. 23:25:50 pm » |
|
Nem.Többet.Olvass figyelmesen Ez így ebben a formában 31-32 munkaóra volt.
Ha azt kéne végigzongorázni, mint amit az enyémmel és ugyanúgy,akkor az egy hajszálnyival lehet túlszaladná az 50-et na most elkavarodtam, mi mire vonatkozik.............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #706 Dátum: 2009. szeptember 09. 23:39:51 pm » |
|
Ez így ebben a formában 31-32 munkaóra volt.
Ha azt kéne végigzongorázni, mint amit az enyémmel és ugyanúgy,akkor az egy hajszálnyival lehet túlszaladná az 50-et na most elkavarodtam, mi mire vonatkozik............. Leírtam,hogy az enyémmel mit csináltam a hídház szilent, lengőkar, csapágyak,gátlók cseréjén kívül. Odaírtam a műveletek mellé,hogy kb. mi mennyi idő és azok összege 31-32 munkaóra. Tehát ez hajszálnyival több, mint 50 pezó. DE alap esetben egy ilyen műveletnél nem cseréli az ember a fékcső, benzincsöveket, meg egyéb "fasságokat" ---> kevesebb,mint 31-32 munkaóra ---> 30-50 pezó között van. Teccik érteni? ...de kár volt ebbe belemennem....
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #707 Dátum: 2009. szeptember 09. 23:41:38 pm » |
|
világos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #708 Dátum: 2009. szeptember 10. 07:00:57 am » |
|
Leírtam,hogy az enyémmel mit csináltam a hídház szilent, lengőkar, csapágyak,gátlók cseréjén kívül. Odaírtam a műveletek mellé,hogy kb. mi mennyi idő és azok összege 31-32 munkaóra.
Tehát ez hajszálnyival több, mint 50 pezó.
DE alap esetben egy ilyen műveletnél nem cseréli az ember a fékcső, benzincsöveket, meg egyéb "fasságokat" ---> kevesebb,mint 31-32 munkaóra ---> 30-50 pezó között van.
Teccik érteni?
...de kár volt ebbe belemennem....
Miért lett volna kár?1500ft-os órabér teljesen rendben van,látván a minőséget.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #709 Dátum: 2009. szeptember 10. 08:28:48 am » |
|
Miért lett volna kár?1500ft-os órabér teljesen rendben van,látván a minőséget. Változó. Arra ügyelek,hogy ez alá ne menjen, mert akkor már nem éri meg...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #710 Dátum: 2009. szeptember 10. 08:51:19 am » |
|
Változó. Arra ügyelek,hogy ez alá ne menjen, mert akkor már nem éri meg...
Szerintem, Mikiminőségben még a 2000 is olcsó, innen Pest felől nézve.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #711 Dátum: 2009. szeptember 10. 09:21:09 am » |
|
Szerintem, Mikiminőségben még a 2000 is olcsó, innen Pest felől nézve. Itt vidéken 4000 alatt nagyon kevesen dolgoznak.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #712 Dátum: 2009. szeptember 10. 12:14:49 pm » |
|
Itt vidéken 4000 alatt nagyon kevesen dolgoznak.
És akkor sem mindig úgy,ahogy elvárható lenne.......
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Alexov
Vendég
|
|
« Válasz #713 Dátum: 2009. szeptember 10. 12:54:15 pm » |
|
Sziasztok! Egy e21-be szeretnék e28-as gólyalábakat betenni hátra. A kérdés az lenne, hogy a felső részüket ki lehet-e cserélni, vagy esetleg új furatok kellenek a toronyba. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #714 Dátum: 2009. szeptember 11. 07:36:44 am » |
|
Ez az az injektor szerviz amiröl néha írogattok? Ki ismeri őket? http://www.injektor.hu/index.jsp?id=1&akt=1
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #715 Dátum: 2009. szeptember 11. 08:43:38 am » |
|
Ja. Nekem úgy beállították, hogy Imike 3napig tekergette vissza, azonkívül a 6000ft-os gyújtásmodult 45000.-ért !!!!!!!! akarta beletenni.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #716 Dátum: 2009. szeptember 11. 11:50:51 am » |
|
Kurvajó... :-/
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #717 Dátum: 2009. szeptember 11. 16:19:18 pm » |
|
Csak annyit mondok, Radius garázsát keresd fel. Valahol írt róla.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 11. 16:27:37 pm írta bömbölő »
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #718 Dátum: 2009. szeptember 11. 16:28:12 pm » |
|
Elképesztő, hogy ezt ilyen biztosra mondjátok, a cikkek alapján azt gondolnám hogy ilyen müszerpark és hozzáértés nemigen van sok helyen. Lehet hogy az L-jeteket meg ilyen régebbieket nem vágják annyira?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #719 Dátum: 2009. szeptember 11. 16:42:47 pm » |
|
Elképesztő, hogy ezt ilyen biztosra mondjátok, a cikkek alapján azt gondolnám hogy ilyen müszerpark és hozzáértés nemigen van sok helyen. Lehet hogy az L-jeteket meg ilyen régebbieket nem vágják annyira?
Ha először rádugott műszer mellett állítja, hogy ő még ilyen jó értékeket nem látott és szeretné ezt lefényképezni, mert ez olyan ritka, stb.. aztán autó el, majd másnap már jelzi az "ügyfél", hogy valami gond lehet, mert rángat, nincs alapjárat. Ja és 25-öt eszik 90-es tempónál. Autó vissza, majd közli, hogy ilyen öreg szarokkal nem érdemes foglalkozni, ő mindent megtett és műszerrel is ellenőrzheti. Oké, műszer rá, majd ilyen szar értékeken nem kell csodálkozni, mert ez egy elavult motor, biztos szét is van hajtva, stb... Az autó a két eset között cirka 80 km-t tett meg. (az alatt szét szokott ám hullani a BMW) De minden lehetséges...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|