| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3180 Dátum: 2010. szeptember 27. 16:35:27 pm » |  | 
 
 Jónak jó rá,csak a furat ugye nem egyezik.De melyik tömítéssel rakod össze?
 A b20(80mm) vagy a b25(84mm)?
 
 Semelyikkel, mert egyelőre csak érdeklődök.     (Lehet kevesellni fogom a b23-at       ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3181 Dátum: 2010. szeptember 27. 16:57:16 pm » |  | 
 
 először menjél vele, mert mindjárt átmész Promegába   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3182 Dátum: 2010. szeptember 27. 17:14:29 pm » |  | 
 
 Már mentem vele párszor.      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Karell Gott 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 728
								
								 | 
								|  | « Válasz #3183 Dátum: 2010. szeptember 27. 17:48:55 pm » |  | 
 
 Semelyikkel, mert egyelőre csak érdeklődök.     (Lehet kevesellni fogom a b23-at       )Nekem lassan megvan 7éve és még mindig tud élvezetes pillanatokat okozni,pedig volt időm megszokni.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 323iE32 750iL
 E36 323iT
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3184 Dátum: 2010. szeptember 27. 18:01:06 pm » |  | 
 
 Velem meg az a baj, hogy megalomán vagyok.       (Egyébként van ismerősöm, aki beéri a 3 hengeres 1000-es Corsával és büszkén mondja, hogy milyen jól megy...         )http://www.youtube.com/watch?v=xJO3C0j8F3U Mindenesetre most a papírozás + festés az elsődleges cél... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3185 Dátum: 2010. szeptember 27. 19:37:09 pm » |  | 
 
 Te jó ég... Egyáltalán hogy merült fel a gondolat, hogy egy M20B27-et - vagy bármilyen 84-es furatú motort- B20 tömítéssel rakjon össze?          Egyébként egy mezei etán azonos fej van, mint a B20-on, tehát össze tudod vele rakni.De etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3186 Dátum: 2010. szeptember 27. 19:48:44 pm » |  | 
 
 ...etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta)
 Ja tényleg...       Még jó, hogy az erre vonatkozó WIKI-t én ollóztam össze.      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3187 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:04:21 pm » |  | 
 
 Már írtam,nem biztos,hogy neked,de a gyári 23i,a K-jettel kurva jól tud menni!!Ha kevesled,szerintem próbálj ki egy jót,mielőtt nekifogsz motort építeni!!Én speciel,a gyári K-jetes blokkal törődnék/tem volna a helyedben,amennyiben jól működik nem okozhat csalódást!!Halkan jegyzem meg,hogy az eddigi nem K-jetes 23i-k,amiket zúgattam,az "aztaqva" faktorban jelentősen elmaradtak a K-jetesemtől,de tutira lesz valaki aki majd jól megmondja,hogy nem is!  Abban is biztos lehetsz,hogy mire összelegózol egy 2.7-est,ami teljesít is,többe lesz mint egy széria 25i,ami-szintén ha jól működik-már játszós lehet az E21-ben,azt hiszem KOX kollégának van ilyen kombinációja,még nem hallottam nyafogni!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3188 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:11:40 pm » |  | 
 
 Sam L-Jettel tolja! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3189 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:22:25 pm » |  | 
 
 Igen, egy darabig még tuti L-Jet. Egy hibátlan K-Jetet összerakni meg nem 2ft...     A szívem a motronic (esetleg VEMS) felé húz, ha már 2.7 (2.8???!!!     ) lesz. De ez még nagyon a távoli jövő... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3190 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:39:00 pm » |  | 
 
 Figyu,2kiló alatt vannak 525i-k,M20B25,természetesen,abban benne van minden ami kell,a maradékot piacra dobod,amennyit ezzel mókoltál,mire összeállt,pont bent lenne a 25i.     Szerintem.   Ha már nem akarsz 23i-zni,mielőtt bármilyen M20 kombinációra adnád a buksidat,fuss egy kört ez irányba.Is. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 27. 20:40:31 pm írta collins » |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3191 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:20:12 pm » |  | 
 
 Minek? Hogy utána úgyis meglépjem azt amit szeretnék?       (Egyébként most tudok egy etát kompletten 40-ért, rá az enyém hfeje és kb 60-ból meg is van, persze pénzem az nincs szokás szerint...    ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Karell Gott 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 728
								
								 | 
								|  | « Válasz #3192 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:22:15 pm » |  | 
 
 Te jó ég... Egyáltalán hogy merült fel a gondolat, hogy egy M20B27-et - vagy bármilyen 84-es furatú motort- B20 tömítéssel rakjon össze?          Egyébként egy mezei etán azonos fej van, mint a B20-on, tehát össze tudod vele rakni.De etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta)Ha nekem írtad volna,akkor sorry,benéztem a dolgot,valamiért a b20-23 blokkra hogyan tegyünk 25i fejet lebegett a szemem előtt...... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 323iE32 750iL
 E36 323iT
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3193 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:52:34 pm » |  | 
 
 Nyugi, először én is csak pislogtam,hogy nagyszelepet kisfuratra,de nagy tömítéssel    ... de aztán világos lett    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3194 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:01:03 pm » |  | 
 
 Jahogy te arra gondoltál, hogy a 325 fejet rá a b23-ra?      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3195 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:08:42 pm » |  | 
 
 Addig tekertem az agyam, míg ez jött ki   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| szöcskE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 186
								
								 | 
								|  | « Válasz #3196 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:30:26 pm » |  | 
 
 Van különbség L-jet és Motronic befecskendező között (B20)?  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e28 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3197 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:34:08 pm » |  | 
 
 Igen van. De csak terelési, szórási képben. A motronic-é jobban ködöli ugyanazt a mennyiséget.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #3198 Dátum: 2010. szeptember 28. 07:41:31 am » |  | 
 
 Figyu,2kiló alatt vannak 525i-k,M20B25,természetesen,abban benne van minden ami kell,a maradékot piacra dobod,amennyit ezzel mókoltál,mire összeállt,pont bent lenne a 25i.     Szerintem.   Ha már nem akarsz 23i-zni,mielőtt bármilyen M20 kombinációra adnád a buksidat,fuss egy kört ez irányba.Is.szinte évszakonként előkerül ez a  téma...nade az az 525 ami 2 kiló alatt van, igényel valószinüleg némi gépmunkát motorilag..persze ha erő kell, akkor arra áldozni is kell, még ha a maradékot ki is árulod a kocsiból... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #3199 Dátum: 2010. szeptember 29. 11:53:11 am » |  | 
 
 először menjél vele, mert mindjárt átmész Promegába  miért mi a baj velem?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lacsni 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3200 Dátum: 2010. szeptember 30. 23:57:38 pm » |  | 
 
 Álohá mindenkinek! Új vagyok itt de próbálok beilleszkedni.  Látom elég sokan bajban vannak az új alkatrészek árával.  Lényeges kedvezményeim vannak a szakál metál és az unix áraiból. Helyenként 40%.  Konkrét példa.: BMW e28 520i 1984 m20b20 komplett kuplung szett ( kinyomó csapágy, szerkezet, tárcsa) sachs bruttó kisker ára: 90830 megrendítő mi. Na most kedvezménnyel :54498.- Nem minősül reklámnak, csak ha bárkinek tudok segíteni, azt szívesen teszem. Remélem nem sértettem fórum szabályt .............   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lacsni 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3201 Dátum: 2010. október 01. 00:43:11 am » |  | 
 
 Álohá ! Lenne egy kérdésem! Mi a lényeges különbség az L-jet és a K-jet között? Ha jól tudom (1984/12 m20b20 520i) akkor a blokk maga ugyan az. És ha már itt tartunk miből lehet megkülönböztetni a két "befecskendezési" rendszert   ? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #3202 Dátum: 2010. október 01. 05:57:17 am » |  | 
 
 Üdv! Leegyszerűsítve: Működési elv: a k-jet mechanikus, l-jet elektronikus rendszer. Bővebbhez szét kell nézni a guglival, vagy akár itt az oldalon is rengeteg infó található róluk. Megkülönböztethetőség: A k-jetnél külön-külön nagynyomású benzincső megy az egyes injektorokhoz, ez általában átlátszó, ezek valahol a motortérben egy helyre futnak össze, ez a központi egység. Az injektorokhoz csak a benzincső megy (kivétel a hidegüzemi fúvóka) . Az l-jetnél a hengerfejjel párhuzamosan találsz egy benzinhidat,  az injektorok erre vannak rákötve. Az injektorokhoz a benzinvezetéken kívül egy elektromos vezeték is csatlakozik. Ilyen rendszer esetében a vezérlőt legtöbbször az utastérben a kesztyűtartó felett találod. Ezek alapvető különbségek, ebből biztosan megállapítható. Konkrétabbat majd a többiek, mert én csak bithuszár vagyok a 6 hengeres befecskendezősökhöz...       ha esetleg nem ez volt a kérdés, akkor majd pontosítjuk... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3203 Dátum: 2010. október 01. 09:09:10 am » |  | 
 
 Ami még fontos különbség (E21-30 M10nél így van, M20nál nem vagyok benne biztos), hogy az injektorfúvókák K-jetnél a hengerfejben vannak , L-jetnél pedig a szívókalácsban. M20esetén az L-jet olyan mint E30ban M10esetén. K-jetem volt papíron de nem volt a kocsiban mert az ügyes szerelő aki gázosított kiszedte a Benzinzészt     Természetesen azóta a gáz ugrott ki és kapott egy rendes mocit    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2010. október 01. 09:14:48 am írta TraBence » |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #3204 Dátum: 2010. október 01. 09:10:00 am » |  | 
 
 m20-a van... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3205 Dátum: 2010. október 01. 09:15:59 am » |  | 
 
 Tudom... Keresetem is Googlival képet M20 K-jet szívókalácsról/ HFről... de nem találok |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #3206 Dátum: 2010. október 01. 09:54:58 am » |  | 
 
 Az M20 K-jettel igy néz ki: Érdemes a képaláirást is megsasolni:  ) |  
						| 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #3207 Dátum: 2010. október 01. 10:08:06 am » |  | 
 
 K-jetem volt papíron de nem volt a kocsiban mert az ügyes szerelő aki gázosított kiszedte a Benzinzészt    Ez szerintem egy kicsit bonyolultabb történet volt ennél, valószínűleg nem a gázos szerelő szedte ki a k-jetet, hanem az a másik szerelő (vagy a tulaj maga), akinek rendbe kellett hozni a motort a sz*r beállítás és az emiatt bekövetkezett visszarobbanások miatt...   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3208 Dátum: 2010. október 01. 11:38:22 am » |  | 
 
 Az M20 K-jettel igy néz ki: Érdemes a képaláirást is megsasolni:  )  Viszont a lényeg pont nem látszik hogy az M20 K-jetnél a Hf-ben vagy a szívókalácsban van az injektorfej  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3209 Dátum: 2010. október 01. 11:40:05 am » |  | 
 
 Ez szerintem egy kicsit bonyolultabb történet volt ennél, valószínűleg nem a gázos szerelő szedte ki a k-jetet, hanem az a másik szerelő (vagy a tulaj maga), akinek rendbe kellett hozni a motort a sz*r beállítás és az emiatt bekövetkezett visszarobbanások miatt...  
 Nem nem... mivel a szívókalács Motronikos volt így a gázosításkor el kellett követni a galádságot és választania kellett hogy gázüzem vagy benzin... mondjuk akkor meg nem értem (na jó értem    ),hogy volt műszakija ZKja mert elvileg ott mindkettővel mennie kéne nem ?    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	|  |