Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3360 Dátum: 2010. november 07. 11:00:28 am » |
|
Sziasztok! Jün a tél és elöjöttek az inditási nehézségek is..............brrrrrrrrrrrrrrrrr A gondom a következö:Hideg motort inditok ha bei röffen hamar leesik a fordulat 400 köré és fulldokol.gázadásra felpörög de utána olyan mintha pár henger nem menne valamint eléggé füstöl.olyan mintha sok benyát kapna Ugyanezt csinálja ha kis gázzal inditok.elsöre beröffen csak szar a hangja és füstöl kb 10-20 mp.ig.utána minden normálisan megy.Melegen semmi baja sincsen indul mint ahogy kell. tavaly nem csinálta ezt........................
Nálam is hajszálra ugyanezek a tünetek, azt már tudom,hogy az emissziós érték mászik el extrém módon, de egyelőre nem volt időm vele foglalkozni,hogy hol. A légtömegmérőt kizártam. Szívós lesz a dolog, mert hő-idő kapcsoló és a hőgomba is megfelelő értéket mutat... majd írok,hogy nálam mi volt, mert tuti egy baja van az autóinknak
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3361 Dátum: 2010. november 07. 12:17:15 pm » |
|
E21-hez milyen/mekkora gömbfejkinyomó/leszedőt célszerű alkalmazni? Első lengőkarhoz kellene, nem akarok szívni a szétszedéssel...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3362 Dátum: 2010. november 07. 12:25:30 pm » |
|
1-2 kg-os kalapács megteszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3363 Dátum: 2010. november 07. 12:41:48 pm » |
|
Használni szeretném még az alkatrészeket, nem (csak) bontáshoz kell.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3364 Dátum: 2010. november 07. 16:54:20 pm » |
|
Nálam is hajszálra ugyanezek a tünetek, azt már tudom,hogy az emissziós érték mászik el extrém módon, de egyelőre nem volt időm vele foglalkozni,hogy hol. A légtömegmérőt kizártam. Szívós lesz a dolog, mert hő-idő kapcsoló és a hőgomba is megfelelő értéket mutat... majd írok,hogy nálam mi volt, mert tuti egy baja van az autóinknak Remélem nem valami durva alkatrészcsere a mgoldás........................ Már nem egyszer volt elég egy tisztitás,és jo lett,mint legutobb egy vákumcsö vagy mi volt a ludas mert bekoszolodott és hasonlo volt a tünet Tudom,hogy megtalálod a ludast!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3365 Dátum: 2010. november 07. 19:00:26 pm » |
|
Ötleteket kérnék hidegüzemi pótlevegőrendszerre. Olyanra, amihez nem kell beleépítenem egy fél autót a motorterembe, bontva/olcsón található belőle működő darab. minden megoldásra nyitott vagyok. Ki mit ajánl? Előre is köszönöm a válaszokat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3366 Dátum: 2010. november 07. 21:02:29 pm » |
|
Agyaltam már ezen a dolgon egy keveset, de inkább kerestem egy működő pótlevegőszelepet. Azért megosztom a gondolataimat: Úgy tudom van olyan alapjárati levegőszelep, ami csak 2 pólusú. Nem tudom hogy működik, de gondolom minél nagyobb feszültséget rak rá az ember, annál inkább nyitvatartja. Ha ez így van, akkor van egy megoldás: L-Jet hő-idő kapcsolót bekötöd, csak a pótfúvóka helyére bekötöd az alapjárati motort egy állítható ellenállással. Lehet, hogy működne a sima hőgombával is, annak nem tudom hogyan változik az ellenállása, mindenesetre abban ottmaradna a korrigálhatóság, mert a hő-idő kapcsolóval csak nyitott és zárt állapot létezhet.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #3367 Dátum: 2010. november 08. 12:03:55 pm » |
|
Ez az őszies idő engem is szvat. Sohasem volt még gondom télen indítási problémával,de most kijut belőle. Elindítottam volna a kocsit,de csak teker,mintha nem lenne szikra,mindezt a reggeli órákban. Egyet röffen,aztán elhallgat.Vártam vele pár órát,és csodák csodája beröffent és stabilan ketyeg. Tegnap ugyanezt a jelenséget produkálta,pedig még csak köd sem volt és pára is minimális. Ennek ellenére lehet,hogy vmelyik gyújtáselem szívat?
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Lacsni
Vendég
|
|
« Válasz #3368 Dátum: 2010. november 09. 19:16:04 pm » |
|
Használni szeretném még az alkatrészeket, nem (csak) bontáshoz kell. Ha nem a gömbfejet ütöd, hanem az öntvényt, akkor soha a büdös életbe nem lesz az alkatrésznek baja. De kinyomatónál elő fordult már, h a kormánygömbfej kiszedésekor a kinyomatóban megállt a menet, mert nem bírta kihajtani. Olyankor alá bakolsz, és ütöd. Egyszer elengedi....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3369 Dátum: 2010. november 09. 23:04:11 pm » |
|
Segítség kellene.. egy ideje nézegetem a Kocsimhoz milyen hátsó kerékcsapágy kéne... Eléggé össze vagyok zavarodva... 82es E28 (olasz belpiacos, hátul dobfék, No ABS) VIN: 8315886 Kéne egy cikkszám..
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #3370 Dátum: 2010. november 10. 18:01:45 pm » |
|
Hi hozzáértők! Dini lelombozott hogy az e23 nyereg nem megy fel az e28ra, de úgy hallottam vmely nem uszó, több dugattyús simán felmegy. vagy mégsem? Aztán. 87es 518as sebváltója spirálkihajtásos, avagy sem? S ha veszek egy nem spirálost(Lütyő , a másikból át lehet hebregálni? Mára ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3371 Dátum: 2010. november 10. 19:17:42 pm » |
|
Igen, sajna az nem megy fel Az E32 750i, 4 dugósait csak csavarozni kell. (A bizonyos "belpiacos" darabokon volt ilyen)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #3372 Dátum: 2010. november 10. 19:26:45 pm » |
|
Igen, sajna az nem megy fel Az E32 750i, 4 dugósait csak csavarozni kell. (A bizonyos "belpiacos" darabokon volt ilyen) Köfi! Akkor keresek!
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3373 Dátum: 2010. november 10. 20:39:02 pm » |
|
Segítség kellene.. egy ideje nézegetem a Kocsimhoz milyen hátsó kerékcsapágy kéne... Eléggé össze vagyok zavarodva... 82es E28 (olasz belpiacos, hátul dobfék, No ABS) VIN: 8315886 Kéne egy cikkszám.. Nézd meg ezt az oldalt: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4071&mospid=47211&btnr=33_0170&hg=33&fg=40&lang=deSzerintem ez a Te csapágyad: 33411134549 (ez olasz verzió, de ezt tárcsafékeshez írják) SNR gyártmányt tudnék szerezni 15000.-ért
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3374 Dátum: 2010. november 10. 21:53:11 pm » |
|
Olasz stimmel, de az enyém hátul dobfékes... pont ez az ami engem összezavart és ezért nem rendeltem meg eddig...
SNR milyen gyártmány ? A 2db 15e?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 10. 22:25:44 pm írta TraBence »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3375 Dátum: 2010. november 10. 22:07:59 pm » |
|
Bence
Neked a 33 41 1 123 415 kell, aminek mérete 37 x 74 x 45
Timken: 9200.-/oldal
SKF: 11900.-/oldal
BMW-től a Timken/SKF/FAG: 12730.- Annyi, hogy ennek tutibb a minősége, mint a bóti azonos márkájúnak.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #3376 Dátum: 2010. november 11. 09:13:41 am » |
|
Aztán. 87es 518as sebváltója spirálkihajtásos, avagy sem? S ha veszek egy nem spirálost(Lütyő ), a másikból át lehet hebregálni a kihajtást? Mára ennyi. Erre tudna vki érdemben válaszolni? Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3377 Dátum: 2010. november 11. 09:35:42 am » |
|
Bence
Neked a 33 41 1 123 415 kell, aminek mérete 37 x 74 x 45
Timken: 9200.-/oldal
SKF: 11900.-/oldal
BMW-től a Timken/SKF/FAG: 12730.- Annyi, hogy ennek tutibb a minősége, mint a bóti azonos márkájúnak.
Köszi... megnézem itt kint mennyibe fáj... melyik az ami még elfogadható más gyártótól???
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3378 Dátum: 2010. november 11. 09:45:28 am » |
|
Erre tudna vki érdemben válaszolni? Köszi.
Tuti ,hogy nem spirálos...szerintem megveheted Lütyőét..de a váltó hosszra nézzetek rá,mert lehet a kardán nem fog stimmelni..
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3379 Dátum: 2010. november 11. 15:04:48 pm » |
|
Köszi... megnézem itt kint mennyibe fáj... melyik az ami még elfogadható más gyártótól???
Ezeken kívül a KOYO és az INA amivel szabad foglalkozni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3380 Dátum: 2010. november 13. 17:47:36 pm » |
|
33521123859 Erre a cikkszámra nem dob ki semmit a realoem... Pedig gyári BMW, ráadásul BOGE. A 33521123858-as cikkszámot írja a sport hátsó lengéscsillapíróra, lehet elírták?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #3381 Dátum: 2010. november 17. 23:26:34 pm » |
|
üdv az uraknak, lenne egy olyan kérdésem,hogy az e30 hatleömlője jó-e az e21-be? köszi
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3382 Dátum: 2010. november 18. 01:21:23 am » |
|
üdv az uraknak, lenne egy olyan kérdésem,hogy az e30 hatleömlője jó-e az e21-be? köszi
Jó!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #3383 Dátum: 2010. november 18. 08:21:23 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3384 Dátum: 2010. november 18. 20:52:06 pm » |
|
E30 M10B18 Kuplung légtelenítés S.O.S Thx
meg szelepbeállításhoz adatok köszönöm k-jet amúgy
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 18. 20:55:10 pm írta Mpower »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3385 Dátum: 2010. november 18. 20:55:39 pm » |
|
új gép?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3386 Dátum: 2010. november 18. 20:58:19 pm » |
|
Végülis az de nem az enyém csak én szervizelem(és a saját faszságom miatt lakatolom de ez mindegy)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3387 Dátum: 2010. november 18. 21:13:20 pm » |
|
E30 M10B18 Kuplung légtelenítés S.O.S Thx
meg szelepbeállításhoz adatok köszönöm k-jet amúgy
Feltöltöd a fékfolyadék tartályt, és addig pumpálod a kuplungpedált, míg jó nem lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3388 Dátum: 2010. november 18. 21:19:03 pm » |
|
Köszönöm gondolom a fékfolyadék tartály tetejét le kell venni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3389 Dátum: 2010. november 18. 21:38:47 pm » |
|
Köszönöm gondolom a fékfolyadék tartály tetejét le kell venni
Igen,célszerű.......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|