Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3390 Dátum: 2010. november 18. 21:42:08 pm » |
|
Köszönöm! Már csak a szelepbeállítási adatok kellenek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3391 Dátum: 2010. november 18. 21:51:19 pm » |
|
Köszönöm gondolom a fékfolyadék tartály tetejét le kell venni
Betöltheted a szellőzőn is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #3392 Dátum: 2010. november 20. 11:21:25 am » |
|
Valaki tud segíteni,hogy mi ez a doboz? 1989 E30 316i kormány oldalon a műszerfal alatt található.
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #3393 Dátum: 2010. november 20. 12:11:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3394 Dátum: 2010. november 20. 13:10:34 pm » |
|
Na most ezzel a cikkszámmal megint nem tudok mit kezdeni... BMW 1121 138 L&P ez van ráírva. Realoem szerint a Motorsportos hátsó rugója az E21-nek: 33 53 1 121 140Mivel a lengéscsillapítónál is ugyanez van, hogy eltér a cikkszámtól 1-el, gondolom valami hiba lehet a rendszerben. Lehet, hogy Mindkettő Motorsportos? (rugó is meg a csillapító is?)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #3395 Dátum: 2010. november 20. 18:22:37 pm » |
|
Köszi THT !
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
tasek
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #3396 Dátum: 2010. november 20. 20:01:13 pm » |
|
Üdv mindenkinek. Van egy e23 m20b28 motorral l-jet, motorféknél 1800-1500-ig rángat. Találkozott már valaki hasonló problémával?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3397 Dátum: 2010. november 22. 10:54:14 am » |
|
Üdv mindenkinek. Van egy e23 m20b28 motorral l-jet, motorféknél 1800-1500-ig rángat. Találkozott már valaki hasonló problémával?
Hello. Tudom nem lényeges a problémád tekintetében, de m30b28 lesz az.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3398 Dátum: 2010. november 22. 11:14:08 am » |
|
Üdv mindenkinek. Van egy e23 m20b28 motorral l-jet, motorféknél 1800-1500-ig rángat. Találkozott már valaki hasonló problémával?
Dús keverék, vagy a gyújtáselosztó vákuumdobozában a késleltetett gyújtásért felelős rész át van szakadva. Nem magas az alapjáratod?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #3399 Dátum: 2010. november 22. 12:18:51 pm » |
|
Ragasztásban jártas fórumtársak segítségét kérem! Képen látható gumit mivel lehet úgy visszaragasztani, hogy ott is maradjon és esztétikus is legyen?
Köszi előre is, Thommy!
|
Thommy
|
|
|
tasek
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #3400 Dátum: 2010. november 22. 12:40:17 pm » |
|
Dús keverék, vagy a gyújtáselosztó vákuumdobozában a késleltetett gyújtásért felelős rész át van szakadva.
Nem magas az alapjáratod?
A gyújtáselosztót még nem néztem, de tény, hogy ha állítok a légmennyiségmérőn akkor változik, de ha javul is 2-3 hét, után romlik a hejzet. Dús keverékre gondoltam én is, mert ha üresben gázt adok ahogy visszaesik a fordulat leejti az alapjáratot 4-500- ra, és onnan tornázza vissza magát 900-ra. Én nissannal foglalkozok, és azok is hasonlót produkálnak dús keverékre, csak nem rángatóznak. Ja, és tényleg m30b28, csak előte m20as-ról olvastam, és valószínűleg ezért írtam m20b28-at.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 22. 16:57:32 pm írta tasek »
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3401 Dátum: 2010. november 22. 19:37:17 pm » |
|
Ragasztásban jártas fórumtársak segítségét kérem! Képen látható gumit mivel lehet úgy visszaragasztani, hogy ott is maradjon és esztétikus is legyen?
Köszi előre is, Thommy!
Ha sikerül jól letisztítani a gumit is és a karosszériát is ( pl.benzines folttisztító) akkor kétoldalas ragasztóval vissza lehet ragasztani. Ne OBI-s ragasztót vegyél!!! Autófestékes cégeknél tudsz venni jó minőségű ragasztót. A Würth, Berner, Pyrmo jó ragasztókat gyárt. http://www.pyrmo.hu/Üdv:Árpi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #3402 Dátum: 2010. november 22. 19:43:55 pm » |
|
Ha tényleg jól vissza akarod ragasztani, akkor szélvédőragasztó, szigorúan az alapozójával együtt.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3403 Dátum: 2010. november 22. 19:51:26 pm » |
|
Hy Everyone ! M10B18 K-jet 3 hengerezik de csak alapjáraton amit amúgy nem tart meg,fordulaton minden henger megy. Mi lehet a gond ? és annak orvoslása? (adalék:benzinszagú az oil) Thx előre is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3404 Dátum: 2010. november 22. 20:10:08 pm » |
|
Gyűrűtörés, vagy a benzinpumpa (már amennyiben mechanikus). Mekkora hülye vagyok! K-Jet! Másik lehetőség, hogy sokat kap, de a 3 hengerezés lehet sokminden. Gyújtástól (gyertyák? elosztófedél? rotor? kábelek?) a mennyiségelósztón át az injektorfejig bármi... De nagyon gyanús az, hogy fordulaton megy...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3405 Dátum: 2010. november 22. 20:15:15 pm » |
|
Hát néztem,vettem bele gyertyákat holnap kicserélem,a 3ik henger gyengébb de 2000fölött jön meg a ménes és azután rendesen megy,mondjuk van itt elég baj kezdve az m21es motorszámmal ami benne van a forgalmiban is Ilyenkor bánom hogy hagytam a megvásárlását mert haver szerintem szív vele még de legalább a kaszni egyben van
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 22. 20:18:42 pm írta Mpower »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3406 Dátum: 2010. november 22. 21:08:44 pm » |
|
Javaslom mérjetek kompressziót...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3407 Dátum: 2010. november 22. 21:10:40 pm » |
|
AZ tény hogy a 3ikban kevesebb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3408 Dátum: 2010. november 22. 21:14:16 pm » |
|
Meg dobjátok ki azt a gyalázatot a motortérből ! Mennyi a harmadikban?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3409 Dátum: 2010. november 22. 21:18:28 pm » |
|
3al kevesebb,de eddig jó volt,én az egész autót dobnám kicsak nem az enyém
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3410 Dátum: 2010. november 22. 21:19:39 pm » |
|
3al kevesebb,de eddig jó volt,én az egész autót dobnám kicsak nem az enyém
pedig pár napja váltig állítottad, hogy jó gép lesz ez
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3411 Dátum: 2010. november 22. 21:22:17 pm » |
|
Az még az előtt volt hogy majdnem kinyirt engem meg két csajt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3412 Dátum: 2010. november 22. 21:48:49 pm » |
|
Zoli!
Mennyi van benne?? A hárommal kevesebb nem túl információdús...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3413 Dátum: 2010. november 22. 21:56:51 pm » |
|
9volt a 1,2,4ben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3414 Dátum: 2010. november 22. 22:01:10 pm » |
|
Az még az előtt volt hogy majdnem kinyirt engem meg két csajt
maradjunk annyiban,hogy ha nem fogalomképes autóval közlekedik valaki,arról nem az autó tehet
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3415 Dátum: 2010. november 22. 22:03:20 pm » |
|
Szóval 6 Bar. Azzal már lehet dolgozni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3416 Dátum: 2010. november 22. 22:04:15 pm » |
|
maradjunk annyiban,hogy ha nem fogalomképes autóval közlekedik valaki,arról nem az autó tehet Maradjuk annyiban hogy nem ismertem az autót
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3417 Dátum: 2010. november 22. 22:05:50 pm » |
|
Szóval 6 Bar. Azzal már lehet dolgozni Szerintem felesleges,kvázi olcsón lehet venni m10et de attól az autó még sokkal nem lesz jobb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacsni
Vendég
|
|
« Válasz #3418 Dátum: 2010. november 22. 22:07:40 pm » |
|
Csak egy kérdés: Gondolom 3 bar-al kevesebb benne a kompresszió, és csodálkoztok h nem megy ? Előfordulhat, h egy irányba fordult a 3 gyűrű, vagy esetleg gyűrű töréses. Ne, füstöl véletlenül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3419 Dátum: 2010. november 22. 22:17:59 pm » |
|
Meg dobjátok ki azt a gyalázatot a motortérből ! Mennyi a harmadikban? 6bár,irigykedsz Dénes mi? ! Bár,ha jobban meggondolom,pont elég lenne 3kerékbe! Ha nincs (túl)nagy kartergáz,akkor inkább szelep lesz,de csak kibicelek Halkan jegyzem meg,hogy szerintem a többi háromban lévő 9is karesz......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|