| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3570 Dátum: 2010. december 07. 19:50:17 pm » |  | 
 
 A MacPherson futóműveknél egyiknél sem lehet gyárilag, de egy állítható toronycsapággyal megoldható. A dupla lengőkarosoknál lehet általában gyárilag állítani (Lada, nagypók, stb...). |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| szöcskE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 186
								
								 | 
								|  | « Válasz #3571 Dátum: 2010. december 07. 19:56:40 pm » |  | 
 
 Állítható toronycsapágy   =reszelő!    (Lada nagypolski=80-as évek) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e28 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3572 Dátum: 2010. december 07. 20:00:50 pm » |  | 
 
 nehogy már a fosadék trabanttal jöjjön itt valaki (Trabence, Lütyő nyugi!   ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3573 Dátum: 2010. december 07. 20:13:21 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| pic 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3574 Dátum: 2010. december 07. 20:50:03 pm » |  | 
 
 A MacPherson futóműveknél egyiknél sem lehet gyárilag...
 Erre ne tedd le a nagyesküt.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3575 Dátum: 2010. december 07. 20:56:11 pm » |  | 
 
 Trabant 1.1 MacPherson.... állítható elég sok minden    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| pic 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #3576 Dátum: 2010. december 07. 20:58:04 pm » |  | 
 
 nehogy már a fosadék trabanttal jöjjön itt valaki (Trabence, Lütyő nyugi!   )Még mindig nem moderáltad ki magad?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3577 Dátum: 2010. december 07. 20:59:44 pm » |  | 
 
 ha... ha...     elég szomoró hogy pont egy modi f@sozik ...    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| hofoglu 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 556
								
								 | 
								|  | « Válasz #3578 Dátum: 2010. december 07. 21:12:07 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Tud valaki segíteni E23 fűtésszabályozó vákuumdobok javításával kapcsolatban? Sajnos a membránok már elöregedtek, kilukadtak.Nem szívesen raknék be bontottat ( azok is ilyen idősek) az új pedig nem olcsó.  Lehet valahogy javítani? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 226
								
								 | 
								|  | « Válasz #3579 Dátum: 2010. december 07. 21:23:22 pm » |  | 
 
 Sziasztok
 Segitséget kérnék................
 
 
 Az szerintetek mi lehet,ha egyenletes temponal(automata 2.sebessegfokozat)
 Lelepek a gazrol es valami ut hatul alig hallhatoan.inkabb hallom mint erzem.leginkabb 2.sebessegfokozatban.Remelem nem a valto.Difi lehet?vagy kardan?
 Automata valtonal hogyan zajlik egy rendes olajszint ellenorzes,es mi utalhat egy esetleges olajcsere szuksegessegere.
 2 eve megvan az auto,en nem csereltem meg benne,de mentem vele kb.38000km.-t
 Koszonom
 
 
 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3580 Dátum: 2010. december 07. 23:02:42 pm » |  | 
 
 Bee
 Azt a halk "ütést" hallani kéne. Lehet lógó difi, kardánkereszt, kardánfüggesztő, illetve megfáradt hídházszilent, illetve difi függesztő, sőt még toronyszilent is.
 
 Ezek mind mind okozhatnak "terhelésváltáskor" koppanó hangot.
 
 Automata szintellenőrzése.
 
 - motor legyen üzemmeleg, legyen próbaút
 
 - ezután járó motor mellett legyen P-ben
 
 - majd járó motornál húzd ki a váltó nívóját és ellenőrizd a szintet.
 
 Adott esetben tölts utána, de mivel kitudja mikor volt benne utoljára olajcsere, ajánlott legalább egy frissítő csere.
 
 Azért mondom frissítőnek, mert a helyén nem tudod a teljes, mind a 9 litert kiengedni, ahhoz le kell szedni a váltót,wandlert.
 
 Tehát kell egy olajszűrő a váltóba, a karterjéhez tömítés és kb. 4-5 liter ATF II-es olaj. Én mobil ATF 220-at használok évek óta.
 Dexron III és egyéb hájtek cuccok csak pénzkidobás ezekbe a váltókba, ugyanis a Dexron II-re lettek tervezve.
 
 Mielőtt még kapnám újra a savat, ez olyan, mintha az M10, vagy M30 motorba full szinti 0W-s longlife olajat tennénk,amit 35ezr km múlva engedünk le.Megköszönné nyilván.Természetesen az itthoni éghajlathoz viszonyítva.
 
 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3581 Dátum: 2010. december 07. 23:07:46 pm » |  | 
 
 ha... ha...     elég szomoró hogy pont egy modi f@sozik ...   Bence. Engedj meg egy röpke észrevételt. 1. Collins előre szólt, hogy nyugi. 2. akárhogyan is nézem a fejlécet, nem látom,hogy ez egy trabi fórum lenne, tehát miért moderálná magát, ha lefosadékozza?  Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3582 Dátum: 2010. december 07. 23:23:43 pm » |  | 
 
 ha a betonozós rész eltűnne, úgy járnánk, mint az internetről eltünedező pornóoldalakkal   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #3583 Dátum: 2010. december 07. 23:26:43 pm » |  | 
 
 ...Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at   Mennyire igaz       |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3584 Dátum: 2010. december 07. 23:35:36 pm » |  | 
 
 ha a betonozós rész eltűnne, úgy járnánk, mint az internetről eltünedező pornóoldalakkal  Miért,azokkal,hogy jár(t)unk?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3585 Dátum: 2010. december 07. 23:39:31 pm » |  | 
 
 Miki! Megnyugodtál?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3586 Dátum: 2010. december 07. 23:43:19 pm » |  | 
 
 Aha!  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3587 Dátum: 2010. december 07. 23:44:59 pm » |  | 
 
 Szuper.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3588 Dátum: 2010. december 07. 23:47:43 pm » |  | 
 
 Miért,azokkal,hogy jár(t)unk?  ha letörölnék őket, az interneten lévő állomány (ha nevezhetjük így) mérete egy cseppet lecsökkenne   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3589 Dátum: 2010. december 08. 00:07:07 am » |  | 
 
 Egyebkent: kedvenc tema ugye a bontott hengerfejcsavarok alkalmazasa. Ma "megtanitottak", hogy lenyegeben barhanyszor siman ujrahasznalhato egy hengerfejcsavar. Igazibol ugy erdemes, hogy van ket garnituraja az embernek, egyik a motorban, masik a garazsban, es amikor a felfamentesrajzlapbol kivagott tomites ateg, akkor a bontott csavarral kell osszerakni, majd a kivetteket elrakni, hiszen par het es ujabb csere, mehetnek is vissza a helyukre. Ja, egyebkent nyomatekkulcsot nem hasznalunk, mert erzesre kell csavart huzni. Ki nem talalod miert tilos nyomatekkulcsot hasznalni... Hat mert "eltorik"   Feluleti erdesseget pedig ujjbeggyel merunk   egyszeruen OMG!!!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #3590 Dátum: 2010. december 08. 05:57:31 am » |  | 
 
 Sam! Pl. a Volvo-n gyárilag lehet a dőlést állítani tehát az állításod téves.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3591 Dátum: 2010. december 08. 07:53:45 am » |  | 
 
 Bence. Engedj meg egy röpke észrevételt. 1. Collins előre szólt, hogy nyugi. 2. akárhogyan is nézem a fejlécet, nem látom,hogy ez egy trabi fórum lenne, tehát miért moderálná magát, ha lefosadékozza?  Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at   Akkor nem érted a lényeget... Nem azzal van a bajom hogy a Trabi lett f@sozva, hanem hogy általában f@osozás van és hogy pont egy modi/admin teszi!  De mindegy l@szarom... vagy inkább lef@som    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3592 Dátum: 2010. december 08. 08:40:07 am » |  | 
 
 Bence. Ne haragudj, de nem értetted a viccet. Van f@szozás, lesz is. Egyáltalában véve a vicc az, hogy a szarról egyesek bizonygatják, hogy rózsaillatú. Miközben érezzük a szarszagot. Nem azt írtam tehát, hogy szar a trabi (pedig az   ), hanem hogy nehogy azzal példálózzunk most, mikor Miki levezette pár mondattal azelőtt, hogy valami miért nem megfelelő (megindokolva). |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3593 Dátum: 2010. december 08. 08:48:33 am » |  | 
 
 nekem akkor is illatos sőt még a merci is... a suzuki ami nekem szarszagú de mégsem minden második hozzászólásomban fosozom      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3594 Dátum: 2010. december 08. 09:11:22 am » |  | 
 
 Na ilyen az amikor a két merci buzi összeveszik azon, hogy jó a trabant, vagy sz@r. Ráadásul ezt egy BMW fórumon.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3595 Dátum: 2010. december 08. 09:16:18 am » |  | 
 
 Jogos     Akkor egy kérdés... mivel nem volt időm még megnézni. Létezik e28hoz olyan mint régen Trabihoz ladához ami a doblemezeket védi belülről... werling-nek hivták asszem... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #3596 Dátum: 2010. december 08. 09:24:38 am » |  | 
 
 Na ilyen az amikor a két merci buzi összeveszik azon, hogy jó a trabant, vagy sz@r. Ráadásul ezt egy BMW fórumon.  Na ez övön aluli!        |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #3597 Dátum: 2010. december 08. 09:25:59 am » |  | 
 
 Pedig k@va jó kis gép a trabi! (nem autó ne keverjétek össze)   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 226
								
								 | 
								|  | « Válasz #3598 Dátum: 2010. december 08. 10:17:18 am » |  | 
 
 Bee
 Azt a halk "ütést" hallani kéne. Lehet lógó difi, kardánkereszt, kardánfüggesztő, illetve megfáradt hídházszilent, illetve difi függesztő, sőt még toronyszilent is.
 
 Ezek mind mind okozhatnak "terhelésváltáskor" koppanó hangot.
 
 Automata szintellenőrzése.
 
 - motor legyen üzemmeleg, legyen próbaút
 
 - ezután járó motor mellett legyen P-ben
 
 - majd járó motornál húzd ki a váltó nívóját és ellenőrizd a szintet.
 
 Adott esetben tölts utána, de mivel kitudja mikor volt benne utoljára olajcsere, ajánlott legalább egy frissítő csere.
 
 Azért mondom frissítőnek, mert a helyén nem tudod a teljes, mind a 9 litert kiengedni, ahhoz le kell szedni a váltót,wandlert.
 
 Tehát kell egy olajszűrő a váltóba, a karterjéhez tömítés és kb. 4-5 liter ATF II-es olaj. Én mobil ATF 220-at használok évek óta.
 Dexron III és egyéb hájtek cuccok csak pénzkidobás ezekbe a váltókba, ugyanis a Dexron II-re lettek tervezve.
 
 Mielőtt még kapnám újra a savat, ez olyan, mintha az M10, vagy M30 motorba full szinti 0W-s longlife olajat tennénk,amit 35ezr km múlva engedünk le.Megköszönné nyilván.Természetesen az itthoni éghajlathoz viszonyítva.
 
 
 
 
 Koszi Miki! Nos ezeket elolvasni sem volt konnyu,hatmeg lecsekkolni mojd mindet,raadasul 2 het mulva indulnek haza,remelem nem kell kicserelni az egesz eroatvitelt.Basszus:-) Csak kibir meg par ezrest............,:-) Persze nemhagyom mert megerdemli a torodest............. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3599 Dátum: 2010. december 08. 10:32:29 am » |  | 
 
 Nyugi. Ez cápa. mindenhonnan hazahoz    (kivéve a td, mikor összeszakad autópályán a motorja     ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	|  |