Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4800 Dátum: 2012. január 18. 18:09:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4801 Dátum: 2012. január 18. 18:17:11 pm » |
|
Közben már megtaláltam én is. Mindegy, meglátjuk hogy szuperál b23-al... ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4802 Dátum: 2012. január 18. 18:38:51 pm » |
|
Van légtömegmérő is hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4803 Dátum: 2012. január 18. 18:41:35 pm » |
|
Van hozzá, működött is vele, de hogy b35-é-e na az jó kérdés. Mindjárt megnézem milyen szám van rajta... Megnéztem, nincs rajta szám, mert nincs rajta a fedele. ![Lips Sealed](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/lipsrsealed.gif)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4804 Dátum: 2012. január 18. 19:46:16 pm » |
|
Akko mérd meg a belépő/kilépő átmérőket.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 18. 20:10:14 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4805 Dátum: 2012. január 19. 00:18:06 am » |
|
Nekem meg az m30b35 -ön volt m20b25 kompi... ![Grin](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/grin.gif) Aztán megkapta a bele való epromot.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4806 Dátum: 2012. január 19. 16:43:04 pm » |
|
Urak egy kérdésem volna, M20b25 illetve M20b27 motorok csak motronic-al léteztek, vagy volt L-jet is? Mert ma véletlen találtunk egy M20B27et ZF váltóval és L-jetes volt. én úgy tudtam, h ezek csak motronicosok voltak mind és csak a jeladók elhelyezésében tértek el, ezért utólagos kendácsra gyanakszom. Előre is kösz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4807 Dátum: 2012. január 19. 16:46:29 pm » |
|
Motronicosak voltak mind szerintem is.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4808 Dátum: 2012. január 19. 19:07:37 pm » |
|
Urak egy kérdésem volna, M20b25 illetve M20b27 motorok csak motronic-al léteztek, vagy volt L-jet is? Mert ma véletlen találtunk egy M20B27et ZF váltóval és L-jetes volt. én úgy tudtam, h ezek csak motronicosok voltak mind és csak a jeladók elhelyezésében tértek el, ezért utólagos kendácsra gyanakszom. Előre is kösz!
Így nézett ki a motortér? http://www.youtube.com/watch?v=Jpe3_JkOJg0
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4809 Dátum: 2012. január 19. 21:28:46 pm » |
|
De van még egy másfajta, annak asszem a 20-as formájú a szívósora.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4810 Dátum: 2012. január 20. 07:44:53 am » |
|
Kibontott motor volt, csak felülről láttam, de nagy szívósora volt, sajnos még a motorkódot sem tudtam leolvasni róla, annyira körbe volt bástyázva, csak az tűnt fel, hogy az oldalába oda volt döfve egy gyújtáselosztó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4811 Dátum: 2012. január 20. 08:42:06 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csoribaba
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4812 Dátum: 2012. január 20. 20:17:49 pm » |
|
Üdv! Érdekelne, hogy a képen 4-es számmal megjelölt csavart mekkora nyomatékkal kell meghúzni? e23-as difi, 3,64-es sper Köszi!
|
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4814 Dátum: 2012. január 20. 21:21:37 pm » |
|
Hol lehet venni 8 db M12x1,5x60-as 12.9-es csavart? mert úgy néz ki, hogy Kecskeméten nem...
Vagy fel szabad-e tenni a lendítőkereket 10.9-essel a 12.9-es helyett?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4815 Dátum: 2012. január 20. 21:28:32 pm » |
|
prom
...szerintem a lendkerek csavar nemszokott beteg lenni....ha meg kell csavar akkor bontani kellene...mert az biztos joooo..
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4816 Dátum: 2012. január 20. 21:30:03 pm » |
|
nem beteg, rövid... Viktortól kaptam egy garnitúra 50 hosszút, de nem éri át rendesen a kéttömegű lendkereket...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4817 Dátum: 2012. január 20. 21:33:00 pm » |
|
akkor megkell keresni a hozza valo bontottcsavart...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4818 Dátum: 2012. január 20. 21:36:03 pm » |
|
Én úgy tudom,mindig cserélni kellene + menetrögzítő.Bár utóbbiban nem vagyok biztos.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4819 Dátum: 2012. január 20. 22:04:35 pm » |
|
Én úgy tudom,mindig cserélni kellene + menetrögzítő.Bár utóbbiban nem vagyok biztos.
igy van..
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4820 Dátum: 2012. január 21. 13:15:36 pm » |
|
Hát elég nagyot tévedsz. Ha azt 310 nyújtonnal lehúzod, kb eltörik a csapágy. Az anyán van egy egybeeső színjelölés. Addig húzod, amig egybe nem esik. Egyébként már kis szárral is úgy meg lehet húzni, hogy utána nem forgatod a difit sehová.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4821 Dátum: 2012. január 21. 14:16:12 pm » |
|
akkor mire írja a 310-et?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 21. 14:16:47 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
p.t.kunta
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4822 Dátum: 2012. január 21. 20:36:51 pm » |
|
Sziasztok.Légyszíves segítsetek,E21be szeretnék hátra tárcsaféket elég ha a hátsó hidat kicserélem vagy ki kell cserélni a főfékmunkahengert is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4823 Dátum: 2012. január 21. 20:49:33 pm » |
|
Sziasztok.Légyszíves segítsetek,E21be szeretnék hátra tárcsaféket elég ha a hátsó hidat kicserélem vagy ki kell cserélni a főfékmunkahengert is?
Nem kell kicserélni, mert ugyanaz.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
p.t.kunta
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4824 Dátum: 2012. január 22. 08:29:00 am » |
|
Köszi a gyors vállaszt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4825 Dátum: 2012. január 22. 21:26:14 pm » |
|
Valaki nem tudja az e28 féltengely hosszát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4826 Dátum: 2012. január 22. 23:16:06 pm » |
|
Sziasztok, újabb kérdés és dilemma előtt állok ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) az én kis 23i motorom mikor már hozzám került igen partra vetett volt :/ a kérdésem az lenne ha esetleg ezt a 23i-t újítanám fel mivel kezdjem és hogyan? A napokban ajánlatot kaptam egy m50b20ra ,szinte egy hengerfelújítás árában ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Komplett az egész minden meg van rajta! Másik kérdésem pedig az m50 beépítéséről szólna, tapasztalatokat ,ötleteket várok ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) A héten utána érdeklődök a legalizálásnak is. Persze a 23i megmentése az elsődleges célpontom !!! köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4827 Dátum: 2012. január 23. 04:35:16 am » |
|
Szerintem inkább a 23i-t újítsd fel. Az M50 nehezebb és kell neki sebességjel is, ráadásul E21-be nem éppen sétagalopp betenni. A felújítást mondjuk lehetne azzal kezdeni, hogy szétszeded. ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) Felmérni milyen állapotok uralkodnak, ft nem karcos-e, hengerfej állapota, hengerfal válla... stb., ezek után lehet tovább lépni.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4828 Dátum: 2012. január 24. 07:01:01 am » |
|
m20b23 k-jet: alapjárat inog,hidegen , melegen, mindenhogy ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) melegen olyannyira hogy le-le fullad a fordulatesésben. ezt eljátssza kb minden gázelvételnél is,nem talál vissza alapjárathoz,hanem lefullad. ja és hidegindító nélkül nem volt hajlandó indulni,hosszabb állás után ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) "baszd ki belőle a k-jetet,és motronicot neki" -jellegű hsz-eket kérem mellőzni ![Tongue](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/tongue.gif)
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4829 Dátum: 2012. január 24. 07:07:31 am » |
|
Hidegen nem indul: hidegintító szelep, vagy hő-idő kapcsoló, bemelegedésszabályzó Ingadozik az alapjárat: bemelegedésszabályzó, pótlevegőszelep
Esetleg a vákuumcsöveket nézd át nehol falsot szívjon valahol.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|