Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #5340 Dátum: 2012. december 14. 20:29:56 pm » |
|
A legkeskenyebb 10-15 mm, épphogy nem éri el a gömbfejet. Nekem, 30 mm-es volt, jól állt neki .
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5341 Dátum: 2012. december 14. 20:49:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5342 Dátum: 2012. december 15. 21:05:40 pm » |
|
A legkeskenyebb 10-15 mm, épphogy nem éri el a gömbfejet. Nekem, 30 mm-es volt, jól állt neki . Köszi! Én úgy számoltam, hogy 20mm körül kijön az ET15 gyári körüli érték, szerintem az is elég lesz. Mindenesetre kell majd hosszabb kerékcsavar is...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5343 Dátum: 2012. december 16. 19:02:40 pm » |
|
Szilent berakásnál zsírt lehet-e használni? Nem csak azért kérdezem hogy könnyebben becsusszanjon, hanem mert a régit kivéve durván berohadgált, és talán jobban szigetelné víz ellen. Zsír vajon megeszi a szilent gumit? Vagy valakinek valami más praktikája?
23i hátsó kipufogója közüll ha csak az egyiket használom 25i rendszerrel, elegendő maga a dob, 25eta motorra?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5344 Dátum: 2012. december 16. 21:20:22 pm » |
|
A szilentes-gömbcsuklós műhelyben itt a sarkon komolyabb adag zsírral nyomatják be a helyükre a szilenteket. Eléggé szakiknak tűnnek, nekem konkrétan még nem volt utána panaszra okom, ezért úgy gondolom, ártani nem árthat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5345 Dátum: 2012. december 17. 00:07:10 am » |
|
23i hátsó kipufogója közüll ha csak az egyiket használom 25i rendszerrel, elegendő maga a dob, 25eta motorra? [/quote] menni megy vele ,de ne varj sok loerot... ez teljesen komoly kerdes volt????mert ha igen akkor elszomorit
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5346 Dátum: 2012. december 17. 17:12:04 pm » |
|
23i hátsó kipufogója közüll ha csak az egyiket használom 25i rendszerrel, elegendő maga a dob, 25eta motorra? menni megy vele ,de ne varj sok loerot... ez teljesen komoly kerdes volt????mert ha igen akkor elszomorit Komolynak csak annyira komoly hogy e30 m20b20 on már láttam 23i ről 1 kipufogót. ezért gondoltam...
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #5347 Dátum: 2012. december 19. 13:21:31 pm » |
|
Sziasztok!
Az olajhűtő gumicsöveinek felújítását tervezem, de nem nagyon tudom, h milyen lehetőségek vannak, főleg a fém csatlakozó hollanderek felületkezelésére, festeni nem szeretném, horganyozni pedig nem tudom, h lehet-e. Kinek milyen javaslata volna?
Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5348 Dátum: 2012. december 19. 13:33:50 pm » |
|
Talán jobban jársz, ha legyártatod őket újra egy hidraulika-csövesnél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5350 Dátum: 2012. december 24. 01:31:23 am » |
|
e21 hátsó nem nyíló pillangó ablakot vissza tenni hogyan kell? belehúzom a kédert üvegestől és belepattintom a króm léceket a kéderbe?
ez a sorrend nekem nem jött még össze sajnos!!!(gondolom a lécek a kéderfeszítő) (szappanos vízzel és egyéb sikamlós dolgokkal próbáltam belenyomorgatni a kérderbe a léceket és csak az értem el hogy deformálódik:/ )
krómlécekkel kéderestől nem lehet belehúzni?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5351 Dátum: 2012. december 24. 08:06:24 am » |
|
Igen
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5352 Dátum: 2012. december 26. 00:34:44 am » |
|
Sziasztok! Előszöris kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!
m20 6leömlője akinek van megtudná mérni a belső cső átmérőt? Neten sajnos konkrét méreteket nem találtam...
(van egy amit megszereznék, 31mm-t írt a srác, nekem szűknek tűnik, képeken nagyon sok jóval vastagabbnak látszik) Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5353 Dátum: 2012. december 26. 10:18:38 am » |
|
Sziasztok! Előszöris kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!
m20 6leömlője akinek van megtudná mérni a belső cső átmérőt? Neten sajnos konkrét méreteket nem találtam...
(van egy amit megszereznék, 31mm-t írt a srác, nekem szűknek tűnik, képeken nagyon sok jóval vastagabbnak látszik) Köszi!
serintem nemsok m20 leomlo hever a polcon ,leszedni meg azert hogy meglegyen merve kicsit maceras.... fogsz egy kipu tomitest es kiszamolod mekkora a terulete a nyilasnak ahol kipufog,azutan kiszamolod mekkora a terulete a/2rxPI=97.34/ 31mm- s karikanak,ha kb 95% ban stimmel akkor nagyot nem hibazhatsz. mondjuk a leomlohoz, celszeru csinalni eegy rendes hengerfelyet is...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5354 Dátum: 2012. december 26. 12:33:48 pm » |
|
serintem nemsok m20 leomlo hever a polcon ,leszedni meg azert hogy meglegyen merve kicsit maceras....
fogsz egy kipu tomitest es kiszamolod mekkora a terulete a nyilasnak ahol kipufog,azutan kiszamolod mekkora a terulete a/2rxPI=97.34/ 31mm- s karikanak,ha kb 95% ban stimmel akkor nagyot nem hibazhatsz. mondjuk a leomlohoz, celszeru csinalni eegy rendes hengerfelyet is...
Senkit nem kérnék,hogy másszon a kocsija alá és bontogassa le a leömlőjét csak mert nekem kell egy adat!!! Viszont néha látni hallani itt fórumon, hogy egy-egy 6leömlő felbukkan. hátha valaki leméregette és meg vannak az adatok... Az alapfokú matematikai tudásom még idáig is kiterjed (én sajnos nem itthon szerelek, nem nagy távolság 7km a műhely de egy kipufogó tömítésért nem mászkálok 14-et.) Bocs az offért! a rendes hengerfely (fej) alatt mit értesz? 885-ös fej önmagában átalakítások nélkül is, utcára rendesnek mondható, szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #5355 Dátum: 2012. december 26. 16:25:37 pm » |
|
Sziasztok! Előszöris kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!
m20 6leömlője akinek van megtudná mérni a belső cső átmérőt? Neten sajnos konkrét méreteket nem találtam...
(van egy amit megszereznék, 31mm-t írt a srác, nekem szűknek tűnik, képeken nagyon sok jóval vastagabbnak látszik) Köszi!
ha az az átmérő érdekel ami a hengerfejhez csatlakozik akkor az nekem kb39-40 mm, m20 b25-ön van.
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5356 Dátum: 2012. december 26. 19:19:56 pm » |
|
ha az az átmérő érdekel ami a hengerfejhez csatlakozik akkor az nekem kb39-40 mm, m20 b25-ön van.
Köszönöm, ez a leömlő belső átmérője?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5357 Dátum: 2012. december 26. 21:34:03 pm » |
|
Köszönöm, ez a leömlő belső átmérője?
Általában 40 a külső átmérője, 1-1 a falvastagság, így legtöbbször 38 a belső átmérő.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5358 Dátum: 2012. december 26. 23:23:50 pm » |
|
Köszönöm, ez a leömlő belső átmérője?
A kipuff nyílás a fejen 31mm. És az én hengerenkénti leömlőmnek is ennyi a belső átmérője, ami szemre vékonykának tűnik, de pont jó, így mert nincs lépcső a kipuffnyílás és a leömlő közt. Nekem bevál ez a leömlő, érezhetően jobban megy vele a verda, szóval ne aggódj amiatt, hogy kevés lesz.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5359 Dátum: 2012. december 27. 17:17:58 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #5360 Dátum: 2012. december 27. 18:57:52 pm » |
|
Köszönöm, ez a leömlő belső átmérője?
Hali,a belső átmérője,bocsi, elfelejtettem odaírni,hogy a külsejét sikerült megmérni mert autón van(külső méret 41-42mm,azért nem írok pontos mm-ert mert nehezen fért hozzá a tolómérő és nem tuti,de 31mm-től vastagabb a belseje) , nekem is érezhető a külömbség, de csak 4000 felett, onnan kezd el igazán húzni, a gyári öntvényleömlőkkel nem volt ekkora lépcső 4000-es fordulattól.
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
bancso
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #5361 Dátum: 2012. december 27. 22:45:57 pm » |
|
Hello Sziasztok! BUÉK Mindenkinek
Apró segítséget kérnék tőletek... Olyan Karosszéria lakatos Mestert keresnék aki látott már E21-et... Esetleg ajánlást (igazából fórumtagot) Budapest vagy annak közeli vonzáskörzetében lakik,dolgozik... Este sőt hétvégén sem probléma ha rövid időkre zavarnám... Privát üzenet vagy 20 512 12 76 Még egyszer BUÉK
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gerci
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
|
« Válasz #5362 Dátum: 2012. december 28. 01:34:40 am » |
|
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem, e30 324td touringból a szervó átépítése m20as motorra lehetséges? Van ami különbözik a két motor szervója közt? Nem vagyok annyira képben sajna.
BÚÉK mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5363 Dátum: 2012. december 28. 02:47:16 am » |
|
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem, e30 324td touringból a szervó átépítése m20as motorra lehetséges? Van ami különbözik a két motor szervója közt? Nem vagyok annyira képben sajna.
BÚÉK mindenkinek!
Elméletileg semmi különbség, simán átpakolható. Esetleg ha a touring hátsó szintszabályzós, akkor a szervópumpa más, mint a nem szintszabályzósnál.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Gerci
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
|
« Válasz #5364 Dátum: 2012. december 28. 09:20:33 am » |
|
Elvileg egy félét gyártottak touringba (netes forrás szerint), meg most nézegettem és csak a szíj cikkszáma nem egyezik a két motor szervó motyói közül, szóval elvileg jónak kell lennie. Köszi a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #5365 Dátum: 2012. december 29. 15:05:05 pm » |
|
Az, hogy Motronik és nem karburátor, és nem k-jet. Nekem is ilyen a Motronik az autómban, pedig nagy k-jet üza. szivattyú van benne.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5366 Dátum: 2012. december 29. 15:11:43 pm » |
|
Kár... Egy csipsztuning esetleg változtat ezen valamit?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5367 Dátum: 2012. december 29. 16:13:12 pm » |
|
Kb. semmit. Ezért vágyom a tripladuplawéberre. Többek közt.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5368 Dátum: 2012. december 31. 14:08:13 pm » |
|
Itt valami nem jó, tényleg nagyon bután veszi a gázt, ennek nem ilyennek kéne lennie.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #5369 Dátum: 2013. január 01. 19:40:06 pm » |
|
E28 fűtésrendszer Azt tudom hogy van Sofica és Behr fűtőmotor és ezeket felváltva szerelték az E28-akba. Az is világos hogy a fűtőmotorok nem egyforma méretüek. (a sofica nagyobb)
Na de ezeknél a rendszereknél különböző méretű fűtőradiátort is használtak?
Nézegettem autósboltokban és 5mm különbség van a Nissens és a Behr között.
Van valakinek tapasztalata?
Továbbá valaki próbált már csapágyat cserélni fűtőmotoron?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|