CápaBMW fórum
2024. április 27. 23:16:03 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2922111 alkalommal)
VA E21
Vendég
« Válasz #1290 Dátum: 2010. július 30. 12:40:58 pm »

Barnya, Tenkes, Hernát , Tettye, Misina, Mecsek, Tubes, Sopianae, Zengő     

Ezek közül választhatsz neki nevet Wink Ezek a jelenlegi Pécs IC fantázianevek Wink

( Kiolvastam az M41 Indóház extrát Cillagszem Wink )

...

Szép! Sehol egy rohadás ránézésre! Jól megy  Tongue
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #1291 Dátum: 2010. július 30. 12:47:43 pm »

köszi Tongue azért akad rajta 4-5 rozsdakezdemény,de törésmentes,és tényleg jó a kasztni,elsősorban ezért is lett elhozva. Roll Eyes Zengő helyet Zsizsegő vagy valami ilyesmi lehetne a neve,esetleg füstgép  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 30. 14:26:45 pm írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1292 Dátum: 2010. július 30. 13:01:04 pm »

mostantól ez lesz az új pécsi menetrendszerinti Tongue

Ha nem jött volna össze Frigyes ez volt a B terv. Mennyiért sikerült?
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1293 Dátum: 2010. július 30. 14:30:53 pm »

Tegnap este nagy öröm ért! Mikor begurultam a parkolóházba az a forma tűnt fel, amit nem igen fogok soha elfelejteni Roll Eyes

64 116 km, aláfeküdve sehol semmi rohadás, pörsenés. A belseje is hibátlan, természetesen repedésmentes műszerfal, gyári rádió...
Elképesztő királyság! Cool


* Copy of 2010. 07. 29. 029.jpg (73.76 KB, 768x576 - megtekintve 746 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 29. 030.jpg (107.26 KB, 768x576 - megtekintve 760 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 29. 032.jpg (91.33 KB, 768x576 - megtekintve 751 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 29. 033.jpg (85.33 KB, 768x576 - megtekintve 761 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 29. 034.jpg (109.45 KB, 768x576 - megtekintve 763 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 29. 035.jpg (97.36 KB, 768x576 - megtekintve 740 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 29. 037.jpg (92.12 KB, 768x576 - megtekintve 762 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 29. 061.jpg (91.36 KB, 768x576 - megtekintve 757 alkalommal.)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
gim_e12
Vendég
« Válasz #1294 Dátum: 2010. július 30. 14:54:32 pm »

És még egy ilyen gyönyörű darabnál is vannak bibik....



* e21_323i.jpg (49.16 KB, 768x576 - megtekintve 757 alkalommal.)
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1295 Dátum: 2010. július 30. 14:58:25 pm »

Collinst elvakította a szerelem.  Smiley Egyébként a veséje is meg van nyomva középen, meg az első lökös is meg van csavarodva. (plusz a hátfalon is mintha csálén állnának a dolgok és mintha a jobbos ajtó más színű lenne)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1296 Dátum: 2010. július 30. 15:31:54 pm »

A jobbos ajtó nekem ott nem tűnt műs színűnek, de nem kizárt. A többi pedig igazán nem nagy hiba. Egy vesét még én is fel tudok csavarozni egy szebb napon Grin. Lökköst beállítani nem olyan nagy kunszt... amúgy pedig nyilván nem egy hibátlan darab, de nekem elég nagy szám, főleg, hogy nem igen láttam eddig 323i-t.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #1297 Dátum: 2010. július 30. 15:36:26 pm »

Kit érdekel. Collinsné körömlakkja a legjobb! Fekete!  2014
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1298 Dátum: 2010. július 30. 16:31:54 pm »

Sok szőrszálhasogató! Nektek ez nem is való, mindegyikötöknek van otthon legalább 3 olyan cápája ami ennél 100x szebb!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1299 Dátum: 2010. július 30. 16:38:30 pm »

Valahogy így! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #1300 Dátum: 2010. július 30. 17:03:59 pm »

Meg kéne látogatni Szem garázsát, megnézni miért olyan nagy a pofája! Evil Sokan a fél kezüket a seggükbe dugnák ha csak fele ilyen lenne az autójuk. Igen, te is Szem! Tongue Konkrétan én a lámpa közti betéten kívül nem látom mi áll csálén a hátulján. Az elején ami van a lökhárító árán kívül bagatell. Viszont van az elemek közt színeltérés, ez tény, de attól függetlenül szép darab. Igaz nem olyan szép mint az enyém! Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 30. 17:17:09 pm írta pic » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1301 Dátum: 2010. július 30. 17:13:05 pm »

Mert neki nem kétféle fehér az autója, hanem bordó-piros-fekete Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1302 Dátum: 2010. július 30. 19:44:17 pm »

És sárga-zöld!  Cheesy Grin Amúgy egy szóval nem mondtam, hogy nemtetszik. Tongue A veséjét valszeg a motorháztető nyomta meg, amaz meg valószínűleg azért áll csálén, mert nincs beállítva.  Roll Eyes Tongue
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #1303 Dátum: 2010. július 30. 20:27:04 pm »

Ebből akkor az következik, hogy Gim a legnagyobb .....  Evil
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #1304 Dátum: 2010. július 31. 08:35:57 am »

Ebből akkor az következik, hogy Gim a legnagyobb .....  Evil
Szőrszálhas? Cheesy
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1305 Dátum: 2010. július 31. 15:19:08 pm »

Adorján felújítja a sperres, sportváltós 323i-t!  shocked icon_slyuni

http://www.adorjan.hu/index2.php?h=84&m=1

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1306 Dátum: 2010. augusztus 01. 10:02:23 am »

Ez kész!
Aszongya': Meglehetősen megbízhatatlan gyújtórendszer! Homályos fényszórók! Gyorsan kopó féktárcsák!  88 88 99 760

Honnan szedték ezeket a baromságokat?  laugh

http://www.autonavigator.hu/bmw_5-os_sorozat-405
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #1307 Dátum: 2010. augusztus 01. 19:32:04 pm »

Ez kész!
Aszongya': Meglehetősen megbízhatatlan gyújtórendszer! Homályos fényszórók! Gyorsan kopó féktárcsák!  88 88 99 760

Honnan szedték ezeket a baromságokat?  laugh

http://www.autonavigator.hu/bmw_5-os_sorozat-405
A hozzáértésükről ,csak annyit, hogy a 3as sorozatot (első)  1977-1994 ig jegyzik, mint E30. Grat. 

Bár a storyban helyesen van, de akkor is.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1308 Dátum: 2010. augusztus 06. 15:44:06 pm »

pár kép Roll Eyes


* 2010. 08. 02. 032.jpg (139.17 KB, 768x576 - megtekintve 699 alkalommal.)

* 2010. 08. 02. 033.jpg (115.73 KB, 768x576 - megtekintve 702 alkalommal.)

* 2010. 08. 03. 006.jpg (146.47 KB, 576x768 - megtekintve 679 alkalommal.)

* 2010. 08. 03. 011.jpg (96.44 KB, 768x576 - megtekintve 608 alkalommal.)

* 2010. 08. 03. 012.jpg (136.6 KB, 768x576 - megtekintve 702 alkalommal.)

* 2010. 08. 03. 013.jpg (75.95 KB, 768x576 - megtekintve 705 alkalommal.)

* 2010. 08. 03. 014.jpg (81.92 KB, 768x576 - megtekintve 685 alkalommal.)

* 2010. 08. 03. 018.jpg (158.04 KB, 768x576 - megtekintve 677 alkalommal.)

* 2010. 08. 03. 019.jpg (141.82 KB, 768x576 - megtekintve 613 alkalommal.)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1309 Dátum: 2010. augusztus 06. 16:14:58 pm »

Látom nem egy fejlődő országban tanyázol  Grin Grin

Ez kis zsebes, vagy nagy?
http://www.vatera.hu/auto_motor/alkatresz_felszereles_szemelyauto/utaster/karpit_ulesek/bmw_e28_ajto_karpit_garnitura_83_89_sotetkek_176387943.html
 huh
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #1310 Dátum: 2010. augusztus 06. 17:31:36 pm »

Ez egy snassz kiszsebes.  undecided
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1311 Dátum: 2010. augusztus 06. 18:19:47 pm »

Ma láttam eddigi BMW-s korszakom legröhejesebb esetét. Mivel az a tetves, Bangle féle ipari hulladék E61 minden előzetes jelzés nélkül rendszeresen menet közben leáll, igen, mint a 307 HDI és az ML/S400CDI, be kellett vinnem márkaszervizbe, illetve annak nem hivatalos változatába. Most mindegy, hogy a szervizesek végtelenül el voltak csodálkozva, hogy 377 ezer km-t megtett E61 milyen szép és jó és én végtelen bölcsességgel nem taglaltam számukra, hogy "ÉBRESZTŐ FIÚK, mindegyikbe ennyi van!" vagy "Az E39-em 1,5-szer ennyit ment gond nélkül". Szóval a lényeg, begurul egy Német rendszámú garanciális, szintén Bangle féle ipari hulladék E90. Onnan tudom, hogy garanciális, mivel a tulaj garanciában akarta megjavíttatni a hibát, persze itt nem, mert Miskolcon ilyen nincs, minek? Szóval kiszáll egy magyart törő vitathatatlanul német félbuzi és elmagyarázza a szervízfőnöknek, hogy este lezárta, reggel meg csak a vezetőoldali ajtó nyílt. Meg tudják-e csinálni? Persze meg, csak várni kell fél órát, utána 20 perc alatt megcsinálják. A 20 perc azért fontos, mert a szervizesek pontosan tudták, hogy mi a baj és mennyi a javítási idő. Kérdésemre elárulták, hogy persze E90-nél rendszeres. Szóval félbuzi barátunk gondolkodik, fél óra + 20 perc, az majdnem egy óra, addig ne üljön már a család az autóba, hát szól a végtelenül egzotikus feleségének és félvér gyerekeinek, hogy szálljanak ki nyugodtan. Na az volt az igazán vicces, amikor 3 perc alatt 3-an kikászálódtak az E90 egyetlen nyitható ajtaján. Szóval azon kellene elgondolkodni, kedves BMW tervezőknek, hogy mi a habos, túrós f@szt kellene csinálni az ipari hulladékokkal, hogy ki lehessen nyitni az ajtajukat, egy esetleges vízbe esés, vagy tűz esetén!

Hogy miért ide írtam? Mert utána közöltem a szervizesekkel, hogy azért van Frigyes, ha az összes új BMW-m behal, el tudjak menni a boltba, egyszóval "Szeretem, mert cápa"!

Naplózva

Főmordor.
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1312 Dátum: 2010. augusztus 06. 18:39:01 pm »

Ez egy snassz kiszsebes.  undecided
Köszi, és a nagy zsebes milyen?
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #1313 Dátum: 2010. augusztus 06. 20:03:46 pm »

Köszi, és a nagy zsebes milyen?

Nagyobb! Cheesy

viccet félretéve, a kis zsebes még e12 módi: az ajtó kárpitjára külön egy műanyag rekesz.
A nagy zsebes az már az ajtó kárpitjából van kialakítva. (remélem jól tudom)
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1314 Dátum: 2010. augusztus 06. 20:28:04 pm »

Nagyobb! Cheesy

viccet félretéve, a kis zsebes még e12 módi: az ajtó kárpitjára külön egy műanyag rekesz.
A nagy zsebes az már az ajtó kárpitjából van kialakítva. (remélem jól tudom)
Köszi, akkor így már vágom, hogy melyik a nagy.
Azt viszont nem értem, hogy akkor mitől kuriuzum (vagy leeht, hogy nem az, csak kevesebb van belőle), hiszen akkor ezek szerint ezt készítették később és így ennek kellene jobban megmaradnia (a nagy számok törvénye alapján). De lehet, hogy nem jó a gondolatmenetem. huh
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1315 Dátum: 2010. augusztus 06. 21:19:07 pm »

Kis zsebes:



Nagy zsebes:




Hogy miért kuriózum?

Eleinte csak a nagy motorosok kapták, M10, M20 kizárva. 525-től felfelé. Később amikor már kifutott széria lett akkor az 520i edition-ök (ezek komplett m30 felszereltséget kaptak...) és td-k is...
Naplózva

70/627-5355
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1316 Dátum: 2010. augusztus 06. 23:48:55 pm »

Ma láttam eddigi BMW-s korszakom legröhejesebb esetét. Mivel az a tetves, Bangle féle ipari hulladék E61 minden előzetes jelzés nélkül rendszeresen menet közben leáll, igen, mint a 307 HDI és az ML/S400CDI, be kellett vinnem márkaszervizbe, illetve annak nem hivatalos változatába. Most mindegy, hogy a szervizesek végtelenül el voltak csodálkozva, hogy 377 ezer km-t megtett E61 milyen szép és jó és én végtelen bölcsességgel nem taglaltam számukra, hogy "ÉBRESZTŐ FIÚK, mindegyikbe ennyi van!" vagy "Az E39-em 1,5-szer ennyit ment gond nélkül". Szóval a lényeg, begurul egy Német rendszámú garanciális, szintén Bangle féle ipari hulladék E90. Onnan tudom, hogy garanciális, mivel a tulaj garanciában akarta megjavíttatni a hibát, persze itt nem, mert Miskolcon ilyen nincs, minek? Szóval kiszáll egy magyart törő vitathatatlanul német félbuzi és elmagyarázza a szervízfőnöknek, hogy este lezárta, reggel meg csak a vezetőoldali ajtó nyílt. Meg tudják-e csinálni? Persze meg, csak várni kell fél órát, utána 20 perc alatt megcsinálják. A 20 perc azért fontos, mert a szervizesek pontosan tudták, hogy mi a baj és mennyi a javítási idő. Kérdésemre elárulták, hogy persze E90-nél rendszeres. Szóval félbuzi barátunk gondolkodik, fél óra + 20 perc, az majdnem egy óra, addig ne üljön már a család az autóba, hát szól a végtelenül egzotikus feleségének és félvér gyerekeinek, hogy szálljanak ki nyugodtan. Na az volt az igazán vicces, amikor 3 perc alatt 3-an kikászálódtak az E90 egyetlen nyitható ajtaján. Szóval azon kellene elgondolkodni, kedves BMW tervezőknek, hogy mi a habos, túrós f@szt kellene csinálni az ipari hulladékokkal, hogy ki lehessen nyitni az ajtajukat, egy esetleges vízbe esés, vagy tűz esetén!

Hogy miért ide írtam? Mert utána közöltem a szervizesekkel, hogy azért van Frigyes, ha az összes új BMW-m behal, el tudjak menni a boltba, egyszóval "Szeretem, mert cápa"!



Ezek szerint E39et érdemes venni, utána neg Toyotát, Hondát, Suzukit?? Vagy 3-5 cápát kell tartani egyszerre?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1317 Dátum: 2010. augusztus 07. 09:13:37 am »

Ezek szerint E39et érdemes venni, utána neg Toyotát, Hondát, Suzukit?? Vagy 3-5 cápát kell tartani egyszerre?

ne kezdd már ezt a japánbuzulást megint, Teeeeeeeee:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1318 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:00:00 am »

Pedig bizonyos ár/évjárat/felhasználás kategóriában azok a legjobbak. Mutasson valaki egy 5-6 éves, megbízható, olcsón fenntartható nagy dízelt, ami el tud menni több százezer km-t és Német! Nincs. Audi-VW mindig is egy szervízigényes szar volt, a Mercedest ne is említsük, most raktunk újra egy 200ezer km-es A180CDI-t potom félmillióért. Az E39 még tartotta magát, de sajnos a legfiatalabb (7 éves) példányokban is minimum 300ezer km van az E60-nal meg megindultunk a lejtőn. Sad

Naplózva

Főmordor.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1319 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:06:50 am »

Most kell venni egy jó benzinest... Kíváncsi vagyok, hogy a sok "spórolós" embernek mikor telik be a pohár az újdízelekkel és kezdenek el benzines autókat venni...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!