CápaBMW fórum
2024. április 27. 21:23:06 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2922087 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1350 Dátum: 2010. augusztus 09. 07:22:53 am »

Végül is,már a cudzuki is kínál dízelt! Cheesy Grin Roll Eyes
Részben egyetértek,azt azonban továbbra is fenntartom,hogy ha azonos kategóriában gondolkodunk,pl. 525d vs 525i,minimális lenne a fogyasztáson megspórolt összeg,mivel a dízel pikk-pakk felzabálja,ha bele kell nyúlni a dízelbe,a benzinek futásteljesítménye szerintem semmivel sem kisebb mint a dízelé,sőt az E39 525i-je már TU,vagyis vashüvelyes alublokk,már nem a nikasil/alusil.
De pl. LPG-vel simán kenterbe veri az azonos benyás,az azonos dízelt,simán azt választanám,pótkerétartállyal,ha kombi,ha meg limó akkor csomis tartállyal,és mégiscsak BMW-m lenne...... Azn Evil


Szeretem, amikor más megmondja nekem, hogy nem is spóroltam annyit. Cheesy Azért a 6,5 és a 9 liter közötti fogyasztás nem elenyésző, azt az M50-et meg megnézném, ami motorbontás nélkül elmegy 500ezer km-t. Nem nem kell a duma, hogy az M30 így, az tényleg elment annyit, az M50-ek jórésze nem! Az én M50-emet 300ezer után gyűrűzni és csapágyazni kellett, az M57D-t nem. Bár lehet, hogy az én lábam van kihegyezve a dízelekre, de engem még dízel nem hagyott ott sehol, sem a tds sem a D
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1351 Dátum: 2010. augusztus 09. 07:43:16 am »

Szeretem, amikor más megmondja nekem, hogy nem is spóroltam annyit. Cheesy Azért a 6,5 és a 9 liter közötti fogyasztás nem elenyésző, azt az M50-et meg megnézném, ami motorbontás nélkül elmegy 500ezer km-t. Nem nem kell a duma, hogy az M30 így, az tényleg elment annyit, az M50-ek jórésze nem! Az én M50-emet 300ezer után gyűrűzni és csapágyazni kellett, az M57D-t nem. Bár lehet, hogy az én lábam van kihegyezve a dízelekre, de engem még dízel nem hagyott ott sehol, sem a tds sem a D

Szeretem,hogy szereted! Cheesy
Eszem ágában sem volt jól megmondani,hogy mennyit spóroltál,vagy bárki más dízeles,legyen ez a ti bajotok Cheesy Grin Cool,megjegyzem ti ugyanilyen lelkesen magyarázzátok nekünk,hogy mi mennyit nem spóroltunk meg. Cheesy Grin crazy2 sm_68 762
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1352 Dátum: 2010. augusztus 09. 20:52:01 pm »

Hirdetés topikból:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=134097075&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=11&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

Erről tudtok valamit?  icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni 2014 Álmaim autója. minden módosítás rajta van, amit el szeretnék követni.  shocked

(Annyit tudok róüla, hogy egy gnagye21 nevű tagé...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1353 Dátum: 2010. augusztus 09. 21:10:41 pm »

Ez tuning moci benne átalakított hengerfejjel, vagy ez így gyári BMW motor? Más BMW motorok felől hiányos a tudásom , ezért kérdem, de jól látom hogy az a veztengely direktbe tolja a szelepeket?  shocked Volt ilyen gyári motor???
Naplózva

Thommy
gim_e12
Vendég
« Válasz #1354 Dátum: 2010. augusztus 09. 21:24:08 pm »

S54, ha jól látom.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1355 Dátum: 2010. augusztus 09. 21:33:04 pm »

A leírásban az van, hogy ez vmi M-es motor kompresszorral megspékelve...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1356 Dátum: 2010. augusztus 09. 22:22:13 pm »

Ez a G Nagy autója. A motor egy s54. De a kompresszort nem tette rá, csak akarta.
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 09. 22:35:04 pm írta collins » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1357 Dátum: 2010. augusztus 10. 16:08:42 pm »

Nagyon tetszik nekem ez az autó. Kevés épített autó tetszik, de ez igen igényesnek tűnik.

Póveren nem találtam róla naplót. Esetleg Kokszy, mint járatos póveres tudsz róla valamit? Mikor csinálta, ki építette, ilyesmik? Az árát abszolut megéri...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1358 Dátum: 2010. augusztus 10. 17:06:03 pm »

Végre megtaláltam!

Dietmar Domröse dízel tunying !

Gyári M-es cuccokkal felszerelt E28 524td-k  Wink  Smiley Viszont az "átdolgozott" tádék már az 524dd nevet viselték  Wink  Smiley Vagyis M524dd  Cheesy Valamint elég szépen teljesítettek  Wink  Smiley



Naplózva

70/627-5355
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1359 Dátum: 2010. augusztus 11. 15:07:56 pm »

Nagyon tetszik nekem ez az autó. Kevés épített autó tetszik, de ez igen igényesnek tűnik.

Póveren nem találtam róla naplót. Esetleg Kokszy, mint járatos póveres tudsz róla valamit? Mikor csinálta, ki építette, ilyesmik? Az árát abszolut megéri...

Nincsen róla poweren topic. Én msn-en szoktam diskurálni a sráccal. Már elég régóta építi az autót, jobbára saját maga. Gyárilag edition S modell. Az M-es moci előtt, egy m52b28 volt benne. Az s54-et is maga rakta bele, de a felprogramzást Budaörsön csinálta az a fickó aki, a Tibisz autójában is felélesztette az ugyanilyen mocit. Rengeteg mniden át van rajta alakítva, fék futómű, hajtáslánc, szal komoly autó nagyon.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1360 Dátum: 2010. augusztus 11. 15:19:02 pm »

Nagyon ott van... Sajnálom, hogy eladja, bár aki ennyiért megveszi, biztos vigyázni fog rá Smiley
Legközelebb viszont kéretik egy 320-ast átalakítani, egy edition S maradjon meg szépen 323i-ként Wink
Gondolom nem megy szarul...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1361 Dátum: 2010. augusztus 11. 15:29:56 pm »

Nagyon ott van... Sajnálom, hogy eladja, bár aki ennyiért megveszi, biztos vigyázni fog rá Smiley
Legközelebb viszont kéretik egy 320-ast átalakítani, egy edition S maradjon meg szépen 323i-ként Wink
Gondolom nem megy szarul...
Az edition s az 320/6....
Naplózva

steffe
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1362 Dátum: 2010. augusztus 12. 11:57:16 am »

A mobile.de-n hirdetett egy figura egy kék 6 ost, 80 as évjárat, 3250 euro volt az ár.
Írtam neki, hogy miújság van.

Válasz:
Hello  ,
Thank you for your email and excuse for my delay in replying. First  I  want to mention that the car is located in Spain (Valencia). The car has been bought from Germany while I was working as a programmer at a Software Company for 6 months. Now I have turned back in Spain because the working contract expired. I do not want to keep the car in Spain because the registering and insurance taxes are very expensive. The car will be sold with all  original documentation like registration certificate in Germany (Fahrzeubgrief), TUV (technical check) valid until 02.2012.
I 'm the second owner. I assure you the car looks and works perfectly, never being involved in any  accidents or damages. In case you are interested to buy it do not hesitate to contact me again.
Thank you and i wait your reply

Erre én:
Hello,
Thanks for your answer no problem for the delay, I have much time. Smiley
I think Valencia is a bit too far for me to make a visit and see the car with my own eyes.
I asked for some picture because I have the same car same year, and there are some parts of the body wich 99% of all vehicles are rusted unfortunately.
If the car is yours than who is Florian Wermuth from Braunschweig?
Are you sure that there is cruse control and ABS in the car? Because I cannot see the switch of CC on the picture.
So anyway my opinion that we can hardly make a business because of the big distance, but if you could came with the car up to Graz (Austria), and it really looks and works like you say, and have the extras witch you have written on mobile.de , than I assure you that I pay for it 3500 Euro in cash by the end of this years september, if you will still have it, and I don't buy an other one by that time.

Best Regards

Erre ő:

Hello,
 
  Florian Wermuth is a german friend who listed the car on mobile.de for me. The car has ABS . It does have cruse control. More extras: sunroof, air conditioning, power windows, leather seats, steering power, 5 speed gearbox. It has a few rost on the front and back arches, but it can be solved easy.
 In case you can not come here in Spain  I will send you the car through a transport company  which can  intermediate this transaction. This is best transport company specifically for cars transportation and also offers protection in online transaction for sellers and buyers who are located  far away one from another.
The selling price of the car is 3450 Eur with transport service and insurance taxes included to your place.
  I will explain how the company works .
First I  will go   at the transport company   to send the car to you.  The company will make all documentation  necessary to transport the car to your place and also a  report about the car which will be sent to you. The car will remain in the company custody ready to be sent to your place. Then you have to send the money to the company as a guarantee for the car. The transport company will transport the car to your place in 5-6 days. After you get the car the transport company will give you 5 days inspection period. In case you will not be satisfied with the car the transport company will return  your money back  and also the car  back to my  at my cost. But I assure you will keep the car because  it looks and works like a new one.
 For detailed information please contact the transport company at:
E-mail:  reina.transport@consultant.com
Tel: 0034 / 673 423 792
Web : www.reinatransport.com
This is the best way to make this deal because  you drive   and test the car before you decide if you buy the car or not.
  Thank you and I wait your reply

Létezett egyáltalán ebben az évjáratban ABS es?
Hol a tempomat vezérlőkarja?

Esetleg ha valaki lát a képeken valamit ami szemet szúr az kérem ne tartsa magában.
Bármilyen véleményt szívesen fogadok.



* 1.jpg (124.11 KB, 717x538 - megtekintve 676 alkalommal.)

* 2.jpg (102.66 KB, 715x467 - megtekintve 671 alkalommal.)

* 3.jpg (86.53 KB, 704x400 - megtekintve 659 alkalommal.)

* 4.jpg (102.66 KB, 715x467 - megtekintve 503 alkalommal.)

* 5.jpg (56.9 KB, 504x411 - megtekintve 675 alkalommal.)

* 6.jpg (91.13 KB, 635x519 - megtekintve 665 alkalommal.)

* 7.jpg (103.7 KB, 717x538 - megtekintve 661 alkalommal.)

* 8.jpg (110.04 KB, 538x717 - megtekintve 666 alkalommal.)

* 9.jpg (72.54 KB, 717x538 - megtekintve 650 alkalommal.)

* 10.jpg (125.22 KB, 717x538 - megtekintve 669 alkalommal.)
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1363 Dátum: 2010. augusztus 12. 15:37:59 pm »

 1001 jobb első sárvédőn nincs rajta a króm ív.  crazy2
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1364 Dátum: 2010. augusztus 12. 15:58:13 pm »

Ha lehet hinni a feliratnak, akkor bal-lent 1-es sportváltója van.  Shocked Ennyiért kéne!  Smiley A króm sárvédőszirszarokat meg lerúgnám róla. Evil (Lehet csak a fotó erejéig leszedte a tulaj, hogy látszódjon, nem rozsdállik...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1365 Dátum: 2010. augusztus 12. 18:15:03 pm »

3D Studio Max?  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1366 Dátum: 2010. augusztus 12. 18:24:01 pm »

És melyikekbe?  Smiley Anno én is próbálkoztam vele... Megcsináltam egy Lancia Delta HF Integrale elejét benne aztán meguntam.  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1367 Dátum: 2010. augusztus 12. 18:47:19 pm »

LFS modellre majd igényt tartanék.  Evil Smiley Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1368 Dátum: 2010. augusztus 12. 19:26:57 pm »

A mobile.de-n hirdetett egy figura egy kék 6 ost, 80 as évjárat, 3250 euro volt az ár.
Írtam neki, hogy miújság van.

Válasz:
Hello  ,
Thank you for your email and excuse for my delay in replying. First  I  want to mention that the car is located in Spain (Valencia). The car has been bought from Germany while I was working as a programmer at a Software Company for 6 months. Now I have turned back in Spain because the working contract expired. I do not want to keep the car in Spain because the registering and insurance taxes are very expensive. The car will be sold with all  original documentation like registration certificate in Germany (Fahrzeubgrief), TUV (technical check) valid until 02.2012.
I 'm the second owner. I assure you the car looks and works perfectly, never being involved in any  accidents or damages. In case you are interested to buy it do not hesitate to contact me again.
Thank you and i wait your reply

Erre én:
Hello,
Thanks for your answer no problem for the delay, I have much time. Smiley
I think Valencia is a bit too far for me to make a visit and see the car with my own eyes.
I asked for some picture because I have the same car same year, and there are some parts of the body wich 99% of all vehicles are rusted unfortunately.
If the car is yours than who is Florian Wermuth from Braunschweig?
Are you sure that there is cruse control and ABS in the car? Because I cannot see the switch of CC on the picture.
So anyway my opinion that we can hardly make a business because of the big distance, but if you could came with the car up to Graz (Austria), and it really looks and works like you say, and have the extras witch you have written on mobile.de , than I assure you that I pay for it 3500 Euro in cash by the end of this years september, if you will still have it, and I don't buy an other one by that time.

Best Regards

Erre ő:

Hello,
 
  Florian Wermuth is a german friend who listed the car on mobile.de for me. The car has ABS . It does have cruse control. More extras: sunroof, air conditioning, power windows, leather seats, steering power, 5 speed gearbox. It has a few rost on the front and back arches, but it can be solved easy.
 In case you can not come here in Spain  I will send you the car through a transport company  which can  intermediate this transaction. This is best transport company specifically for cars transportation and also offers protection in online transaction for sellers and buyers who are located  far away one from another.
The selling price of the car is 3450 Eur with transport service and insurance taxes included to your place.
  I will explain how the company works .
First I  will go   at the transport company   to send the car to you.  The company will make all documentation  necessary to transport the car to your place and also a  report about the car which will be sent to you. The car will remain in the company custody ready to be sent to your place. Then you have to send the money to the company as a guarantee for the car. The transport company will transport the car to your place in 5-6 days. After you get the car the transport company will give you 5 days inspection period. In case you will not be satisfied with the car the transport company will return  your money back  and also the car  back to my  at my cost. But I assure you will keep the car because  it looks and works like a new one.
 For detailed information please contact the transport company at:
E-mail:  reina.transport@consultant.com
Tel: 0034 / 673 423 792
Web : www.reinatransport.com
This is the best way to make this deal because  you drive   and test the car before you decide if you buy the car or not.
  Thank you and I wait your reply

Létezett egyáltalán ebben az évjáratban ABS es?
Hol a tempomat vezérlőkarja?

Esetleg ha valaki lát a képeken valamit ami szemet szúr az kérem ne tartsa magában.
Bármilyen véleményt szívesen fogadok.



Roland,

Én sem látom a tempomat vezérlőkarját. Az enyémben az index alatt volt még egy kapcsoló, ha jól emlékszem. Amúgy megérné megvenni, a felni, klíma, sportváltó miatt. Sperre is szép esélyed lehet.
ABS? Nem tudom... Miért, hiányzik??  Tongue
81es?
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1369 Dátum: 2010. augusztus 12. 20:09:48 pm »

Dininek Tongue

Kötsög  Cheesy  Evil


Amúgy fasza lesz, már azóta is sokat haladtál amióta mutattad  Wink  Smiley GTA-ba én is berakom majd  Wink Wink Wink Wink Wink Wink Valahogy rá kéne majd írni a kompresszoros Charger helyére  Smiley  angel
Naplózva

70/627-5355
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1370 Dátum: 2010. augusztus 12. 20:42:12 pm »

Roland,

Én sem látom a tempomat vezérlőkarját. Az enyémben az index alatt volt még egy kapcsoló, ha jól emlékszem. Amúgy megérné megvenni, a felni, klíma, sportváltó miatt. Sperre is szép esélyed lehet.
ABS? Nem tudom... Miért, hiányzik??  Tongue
81es?


Így van csak onnan tudom, hogy már leszereltem Smiley
Csak érted ha itt bizonygatja hogy mik vannak benne, és közbe a fele se igaz, akkor eleve mi a valóságtartalom...
Lehet hogy egy roncs szar az egész, vett bele egy kormányt meg négy felnit hogy el tudja adni egyáltalán  Cheesy
Meg ezt a logisztikai témát se értem, én még ilyenről nem hallottam hogy a kocsit felviszik neked megnézni  Cheesy
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1371 Dátum: 2010. augusztus 12. 22:59:19 pm »

Most mondd, hogy nem szép a színe Smiley

Vagy legyen inkább ződ? Smiley

Plusz ezen már készenvan az A oszlop is, meg a sárvédő sarkát is javítottam eggyel.

Nagyon jó lesz Smiley
Naplózva

70/627-5355
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1372 Dátum: 2010. augusztus 12. 23:03:58 pm »

Találtam egy elég nagy társaságot. Érdemes megnézni a találkozós képeiket, ezt teszem vagy 20-30 perce  Smiley Bár ott az a fura, ha nem E24-el mész  Cheesy

Találkozók:

http://www.bmwsharkfest.org/sesf2009/gallery

Pár kép a kedvcsináláshoz  Wink  Smiley







Naplózva

70/627-5355
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1373 Dátum: 2010. augusztus 12. 23:15:52 pm »

Volt ott 5ös is azért...
Naplózva

Bence
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1374 Dátum: 2010. augusztus 12. 23:32:06 pm »

Bence, ki mondta hogy nem?? Volt E34, E39, E30, Z3, kisfa**om meg minden...
Naplózva

70/627-5355
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1375 Dátum: 2010. augusztus 13. 11:50:40 am »

.


* etetés.JPG (118.94 KB, 812x609 - megtekintve 675 alkalommal.)
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1376 Dátum: 2010. augusztus 13. 16:24:44 pm »

Találtam egy elég nagy társaságot. Érdemes megnézni a találkozós képeiket, ezt teszem vagy 20-30 perce  Smiley Bár ott az a fura, ha nem E24-el mész  Cheesy
Ennek egyszerű oka van... Ámerikában a "shark bmw" az csak az e24-re vonatkozik... ha jól tévedek...
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1377 Dátum: 2010. augusztus 13. 16:56:25 pm »

valamint az új hatosra is!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #1378 Dátum: 2010. augusztus 13. 17:12:47 pm »

Huzzá innen!  Szeretem mert cápa! Ez nem az új topic!  Tongue Evil
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 13. 17:22:56 pm írta collins » Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1379 Dátum: 2010. augusztus 13. 18:54:50 pm »

Ezt az új krumplihatost mellé se lenne szabad állítani ezeknek.
Szégyen-gyalázat...
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!