CápaBMW fórum
2024. március 29. 09:31:00 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2893363 alkalommal)
M.Norbi
Vendég
« Válasz #270 Dátum: 2010. február 12. 22:36:36 pm »

323i-ttud valaki menyi az az arany ár?
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #271 Dátum: 2010. február 12. 22:45:23 pm »

Most a karburátorral mi a helyzet? mindenki szabadulni akar töle.Ezek szerint vagy4 henger vagy i. Én mind 2-t szeretném
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #272 Dátum: 2010. február 12. 23:08:23 pm »

Olyannyira ritka már a 323i, hogy egy sincs belőőle az ismert hirdetési oldalakon... Ami felbukkan, azt is pillanatok alatt elviszik.

6hengeresből van karbis is: Sima 320-as karbis, utólag lehet akár injektorosítani is, ha nem akarsz szívni a karburátorral...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #273 Dátum: 2010. február 12. 23:21:25 pm »

A gyári karbi helyére mit lehet tenni anélkül, hogy hengerfejhez keljen nyúlni? Van valakinek O.T. Rendszáma vagy minősítése?
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 13. 12:52:42 pm írta M.Norbi » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #274 Dátum: 2010. február 12. 23:23:16 pm »

a gyári karbi helyére mit lehet tenni anélkül ,hogy hengerfejhez keljen nyulni?



Holleyt Cool Roll Eyes Evil


* M70 karbi 2.jpg (67.56 KB, 600x600 - megtekintve 844 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #275 Dátum: 2010. február 12. 23:30:35 pm »

a gyári karbi helyére mit lehet tenni anélkül ,hogy hengerfejhez keljen nyulni?



Na jó,nem csak ilyet,de nem egyszerű a történet,nagyjából egyik karbis motorra sem fog passzolni az injektoros cucc,vagy a szívósor,vagy a hf. az elosztó miatt,de van ahol a dugattyúk is mások,amennyire én tudom,azt mondanám,hogy a karbit olcsóbb gatyába rázni,mint injektorosítani,az én eddigi 2 karbis BMW-m (320/6,730) semmilyen kívánnivalót nem hagytak maguk után,a keverékképzés vonatkozásában. icon_ok icon_razz 25 408 409 smitten
Szolgálati közlemény/kérdés:Miki,lehet még rendelni 4A1-et,újat,ha igen mennyi pénz?
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 12. 23:39:52 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #276 Dátum: 2010. február 12. 23:34:01 pm »

A gyári karbi helyére mit lehet tenni anélkül ,hogy hengerfejhez keljen nyulni?Van valakinek O.T.rendszáma vagy mínősítése ?


Pl. 3 db duplatorkú Webert, vagy Dell'Ortot, vagy Solexet, de ez drága mulatság, darabja kb 30 ezer, az alatt nem érdemes venni, mert akkor fel kell újíttatni és az is legalább ennyi... (Vagy esetleg a gyári karbi helyére rá lehet faragni az M30 nagy Solexét, de ez csak minimális változást jelent és ez is költséges, ritka...)

A kedvezményes biztosításhoz pedig nem kell OT minősítés, elég, ha 25 évnél idősebb az autó.

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #277 Dátum: 2010. február 12. 23:41:16 pm »

A biztosításhoz nem kell. De úgy tudom hogy minősítettre nincs teljesítmény adó. És mekkora királyság keresztbe csúszni 1 O.T. rendszámossal a Tesco parkolóba nagyfater 35éves kombi Skodájával mentem integettek az emberek én meg izgultam oda érek-e de1 O.T. aminek lehet kenni ettől nem kell jobb.
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 13. 12:51:10 pm írta M.Norbi » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #278 Dátum: 2010. február 12. 23:45:10 pm »

A teljesítményadó ezekre egyébként sem sok szerintem. A biztosítással amúgy is sokat lehet spórolni, a telj. adó meg kb 10-15e Ft között mozog teljesítménytől függően. Azért az OT-ra meg nagyon rá kell gyúrni...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #279 Dátum: 2010. február 12. 23:56:31 pm »

Azért én láttam sok szép lovat itt a fórumon mégse volt O.T.rendszáma
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #280 Dátum: 2010. február 12. 23:59:17 pm »

Pontosan azért, mert arra nagyon szép állapotba kell hozni az autót! Nézd pl. Miki24v E12-jét, vagy a "Miből lesz az új autó" garázst.

Szerintem csak a teljesítményadó miatt fölösleges OT-ztatni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #281 Dátum: 2010. február 12. 23:59:54 pm »

Mondjuk egy ilyennel a gépházban,azért kellene magyarázkodni a vizsgán,picit 54 coolsmiley 69 icon_razz


* M10 kompi karbi.jpg (28.77 KB, 480x360 - megtekintve 767 alkalommal.)

* M10 kompi karbi 1.jpg (32.93 KB, 480x360 - megtekintve 856 alkalommal.)

* M10 kompi karbi 2.JPG (36.08 KB, 450x338 - megtekintve 718 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #282 Dátum: 2010. február 13. 00:02:17 am »

Ez "csak" 4 henger.  Evil ( icon_slyuni )
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #283 Dátum: 2010. február 13. 00:05:44 am »

Ez "csak" 4 henger.  Evil ( icon_slyuni )

Igen,"csak" 4,de odapattint a V10-nek is,ha kell Evil!
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
M.Norbi
Vendég
« Válasz #284 Dátum: 2010. február 13. 00:08:08 am »

Nem a teljesítmény adó miatt, hanem mert szerintem jó dolog O T -val kezdődő rendszámú antik loval menni ez 1 kuriózum, ha már úgy is szép az autó. azért nem szeretnék vissza fordíthatatlan változtatást 1 karbi csere még belefér.
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 13. 12:49:12 pm írta M.Norbi » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #285 Dátum: 2010. február 13. 00:32:10 am »

A karbi cserét még elfogadják OT-n is, amennyiben nem egy hiperszupermodern karbit teszel rá, hanem korű az átalakítás.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #286 Dátum: 2010. február 13. 10:49:58 am »

Olyannyira ritka már a 323i, hogy egy sincs belőőle az ismert hirdetési oldalakon... Ami felbukkan, azt is pillanatok alatt elviszik.

6hengeresből van karbis is: Sima 320-as karbis, utólag lehet akár injektorosítani is, ha nem akarsz szívni a karburátorral...

Volt M20 20i is, de az ritkább mint a 23i  Wink

A cápa már nem az olcsó BMWk közé tartozik, ergo nem biztos, hogy a teljesítményadó, kedvezményes bizti és társai a legfontosabb témák, hanem inkább az építgetés, szépítés. Azok sokkal több pénzt elvisznek, mint az állambácsi  Embarrassed
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #287 Dátum: 2010. február 13. 12:22:30 pm »

félre értettétek nem spórolásból szeretnék minősítést hanem az OT rendszám miatt .a csúszkálást pedig arra értetem ,hogy a cápa  antik de mégis felveszi a versenyt 1 újjal ezt nem traileren kell vinni talira.
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 13. 12:41:48 pm írta M.Norbi » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #288 Dátum: 2010. február 13. 12:32:03 pm »

"...hanem az OT rendszám miadt."

miadt=miatt

Bocsánat de rohadtul szúrja a szemem, mikor alapvető szavakat rosszul írnak le.  peace
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
M.Norbi
Vendég
« Válasz #289 Dátum: 2010. február 13. 12:43:59 pm »

Elnézést kérek mindenkitől ezentúl odafigyelek .
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #290 Dátum: 2010. február 13. 13:50:40 pm »

hátpersze. gratulálok.
vegyél inkább egy suzukit, vagy egy ladát.

Miért ne csúszhatna keresztbe egy OT-s kocsival? Húzzál vissza inkább a fülkédbe... Evil
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #291 Dátum: 2010. február 13. 13:57:24 pm »

Az ot-ban meg az a legjobb, hogy 5 év OT = 5 év műszaki... nem kell öt évig szarakodni, csak kereszte csúszni a tesco üzletlánc parkolóiban... Ja a másik meg az, hogy a pályán nyugodtan végigelőzheted 120-al vele a kamionsort, senki sem fog a seggedbe állni és villogni, hogy miért nem takarodsz már le a büdös pi...ba   Evil
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #292 Dátum: 2010. február 13. 15:46:39 pm »

Mi paraszt már! Cheesy

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lhmdan1damdm
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #293 Dátum: 2010. február 13. 16:07:26 pm »

Az ot-ban meg az a legjobb, hogy 5 év OT = 5 év műszaki... nem kell öt évig szarakodni, csak kereszte csúszni a tesco üzletlánc parkolóiban... Ja a másik meg az, hogy a pályán nyugodtan végigelőzheted 120-al vele a kamionsort, senki sem fog a seggedbe állni és villogni, hogy miért nem takarodsz már le a büdös pi...ba   Evil

Jóvammá, de más azért előzni 120-al,mert nem tudsz többel menni az ot-s szappantartóddal:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #294 Dátum: 2010. február 13. 16:36:12 pm »


Vazz tesco gazdaságos 6os...  Shocked

Viszont ha ezt hazahozod itthon is kapnia kell átalalkítási engedély nélkül papírt mert már kinn forgalomban volt... Smiley
Naplózva

Bence
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #295 Dátum: 2010. február 13. 20:09:17 pm »


Már eladó egy jó ideje...
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #296 Dátum: 2010. február 13. 21:55:16 pm »


Nem értem, mi a baj ezzel az átalakítással ?    44
A gyárilag beszereltnél csak nagyobbat, erősebbet szabad berakni ?
Én simán bevállalnék egy jó dieselt az E23-ba.    36
Amúgy a mostani 6-os készül gyárilag diesel motorral.
Akkor az is gagyi ?   Wink  Grin
http://www.origo.hu/auto/20080222-bmw-635d-teszt.html
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #297 Dátum: 2010. február 13. 22:14:22 pm »

Nem értem, mi a baj ezzel az átalakítással ?    44
A gyárilag beszereltnél csak nagyobbat, erősebbet szabad berakni ?
Én simán bevállalnék egy jó dieselt az E23-ba.    36
Amúgy a mostani 6-os készül gyárilag diesel motorral.
Akkor az is gagyi ?   Wink  Grin
http://www.origo.hu/auto/20080222-bmw-635d-teszt.html


Mit tartanál jó dízelnek,miért nem LPG inkább?
Az új hatosba a dízel szerintem okafogyott,akinek van 25 millája új hatosra,nem hinném,hogy számítana,hogy 15,vagy 25litert eszik,azt is borítékolnám,hogy ha haladósra veszi a paraszt,akkor többe lesz a dízel,mint amit a többlet benzinre költene.Olyasmi,mintha a 850i,825 tds-re lenne átépítve,vicc.
Pillanatnyi elmezavaraimban nekem is megfordul a fejemben,hogy E32-be 30 dezsőt,de valószínűleg a 47-es lábbelimmel lépegetve,hamar eltávozna ebből a világból,míg az M30B35 tartósan ellenáll a talpamnak.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #298 Dátum: 2010. február 14. 00:19:49 am »

Nem értem, mi a baj ezzel az átalakítással ?    44
A gyárilag beszereltnél csak nagyobbat, erősebbet szabad berakni ?
Én simán bevállalnék egy jó dieselt az E23-ba.    36
Amúgy a mostani 6-os készül gyárilag diesel motorral.
Akkor az is gagyi ?   Wink  Grin
http://www.origo.hu/auto/20080222-bmw-635d-teszt.html
a mostani 6-os dízel viszont 286 le, és 580 nm. ez a szegény e24 meg avval a 115 lóerővel............
Naplózva
easy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Válasz #299 Dátum: 2010. február 14. 00:45:30 am »

Collinsnak ajánlom figyelmébe  Tongue  Roll Eyes  Evil  Cheesy

Képek:

Róla van szó
Üzemanyag ellátó rendszer  Shocked  Tongue
Engine  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy  Evil Evil Evil Evil Evil  Grin Grin Grin




A képeket az e12.de-ről "vettem kölcsön".

Rettenet! Errről egy idézet jut eszembe: ,, kicsit elbántak velem..."
Kapott az élettől. A teherautónak viszont kimondottan jól áll ez a lepusztultság. Ovális embléma, talán Peterbilt.

Lehet bunkó vagyok de a hengerfej tetején mintha egy mercedes embléma figyelne.
hogy is van ez? Belepakoltak egy merga motort vagy mi van? Direkt néztem képeket E12 blokkról, mert nem igazán látok mást csak a saját autómét az meg E28, de az E12-es képeken nem ilyet láttam Smiley
A kioktatást ez esetben szótlanul tűröm...

Mike nagyonolcsón megúszta minden tekintetben ahhoz képest amit leírt a körülményekről.
Ha nem havon csúszik nagyobb baj lehetett volna. Meghát ,,fenn az égben az angyalok vigyáztak rá..."
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!