CápaBMW fórum
2024. április 16. 06:16:30 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2910280 alkalommal)
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #300 Dátum: 2010. február 14. 01:11:41 am »


Fantasztikus  Cheesy  Evil  Kiss  Tongue
Naplózva

70/627-5355
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #301 Dátum: 2010. február 14. 01:28:17 am »


Lehet bunkó vagyok de a hengerfej tetején mintha egy mercedes embléma figyelne.
hogy is van ez? Belepakoltak egy merga motort vagy mi van? Direkt néztem képeket E12 blokkról, mert nem igazán látok mást csak a saját autómét az meg E28, de az E12-es képeken nem ilyet láttam Smiley
A kioktatást ez esetben szótlanul tűröm...


Miért? Legalább korhű. Cheesy

Mike nagyonolcsón megúszta minden tekintetben ahhoz képest amit leírt a körülményekről.
Ha nem havon csúszik nagyobb baj lehetett volna. Meghát ,,fenn az égben az angyalok vigyáztak rá..."

Az Talán Miki. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #302 Dátum: 2010. február 14. 08:31:11 am »

A gyárilag beszereltnél csak nagyobbat, erősebbet szabad berakni ?
Én egyre inkább azon gondolkodom, hogy kellene egy 715-öt csinálni...  Cheesy  mondjuk e23-ból...  m10b16 1,5-2 bar-os nagyturbóval, 7:1-hez sűrítéssel, generátorüzemben, elektromos hajtáslánccal...
Klasszikus és kényelmes is lenne, de egyben modern is,  a downsizing, a turbós benzinmotor , és a "hibridség" miatt..., ja és majd elfelejtettem, csak lpg-vel... vagy e85-tel...

hülye világ...
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #303 Dátum: 2010. február 14. 09:35:16 am »

 Cheesy Grin Grin Grin
Végülis kivitelezhető, megenné a 20 litert, és hamar ki is fingana a motor, de jó ötlet Cheesy Viszont biztos vagyok benne hogy nem szólna nagyot, az alapmotor adatait nézve, kb 3 db kéne ahoz, hogy tudja az E23 legkissebb motorjának a teljesítményét.... Akkor meg mi értelme??  Cheesy Grin Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

70/627-5355
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #304 Dátum: 2010. február 14. 09:36:49 am »


1:  Mit tartanál jó dízelnek,miért nem LPG inkább?
Az új hatosba a dízel szerintem okafogyott,akinek van 25 millája új hatosra,nem hinném,hogy számítana,hogy 15,vagy 25litert eszik,azt is borítékolnám,hogy ha haladósra veszi a paraszt,akkor többe lesz a dízel,mint amit a többlet benzinre költene.Olyasmi,mintha a 850i,825 tds-re lenne átépítve,vicc.
2: Pillanatnyi elmezavaraimban nekem is megfordul a fejemben,hogy E32-be 30 dezsőt,de valószínűleg a 47-es lábbelimmel lépegetve,hamar eltávozna ebből a világból,míg az M30B35 tartósan ellenáll a talpamnak.

1: 3,0D, manuális 6-os váltóval.  (184-193 PS) Nekem elég lenne.  angel
(Még mindig nem vagyok meggyőzve, hogy a gáz jót tesz a motornak, de az ellenkezőjéről sem.)

2: Nem venném biztosra, hogy a mostani 3 lityós dieselt könyebb lenne kinyírni,mint a 32-es saját benzineseit.
De eről sincsen tapasztalatom.  smiley  smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 14. 09:50:37 am írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #305 Dátum: 2010. február 14. 10:07:44 am »

a mostani 6-os dízel viszont 286 le, és 580 nm. ez a szegény e24 meg avval a 115 lóerővel............

A 215 lovas blokkot 115-ösre cserélni nyilvánvalóan egy vicc.
De lehet, hogy amikor készült még nem volt más diesel.

Ne felejtsétek el !
Nálunk egy ilyen átalakításba kihullana az összes hajunk, mire sikerülne lepapírozni.
Ezt már legalizálták dieselre.
Innentől kezdve azt teszel bele hivatalosan, ami neked tetszik.
Az 530D motorja 184-193 Ló. Az szerintem már nagyon is rendben lenne.   angel
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #306 Dátum: 2010. február 14. 11:33:01 am »

Vazz tesco gazdaságos 6os...  Shocked

Viszont ha ezt hazahozod itthon is kapnia kell átalalkítási engedély nélkül papírt mert már kinn forgalomban volt... Smiley

Ez egyáltalán nem biztos, sőt...Ha belkegondolsz, hogy egy német TÜV bizonyítvánnyal rendelkező alkatrészt se tehetsz fel, ha itthon nincs honosítva, épp ezt fogják engedélyezni??LÓÓÓVÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #307 Dátum: 2010. február 14. 11:37:04 am »

A 215 lovas blokkot 115-ösre cserélni nyilvánvalóan egy vicc.
De lehet, hogy amikor készült még nem volt más diesel.

Ne felejtsétek el !
Nálunk egy ilyen átalakításba kihullana az összes hajunk, mire sikerülne lepapírozni.
Ezt már legalizálták dieselre.
Innentől kezdve azt teszel bele hivatalosan, ami neked tetszik.
Az 530D motorja 184-193 Ló. Az szerintem már nagyon is rendben lenne.   angel

Lehet hogy napi használatra volt neki, és arra tökéletes a 24td-vel...Az is lehet hogy motor nélkül vette meg, és egy diesele volt otthon..Egyébként egy hetest simán dieselesítenék, bármekkora savazást is kapnék érte.A cél szentesíti az eszközt...Mondjuk momentán nem érdekel, nem saját kocsival kelljárnom:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #308 Dátum: 2010. február 14. 13:14:45 pm »

Ez egyáltalán nem biztos, sőt...Ha belkegondolsz, hogy egy német TÜV bizonyítvánnyal rendelkező alkatrészt se tehetsz fel, ha itthon nincs honosítva, épp ezt fogják engedélyezni??LÓÓÓVÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ....

Ezen nincsen mit engedélyeztetni !
Ez egy diesel motoros autó és pont.
Van német forgalmi engedélye, tehát közúti gépjármű.
Behozod, regadó és még sok kiadás,de a végén hivatalos forgalmi a nevedre.
Szerintem egyszerűen nincsen jogalapjuk ami miatt beleköthetnének.
Persze nálunk soha sem a törvényes, logikus és állampolgárbarát megoldásokról volt híres az ország vezetése.
Legalább is az utóbbi 50 évben.
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 14. 13:22:21 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #309 Dátum: 2010. február 14. 13:30:54 pm »

1: 3,0D, manuális 6-os váltóval.  (184-193 PS) Nekem elég lenne.  angel
(Még mindig nem vagyok meggyőzve, hogy a gáz jót tesz a motornak, de az ellenkezőjéről sem.)

2: Nem venném biztosra, hogy a mostani 3 lityós dieselt könyebb lenne kinyírni,mint a 32-es saját benzineseit.
De eről sincsen tapasztalatom.  smiley  smiley

A 30D nekem is elég lenne,akár a hetesben is,párszor vezettem még otthon az utolsó főnököm 730D-jét (E38),teljesen rendben volt,viszont egyáltalán nem evett keveset,10 alá csak kivételes esetben ment,Dabasról jártunk Dunakeszire,át a városon,az én 730i-m 1-2 literrel evett többet,mint az övé,viszont az övé 2éves volt 8 millkó körül vette,az enyém 8éves volt,és 2millkó alatt vettem,de nem is ez a lényeg,hanem,hogy állandóan baja volt,zabálta a százezreket,turbó,hf,szívósor,minden széthullott rajta,légtömegmérő,szenzorok,amiktől megőrült az az egész pekvanc,azt sem tudták mi a baja,ja,kilócska volt hozzá valami ékszíjjtárcsa,szomorú volt,egy BMW-től,hamar beleunt ő is,persze csak óriási buktával tudta volna eladni,ezért még tartotta egy darabig,de így meg állandóan szórta bele a pénzt.
Az én csoffadt 30i-m,meg csak haladt,és haladt,és haladt,pár pipát,talán egy trafót(vagy kettőt),hardy tárcsát,meg olajat kellett cserélni,meg persze tankolni Cool.
Közel 100ezret tettem meg gázzal M30-al,az após huszonsok éve gázozik,ladák,E30-ak,E28,és már 6-7éve E280 benz,ez már injektoros rendszerrel van szerelve,teljesen pipec,kb 3/4-ed gázig nem lehet érezni mivel mész,az felett gyengül el,viszont a fenti benzel,6-7liter gázolaj árával közlekedik 100kilóméterenként,ami tök jó.
Felőlem holnaptól megszűnhet a dízel gyártás Roll Eyes Evil.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #310 Dátum: 2010. február 14. 13:38:09 pm »

Szerintem az lenne az ideális, ha a dízelt drágítanák (vagy inkább a benzin árát csökkentenék  Cheesy) addig, hogy már ne érje meg dízelt venni. A benzineseknél jóval kisebb a koromkibocsátás...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #311 Dátum: 2010. február 14. 13:43:48 pm »

A 30D nekem is elég lenne,akár a hetesben is,párszor vezettem még otthon az utolsó főnököm 730D-jét (E38),teljesen rendben volt,viszont egyáltalán nem evett keveset,10 alá csak kivételes esetben ment,Dabasról jártunk Dunakeszire,át a városon,az én 730i-m 1-2 literrel evett többet,mint az övé,viszont az övé 2éves volt 8 millkó körül vette,az enyém 8éves volt,és 2millkó alatt vettem,de nem is ez a lényeg,hanem,hogy állandóan baja volt,zabálta a százezreket,turbó,hf,szívósor,minden széthullott rajta,légtömegmérő,szenzorok,amiktől megőrült az az egész pekvanc,azt sem tudták mi a baja,ja,kilócska volt hozzá valami ékszíjjtárcsa,szomorú volt,egy BMW-től,hamar beleunt ő is,persze csak óriási buktával tudta volna eladni,ezért még tartotta egy darabig,de így meg állandóan szórta bele a pénzt.
Az én csoffadt 30i-m,meg csak haladt,és haladt,és haladt,pár pipát,talán egy trafót(vagy kettőt),hardy tárcsát,meg olajat kellett cserélni,meg persze tankolni Cool.
Közel 100ezret tettem meg gázzal M30-al,az após huszonsok éve gázozik,ladák,E30-ak,E28,és már 6-7éve E280 benz,ez már injektoros rendszerrel van szerelve,teljesen pipec,kb 3/4-ed gázig nem lehet érezni mivel mész,az felett gyengül el,viszont a fenti benzel,6-7liter gázolaj árával közlekedik 100kilóméterenként,ami tök jó.
Felőlem holnaptól megszűnhet a dízel gyártás Roll Eyes Evil.

Látod, te legalább úgy nyilatkozol a gázról, hogy próbáltad...Én tudom, milyen, te is tudod, Himizoli is tudja, meg mág páran. És valószinüleg akik tudják, nem is váltanak másra.Bár az E85-ön gondolkodom még, de nem a gáz kiváltására..A maradék 3 cápánkból 2 gázos, a harmnadik kérdéses, vagy gáz lesz, vagy e85...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #312 Dátum: 2010. február 14. 13:46:10 pm »

Szerintem az lenne az ideális, ha a dízelt drágítanák (vagy inkább a benzin árát csökkentenék  Cheesy) addig, hogy már ne érje meg dízelt venni. A benzineseknél jóval kisebb a koromkibocsátás...

Sose fogják..De gondolj bele, a buszok, a kamionok, kisteherautók a vonatok nbnagy része is avval megy..Meg a hajók is, sdőt már repülőből is van diesel motoros..Emiatt emelkedne nemkevés dolog ára(gyakorlatilag mindené).Auűz autó lassan luxuscikk lesz(nemcsak 170 ló fölött), úgyhogy tankolj csak drága benzint, vagy kicsivel olcsóbb gázolajat..Vagy gázt, de azt nem ajánlom:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #313 Dátum: 2010. február 14. 13:59:21 pm »

Szerintem az lenne az ideális, ha a dízelt drágítanák (vagy inkább a benzin árát csökkentenék  Cheesy) addig, hogy már ne érje meg dízelt venni. A benzineseknél jóval kisebb a koromkibocsátás...

Szerintem akinek bejön a dízel,vegye,használja.Ami nekem érthetetlen,hogy miért nem fejlesztik a benzines motorokat is úgy/arra felé mint a dízelt,miért csak a drága,nagy benzinesek kiváltsága a töltés,miért nem fejlesztik a benzineshez is a szegény keverékes motort,vagy a közvetlen befecskendezést,és/vagy egyéb fogyasztás csökkentő technológiát?Lehet az olajlobbi kezében túl sok autógyár részvény van?
A sok farok vanos,meg valvetronik,meg dinamik drájv helyett,egy ügyes kompit a 2.0l sorhatra,részterhelésen elvenni a kosztot tőle,odalépve megtölteni,legyen 220-250ló,300-320nm,ha kell,átlagban hozza a 6-7 l/100km-es fogyit,az ötösben,ha nyomod neki,az a te bajod,valamit-valamiért,ki venne dízelt?
60-70 éve működik pl. kombájnokon a variálható szíjtárcsa,amivel fokozat mentesen lehet variálni a fordulatszámot,az hajthatná a kompit,ha kis fordulaton lerúgják,akkor odavariálja a kompi fordulatát,hogy legyen töltés,lesz nyomaték lent is,fent is.De mintha lenne ilyen sebességváltó is,talán a fabudikban,meg a robogókban.

Ui:Ér,már reggel 11-kor elkezdeni piálni Cheesy 67 sm3 sm28 621?
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 14. 14:04:35 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
VA E21
Vendég
« Válasz #314 Dátum: 2010. február 14. 14:40:29 pm »

Én egyre inkább azon gondolkodom, hogy kellene egy 715-öt csinálni...  Cheesy  mondjuk e23-ból...  m10b16 1,5-2 bar-os nagyturbóval, 7:1-hez sűrítéssel, generátorüzemben, elektromos hajtáslánccal...
Klasszikus és kényelmes is lenne, de egyben modern is,  a downsizing, a turbós benzinmotor , és a "hibridség" miatt..., ja és majd elfelejtettem, csak lpg-vel... vagy e85-tel...

hülye világ...
Megérdemelnéd!  Evil Cheesy
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #315 Dátum: 2010. február 15. 00:16:28 am »

Bmw 3-as bemutató, vagy összevágás magyarul   Azn  Én még nem láttam..

http://www.youtube.com/watch?v=VdjD3H0uts0&feature=related#
Naplózva
easy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Válasz #316 Dátum: 2010. február 15. 02:19:16 am »

Miért? Legalább korhű. Cheesy

Az Talán Miki. Cheesy

Bocsesz mindkettőtöktől elnézést kérek Embarrassed
nesze nekem kioktatás... Smiley
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #317 Dátum: 2010. február 15. 13:07:43 pm »

Ez nagyon gyári képnek látszik, de az biztos hogy nem mai, és profi fotó, de az usa lámpa nem stimmül. hogyvanez? confused confused confused


* bmw_5-e28-1981-87_r3.jpg (171.34 KB, 1024x768 - megtekintve 870 alkalommal.)
Naplózva

gim_e12
Vendég
« Válasz #318 Dátum: 2010. február 16. 09:39:23 am »

Hirdetések topic-ból:
Sziasztok!

Ha valakit nem látta volna még, használtautón találtam magyar papiros 81-es 635-öt 550-ért, sajna kép nincsen róla:

"BMW 635 CSI rendezett magyar papírokkal eladó. Nem kell az OT-val bajlódni, azt építesz belőle, amit elképzeltél. A bal eleje enyhén sérült, a javításhoz szükséges alkatrészek egy részét az ár tartalmazza. A kocsi restauráláshoz szét lett szedve, motor, futómű benne van, gurítható. Az ülések hiányoznak, de az árban benne van egy garnitúra kék, hátsó fejtámlás ülés. Lakatolás, fényezés szükséges, a kaszni elemek nagy része nem rohadt, sokkal jobb állapotban van, mint a legtöbb magyar papíros felújítandó autó. Felár ellenében a hiányzó alkatrészek is megvásárolhatók. Csere érdekel."

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/635/bmw_635_csi-3574264

@gabos666: Agyas kolléga hírdeti. (én tudom is hogy melyik autóról van szó) Wink
Naplózva
firex

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 348



« Válasz #319 Dátum: 2010. február 16. 12:07:06 pm »

Ezt szépen megcsinálták!  2014


* 09lumacabriovo5md2.jpg (377.9 KB, 800x533 - megtekintve 708 alkalommal.)
Naplózva

Mit ér az erő,ha nem uralod.
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #320 Dátum: 2010. február 16. 12:40:07 pm »

Bmw 3-as bemutató, vagy összevágás magyarul   Azn  Én még nem láttam..

http://www.youtube.com/watch?v=VdjD3H0uts0&feature=related#
Hú ez nagyon tetszik! Nagyon jó felvételek, itt még az E30 is tetszetős nekem, pedig nagyon ritkán mozgat meg. Mondjuk az E60-at benézték kicsit Cheesy
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #321 Dátum: 2010. február 16. 12:43:35 pm »

Ezt szépen megcsinálták!  2014
Ebből több is készült tudtommal. Legalábbis több full cabrióról is van fotóm. Ez a babakék különösen szép! Szerintem rengeteget érhet
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
VA E21
Vendég
« Válasz #322 Dátum: 2010. február 16. 15:17:02 pm »

Ezt szépen megcsinálták!  2014
Még mindig etalon!  sm_68
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #323 Dátum: 2010. február 16. 16:29:24 pm »

Namostakkor lehet szemeket kigúvasztó szmájlik ezreit felhasználni. Ez autóépítés  Shocked
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?t=494&postdays=0&postorder=asc&start=0
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
VA E21
Vendég
« Válasz #324 Dátum: 2010. február 16. 18:23:02 pm »

Hát én nem tom. Még jobban szétba@@ta, mint te  Evil
Értem én hogy kabrió, de ha az lenne a merevítés az aljában amit ott látok, akkor az elég silány munka.  undecided Nem azzal van gondom, h. 40x40 es zártszelvény, csak ahogy az oda van téve.
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 16. 19:32:51 pm írta collins » Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #325 Dátum: 2010. február 16. 18:45:10 pm »

Bassz az tényleg olyan kb mintha én heggesztettem volna részegen éjszaka gyertyafénynél... Evil Különben a kocsi szép
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 16. 19:33:23 pm írta collins » Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #326 Dátum: 2010. február 16. 18:48:54 pm »

Ez nagyon gyári képnek látszik, de az biztos hogy nem mai, és profi fotó, de az usa lámpa nem stimmül. hogyvanez? confused confused confused

Ez így gyáros ahogy van neked lehet az a csalóka hogy talán nem amcsi lökös van rajta
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #327 Dátum: 2010. február 16. 18:50:52 pm »

Hát én nem tom. Még jobban szétba@@ta, mint te  Evil
Értem én hogy kabrió, de ha az lenne a merevítés az aljában amit ott látok, akkor az elég silány munka.  undecided Nem azzal van gondom, h. 40x40 es zártszelvény, csak ahogy az oda van téve.
Én nem hinném, hogy azt szánták merevítésnek, habár az tény, hogy az eddigiekben csak szétszedést láthattunk és beszerzett alkatrészeket. Feltételezem, hogy aki ennyire lecsontoz egy bódét, az össze is tudja rakni utána Cheesy
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
VA E21
Vendég
« Válasz #328 Dátum: 2010. február 16. 18:55:37 pm »

Én nem hinném, hogy azt szánták merevítésnek, habár az tény, hogy az eddigiekben csak szétszedést láthattunk és beszerzett alkatrészeket. Feltételezem, hogy aki ennyire lecsontoz egy bódét, az össze is tudja rakni utána Cheesy
Te is még mindig szívsz vele és a folyamatos műhibákat javítod  Evil 
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #329 Dátum: 2010. február 16. 18:59:48 pm »

Végülis igen. Meg egyszer én is teleb@sztam zártszelvénnyel, de aztán meggondoltam magam, mert nem fértem volna be a sok vastól.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!