gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5790 Dátum: 2013. október 20. 19:01:15 pm » |
|
Kell egy pár mosás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5791 Dátum: 2013. október 20. 20:11:59 pm » |
|
jaja! Nekem ez a kedvenc részem "Hengerfejtömítés csere kell, meg valószínű, hogy a fűtőradiátornál folyik a víz és ezért ég át a tömítés, de az autó járóképes."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5792 Dátum: 2013. október 21. 13:37:28 pm » |
|
Ezen nagyon megijedtem mert nekem is folyik a fűtőradiátorom... éppen a napokban került bele új
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5793 Dátum: 2013. október 21. 23:17:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5794 Dátum: 2013. október 22. 08:30:30 am » |
|
725i is van közte!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5795 Dátum: 2013. október 22. 16:11:22 pm » |
|
hmmmm tetszik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5796 Dátum: 2013. október 22. 18:23:14 pm » |
|
írta is, hogy ritka 725i is van közte!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5797 Dátum: 2013. október 23. 09:14:54 am » |
|
Amúgy volt ilyen, belga és franszoá piacra, M30B25.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
B.Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
|
|
« Válasz #5798 Dátum: 2013. október 28. 14:54:55 pm » |
|
Sziasztok!
Egy régi cápánkat keresném. Valaki tud róla valamit? Hol lehet most? Milyen állapotban van? 2.8-as motorja volt, fekete szövet belső, Recarokkal.
Szép napot!
Csabi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5799 Dátum: 2013. október 28. 21:24:55 pm » |
|
Sok apróság jutott most eszembe, miért is szeretem, mert cápa. Az E61 épp szervízben, most sokat járkálok mindennapi üzemmódban is a cápával, és kezd mostmár nagyon tetszeni a sok apró részlet. Ahogy az ajtók csukódnak és nyílnak, tetszik az érzés és a hang is. Bár az E23 ajtócsukódása az etalon, azért az E28 se rossz. Meg az a megnyugtató tompa puffanás, ahogy a csomagtérajtó zár. (Mondjuk még mindig bezárni csak kulcssal tudom, nem jövök rá, mi a különbség a központizáras és a sima csomagtérzár között, a cikkszámon kívül ) Ahogy érezni a kormányzást az újabb autókhoz képest, a régivágású kemény tömésű sportülések, amik a második legkényelmesebbek a világon (az első az E34 sportülés), az érdekes elgondolás, hogy középről hideget fúj, de az ablakra és a lábra meleget.... Szóval szeretem, mert cápa, ami a legtöbb ember szerint hátrány, nekem pont az (is) tetszik. Kb. 2,5-3 literrel eszik többet, mint az újabb (épp 9 éves) dízel, kicsit szűkebb, de sokkal jobban szereti a család is, mint a kombit. Ja, és sokkal jobban megy, és sokkal jobb érzés vezetni is. Szeretem, mert cápa.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
petrasdani
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
|
« Válasz #5800 Dátum: 2013. október 28. 22:12:04 pm » |
|
nem jövök rá, mi a különbség a központizáras és a sima csomagtérzár között
Ha Békésen jársz én megmutatom mert van itthon mindkettő. A központizáras persze a cápában van.
|
|
|
Naplózva
|
1986 BMW E28 518i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5801 Dátum: 2013. október 29. 03:12:52 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5802 Dátum: 2013. október 29. 16:16:54 pm » |
|
"az érdekes elgondolás, hogy középről hideget fúj, de az ablakra és a lábra meleget.... " Azért, hogy ne bambulj be vezetés közben Meleg levegő az arcba, elaltat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5803 Dátum: 2013. október 29. 19:08:22 pm » |
|
Miszter! Ez tetszene?
E28 alpunci V12
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5804 Dátum: 2013. október 29. 19:39:08 pm » |
|
Miszter! Ez tetszene?
E28 alpunci V12
6db duplatorkú weberrel...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5805 Dátum: 2013. október 29. 19:45:13 pm » |
|
Jó ez így is! Szerintem már az M20-ra se passzol a Weber, túl szögletes a dizájn... M10, M30 szép úgy, de M20 már nem. Az M70 meg gyakorlatilag 2db M20B25....
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5806 Dátum: 2013. október 29. 21:10:18 pm » |
|
Miszter! Ez tetszene?
E28 alpunci V12
Az E28 M70 kombó az adja,az alpina érdektelen.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5807 Dátum: 2013. október 29. 21:17:49 pm » |
|
Miszter! Ez tetszene?
E28 alpunci V12
De szép project
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5808 Dátum: 2013. október 29. 21:18:54 pm » |
|
Az E28 M70 kombó az adja,az alpina érdektelen.
Pedig az az 50 ló különbség ami van köztük, nem kevés.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5809 Dátum: 2013. október 31. 15:17:26 pm » |
|
Az E28 M70 kombó az adja,az alpina érdektelen.
Érdektelen? Ne viccelj...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5810 Dátum: 2013. október 31. 21:39:54 pm » |
|
Igen,túlárazott dekorcsík,a tengerentúlon minden harmadába kerül,és sokkal rugalmasabbak is,már írtam,mikor összedőlt a gép,kérdeztem őket is,nem is válaszoltak,az MK-Motorsport rendes volt,nudli 25 100€-ért átalakították volna az autót 6.1-re,430le,620nm,de csak ha odaviszem az egész autót . A tengerentúli Powerplantracing még aznap válaszolt minden emailre,teljes árlistát küldtek,~11 000$ az 5.7-es verzió,készre szerelve,felár nélkül választahó 3féle tengellyel,cr 8.0-tól 12.0-ig amit kérsz,ebben benne van a hozzá írt csipp,minden plug&play,kb 370le,572nm,az ő hatlitykósa készre szerelve,szintén csippel ~19 000$,405le,620nm ,de,és itt a lényeg,bármit megvehetsz külön is,a lehetőségeid szerint,csak dugókat,csak felhüvelyeztetheted,csak hajtókarokat,csak a tengelyeket,bármit,ahogy kéred,karokból is van 3 féle nekik,van saját,erősített Hprofil,ARROWS Hprofil,és van titánium is ,arra azt írta,hogy "undestructable" ezt odaát azért nem mondják bármire. De gyárt alu ledkereket,2 tárcsás kuplungot 1500 nyútonig ,szintúgy S52 láncot,ide átalakítva lánckerekekkel,az tartósan bírja a 9000rpm-et,kedvedre oválozhatsz vele,meg ilyenek,plug&play leömlők,high flow kat-ok,végdobok,nálam a sniccer,hartge,MK-Motorsport,alpina,mittomén mik felejtősek. De a kenguruk földjén is vannak jó ajánlatok.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5811 Dátum: 2013. november 01. 08:44:31 am » |
|
A tengerentúli Powerplantracing még aznap válaszolt minden emailre,teljes árlistát küldtek,~11 000$ az 5.7-es verzió,készre szerelve,felár nélkül választahó 3féle tengellyel,cr 8.0-tól 12.0-ig amit kérsz,ebben benne van a hozzá írt csipp,minden plug&play,kb 370le,572nm,az ő hatlitykósa készre szerelve,szintén csippel ~19 000$,405le,620nm 11000 dollár az ha jól számolom 2,5 milla +70 lóerőért? Ennyiért itthon megcsinálják neked kovácsolt béllel vems-el biturbósra 500-600 lovasra. Vagy ennyiért kapsz egy S85-öt ami alapból 500 ló. 19000-ről meg nem is beszélve, ahhoz még az S85-höz a maradék 8000ből kikerül egy kompesszor kit is g-poweréknál...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5812 Dátum: 2013. november 01. 21:02:21 pm » |
|
11000 dollár az ha jól számolom 2,5 milla +70 lóerőért? Ennyiért itthon megcsinálják neked kovácsolt béllel vems-el biturbósra 500-600 lovasra. Vagy ennyiért kapsz egy S85-öt ami alapból 500 ló. 19000-ről meg nem is beszélve, ahhoz még az S85-höz a maradék 8000ből kikerül egy kompesszor kit is g-poweréknál... A szövegértelmezés nem az erősséged Szemi ,az S85-öt meg ott egye meg a fene,ahol van.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5813 Dátum: 2013. november 01. 21:55:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5814 Dátum: 2013. november 01. 22:06:33 pm » |
|
Igen,túlárazott dekorcsík,a tengerentúlon minden harmadába kerül,és sokkal rugalmasabbak is,már írtam,mikor összedőlt a gép,kérdeztem őket is,nem is válaszoltak,az MK-Motorsport rendes volt,nudli 25 100€-ért átalakították volna az autót 6.1-re,430le,620nm,de csak ha odaviszem az egész autót . A tengerentúli Powerplantracing még aznap válaszolt minden emailre,teljes árlistát küldtek,~11 000$ az 5.7-es verzió,készre szerelve,felár nélkül választahó 3féle tengellyel,cr 8.0-tól 12.0-ig amit kérsz,ebben benne van a hozzá írt csipp,minden plug&play,kb 370le,572nm,az ő hatlitykósa készre szerelve,szintén csippel ~19 000$,405le,620nm ,de,és itt a lényeg,bármit megvehetsz külön is,a lehetőségeid szerint,csak dugókat,csak felhüvelyeztetheted,csak hajtókarokat,csak a tengelyeket,bármit,ahogy kéred,karokból is van 3 féle nekik,van saját,erősített Hprofil,ARROWS Hprofil,és van titánium is ,arra azt írta,hogy "undestructable" ezt odaát azért nem mondják bármire. De gyárt alu ledkereket,2 tárcsás kuplungot 1500 nyútonig ,szintúgy S52 láncot,ide átalakítva lánckerekekkel,az tartósan bírja a 9000rpm-et,kedvedre oválozhatsz vele,meg ilyenek,plug&play leömlők,high flow kat-ok,végdobok,nálam a sniccer,hartge,MK-Motorsport,alpina,mittomén mik felejtősek. De a kenguruk földjén is vannak jó ajánlatok. Jó, nem érdekelnek ezek az usa szarok, állítólag olyanok, mint a ruszki motorok, 100ezernél generál Énekes Árpinak is szétrobbant az LS7 motor három szezon után, 20ezer mérfölddel lett belerakva. Most akkor van V12 kéziváltód vagy nincs? Ez itt a kérdés. Gyanúsan kerülöd a témát
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5815 Dátum: 2013. november 01. 23:43:35 pm » |
|
Arany gyerek,Dénes,hogy a jó Isten áldjon meg vagy 8 gyerekkel ,milyen szép is lenne,ha mindnyájan a 173cm magas,szőke,vállig érő hajú,kék szemű,nőkre hajtanánk mi? Vagy mégsem? Akkor mi a baj azzal,ha valakinek nem az jön be,ami neked/többeknek? Igen,nem nem éri meg nekem az E32 750i alpina verziója az 5x-ös árat,a számok azt mutatják,hogy az Európai tunerek sokkal drágábbak,rugalmatlanabbak. Igen,már írtam,és tartom is,hogy az S62,S85 nem jön be,eztán sem fog,sem az S14.A többi S minden körülmények között!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5816 Dátum: 2013. november 01. 23:55:10 pm » |
|
Jó, nem érdekelnek ezek az usa szarok, állítólag olyanok, mint a ruszki motorok, 100ezernél generál Énekes Árpinak is szétrobbant az LS7 motor három szezon után, 20ezer mérfölddel lett belerakva. Most akkor van V12 kéziváltód vagy nincs? Ez itt a kérdés. Gyanúsan kerülöd a témát Kolléga,ezek nem USA szarok,hanem ottani BMW tuner,aki szar viseco,arrows,apr cuccokal operál,szó sem volt ls7-ről. Miért kérdés az neked,hogy van e váltóm? Köszöni szépen,jól van,ott kint van az irodában,a nyomtató mellett,pár doboz papír mögött/alatt ,vagy 1 éve láttam(de lehet több ),meg is interjúvoltam Bazs kollégát,mint az otthoni E31-ek nagy gyűjtőjét ,hogy mennyibe kerülhet egy ilyen otthon,taktikusan nem mondta meg,de falajánlotta,hogy megvenné ,de nem esett szó összegről,gondoltam ha amennyiben nekem van,annyiért megvenné,akkor elengedném a kezét,mire a nejem beszólt,hogy most akkor mi van,minek vettük meg"vagy akkor mégsem tudod megcsinálni" ,mire elálltam az eladási szándéktól. Közben Dénes valahol írta,hogy 200 körül mennek otthon,akkor még marad,majd lesz vele valami. Itt tartok.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5817 Dátum: 2013. november 02. 07:51:12 am » |
|
Kolléga,ezek nem USA szarok,hanem ottani BMW tuner,aki szar viseco,arrows,apr cuccokal operál,szó sem volt ls7-ről. Miért kérdés az neked,hogy van e váltóm? Köszöni szépen,jól van,ott kint van az irodában,a nyomtató mellett,pár doboz papír mögött/alatt ,vagy 1 éve láttam(de lehet több ),meg is interjúvoltam Bazs kollégát,mint az otthoni E31-ek nagy gyűjtőjét ,hogy mennyibe kerülhet egy ilyen otthon,taktikusan nem mondta meg,de falajánlotta,hogy megvenné ,de nem esett szó összegről,gondoltam ha amennyiben nekem van,annyiért megvenné,akkor elengedném a kezét,mire a nejem beszólt,hogy most akkor mi van,minek vettük meg"vagy akkor mégsem tudod megcsinálni" ,mire elálltam az eladási szándéktól. Közben Dénes valahol írta,hogy 200 körül mennek otthon,akkor még marad,majd lesz vele valami. Itt tartok. Lendkerék+ kuplung van-e hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5818 Dátum: 2013. november 02. 07:52:23 am » |
|
Arany gyerek,Dénes,hogy a jó Isten áldjon meg vagy 8 gyerekkel ,milyen szép is lenne,ha mindnyájan a 173cm magas,szőke,vállig érő hajú,kék szemű,nőkre hajtanánk mi? Vagy mégsem? Akkor mi a baj azzal,ha valakinek nem az jön be,ami neked/többeknek? Igen,nem nem éri meg nekem az E32 750i alpina verziója az 5x-ös árat,a számok azt mutatják,hogy az Európai tunerek sokkal drágábbak,rugalmatlanabbak. Igen,már írtam,és tartom is,hogy az S62,S85 nem jön be,eztán sem fog,sem az S14.A többi S minden körülmények között! Nem tudom elfogadni addig az álláspontodat, amíg személyesen nem tapasztaltad meg ezeket a motorokat. A V12-t szereted, de az S62 nem jön be, az emharminc istencsászárkirály, miközben a 40i nyomatszegény. Ezek azért masszívan ütik egymást
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5819 Dátum: 2013. november 02. 09:42:24 am » |
|
Lendkerék+ kuplung van-e hozzá?
Csak kuplung van.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|