CápaBMW fórum
2024. december 01. 05:01:05 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 3293504 alkalommal)
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5790 Dátum: 2013. október 20. 19:01:15 pm »

Kell egy pár mosás  Grin
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5791 Dátum: 2013. október 20. 20:11:59 pm »

jaja! Nekem ez a kedvenc részem Cheesy

"Hengerfejtömítés csere kell, meg valószínű, hogy a fűtőradiátornál folyik a víz és ezért ég át a tömítés, de az autó járóképes."

Naplózva

70/627-5355
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5792 Dátum: 2013. október 21. 13:37:28 pm »

Ezen nagyon megijedtem mert nekem is folyik a fűtőradiátorom... éppen a napokban került bele új  Evil
Naplózva

Bence
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5793 Dátum: 2013. október 21. 23:17:40 pm »

Cápakollekció eladó  Shocked

http://www.leboncoin.fr/voitures/554840861.htm?ca=1_s
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5794 Dátum: 2013. október 22. 08:30:30 am »

 Shocked 725i is van közte!
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5795 Dátum: 2013. október 22. 16:11:22 pm »

hmmmm tetszik Cheesy
Naplózva

70/627-5355
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5796 Dátum: 2013. október 22. 18:23:14 pm »

írta is, hogy ritka  Cheesy

Shocked 725i is van közte!
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5797 Dátum: 2013. október 23. 09:14:54 am »

Amúgy volt ilyen, belga és franszoá piacra, M30B25.
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5798 Dátum: 2013. október 28. 14:54:55 pm »

Sziasztok!

Egy régi cápánkat keresném. Valaki tud róla valamit? Hol lehet most? Milyen állapotban van?
2.8-as motorja volt, fekete szövet belső, Recarokkal.

Szép napot!

Csabi


* COE 936 (5).jpg (205.51 KB, 783x563 - megtekintve 1071 alkalommal.)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5799 Dátum: 2013. október 28. 21:24:55 pm »

Sok apróság jutott most eszembe, miért is szeretem, mert cápa.  Azn

Az E61 épp szervízben, most sokat járkálok mindennapi üzemmódban is a cápával, és kezd mostmár nagyon tetszeni a sok apró részlet.

Ahogy az ajtók csukódnak és nyílnak, tetszik az érzés és a hang is. Bár az E23 ajtócsukódása az etalon, azért az E28 se rossz. Meg az a megnyugtató tompa puffanás, ahogy a csomagtérajtó zár. (Mondjuk még mindig bezárni csak kulcssal tudom, nem jövök rá, mi a különbség a központizáras és a sima csomagtérzár között, a cikkszámon kívül  1084)

Ahogy érezni a kormányzást az újabb autókhoz képest, a régivágású kemény tömésű sportülések, amik a második legkényelmesebbek a világon (az első az E34 sportülés), az érdekes elgondolás, hogy középről hideget fúj, de az ablakra és a lábra meleget.... Szóval szeretem, mert cápa, ami a legtöbb ember szerint hátrány, nekem pont az (is) tetszik.

Kb. 2,5-3 literrel eszik többet, mint az újabb (épp 9 éves) dízel, kicsit szűkebb, de sokkal jobban szereti a család is, mint a kombit. Ja, és sokkal jobban megy, és sokkal jobb érzés vezetni is.

Szeretem, mert cápa.  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #5800 Dátum: 2013. október 28. 22:12:04 pm »

nem jövök rá, mi a különbség a központizáras és a sima csomagtérzár között

Ha Békésen jársz én megmutatom mert van itthon mindkettő. A központizáras persze a cápában van. Smiley
Naplózva

1986 BMW E28 518i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5801 Dátum: 2013. október 29. 03:12:52 am »



 Bár az E23 ajtócsukódása az etalon,
 (az első az E34 sportülés),

 Azn Azn Azn
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5802 Dátum: 2013. október 29. 16:16:54 pm »

"az érdekes elgondolás, hogy középről hideget fúj, de az ablakra és a lábra meleget.... "

Azért, hogy ne bambulj be vezetés közben Cheesy Meleg levegő az arcba, elaltat  Cheesy Smiley
Naplózva

70/627-5355
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5803 Dátum: 2013. október 29. 19:08:22 pm »

Miszter! Ez tetszene?

E28 alpunci V12


* e28v12.jpg (45.43 KB, 800x600 - megtekintve 913 alkalommal.)

* e28v12alpunci.jpg (47.68 KB, 800x600 - megtekintve 882 alkalommal.)
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5804 Dátum: 2013. október 29. 19:39:08 pm »

Miszter! Ez tetszene?

E28 alpunci V12

6db duplatorkú weberrel...  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5805 Dátum: 2013. október 29. 19:45:13 pm »

Jó ez így is!  Smiley

Szerintem már az M20-ra se passzol a Weber, túl szögletes a dizájn...

M10, M30 szép úgy, de M20 már nem. Az M70 meg gyakorlatilag 2db M20B25....
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5806 Dátum: 2013. október 29. 21:10:18 pm »

Miszter! Ez tetszene?

E28 alpunci V12

Az E28 M70 kombó az adja,az alpina érdektelen.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5807 Dátum: 2013. október 29. 21:17:49 pm »

Miszter! Ez tetszene?

E28 alpunci V12

De szép project Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5808 Dátum: 2013. október 29. 21:18:54 pm »

Az E28 M70 kombó az adja,az alpina érdektelen.

Pedig az az 50 ló különbség ami van köztük, nem kevés.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5809 Dátum: 2013. október 31. 15:17:26 pm »

Az E28 M70 kombó az adja,az alpina érdektelen.

Érdektelen? Cheesy Cheesy Cheesy  Evil Ne viccelj...
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5810 Dátum: 2013. október 31. 21:39:54 pm »

Érdektelen? Cheesy Cheesy Cheesy  Evil Ne viccelj...

Igen,túlárazott dekorcsík,a tengerentúlon minden harmadába kerül,és sokkal rugalmasabbak is,már írtam,mikor összedőlt a gép,kérdeztem őket is,nem is válaszoltak,az MK-Motorsport rendes volt,nudli 25 100€-ért átalakították volna az autót 6.1-re,430le,620nm,de csak ha odaviszem az egész autót  crazy2.
A tengerentúli Powerplantracing még aznap válaszolt minden emailre,teljes árlistát küldtek,~11 000$ az 5.7-es verzió,készre szerelve,felár nélkül választahó 3féle tengellyel,cr 8.0-tól 12.0-ig amit kérsz,ebben benne van a hozzá írt csipp,minden plug&play,kb 370le,572nm,az ő hatlitykósa készre szerelve,szintén csippel ~19 000$,405le,620nm  Roll Eyes Kiss ,de,és itt a lényeg,bármit megvehetsz külön is,a lehetőségeid szerint,csak dugókat,csak felhüvelyeztetheted,csak hajtókarokat,csak a tengelyeket,bármit,ahogy kéred,karokból is van 3 féle nekik,van saját,erősített Hprofil,ARROWS Hprofil,és van titánium is  Azn Kiss ,arra azt írta,hogy "undestructable" ezt odaát azért nem mondják bármire. Cool
De gyárt alu ledkereket,2 tárcsás kuplungot 1500 nyútonig  Roll Eyes Cool,szintúgy S52 láncot,ide átalakítva lánckerekekkel,az tartósan bírja a 9000rpm-et,kedvedre oválozhatsz vele,meg ilyenek,plug&play leömlők,high flow kat-ok,végdobok,nálam a sniccer,hartge,MK-Motorsport,alpina,mittomén mik felejtősek.
De a kenguruk földjén is vannak jó ajánlatok. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5811 Dátum: 2013. november 01. 08:44:31 am »

A tengerentúli Powerplantracing még aznap válaszolt minden emailre,teljes árlistát küldtek,~11 000$ az 5.7-es verzió,készre szerelve,felár nélkül választahó 3féle tengellyel,cr 8.0-tól 12.0-ig amit kérsz,ebben benne van a hozzá írt csipp,minden plug&play,kb 370le,572nm,az ő hatlitykósa készre szerelve,szintén csippel ~19 000$,405le,620nm  Roll Eyes Kiss

11000 dollár az ha jól számolom 2,5 milla +70 lóerőért?  Grin Ennyiért itthon megcsinálják neked kovácsolt béllel vems-el biturbósra 500-600 lovasra.
Vagy ennyiért kapsz egy S85-öt ami alapból 500 ló.  Cheesy

19000-ről meg nem is beszélve, ahhoz még az S85-höz a maradék 8000ből kikerül egy kompesszor kit is g-poweréknál...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5812 Dátum: 2013. november 01. 21:02:21 pm »

11000 dollár az ha jól számolom 2,5 milla +70 lóerőért?  Grin Ennyiért itthon megcsinálják neked kovácsolt béllel vems-el biturbósra 500-600 lovasra.
Vagy ennyiért kapsz egy S85-öt ami alapból 500 ló.  Cheesy

19000-ről meg nem is beszélve, ahhoz még az S85-höz a maradék 8000ből kikerül egy kompesszor kit is g-poweréknál...

A szövegértelmezés nem az erősséged Szemi  Roll Eyes  Cheesy ,az S85-öt meg ott egye meg a fene,ahol van.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5813 Dátum: 2013. november 01. 21:55:18 pm »

Nagy szavak ezek Cheesy

Az Alpina és az "S" motorok elhúzhatnak a sunyiba, mi? Cheesy  Evil crazy2
Naplózva

70/627-5355
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5814 Dátum: 2013. november 01. 22:06:33 pm »

Igen,túlárazott dekorcsík,a tengerentúlon minden harmadába kerül,és sokkal rugalmasabbak is,már írtam,mikor összedőlt a gép,kérdeztem őket is,nem is válaszoltak,az MK-Motorsport rendes volt,nudli 25 100€-ért átalakították volna az autót 6.1-re,430le,620nm,de csak ha odaviszem az egész autót  crazy2.
A tengerentúli Powerplantracing még aznap válaszolt minden emailre,teljes árlistát küldtek,~11 000$ az 5.7-es verzió,készre szerelve,felár nélkül választahó 3féle tengellyel,cr 8.0-tól 12.0-ig amit kérsz,ebben benne van a hozzá írt csipp,minden plug&play,kb 370le,572nm,az ő hatlitykósa készre szerelve,szintén csippel ~19 000$,405le,620nm  Roll Eyes Kiss ,de,és itt a lényeg,bármit megvehetsz külön is,a lehetőségeid szerint,csak dugókat,csak felhüvelyeztetheted,csak hajtókarokat,csak a tengelyeket,bármit,ahogy kéred,karokból is van 3 féle nekik,van saját,erősített Hprofil,ARROWS Hprofil,és van titánium is  Azn Kiss ,arra azt írta,hogy "undestructable" ezt odaát azért nem mondják bármire. Cool
De gyárt alu ledkereket,2 tárcsás kuplungot 1500 nyútonig  Roll Eyes Cool,szintúgy S52 láncot,ide átalakítva lánckerekekkel,az tartósan bírja a 9000rpm-et,kedvedre oválozhatsz vele,meg ilyenek,plug&play leömlők,high flow kat-ok,végdobok,nálam a sniccer,hartge,MK-Motorsport,alpina,mittomén mik felejtősek.
De a kenguruk földjén is vannak jó ajánlatok. Wink

Jó, nem érdekelnek ezek az usa szarok, állítólag olyanok, mint a ruszki motorok, 100ezernél generál Cheesy Énekes Árpinak is szétrobbant az LS7 motor három szezon után, 20ezer mérfölddel lett belerakva.

Most akkor van V12 kéziváltód vagy nincs? Cheesy Ez itt a kérdés. Gyanúsan kerülöd a témát Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5815 Dátum: 2013. november 01. 23:43:35 pm »

Nagy szavak ezek Cheesy

Az Alpina és az "S" motorok elhúzhatnak a sunyiba, mi? Cheesy  Evil crazy2


Arany gyerek,Dénes,hogy a jó Isten áldjon meg vagy 8 gyerekkel  Cheesy,milyen szép is lenne,ha mindnyájan a 173cm magas,szőke,vállig érő hajú,kék szemű,nőkre hajtanánk mi? Roll Eyes
Vagy mégsem?
Akkor mi a baj azzal,ha valakinek nem az jön be,ami neked/többeknek?
Igen,nem nem éri meg nekem az E32 750i alpina verziója az 5x-ös árat,a számok azt mutatják,hogy az Európai tunerek sokkal drágábbak,rugalmatlanabbak.
Igen,már írtam,és tartom is,hogy az S62,S85 nem jön be,eztán sem fog,sem az S14.A többi S minden körülmények között! sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5816 Dátum: 2013. november 01. 23:55:10 pm »

Jó, nem érdekelnek ezek az usa szarok, állítólag olyanok, mint a ruszki motorok, 100ezernél generál Cheesy Énekes Árpinak is szétrobbant az LS7 motor három szezon után, 20ezer mérfölddel lett belerakva.

Most akkor van V12 kéziváltód vagy nincs? Cheesy Ez itt a kérdés. Gyanúsan kerülöd a témát Cheesy


Kolléga,ezek nem USA szarok,hanem ottani BMW tuner,aki szar viseco,arrows,apr cuccokal operál,szó sem volt ls7-ről.
Miért kérdés az neked,hogy van e váltóm? Cheesy
Köszöni szépen,jól van,ott kint van az irodában,a nyomtató mellett,pár doboz papír mögött/alatt  crazy2,vagy 1 éve láttam(de lehet több  Tongue),meg is interjúvoltam Bazs kollégát,mint az otthoni E31-ek nagy gyűjtőjét  Cheesy ,hogy mennyibe kerülhet egy ilyen otthon,taktikusan nem mondta meg,de falajánlotta,hogy megvenné  Roll Eyes ,de nem esett szó összegről,gondoltam ha amennyiben nekem van,annyiért megvenné,akkor elengedném a kezét,mire a nejem beszólt,hogy most akkor mi van,minek vettük meg"vagy akkor mégsem tudod megcsinálni"  Kiss,mire elálltam az eladási szándéktól.
Közben Dénes valahol írta,hogy 200 körül mennek otthon,akkor még marad,majd lesz vele valami.
Itt tartok.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5817 Dátum: 2013. november 02. 07:51:12 am »


Kolléga,ezek nem USA szarok,hanem ottani BMW tuner,aki szar viseco,arrows,apr cuccokal operál,szó sem volt ls7-ről.
Miért kérdés az neked,hogy van e váltóm? Cheesy
Köszöni szépen,jól van,ott kint van az irodában,a nyomtató mellett,pár doboz papír mögött/alatt  crazy2,vagy 1 éve láttam(de lehet több  Tongue),meg is interjúvoltam Bazs kollégát,mint az otthoni E31-ek nagy gyűjtőjét  Cheesy ,hogy mennyibe kerülhet egy ilyen otthon,taktikusan nem mondta meg,de falajánlotta,hogy megvenné  Roll Eyes ,de nem esett szó összegről,gondoltam ha amennyiben nekem van,annyiért megvenné,akkor elengedném a kezét,mire a nejem beszólt,hogy most akkor mi van,minek vettük meg"vagy akkor mégsem tudod megcsinálni"  Kiss,mire elálltam az eladási szándéktól.
Közben Dénes valahol írta,hogy 200 körül mennek otthon,akkor még marad,majd lesz vele valami.
Itt tartok.

Lendkerék+ kuplung van-e hozzá?
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5818 Dátum: 2013. november 02. 07:52:23 am »


Arany gyerek,Dénes,hogy a jó Isten áldjon meg vagy 8 gyerekkel  Cheesy,milyen szép is lenne,ha mindnyájan a 173cm magas,szőke,vállig érő hajú,kék szemű,nőkre hajtanánk mi? Roll Eyes
Vagy mégsem?
Akkor mi a baj azzal,ha valakinek nem az jön be,ami neked/többeknek?
Igen,nem nem éri meg nekem az E32 750i alpina verziója az 5x-ös árat,a számok azt mutatják,hogy az Európai tunerek sokkal drágábbak,rugalmatlanabbak.
Igen,már írtam,és tartom is,hogy az S62,S85 nem jön be,eztán sem fog,sem az S14.A többi S minden körülmények között! sm_68

Nem tudom elfogadni addig az álláspontodat, amíg személyesen nem tapasztaltad meg ezeket a motorokat. A V12-t szereted, de az S62 nem jön be, az emharminc istencsászárkirály, miközben a 40i nyomatszegény. Ezek azért masszívan ütik egymást Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5819 Dátum: 2013. november 02. 09:42:24 am »

Lendkerék+ kuplung van-e hozzá?


Csak kuplung van.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!