CápaBMW fórum
2020. november 29. 20:47:42 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 785899 alkalommal)
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 671



« Válasz #2310 Dátum: 2016. június 05. 16:22:40 pm »

Valaki tud segíteni a Hirschman antenna elektromos ügyben.
Nem húzza vissza a pálcát. undecided
 

Akkor szedheted szét mert a vastag "damil" van kiszakadva a végéből!

KK
Naplózva
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 849



« Válasz #2311 Dátum: 2016. június 06. 07:13:48 am »

Akkor szedheted szét mert a vastag "damil" van kiszakadva a végéből!

KK

Nem az nincsen elszakadva.
Direktbe adtam áramot a motornak és úgy müködik szépen ki be húzza a pálcát.
Van benne egy panel ott lehet a gond. undecided
Van valaki aki ért hozzá? huh
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 671



« Válasz #2312 Dátum: 2016. június 06. 07:29:47 am »

Nem az nincsen elszakadva.
Direktbe adtam áramot a motornak és úgy müködik szépen ki be húzza a pálcát.
Van benne egy panel ott lehet a gond. undecided
Van valaki aki ért hozzá? huh

És a bowden végén rajta van a  fém gyűrű?
Naplózva
gabos666

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Válasz #2313 Dátum: 2016. június 06. 11:34:40 am »

Sziasztok!

Keresek valakit aki tudja, hogy működik az M30B28 gyújtásrendszere és tudja mit, hogy kell kimérni, hogy meglegyen a hiba.
Indítózásra semmit nem csinál csak teker. Motoron kívül próbálva a gyertyákat testnél van szikra, bent a motorban semmi, egyik hengernél sem. Másik gyertyákkal sincs változás. Rotor és elosztófedél már cserélve lett. Üzemanyagot kap, így a hiba szerintem a gyújtásnál van.  huh

 

Szia, ha tudsz englishül, akkor itt találsz leírást, én ezeken mentem végig. http://www.hiperformancestore.com/motronic.htm
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #2314 Dátum: 2016. október 02. 14:28:51 pm »

Sziasztok!

Tudom nem cápa, de E38-asomon nem működik a tolatólámpa és nem is nagyon boldogulok vele. A motorháztető alatt található biztosítéktáblán úgy láttam, hogy mindegyik biztosíték jó, de a hátsónál  elég nehéz őket ellenőrizni. Mivel nem tudok németül, ezért nem is igazán tudtam rájönni, hogy melyik biztosíték lehet a felelős a tolatólámpáért.




Továbbá ellenőriztem a váltónál a kapcsolót. Az rendesen működik.
Naplózva
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 475



« Válasz #2315 Dátum: 2017. január 12. 21:02:57 pm »

Üdv . Azt szeretném megtudni,hogy az e-28 . km órájában minek van elem?  Előre is köszönöm.  Üdv Benda
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #2316 Dátum: 2017. január 12. 22:42:37 pm »

Az látja el állandó feszültséggel a szervizintervallum számlálót. Ezek hiánya/hibája komoly gondokat tud okozni a műszeregység működésében. Egyébként nem sima elemek, hanem akkumulátorok. (nem hagyományos "tölthető elem")
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6032


Üzemképtelenítő


« Válasz #2317 Dátum: 2017. február 12. 01:04:02 am »

A xenon gurukat kérdezem,hogy nem találok trafót ,létezhet benne a lámpába,vagy egybe az izzóval?
Utolsó szériás nissan primera.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 475



« Válasz #2318 Dátum: 2017. február 12. 21:51:46 pm »

Köszönöm a tájékoztatást. Üdv Benda
Naplózva
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 327



« Válasz #2319 Dátum: 2017. március 13. 19:05:39 pm »

Kéne pici help, hátha tapasztalt valaki hasonlót. Harmadik fesszabályzó nyuvadt ki a kocsimban. Az első kettőt még a véletlen számlájára írom. Ami az autóban volt, tavaly volt villamosságisnál, valami noname fesszabályzót tett bele, beszarik, oké. Beraktam polcról egy másik generátort, működött is pár napig. Vettem új fesszabályzót abba a generátorba ami benne volt. + napig szépen elhegedült, de ma ez is megpusztult. Véletlenből nekem ez már kicsit sok. Nincs valakinek tapasztalata hasonlóval? Szerelőhöz nem vinném ha nem muszáj, mert a múltkori is elég alaposan lehúzott.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #2320 Dátum: 2017. március 13. 20:32:32 pm »

Én a gyújtás körül keresgélnék. Lehet pl a trafód áthúz valahol aztán kinyírja. Vagy mondjuk a tranzisztoros gyújtásvezérlő beszarik.
Apropó gyújtás. A gyújtás előtétellenállásai megvannak még a kötegben?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 327



« Válasz #2321 Dátum: 2017. március 13. 20:46:44 pm »

Én a gyújtás körül keresgélnék. Lehet pl a trafód áthúz valahol aztán kinyírja. Vagy mondjuk a tranzisztoros gyújtásvezérlő beszarik.
Apropó gyújtás. A gyújtás előtétellenállásai megvannak még a kötegben?
Meg, igen.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #2322 Dátum: 2017. március 13. 21:15:33 pm »

Meg, igen.

Azokat mérd ki, hogy jók-e az ellenállás értékek.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2323 Dátum: 2017. március 14. 07:11:56 am »

Legelőször:
Nézd meg a testeléseket a generátor és a blokk között, a motor és a kaszni között. Ne csak ránézz, hanem vedd le és pucold fel mindkét felületet az érintkezéseknél.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 327



« Válasz #2324 Dátum: 2017. március 15. 13:52:26 pm »

Hát ez nyalóka. Vettem új fesszabályzót, helyzet változatlan. Ezek szerint nem az volt. Cheesy Leszedtem minden érintkezőt, felcsiszoltam, letisztítottam mindent, meneteket, csavarokat, alátéteket is. Raktam bele másik akksit, másik generátort, mondanom se kell semmi változás... 1615
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2325 Dátum: 2017. március 15. 19:46:21 pm »

Raktál be másik generátort, feszszabályozót cserélted, feltisztítottad a a csatlakozási pontokat gondolom a testkábeleket is megnézted. Műszerfalon világít a töltés visszajelzője álló motornál és ha megy akkor is?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 327



« Válasz #2326 Dátum: 2017. március 15. 19:54:43 pm »

A töltésvisszajelző teljesen normális. Gyújtásra rakom világít, beindítom elalszik. Az összes test csatlakozást is átnéztem, átcsiszoltam, akku-karosszéria, generátor-motor, motor- karosszéria stb...
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2327 Dátum: 2017. március 15. 20:46:30 pm »

Dob már ki azt a feszültségmérőt és mérd meg a töltést egy kézi-műszerrel. Minden terhelést amit tudsz kapcsolj be és úgy mérj töltést.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 327



« Válasz #2328 Dátum: 2017. március 15. 21:11:42 pm »

Dob már ki azt a feszültségmérőt és mérd meg a töltést egy kézi-műszerrel. Minden terhelést amit tudsz kapcsolj be és úgy mérj töltést.

Megmértem multiméterrel is főnök. Akksin mérve alapjáraton ~15 volt, ha egy kicsit emelem a fordulatot 17-18v.  Shocked Leterhelve mindennel, refi, fűtés maxra, tolatólámpa, plusz féklámpával is 15-16v. De nem kellene amúgy ehhez multiméter sem, mert a fűtésventillátor hajszárító lesz, a tompított refivé válik, tehát nagyon nincs kérdés, ez ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2017. március 15. 21:15:15 pm írta Pic » Naplózva
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 327



« Válasz #2329 Dátum: 2017. március 15. 21:26:31 pm »

Még mielőtt jön valaki azzal, hogy miért nem viszem villamosságishoz, pár szóban. Akinél utoljára volt, "egy kicsit" lehúzósnak bizonyult. A másik, Veszprémben szóba jöhető alsó hangon két hétre be van táblázva és nekem szombaton pesten jelenésem van. undecided
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2330 Dátum: 2017. március 20. 16:54:36 pm »

Belenyúltál egy rossz széria feszszabályozóba.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 327



« Válasz #2331 Dátum: 2017. március 20. 19:32:11 pm »

Belenyúltál egy rossz széria feszszabályozóba.

Elvittem autóvillamosságihoz, elvileg holnap kiderül. undecided Még megpróbáltam, hogy áthidalom az önindítót de ez sem jött be, itt fogytam ki.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2332 Dátum: 2017. március 21. 08:31:11 am »

Azt minek?

Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 327



« Válasz #2333 Dátum: 2017. március 21. 16:42:15 pm »

Azt minek?


Mert jól esett. Evil Az volt az elképzelés, hogy ott fut össze a generátor és az akksi kábel, hátha ott van valami kehe ami bekéri a villanyt.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2334 Dátum: 2017. március 22. 23:08:42 pm »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Egyik családtagomnak tegnap megállt az autója, '91-es Ford. Gyertyák teljesen tiszták, benzint nem kap, ill a villamos berendezések jó része nem működik. Állítólag a kormánykapcsolója már rég óta haldoklott, az indexet kormányzásra nem kapcsolta vissza, a távolsági fényszórója kátyúsabb utakon magától fel-le kapcsolódott.

Ma megnéztem az összes villamos berendezést, ebből ami működik:
központi zár összes motorja
elakadásjelző
helyzetjelző, elöl-hátul, rendsz világítás
hátsó ablakfűtés
hátsó ködlámpa (elöl nincs)
kürt

Ami nem működik:
tompított fényszóró, távolsági fényszóró, fénykürt
ablaktörlő+ ablakmosó motor
utastér szellőztető ventillátor
tolatólámpa


Indítózáskor az önindító forgat, elektromos ac nem megy.

Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2335 Dátum: 2017. március 23. 07:31:05 am »

Talán az lesz a baj, hogy Ford!  Evil Evil Evil
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2336 Dátum: 2017. március 23. 08:28:34 am »

Biztosíték táblában megolvadt egy-két bizti (pl az ac nagy áramfelvétele miatt.)

Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2337 Dátum: 2017. március 23. 14:15:45 pm »

Viktor
- EZ valóban nagy hiba, A BMW-hez 2 percen belül találok a neten kapcsolási rajzot, a Fordhoz mindent kiad, csak azt nem, amit keresek. A Ford elkezd gyártani valamit, rájön, hogy nem jó, 2 év múlva megfordítja a biztosítékdoboz kiosztását. Aztán a végén a 91-es Orion keresésre kapok egy '96-os Mondeo kapcsolási rajzot.


Gisti
Megnéztem, hibátlan mind. A kopott bajuszkapcsoló okozhat ilyen jelenséget? Én a saját szintemen vagy erre tippelnék, vagy testelésre (van rozsda bőven). De sajnos csak találgatok.

Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #2338 Dátum: 2017. március 23. 19:34:55 pm »

Viktor
- EZ valóban nagy hiba, A BMW-hez 2 percen belül találok a neten kapcsolási rajzot, a Fordhoz mindent kiad, csak azt nem, amit keresek. A Ford elkezd gyártani valamit, rájön, hogy nem jó, 2 év múlva megfordítja a biztosítékdoboz kiosztását. Aztán a végén a 91-es Orion keresésre kapok egy '96-os Mondeo kapcsolási rajzot.

Manapság már a BMW is ilyen sajnos...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #2339 Dátum: 2017. március 23. 21:24:04 pm »

Az ac pumpa kap áramot? Gyújtás (szikra) van? Ha kell, holnap megnézem, hogy van-e kapcsolási rajzom hozzá. A típust add meg légyszi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!