Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2190 Dátum: 2013. október 25. 15:07:31 pm » |
|
A lambdámon ilyen ingadozó értéket mérek egyfolytában. Ez annak a jele, hogy rossz? http://www.youtube.com/watch?v=oar44AOSV88
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #2191 Dátum: 2013. október 25. 17:36:58 pm » |
|
Szerintem ez jó! Ha diagnosztikával méred a lambda szondát, ott is 0 és 1.5 V között ingadozik az érték.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #2192 Dátum: 2013. október 26. 06:46:49 am » |
|
Érdekes dolgokat produkál az E28 ugyancsak Oilservice vagyis még mindig,tegnap újra erőt vettem magamon,hogy elaltassam végre azokat az agresszíven égő piros ledeket,de sajnos uraim 1-7 és már semmi sem történik.Eddig legalább az inspection világított.
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2193 Dátum: 2013. október 26. 06:50:29 am » |
|
Még mindig ez a tippem: Valószínűleg kifolyt a sav az akksikból és szétmarta a nyákot. A legtöbb esetben javítható.
Vedd ki a műszeregységet, szedd szét és nézd meg.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #2194 Dátum: 2013. október 26. 06:53:33 am » |
|
Már az egész órát szétszedtem atomjaira egyik nap mikor szabadságon voltam,mert km/h-ban kellett egy fogaskereket cserélnem a számláló miatt,de a csatlakozók a "nyákos" része minden szemre rendben van,de szerintem itt valami más gond lehet,már csak a 15dines csatira tudok gondolni.
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2195 Dátum: 2013. október 26. 10:26:48 am » |
|
Nem a csatlakozóknál van a baj. Garázsomban fotó is van róla...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2196 Dátum: 2013. október 28. 13:22:39 pm » |
|
Ha az inspection nem világit akkor azt lenulláztad. A ledek továbbra is világítanak akkor szerintem döglöttek az akksik vagy a panelon elmarta a nyákot.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2197 Dátum: 2013. október 28. 18:11:23 pm » |
|
Nem kell azt feladni. Írd már le hogyan csinálod a nullázást.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #2198 Dátum: 2013. október 28. 19:49:25 pm » |
|
Hát eddig,ahogy egy német oldalon is olvastam drót végei szépen meghajlítva először 7-be aztán az 1-be gíújtáson elvileg így kell nem?
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2199 Dátum: 2013. október 29. 09:59:09 am » |
|
Először rövid zár utána gyújtás. Ha elaludtak a ledek és az inspekció akkor gyújtás le rövidzár ki. Pl.: lehet, hogy oxidos a csatlakozó és nem érintkezik a dróttal ezért nem tudsz nullázni. Az 1-s láb helyett fogd testre a vezeték végét és a másik fele legyen a 7-s ben.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Zsolti.696
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #2200 Dátum: 2013. november 26. 20:44:29 pm » |
|
Üdv urak!
5-ös cápán a km óra sebességmérője nem működik.Kivettem a jeladót a difiből,a villás része közt lemezt mozgattam közbe szakadásmérővel nézegettem,de semmiféle jelet nem adott. rosszul csináltam,vagy hogyan szűrhetem ki a hibát? Kilóméter óra működik az jó.
Köszi !
|
|
|
Naplózva
|
E-24 633CSI 1976,E-28 520i 1983
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2201 Dátum: 2013. november 27. 10:29:55 am » |
|
Cserélj jeladót.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
H.Laura
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
|
|
« Válasz #2202 Dátum: 2013. november 27. 20:56:22 pm » |
|
Üdv urak!
5-ös cápán a km óra sebességmérője nem működik.Kivettem a jeladót a difiből,a villás része közt lemezt mozgattam közbe szakadásmérővel nézegettem,de semmiféle jelet nem adott. rosszul csináltam,vagy hogyan szűrhetem ki a hibát? Kilóméter óra működik az jó.
Köszi !
a legprofibb !! nekünk is a Józsi rakta rendbe az e24 óracsoportot km, fordulatszám , pill fogy, ins, üzemanyagszint stb !! most pedig az e9 műszeregységét műti itt a link: http://automuszer.eu/veteran-muszerek-felujitasa.html
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsolti.696
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #2203 Dátum: 2013. november 28. 21:07:32 pm » |
|
Gisti köszönöm,ha sikerül egy jeladóra szert tennem akkor lecserélem.Akkó jó helyen tapogatóztam ezekszerint Megnéztem a linket köszönöm valóban mesterművek,bár sztem a difi jeladót Ők sem javítják. Jeladót keresek akinek van 520i hez privátban zaklasson ez ügyben!
|
|
|
Naplózva
|
E-24 633CSI 1976,E-28 520i 1983
|
|
|
TiborTibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #2204 Dátum: 2013. december 13. 21:46:16 pm » |
|
Sziasztok!E21-be ha kapcsolom a fűtő ventilátort megbolondul az ü.szint mutatóm és a víz hőfok mutató is.Előfordulhat hogy a fűtőmotor miatt? Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2205 Dátum: 2013. december 14. 13:32:46 pm » |
|
Testhiányos a fűtőmotorod.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TiborTibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #2206 Dátum: 2013. december 14. 21:08:27 pm » |
|
Testhiányos a fűtőmotorod.
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tucsok54
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #2207 Dátum: 2013. december 21. 17:41:24 pm » |
|
Sziasztok van egy e28 520i nem indul ,mikor elforgatom indító állásba a kulcsot csak kattan egyet, elsőre indítómotorra gondoltam ,helyes e a meglátásom? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2208 Dátum: 2013. december 23. 10:23:55 am » |
|
Akár egy lemerült aksi is lehet. Próbáld meg a behúzótekercsre direktben adni áramot ( ha az akku rendben)ha forgat a kkor a gyújjtáskapcsoló lehet a rossz illetve a kapcsolótól a behúzótekercsig menő vezeték ha akkor is csattan csak akkor az önindítóra menő vastag pozitív kábelt hidald át az önindító motor kivezetéséhez pl.egy csavarhúzóval de vigyázz nehogy testhez érj mert igencsak szikrázni fog minden ha akkor forgat a motor akkor a behúzó tekercs a hibás
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 23. 10:29:09 am írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
tucsok54
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #2209 Dátum: 2013. december 23. 21:49:01 pm » |
|
Akár egy lemerült aksi is lehet. Próbáld meg a behúzótekercsre direktben adni áramot ( ha az akku rendben)ha forgat a kkor a gyújjtáskapcsoló lehet a rossz illetve a kapcsolótól a behúzótekercsig menő vezeték ha akkor is csattan csak akkor az önindítóra menő vastag pozitív kábelt hidald át az önindító motor kivezetéséhez pl.egy csavarhúzóval de vigyázz nehogy testhez érj mert igencsak szikrázni fog minden ha akkor forgat a motor akkor a behúzó tekercs a hibás Akku feltöltve ,önindító felújítva ennyi egyenlőre,de legnagyobb balszerencsémre szerintem megszorult a blokk 5. be se tudom eltolni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2210 Dátum: 2013. december 23. 21:50:40 pm » |
|
Huhh,azért az nem szorul meg csak úgy,előjel nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2211 Dátum: 2013. december 23. 21:58:32 pm » |
|
Akku feltöltve ,önindító felújítva ennyi egyenlőre,de legnagyobb balszerencsémre szerintem megszorult a blokk 5. be se tudom eltolni.
Nem próbáltam de 5.ben kétlem hogy el lehet tolni az autót Tekerd meg a főtengelyt kézzel. Nekem is játszott hasonlót annó nekem a pozitív kábel volt vékony, hamar elmelegedett és nem vitte a menyküt. Kösd direktbe az önindítót a saját aksijával...
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2212 Dátum: 2013. december 24. 12:55:01 pm » |
|
El lehet tolni Főtengelyt forgassátok át, akkor kiderül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2213 Dátum: 2013. december 24. 14:32:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #2214 Dátum: 2013. december 27. 14:04:52 pm » |
|
Sziasztok!Kéne egy kis "nagy" segítség 1.Az olajteknő tetején van egy stekker melynek 3 árva ága van elér max a generátorig de,hogy hova való helyének se híre se hamva. 2.Nem megy a ford.számmérő bizonyos sebesség tartományban vagy nagyobb powerre teszem 3.-ik padló elindul 2-3000-ig de csak ütöget. Számtalanszor szétszedtem az órát a nyákos része is rendben van csatlakozik is a panelnál a tüsikre! ?? e28 524 td
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2215 Dátum: 2013. december 27. 14:49:28 pm » |
|
Szia! Milyen karter van az autódon? Lemez, mint az első képen vagy alu, mint a másodikon? Azért kérdem csak, mert azt írtad, hogy "az olajteknő tetején". E30/E34 M21 motoroknak van olyan alu karterja, ami kinyúlik a motor alól és így lehet a tetején valami Elég valószínű, hogy az olajszint érzékelőt és kábelét látod.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 27. 14:52:46 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #2216 Dátum: 2013. december 27. 15:07:23 pm » |
|
Megjött a segítő Dénes hallóka!A második fajta van rajta!Állj Állj mi?De az olajkontroll lámpa megy rendesen,akkor lehet e 30 vagy e 34 motor van benne?
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2217 Dátum: 2013. december 27. 15:22:28 pm » |
|
A tscm és motorkód kombó miatt lehet sejteni, hogy az autód már látott érdekes dolgokat Így gondoltam a karter kérdést is. Nem az olajnyomásjelző lámpára kell gondolni, hanem a szintjelzőre. Ez akkor lehet érdekes számodra, ha az autódban van olaj "utántöltő" szerkezet. Víz kiegyenlítő tartály alatt található, egy fekete olajtartály, ha ilyen extrával szerelt. Illetve akkor, ha van az autódban check control. Igen, lehet hogy E30/E34 motorod van. Vagy csak valamiért kartert és társait cseréltek rajta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #2218 Dátum: 2013. december 27. 15:37:27 pm » |
|
Most megyek is a garàzsba aztàn írok check control nincs benne de a motortérben van pàr olyan kàbel ami nem megy sehova.
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2219 Dátum: 2013. december 27. 15:41:22 pm » |
|
Lőhetnél akkor pár képet a motortérről és a kábelekről.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|