zsolt-E28
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
|
« Válasz #2280 Dátum: 2015. október 15. 09:53:52 am » |
|
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata, hogy honnan lehetne szerezni e28, e30 elektromos ablak kapcsolóba izzókat? Esetleg e28-ba a műszerfal alatti, belső nagy fehér elosztóba a lábak kiosztásáról ( mi micsoda ) valami kép vagy kapcsolási rajz.
Előre is köszi.
Nekem maradt egy zacskó izzóm, megkeresem és ha legközelebb feléd járok bedobom. A kapcsolási rajzos mappámat szintén.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #2281 Dátum: 2015. október 15. 15:06:56 pm » |
|
Egy Úr vagy! Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2282 Dátum: 2015. október 15. 16:29:20 pm » |
|
Volt egy nagyon jó extracsatis leírás, de a link már nem elérhető.... Ha valaki rá akar keresni akkor a google biztos kidob valami jót a "SA - Stecker"-re keresve. Egy ilyen E30-as extracsati leírás van még, egyezik. http://3er-foren.de/showthread.php?tid=614
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bfoto
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Válasz #2283 Dátum: 2015. október 19. 19:24:18 pm » |
|
Sziasztok!
E28 M20B20 L-jet. Eső utáni reggeleken előfordul, hogy darabosan jár, alacsony fordulaton nem megy, olyan, mintha csak 5 henger menne. Párszáz méter, max. 1 km után megjavul. Kizárólag eső után volt ilyen, gondoltam beázik valahol, de nem látom sehol nyomát. A másik, hogy mikor tényleg nem ment egy hengerem (gyertya hiba), akkor rövid járatás után az egyik leömlő töve hideg volt, de most ezt sem tapasztalom. Van ötletetek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2284 Dátum: 2015. október 19. 20:22:14 pm » |
|
Elrepedt elosztófedélben megrekedő pára esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
bfoto
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Válasz #2285 Dátum: 2015. október 22. 19:06:14 pm » |
|
Az elosztófedél cserélve lett pár éve, persze attól még lehet repedt. A gyertyakábelekre gondoltam még. Milyen módszerrel lehetne kideríteni, hogy a kettő közül hibás-e valamelyik? Elrepedt elosztófedélben megrekedő pára esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2286 Dátum: 2015. október 22. 19:30:48 pm » |
|
Gyertyakábeken lehet ellenállást mérni, elosztófedelet és a rotort szemrevételezni.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2287 Dátum: 2015. október 23. 10:01:00 am » |
|
Gyertyakábeken lehet ellenállást mérni, elosztófedelet és a rotort szemrevételezni. Lehet, de szart sem ér, ha pl hajszálrepedés van rajta, amit nem látni/meg van sérülve a szigetelése. Sötétben kell elindítani az autót és nézni a motortérben nem húz-e ki a szikra valamerre.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
bfoto
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Válasz #2288 Dátum: 2015. október 23. 12:17:23 pm » |
|
Lehet, de szart sem ér, ha pl hajszálrepedés van rajta, amit nem látni/meg van sérülve a szigetelése. Sötétben kell elindítani az autót és nézni a motortérben nem húz-e ki a szikra valamerre.
Gondolom valahogy emulálni kellene a párás reggeleket is. Permetezzem be vízzel a területet? Szerk.: Nagy mennyiségű vízpermettel sem sikerült reprodukálni a jelenséget, sötétben nem láttam szikrát áthúzni sehol. Másnap viszont megint kínlódott, több henger sem akart járni (2-3 leömlő melegedett, többször leállt a motor). Kb. egy km út után helyrejött megint. A motorolaj majdnem fél liter benzinnel hígult az utóbbi időben. Mikor nem megy néhány henger, a gyertyák sem kapnak szikrát, miután normalizálódik a helyzet, akkor is kimarad néha a gyújtás ("szabadon" csatlakoztatott gyertyákkal ellenőriztem). Az elosztófedélen repedés nem látszik. A gyertyák kb. 25 ezret mentek így néznek ki (van amelyik jóval kormosabb - mostanában rövid városi utakra használtam az autót):
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. október 25. 18:40:32 pm írta bfoto »
|
Naplózva
|
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #2289 Dátum: 2015. október 24. 08:08:25 am » |
|
Sziasztok!
e34 műszeregységgel kapcsolatban kis segítség kellene, ebben is van még elem, mint ez e28-ban? napi km óra számláló elfelejti az állást egy kis állást követően, valamint a km órát kivéve, a többi visszajelző össze vissza üzemel, ill egységesen semmi nem megy csak a km óra, egy 10 perc ill. pár km megtétele után viszont feléled minden, valamint fékpedál nyomogatásra, is mutat életjelet, testhibára gyanakszom. Valakinek van esetleg valami tippje?
Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2290 Dátum: 2015. október 26. 17:08:26 pm » |
|
A gyertyák kb. 25 ezret mentek így néznek ki (van amelyik jóval kormosabb - mostanában rövid városi utakra használtam az autót): [/quote]
Dobd ki! Garnitúra új és minden rendben lesz.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #2291 Dátum: 2015. október 26. 19:19:51 pm » |
|
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni, hogy van e valaki akinek gombnyomásra működő központi zárja van mert a kulcsos verziót nem akarom annyira erőltetni. A kocsi jelenleg is központis.
Köszi Krisz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2292 Dátum: 2015. október 26. 19:26:10 pm » |
|
Bármelyik riasztó vagy csak távirányítós vezérlő működteti.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #2293 Dátum: 2015. október 26. 19:32:08 pm » |
|
Bármelyik riasztó vagy csak távirányítós vezérlő működteti.
Köszi Gisti!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. október 26. 22:37:13 pm írta krivikri »
|
Naplózva
|
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2294 Dátum: 2015. november 24. 19:25:20 pm » |
|
Köszi Gisti!
Én a Vaterán vettem nem a bicska kulcsos félét és az is nyitja-zárja sőtt még az elektromos ablakokat is feltudja húzni ha veszzel egy vezérlő dobozt hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2295 Dátum: 2015. november 24. 21:10:36 pm » |
|
Bármelyik riasztó vagy csak távirányítós vezérlő működteti.
Tán egy testet kell adni a vezérlő egyik kábelének. A legcélszerűbb a csomagtartóban megcsapolni, én is át fogom költöztetni a kesztyűtartó mellől, ha már nem fog beázni.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #2296 Dátum: 2015. november 27. 19:49:46 pm » |
|
Kormányjeladó problémával szembesült Vki? (2011 116d e87) Indításkor kivillan a DSC, a kézifék, és egy kormány piktogramm, mindegyik sárgán, és úgy is marad. Elvittem, kiolvasták, kitörölték, ahogy fordítottál a kormányon, vissza is jött. Ahogy olvasgatom a fórumokat , sokaknak hiába cserélték ki, nem szűnt meg a hiba. Páran az eltérő/nem egyformán kopott gumikkal , kormányközép eltolódásával magyarázták. Ennyire érzékeny lenne a rendszer? Holnap felteszem a téligumit, mert talán az X5 felnik nem tetszenek neki? Bár kb 3 hónapja fenn volt, utána dobta be a hibát.
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2297 Dátum: 2015. november 28. 18:44:20 pm » |
|
Valaki tudja hogyan kell megtanítani egy új alkatrészt a compjuterel? 1993 4000V6 Ford Explorer lenne szó hogy végre jól működjön fateromnak. Eddig a szerelők kudarcot valotak úgy hogy már csak tőletek tudok segítséget kérni. Ötleteiteket várom kedves fórum társak. Előre is kösznöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2298 Dátum: 2015. november 28. 19:45:19 pm » |
|
Valaki tudja hogyan kell megtanítani egy új alkatrészt a compjuterel? 1993 4000V6 Ford Explorer lenne szó hogy végre jól működjön fateromnak. Eddig a szerelők kudarcot valotak úgy hogy már csak tőletek tudok segítséget kérni. Ötleteiteket várom kedves fórum társak. Előre is kösznöm. Milyen alkatrészt,milyen kompjuterrel?Egy 93-as ford nem kellene akkora kaland legyen ,van benne 1 automata váltó,2 légzsák,1 lambda,talán immobi,mi fogott ki rajtuk?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2299 Dátum: 2015. november 29. 13:43:07 pm » |
|
Milyen alkatrészt,milyen kompjuterrel?Egy 93-as ford nem kellene akkora kaland legyen ,van benne 1 automata váltó,2 légzsák,1 lambda,talán immobi,mi fogott ki rajtuk? Pillangó szelepnél a potenciométert és az alapjárati motort cserélték ki. Mert 2000 pörög a fordulat meg ugrál de szinte csak p vagy n állásba hülyül meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2300 Dátum: 2015. november 29. 15:54:27 pm » |
|
Pillangó szelepnél a potenciométert és az alapjárati motort cserélték ki. Mert 2000 pörög a fordulat meg ugrál de szinte csak p vagy n állásba hülyül meg. Akkor nézzetek szét a váltó körüli kanócok között,ha azzal függ össze,de szerintem megérné rádugni egy másik ilyennek az ecu-ját,vigyétek el egy bontóba,vagy márkatárshoz,és cseréljétek a dolgokat,ha minden kötél szakad.Nézz körül amcsi autós fórumokon,v8 cars.hu,ford klub,vagy ilyesmi.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2301 Dátum: 2015. november 30. 08:00:05 am » |
|
Állítsátok be a potenciométert előírás szerint, nézzetek szét fals levegő ügyben, ha már a pillangó környéke volt bolygatva. Ugyanez vonatkozik az alapjárati motorra is. Az jól működik-e, oda való-e. Illetve az is játszik, amit Mr. javasolt.
93-as Fordban még -szerintem- nem nagyon kell semmi ilyesmit "feltanítani".
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2302 Dátum: 2015. december 04. 11:29:45 am » |
|
No meg van a próbléma amiért össze vissza jár az alapjárat . Kábel szakadás van valahol a negatív szálban és ezért hülyiti meg a compjutert a folytószelp potenció méter, mert kevés áram megy neki! Tegnap volt szerncsém meg ismerkedni egy 70 éves bácsikával aki nagy elektromos mágus szaki és meg állapította a hibát.Azt még nem tudjuk hogy melyik szál az lesz a következő izgalmas kaland végig nézni a negatív kábelt. Olyan kütyüje van kb 35 féle stekere jó és 1980-2000 évjáratú autók hiba forrásait ki tudja olvasni és itt lakik Gazdagréten.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabos666
Nem elérhető
Hozzászólások: 137
|
|
« Válasz #2303 Dátum: 2016. január 30. 11:02:12 am » |
|
Sziasztok!
Most vettem egy e24-et 83-as motronic B35. A gond, hogy nehezen akart indulni, de végül mégis beröffent, ezután újra is tudtam indítani. Leállítottuk, de azóta nem indult. Teker, de nem indul. A gyújtáselosztó rotor nem jó, ezt a volt tulaj patkolta meg ideiglenesen, ezután indult be, az elosztófedél is repedt. Valószínűleg itt lesz a legnagyobb bibi. Mi lehet még a hiba forrása, vagy mit ellenőrizzek még esetleg? Próbálok elosztófedelet és rotort szerezni gyorsan, és négy új gyertyát (ha valakinek akad, akkor kérem szóljon SOS)
Köszönettel:Gábor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2304 Dátum: 2016. január 30. 17:43:51 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #2305 Dátum: 2016. február 29. 20:03:05 pm » |
|
Sziasztok Valaki tudna segíteni, hogy ezek milyen kapcsolók? Még mielőtt beindul a vérszívás, tudom, hogy index és az ablakmosó.... de, hogy e21? e12? e24? a szám alapján nagyon vegyes..... illetve a csatlakozó kavar be. Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2306 Dátum: 2016. március 01. 08:12:14 am » |
|
E23 lesz 78/9-ig. (a kereklábú lehet E21-é is)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2307 Dátum: 2016. március 02. 08:37:41 am » |
|
Miki szerintem nem E23 mert annak kockás a vége a hegyesorrúé is ha jól emlékszem.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
petrasdani
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
|
« Válasz #2308 Dátum: 2016. március 10. 15:01:31 pm » |
|
Sziasztok! Keresek valakit aki tudja, hogy működik az M30B28 gyújtásrendszere és tudja mit, hogy kell kimérni, hogy meglegyen a hiba. Indítózásra semmit nem csinál csak teker. Motoron kívül próbálva a gyertyákat testnél van szikra, bent a motorban semmi, egyik hengernél sem. Másik gyertyákkal sincs változás. Rotor és elosztófedél már cserélve lett. Üzemanyagot kap, így a hiba szerintem a gyújtásnál van.
|
|
|
Naplózva
|
1986 BMW E28 518i
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #2309 Dátum: 2016. június 05. 16:11:57 pm » |
|
Valaki tud segíteni a Hirschman antenna elektromos ügyben. Nem húzza vissza a pálcát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|