CápaBMW fórum
2024. április 28. 09:51:40 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3100430 alkalommal)
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #1620 Dátum: 2009. december 17. 19:03:21 pm »

Szerintem azért mert egyedi különleges elektronikus megoldások, és azok meghibásodása miatt gazdaságtalan, megbízhatatlan fenntarthatóság.
A cápák még szinte szétverhetetlenek voltak, az "E34-ünk" is masszívnak minősül még, de ezekkel újkorukban is sok probléma van ami legtöbb esetben valami szenzor, vagy "szenzorfigyelő" egységének a meghibásodása, mechanikailag kutya baja, mégis letilt és el se indul például.
Nem old ki az elektronikus kézifék - ez volt nálunk az egyik főnök 2 hetes verdájával.

Senkinek se lesz kedve bajlódni vele hasonló lesz mint a Citroen XM már bocs az OFF hasonlatért.

És akkor ott vannak még azok a dolgok amik a cápán acél ezeken meg aluminium.
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 17. 19:11:09 pm írta Sztavrosz » Naplózva
firex

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 348



« Válasz #1621 Dátum: 2009. december 17. 20:39:53 pm »

Sztavrosznak igaza van.2002 óta a legtöbb probléma a dieselekkel van.Azok között is a 30D,amit túlságosan kihegyeztek a vevők bánatára.Álltalában valós km óra állásnál 200ezer után jönnek a gondok.Persze ez nem törvényszerű. Sad
Naplózva

Mit ér az erő,ha nem uralod.
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1622 Dátum: 2009. december 17. 23:04:54 pm »

Miért nem,indokold meg légyszives  Wink

Mert nem fog, úgy gyártják, hogy ne élje meg........ Miért érné meg a mai világban egy autógyártó cégnek, hogy a modelljei 30 évig fussanak??
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1623 Dátum: 2009. december 17. 23:08:39 pm »

Mert nem fog, úgy gyártják, hogy ne élje meg........ Miért érné meg a mai világban egy autógyártó cégnek, hogy a modelljei 30 évig fussanak??

Pl. 30évig lehetne alkatrészt eladni hozzá.Öregbítené a cég hírnevét,meg ilyenek.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #1624 Dátum: 2009. december 18. 08:43:34 am »

Arról nemis beszélve hogy alkatrészeladásból nem lehet fedezni az újabb modellek kifejlesztését.
És ah te nem fejlesztesz akkor a konkurencia agyonnyom. Sokkal jobb üzlet újat eladni...
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1625 Dátum: 2009. december 18. 09:44:17 am »

A buli lényege,kiszolgálni a vevők igényeit.Kit érdekel ha 8-10 évesen döglődik,1 ilyen autó,úgy is egyre csórobbak veszik meg,egyre több tákolással oldják meg a problémát.
Simán menni fog 30 év múlva is,nem kell ez a cápa faszság,bezzeg azok mennyit elmentek.Sok az elektronika benne,persze fejlődünk,ha tetszik,ha nem (nekem nem annyira) minél több lófaszt beleraknak.Amikor elkezdték a turbó dízeleket fosni a gyárak,mindenki attól félt,jaj mi lesz,ha tönkremegy,drága a javítás stb. és lám egyre több felújító lett (nem a minőségről beszélek) tehát elektronikai okoskákból is egyre több lesz,ebben biztos vagyok,és abban is,hogy leleményes az ember és megold mindent.
Akkor ezek szerint,a 20-as években csinálták a legjobb autókat,vagy nem,mert akkor még nem voltak kiforrva.Akkor az 50-60 as években,mert akkor már volt némi tapasztalat??? Hagyjuk már az új autók áll. degradálását,és mások istenítését,előre jósolgatni stb.
Amit lehet,nekem tetszik,vagy nem.Nyilván ha nem lenne benne ez a sok elektromos szar,a konkurenciát vennék meg.Nem lehet 50 éven keresztül tekerős ablakkal,autót eladni.Bár szerintem semmi gond nincs vele,de nem ez a kényelem és a fejlődés útja. 
Naplózva

750ia
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #1626 Dátum: 2009. december 18. 10:00:56 am »

Te azt nmérted hogy van akinek ez NEM KELL!!!
Beszéltem egyszer a Nissannál egy vezetővel, és mesélte hogy 3 havi levelezésébe került az, hogy a terepjárókat amiket a vízmű rendelt, tekerős ablakkal kérik! És ehhez ragaszkodnak is.
És nem arról beszéltem h a mai autók szarok, hanem csak arról van szó hogy a 80-as évek közepén még az jelentette a presztízst a gyártóknak, ha minél megbízhatóbb terméket tudtak gyártani eladni. Ebbe többenis majdnem belebuktak (Mercedes w123, Akai üvegfejes deck), ezután lett álltalános nézet hogy nem éri meg, sőt kötelező szervízeket iktattak be, és elkezdtek olyan megoldásokat kiagyalni amik csak márkaszervízben orvosolhatók.

Nekem van klímám de sohase használom, feleslegesen cipeli magával a kocsi. Egy fillér többletet se adnék érte.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1627 Dátum: 2009. december 18. 11:14:09 am »

Igen,a problémák nem igazán a mechanikai dolgokkal vannak az újjabb BMW-k ben,úgyértem nem reped el a blokk,vagy a hf. nem alul méretezett a váltó,vagy a fék,hanem a ratyi elektronika csinálja a feszültséget,nem ritkán az miatt következik be a mechanikai hiba,de a legganébb,ha valami kis pöts szenzor miatt némul el a csúcstechnika.
Az extrákkal kapcsolatban is lenni kellene valami arany középútnak,továbbra is hiszem,hogy pl. multimédia,ülés hütés-szellőzés,15 menetstabilizációs program,légrugózás,panorámatető,memóriacsomag,stb,stb....nélkül is igen komfortosan,kielégítően lehet autózni.
Pl egy E23/E32 735i-be nekem csupán klíma,tempomat,4el ablak,speer,légzsák(ok)hátra gyerekzár,ABS,meg kipörgésgátló kellene(TCS ha jól emlékszem). Roll Eyes Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1628 Dátum: 2009. december 18. 11:28:07 am »

A buli lényege,kiszolgálni a vevők igényeit.Kit érdekel ha 8-10 évesen döglődik,1 ilyen autó,úgy is egyre csórobbak veszik meg,egyre több tákolással oldják meg a problémát.
Simán menni fog 30 év múlva is,nem kell ez a cápa faszság,bezzeg azok mennyit elmentek.Sok az elektronika benne,persze fejlődünk,ha tetszik,ha nem (nekem nem annyira) minél több lófaszt beleraknak.Amikor elkezdték a turbó dízeleket fosni a gyárak,mindenki attól félt,jaj mi lesz,ha tönkremegy,drága a javítás stb. és lám egyre több felújító lett (nem a minőségről beszélek) tehát elektronikai okoskákból is egyre több lesz,ebben biztos vagyok,és abban is,hogy leleményes az ember és megold mindent.
Akkor ezek szerint,a 20-as években csinálták a legjobb autókat,vagy nem,mert akkor még nem voltak kiforrva.Akkor az 50-60 as években,mert akkor már volt némi tapasztalat??? Hagyjuk már az új autók áll. degradálását,és mások istenítését,előre jósolgatni stb.
Amit lehet,nekem tetszik,vagy nem.Nyilván ha nem lenne benne ez a sok elektromos szar,a konkurenciát vennék meg.Nem lehet 50 éven keresztül tekerős ablakkal,autót eladni.Bár szerintem semmi gond nincs vele,de nem ez a kényelem és a fejlődés útja.  

Most úgy csinálsz, mintha hülye lennél. A válasz rohadt egyszerű, mert nem arra vannak gyártva. Ragozhatnám, de olvass inkább vissza, olyan szavakat fogsz találni, mint mesterséges avultatás, kikönnyített alkatrészek, ezernyi műanyag elem, ami régen fémből volt. A tendencia az, hogy minél több mechanikát váltanak ki elektronikával, fémet műanyaggal, ami rövid távon ugyan jó, de 30 év távlatában kivitelezhetetlen, hogy mindent kicserélj.

Jó példa, van itt a fórumon vagy 30 cápa. Tört már el valakinek gázpedálja. kb 2-nek ... talán. Na nekem az E39-en tört, az a kikönnyítet műanyag fül, amit 3Ft-ból le lehet gyártani és 2 perc alatt ki lehet cserélni. De nem, csak settben lehet kapni és csak gyárit, tudod mennyi az? 25ezer.

Most egy 760iL-ről beszélünk. A hetesekhez az alkatrész 20 év múlva is 7-es árban lesz. Egy idő után megunják az emberek, hogy horror pénzt lapátolnak az autóba, amivel járnak. Olcsóbb lesz venni egy újat a 60iL motor meg megy az akkori drifter autókba, pl E46. Szerinted honnan veszik a drifterek azt a sok V8-at? Úgy, hogy külföldön ipari mennyiségben bontanak E34/E38-at. Néhány év az itthoni E39/E38-ak mennek a bontókba, mert nem éri meg fenntartani. Én még most belelapátolok az E39-be egy tetemes összeget, de utoljára. Aztán megy,a míg megy, utána már a kutyának sem kell.

Igen megszállott veteránosok lesznek 30 év múlva, tehát igazad van lesz 760iL 30 év múlva, de azt nem a Lütyő, Bubó, Miki félék (én) fogják használni, mindennapra, hanem bent fog állni egy garázsban és nyári napos 7VG-n elmennek vele fagyizni, mint 02 vagy Boge a zöldikével.
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1629 Dátum: 2009. december 18. 11:35:14 am »

"Igen megszállott veteránosok lesznek 30 év múlva, tehát igazad van lesz 760iL 30 év múlva, de azt nem a Lütyő, Bubó, Miki félék (én) fogják használni, mindennapra, hanem bent fog állni egy garázsban és nyári napos 7VG-n elmennek vele fagyizni, mint 02 vagy Boge a zöldikével"

Azért én el csúnyálkodnék benne a mindennapokban is,kis nyugdíjasként majd,nem ragaszkodnék a 02-höz....... Evil,beérném a 760Li-vel is.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #1630 Dátum: 2009. december 18. 11:53:51 am »

Nem csak úgy csinál...  Evil
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1631 Dátum: 2009. december 18. 12:46:43 pm »

Itt mindenki álmokat kerget,eltörik a gázpedál,ja nekem is eltört a 6-osban,és a  21-be is,és akkor mi van,nem örültem,irány Viktor és ha szerencsénk volt és ki lehetett venni az autóból akkor jó.Lehetett volna 2-es lemezből,mint a Zilekbe,akkor 200 év múlva,talán elrohad.
Senkit nem akarok rábeszélni az újra,én is hányok tőlük,de ez a túlzott nem és nem,az sem jó.Azt is megnézem,Mike,hogy 20-30 év múlva,ha így halad a világ kinek milyen autója lesz,és a felsorolt cápások közül,ki tudja megtartani,ill. fenntartani az állagát az autójának.
Megnézel 50 év körüli veterán autókat,nem hiszem,hogy egyszerű gyári melós,vagy kiszállító a tulaj.Lóvés emberek,sajnos.
Úgyhogy csak lassan az optimizmussal.Ettől függetlenül,veletek vagyok,és jöjjön össze.
Mindíg mondom,és mondani fogom,a régi Bmw-sek mit szólhattak a cápa szériához,hasonlóakat mondtak,mint ti itt,és mégsem lett igazuk,még mennek és menni is fognak,szerencsére.
Naplózva

750ia
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #1632 Dátum: 2009. december 18. 13:33:54 pm »

Hol kezdődik nálad a "lóvés ember" ?  Evil Mennyi az az annyi?  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 22:10:01 pm írta collins » Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1633 Dátum: 2009. december 18. 16:13:11 pm »

Lóvés ember??? Lássuk csak,az egyszerű ember,vagy az átlag jó esetben nettó 100-120 között keres,jó esetben.Aszongya,hogy van 1 szép cápája,hurrá örül neki,minden fasza.Megvan neki 5 éve,óvja szeretgeti,állagot próbál megtartani.
Mind ez miért lehetséges,mert még nincs gyermeke,és talán a szüleivel lakik,ha ez nincs,akkor necces az autó szinten tartása,amin spórolni tud,az a benzin,kevesebbet autózik.
Viszont,ha jobban keresel,és van gyerek,és külön a szülőktől,akkor nem hiszem,hogy az autóba rakja valaki a pénzt,ha igen,akkor az Josihoz való a tévébe,mert pont ennyire elég,nem pedig a fél ot-s autóra.
Az autót megvenni sem egyszerű,fizetni a költségeket,az még nehezebb,és a 20-25 éves autókat,szinten tartani pedig nehéz,mindig van valami szépíteni való rajta.
Ha viszont lóvés vagy és időd engedi,sokmindent meg lehet csinálni rajta (ha van érzék) és sokmindent meg tud az ember csináltatni.Az eredmény,egy újszerű csoda,ami ha lehet esőt és havat ne lásson,és egy tiszta nem dohos, omladozó garázsban,vagy utcán álljon.
Emellett,van egy v. több másik autó a hétköznapokra.Újra elmondom,tiszta szívemből kívánom minden cápásnak,hogy amíg lehet tartsa meg szeretett autóját,és lelje benne örömét.A gond,a világ mást akar.
Naplózva

750ia
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1634 Dátum: 2009. december 18. 21:22:46 pm »

Mindjárt jön a csóró BMWs meghatározás is?  Evil
Vagy netán, hogy minden cápás csóró? Vagy a "műanyagosok" a csórók?  Roll Eyes angel

Egy dolog biztos: a műanyagoknak sok jobb tulajdonsága van, de legalább annyi rossz is. Nemegyszer gondolkoztam már a kanna+gyufa kombón...viszont 365 napból kb 20 nap volt, amikor nem volt üzemképes, különböző okok (humanoid is) miatt. És egy 18 éves autóról beszélünk az én esetemben, 300e + x km-el...

Tehát kedvelem, mert nejlon:


* 014.JPG (64.03 KB, 640x480 - megtekintve 634 alkalommal.)
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1635 Dátum: 2009. december 18. 21:26:53 pm »

Itt mindenki álmokat kerget,eltörik a gázpedál,ja nekem is eltört a 6-osban,és a  21-be is,és akkor mi van,nem örültem,irány Viktor és ha szerencsénk volt és ki lehetett venni az autóból akkor jó.Lehetett volna 2-es lemezből,mint a Zilekbe,akkor 200 év múlva,talán elrohad.
Senkit nem akarok rábeszélni az újra,én is hányok tőlük,de ez a túlzott nem és nem,az sem jó.Azt is megnézem,Mike,hogy 20-30 év múlva,ha így halad a világ kinek milyen autója lesz,és a felsorolt cápások közül,ki tudja megtartani,ill. fenntartani az állagát az autójának.
Megnézel 50 év körüli veterán autókat,nem hiszem,hogy egyszerű gyári melós,vagy kiszállító a tulaj.Lóvés emberek,sajnos.
Úgyhogy csak lassan az optimizmussal.Ettől függetlenül,veletek vagyok,és jöjjön össze.
Mindíg mondom,és mondani fogom,a régi Bmw-sek mit szólhattak a cápa szériához,hasonlóakat mondtak,mint ti itt,és mégsem lett igazuk,még mennek és menni is fognak,szerencsére.

A sorhatos benzinesekkel nincs is sok gond. Az már kiforrott teknika. A probléma inkább a dízeleknél kezdődik, ez a magasnyomású dízel valahogy nem akar sikerülni semelyik nagy gyártónak sem... (Honda, BMW, Audi, Fiat, Peugeot, stb...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #1636 Dátum: 2009. december 18. 22:22:41 pm »

Egyáltalán nem, vagyok pénzes ezért volt E21-em M10-el, hasonló megfontolásból választottam az m50b20-at. A cápa pöcc röff volt mindíg, igaz a féléves állásokkor mindíg kiszereltem az akksit és bevittem a garázsba. De ennyi semmi több. Szeretett melegedni mondjuk egy ép ventillátorlapát se volt rajta mind törött volt. A mostani az elmúlt 2 és fél év alatt egyszer okozott problémát, az is eltömődött vízelvezető miatt volt.

Lényegében azért van BMW-m mert nincs pénzem rendszeres szervízre. Csak ad-hoc jellegűekre. És ebben ezidáig egyiksem okozott csalódást.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1637 Dátum: 2009. december 18. 22:38:36 pm »

A sorhatos benzinesekkel nincs is sok gond. Az már kiforrott teknika. A probléma inkább a dízeleknél kezdődik, ez a magasnyomású dízel valahogy nem akar sikerülni semelyik nagy gyártónak sem... (Honda, BMW, Audi, Fiat, Peugeot, stb...)


Szerintem a magas nyomású dízelekkel 2 gond van mindössze,az első,hogy túl keveset fogyasztanak,ezért a paraszt vágja neki,mint kan a kocának,mee ugye keveset eszik,a másik,hogy túl sok lóerőt/nyomatékot tesznek beléjük,ami miatt ismét vágja neki a paraszt mint állat,és ezt nem bírják a nagynyomású dízelek,ésszerű használat mellett bizony bírja az!
Megjegyzem a régi benz td-k azért bírták-relatíve-tovább,mert sokkal kevesebb lóerő volt bennük /liter,mint a mostaniakban,ezért részben felesleges volt nyomni neki,a 30ia-t nem lehetett büntetni az 1.9pd-vel,és nemmellesleg ha odavágott neki a paraszt bizony bekérte a plussz kerót szemrebbenés nélkül,és az má' nem volt olyan f@sza. crazy2
Ui:Gáz itt ez a kép?Csak illusztráció angel


* a dinóóóóóó benz td.jpg (124.2 KB, 640x512 - megtekintve 615 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 18. 23:11:39 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1638 Dátum: 2009. december 19. 14:00:17 pm »

Agy,nem azt mondtam,hogy minden cápás csóró,vagy nagy részük.Egyszerűen a világ nem túl pozitív irányban való haladása,befolyásolni fogja az autó és azzal kapcsolatos dolgokat is.Min spórol az ember először,kivéve,ha nem munkaeszköz.
Most sokan leszólnak,á nekem 20 év múlva is cápám lesz,a többi nem érdekel.Úgy legyen,nekem is jó lesz látnom őket,és másoknak is.Azt nem veszi figyelembe senki,hogy az autós társadalmon akarják behozni az ellopott pénz nagy részét.
Ez csak rosszabb lesz,még nagyobb,még több adó nemet találnak ki.Aki most fenntart egy szép cápát,sajna lehet,hogy évek múlva nem tudja.
Saját esetem,Az utolsó cápámat (gyönyörű gyári volt) összetörtem.Át kellett gondolnom,vegyek e még egy ilyet,vagy megközelítőt.Tegyük fel találok és megveszem.Nagyon jó lenne,de kellene mellette tartanom,egy fisz fasz kis valamit,ami plusz költség,nem kevés.Ezt átgondolván,arra jutottam,ezt nem tehetem meg,ezért lett nejlon.Alkatrész dögivel,nekem nagyon tetszik,megbízható,és fenn tudom tartani.A fenntartás is necces,mert bővült a család,a lakást teljesen fel és át kell alakítani,tehát választani kell,Bmw vagy család.
Sajna a szüleim,nem támogatnak,nincs jól menő vállalkozásuk,nekem nincs 2 diplomám,ennyi.Örülök,hogy luk van a seggemen,és van tisztességes bejelentett munkám.Félreértés ne essék,jól elvagyok,jól érzem magam.
Még annyit,hogy ha hozzájutok egy nagyon szép 23-as hoz az egy dolog,amit nem győzök mondani,a szinten tartás is pénzbe kerül,ez is egyre nehezebb lesz.Mi az a szinten tartás,nálam a majdnem 100%,de minimum a 90%.
Ezt a szintet nem tudnám tartani,ezért inkább nem is erölködök.
Naplózva

750ia
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1639 Dátum: 2009. december 19. 15:47:11 pm »

A 30 éves élettartam ellen szól az is, sőt gyakorlatilag asszem derékbna töri a mostani újautók karrierjét a futásteljesítmény...Oké, a cápáinkban is benne van átlagosan 300000 km, de a mostani 5-6 évesekben is ennyi van...Szinte biztosra veszem, hogy nem fognak 5Xennyit elmenni, és gazdaséágtalan a javításuk. Természetesen a korrozióvédelem nagyon sokat javult, de ugyanannyit rontottak is a helyzeten a burkolt elemekkel..Tehát nagyon kicsi az esély a mai autók öregkorára, de akinek cápája van, az nem véletlenül ragaszkodik hozzá..Bevallom, az E23-as helyett majdnem E32 lett..Ki tudja, nem gyújtottam -e fel mostanra.Valószinüleg olcsóbban kijöttem volna vele, ráadásul nekem az a numero uno..Neylon, nem neylon, nekem tetszik, a többi (mondjuk úgy) nem érdekel.Vannak a szerelemautók, és vannak a szükségkocsik.Hálistennek szükségautónak is cápám van,és nem azért mert olyan marhajól keresek(ha tudnád, asszem falra ugranál)...Papiron 150-.et, ez nem titok..Kézhez már lényegesen kevesebb jön, és van amikor igancsak kevesebb..Akkor most adjam el, és számíttassam be egy rizskályhába, mert az olyan jó?Hát inkább nem, köszönöm.Inkább a hétvégén fusizok a haveromnál, illetve ha jövőre se javul a helyzet(mitől javulna, csak egyre szarabb lesz) keresek mást.A külföldi munkából kinőttem, itthon kell valamit kezdenem.De ezek a dolgok akkor is fennállnának, ha nem lenne autónk.Márpedig van 5...És a legfiatalabb is 25 éves...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1640 Dátum: 2009. december 19. 16:22:54 pm »

Nekem eddig a legolcsóbban fenntartható, legmegbízhatóbb autóm az E12. Épp összeszámoltam,hogy én a 6 év folyamatos használata alatt beletettem 166 000km-t (M20 motorral, ebből 30 000km volt az M50) és amit hiba miatt cseréltem/javítottam:

-karbi
-gyújtásmodul
-gyújtáselosztó
-hűtőfolyadék tartály
-ködlámpa kapcsoló
-géptető nyitó huzal
-a 2 műszerfalvilágítás izzóból kiégett az egyik
-feszültségszabályzó
-4 gátló
-első lengőkarok és összekötők,mert ezeket még apám cseréltette 1990-ben 257 000km-nél

A jegyzeteim szerint ennyi.És akkor ne is beszéljünk arról,hogy az autót nem 0km-el kezdtem használni,hanem 21 évesen, 570 000km-el.

Mielőtt elkezdtem használni, kapott lakatolást és telifényt, új gátlókat, új fékeket, új kipuff rendszert. Igazából,ha már akkor rendesen üregvédtem volna lakatolás után és a karosszériás használja az anyagokat,amiket anno vittem neki,akkor most nem lenne újra szétborítva... tanulópénz volt örök életre....

E32-ben meg azt szeretem,hogy "gombokért" jutok hozzá futómű és szinte bármilyen alkatrészhez. (még)

Egy biztos, E12 meglesz 5-10-20-30 év múlva is és ameddig csak van hozzá üzemanyag és engedik közlekedni, használni fogom,ezt borítékolhatom bárkinek. Használtam E32-t, E34-et, E38,E39, E46-ot,de igazán csak a cápákban érzem jól magam. Én már csak ilyen vagyok...újak közül? Előbb utóbb kell újabb mindenképp, az majd talán F01 lesz, vagy F10. De azok már a büdös életbe nem fognak úgy "körbevenni" , mint az E12, vagy akár a lepattant szolgálati 528i.

Ez nem vita indító hsz. volt,csak leírtam az ÉN véleményem evvel kapcsolatban.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #1641 Dátum: 2009. december 19. 20:57:10 pm »

Toi!
Csak annyit: a legöregebb gépem jelenleg 45 éves van mellette két 31 é s egy 24 éves gép mindezt rokkantnyugdíjasként két nagy gyerekkel... Ha akarsz valamit akkor meglesz ha nem ...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1642 Dátum: 2009. december 20. 13:51:24 pm »

Csak gratulálni tudok hozzá,nálam biztosan ügyesebb vagy,ennyi.Sajna valamit rosszul csinálok  Embarrassed hát ez van,lesz ez még így se. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 22:14:24 pm írta collins » Naplózva

750ia
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #1643 Dátum: 2009. december 20. 14:24:20 pm »

Csak gratulálni tudok hozzá,nálam biztosan ügyesebb vagy,ennyi.Sajna valamit rosszul csinálok  Embarrassed hát ez van,lesz ez még így se. Wink

Azt írtad, hogy nincs két diplomád... 1 van? Evil
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1644 Dátum: 2009. december 20. 15:51:43 pm »

1-et vettem annó,apró pénzért  Grin Grin Grin tudod,azért körülnéznék az országban,mennyi a kam. nyelv vizsga ,érettségi,diploma,jogosítvány,és még sorolhatnám.
Jaj offoltam,itt a vége befejeztem ezt a témát.
Naplózva

750ia
VA E21
Vendég
« Válasz #1645 Dátum: 2009. december 22. 01:19:44 am »

E31

http://www.youtube.com/watch?v=nS8OwGZ1MNM&feature=related#

Hát?  icon_slyuni 2014

Tudom okádék nagy felni és semmi értelme ültetés, de..ahhh
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #1646 Dátum: 2009. december 22. 08:28:42 am »

Nem tudnék vele hazameni se, 45fokban döntött padkás az utcánk bejárata Smiley
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1647 Dátum: 2009. december 22. 09:14:25 am »

A tulaj kielégült faszfeje jobban idegesített.Megemelni 15cm-t rajta és ezt a felnit javasolnám hozzá,igényes  undecided
Ha mindez megvan,kizárólagos használatra Indynek. Grin


* 7x16 ótvar.jpg (143.34 KB, 640x480 - megtekintve 582 alkalommal.)
Naplózva

750ia
gim_e12
Vendég
« Válasz #1648 Dátum: 2009. december 22. 09:59:20 am »

E31

http://www.youtube.com/watch?v=nS8OwGZ1MNM&feature=related#

Hát?  icon_slyuni 2014

Tudom okádék nagy felni és semmi értelme ültetés, de..ahhh

1. Ez sem MO, mert nálunk egy kútról ki-megfordul-vissza-beparkol alatt 3 baszta volna oda az alját, 2x a kartert és minimum 1x olyan kátyút fog hogy köszicső
2. Én is szeretem ezt a stílust (szép felni-feszített gumi-hozzáültetve) de ezen az autón a hátsót már túlzásnak találom. Az első az pont kellemes de hátul már nagyon kilóg és ha jól látom a lemezt is kihúzták/peremezték ami ráadásul a 8-as szögletes alakjához végképp nem illik. Ha azt 1-1,5 collal visszább veszik és az eredeti járat megmaradt volna akkor azt mondanám full odabasz, de szerintem így elrontja az egészet.
3. A tulaj meg abszolut irritáló vigyorral játsza az agyát. De legalább nem kezdte el veretni.
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #1649 Dátum: 2009. december 22. 11:41:32 am »

A hátsó sárvédőív az kibaszott kókler módon van megcsinálva. undecided A tulaj meg....hát ha neked bejön. Evil
Naplózva
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!