MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2670 Dátum: 2010. június 25. 20:42:09 pm » |
|
Fogalmatlanok ,persze,hogy E500,mert tisztességes V8,mert elfér mögöttem a gyerek,úgy megy mint az M5,sajna nincs kombi belőle,az M5 is fasza,de azonnal a benz,a mérete miatt,az E34 túl közel van a hármashoz,méretben,sajnos,ez a baj a BMW kupékkal is.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2671 Dátum: 2010. június 27. 15:23:45 pm » |
|
A régi Astrába elment,bár ott is gagyi volt,formátlan idétlen,olyan Kopeles,de egy Lotus Omegában,felháborító Szarból nem lehet várat építeni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2672 Dátum: 2010. június 29. 14:13:51 pm » |
|
Az igen,irigylem a fogyasztásod,jó arány a leadott teljesítményhez és sebességhez képest Egy kis összefüggés a fogyasztás és teljesítmény között:)) 1.Hegyeshalom-Innsbruck átlag 9 liter, mindenhol a megengedett sebesség+max 10km/h (110-145, németeknél 160-180, ahol lehet) 2.Budapest Hegyeshalom és vissza részen 10-11 liter, megengedett, plusz amit elbír a forgalom biztonságosan (max 200 körül:)) 3.Szűk szerpentin reggel 7kor, a leghosszabb egyenesekben is éppen lehet hármast tolni, minden hajtű egyesben: 32-33 liter között. 4.Tempós országúti autózás, gyér forgalom, hegyi utakon, sportmotorokkal együtt haladva: 13-18 liter között. Tehát vagy jól fogyaszt, vagy erős. A kettő együtt látványosan nem megy:))) 2000 méter feletti magasságban látványosan gyengült, de a hangja jó maradt, és ez a lényeg!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2673 Dátum: 2010. június 30. 20:04:07 pm » |
|
Tudja valaki,hogy az 520d,2007-től,ami már 177lovas,mekkora nyomaték tartozik hozzá,és ez már megy e úgy,mint egy E39 525d?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2674 Dátum: 2010. június 30. 20:45:37 pm » |
|
Tudja valaki,hogy az 520d,2007-től,ami már 177lovas,mekkora nyomaték tartozik hozzá,és ez már megy e úgy,mint egy E39 525d?
Öthúsz dé? Mi a szösz? Sehol egy M30, sehol egy turbó, de még csak M70 sem? Mi történt Mr? Egyébként teljesen szerethetőek
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2675 Dátum: 2010. június 30. 20:48:37 pm » |
|
Hátőőőőő... Benzines opció nincs?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2676 Dátum: 2010. június 30. 20:58:43 pm » |
|
Hátőőőőő... Benzines opció nincs? 530i, ha már ebben a kategóriáűban gondolkodik valaki, és nem évi 50.000+-t megy. Ha sokkal kevesebbet, hujeség dizelt venni sztem, ennyi pénzért. Persze mindenki maga választ
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2677 Dátum: 2010. június 30. 21:01:01 pm » |
|
Hátőőőőő... Benzines opció nincs? Nincs,ma mentem egy 530i-vel,2007-es,ha jól emlékszem,már volt benne váltókar,szégyen,vicc. :xKezdem megérteni a dízeleseket.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2678 Dátum: 2010. június 30. 21:02:24 pm » |
|
Mr ne csináld már... Szóba sem állok veled többet!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2679 Dátum: 2010. június 30. 21:12:15 pm » |
|
Öthúsz dé? Mi a szösz? Sehol egy M30, sehol egy turbó, de még csak M70 sem? Mi történt Mr? Egyébként teljesen szerethetőek Megnéztem a BMW.HU-n de már a legújabbat hozza 184le,380nm ,aztakurva,csak tud annyit mint az E39 525d,nem?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2680 Dátum: 2010. június 30. 21:13:56 pm » |
|
Vazze neszórakozz már! Ha látnád a nyomaték-és teljesítménygörbét elsírnád magad!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2681 Dátum: 2010. június 30. 21:33:56 pm » |
|
Mr ne csináld már... Szóba sem állok veled többet! Figyu,nem hinném,hogy lesz 5-6millkóm otthon 520d-re,177lovasra,meg ki nem állhatom a formályát,csak meglepődtem,hogy 3évesen 6misi körül vannak,és 177le,én még a 150lovas 20dénél tartok .Ami modernebb dízel BMW-t vezettem eddig,az egy E39 525d kombinéni többször vezettem,kölcsönkaptam,jó barátomé volt,mit mondjak,kurvára ment,sokkal erősebbnek érződött,mint gondoltam,abszolút elégedett voltam vele,csak az ára,az értékvesztése,és a fogyasztása nem tetszett,9l körül vegyesbe,és rendszeresen kérte a 100-200ezres javításokat.A másik amit többször vezettem az a főnököm 730d-je,E38,ez rendben volt helykínálattal,is,menetteljesítményekkel is,de 10l alatt nem fogyasztott,lélegzet elállító volt az értékvesztése,az állandó javíttatása,summa-summárum,kakcsik a dízelek. Az 520d-nél látok sanszot a valódi fogyasztási előnyre,szerintem 5-7l körül megélne,relatíve egyszerűbb technika,talán olcsóbb is a javítása,és harmadával olcsóbb mint egy ugyanolyan évjáratú 30d,ami szerintem automatával,nem igazán elégszik meg 10l-nél kevesebbel. A mai 530i a fúrós cég főnökéé,mentem vele egy kb 20km-es kört,híg fos az egész,nyúlik mint a takony,semmi erő,olyan mintha húszas lenne,forszírozva tol egy kicsit,de már szabályoz is,vagy vált,persze össze-vissza,csalódás volt,semmi nem jött át a temérdek vanosból,tengelyből,trafóból,meg a f@szom tudja miből,gázreakció üresben nagyjából nincs,alig 40 000km van benne. Persze a csávónak nem mondtam,hagy örüljön,a pöts Ír .
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 01. 07:10:56 am írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2682 Dátum: 2010. június 30. 21:49:39 pm » |
|
relatíve egyszerűbb technika Néztél te már a motorburkolat alá? talán olcsóbb is a javítása Nézz be Collins E46 garázsába... A mai 530i a fúrós cég főnökéé,mentem vele egy kb 20km-es kört,híg fos az egész,nyúlik mint a takony,semmi erő,olyan mintha húszas lenne,forszírozva tol egy kicsit,de már szabályoz is,vagy vált,persze össze-vissza Automata. Át kell kapcsolni sportfokozatba. Vagy kéziváltósat venni az a tuti. De egy másik topikban írtam már a nyomaték és a lóerő érzetéről...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2683 Dátum: 2010. június 30. 22:24:49 pm » |
|
Mr! Nézd meg mennyit fogyaszt a 286 pacis M3, az ismerős 330i-je még szerényebben eszik, én biztos nem vennék dízelt, csak nagyon sok km-re... Autópályán a 320d kb hasonló tempónál ugyan csak 6,2-őt evett tetőn egy bringával, míg az enyém 9-et, na de annak az értékesése bőven kompenzálja a fogyi előnyt évi párezer km-nél. Elsőre az is erősebbnek érződik, mert az a nyomaték nagyon ott van (csipes 177le volt, most 200 körül), és előzésnél pár másodpercig el is nyúlik, de hosszabb gyorsításnál erősen elmarad... és a hangja is híg fos, míg egy 7000 felett forgó sor6 nem annyira az:) Én benzinest vennék, és nem turbósat. Turbósat csak akkor, ha csipet is kapna, h menjen rendesen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2684 Dátum: 2010. június 30. 23:17:35 pm » |
|
Néztél te már a motorburkolat alá? Nézz be Collins E46 garázsába... Automata. Át kell kapcsolni sportfokozatba. Vagy kéziváltósat venni az a tuti. De egy másik topikban írtam már a nyomaték és a lóerő érzetéről... Relatíve egyszerűbb,mert harmadával kevesebb cilinder,olvastam már az automata váltóról......egyébkén alig 1perc alatt kitaláltuk,hogy,hogy is kell sportba tenni,majd kézzel váltogattam,úgyis fos,egy 3lityistől elvártam volna,hogy rendesen mozgassa az ötöst,de szerintem pont az a sok szar elektronika veszi ki az élét,papíron jobban gyorsul minta 750i,de lóf@szt se érezni belőle,tök buzi motorhangja van,odalett az igazi tradicionális BMW sorhat hang.Is.272le,úgy ültem bele,hogy ez aztán belevág a székbe,ebben a kis bódéban........ Ja,majd mindjárt,csak várjam ki A válság jóárasította 750i-ket otthon,lassan belefér a 2 hathengeres gázszett,a félévvel ezelőtti 750i árakba ,az legalább belenyomott a székbe....... http://www.youtube.com/watch?v=Nj4xfsAjnjY&feature=related#
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2685 Dátum: 2010. július 01. 08:29:44 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2686 Dátum: 2010. július 01. 08:34:21 am » |
|
Mr! Érzésre a Skoda Favorit sportosabb volt, amikor megvettem, mint most az M3. Azzal autóversenyzőnek éreztem magam, az M3-as meg lomha limónak tűnik. Akkor melyik a gyorsabb? )) Az az 530i valszeg jobban megy, mint egy fostos dízel, még ha nem is indul meg annyira. Ki kell szépen forgatni, és ott fog menni, ahl a dizelnel csak karomkodsz, h lekonyul.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2687 Dátum: 2010. július 01. 08:37:12 am » |
|
Mr. Ha autózni akarsz, akkor ne BMW-ket válogass, hanem gondold ki mire fogod használni, mennyit szánsz rá, stb. Egy E46 20d, meg egy E32 750i sehol nem egy kategória, tehát nehéz objektívnek lenni. Mikit kérdezd ő milyen mászkálósat fog venni
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2688 Dátum: 2010. július 01. 09:15:34 am » |
|
Kis dizel nagy BMW-t én sem vennék - azok már a kényelemről szólnak, és abban vannak jobbak a bajoroknál
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2689 Dátum: 2010. július 03. 20:27:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #2690 Dátum: 2010. július 03. 21:29:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2691 Dátum: 2010. július 03. 22:31:42 pm » |
|
Faja,asszem 550 lovat tudott,de a bódé túl volt vastagon a 2tonnán,és túl nehéz lett volna a supercar projekthez,ezért nem lett belőle semmi,talán 2db van ami működik,meg már a motor maga is úgy megdobta a költségeket,hogy eladhatatlan lett volna,ha még a bódét is lekönnyítik a korabeli technológiával. Nagyjából azért maradtak a 2szelepes technológiánál,így lett a CSi-mintegy- spór változat,5.6-os 380le,550nm.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #2692 Dátum: 2010. július 03. 22:44:20 pm » |
|
Én 7-800le-ről tudok. Bár az is lehet, csak annak tervezték, aztán idáig jutottak.
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2693 Dátum: 2010. július 03. 22:49:40 pm » |
|
Khmm,a mai napig is épphogy elérték a 100le/litert az M-es motorok,ez majd 20éve épült,és 5.6-os volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 03. 22:58:32 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2694 Dátum: 2010. július 03. 22:57:51 pm » |
|
Egy ilyen hfejet szívesen rápróbálnék egy M20-ra.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2695 Dátum: 2010. július 04. 09:37:23 am » |
|
És mit csinálnál vele? Mert hogy semmi köze az M20-hoz, az is biztos
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2696 Dátum: 2010. július 04. 09:49:26 am » |
|
Kár. Gondoltam az m70 m20 alapú...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2697 Dátum: 2010. július 04. 09:57:43 am » |
|
Kár. Gondoltam az m70 m20 alapú... Nem igazán,a furat/löket stimmel,de az M20szíjjas,az M70láncos,mások a csatornák,és az M70 hidrotőkés,az M20 himbás,szóval kakcsi. Persze csak akarni kell,meg egy vastag bankszámla,és már van is plug,and play 24V hf. az M20-ra!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2698 Dátum: 2010. július 04. 10:05:27 am » |
|
Kár. Gondoltam az m70 m20 alapú... hááát, ha már annyira hasonlóságot keresünk a hengerfejben, akkor a legközelebbi rokonságban az M40-el áll... Már ami a szisztémát illeti, mielőtt valaki elkezd kombinálni és vesz 3db M40-et
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2699 Dátum: 2010. július 04. 10:08:11 am » |
|
Nem igazán,a furat/löket stimmel,de az M20szíjjas,az M70láncos,mások a csatornák,és az M70 hidrotőkés,az M20 himbás,szóval kakcsi. Persze csak akarni kell,meg egy vastag bankszámla,és már van is plug,and play 24V hf. az M20-ra! A Hartge m20b23-a 24 szelepes?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|