CápaBMW fórum
2024. november 27. 20:23:23 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3472493 alkalommal)
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #2730 Dátum: 2010. július 05. 10:43:57 am »

 A BMW gyár szégyene ....   3h !!! Huh   angry
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2731 Dátum: 2010. július 05. 11:07:40 am »

"Eszerint az új motor alapkoncepciója a hengerenkénti 500 köbcentiméter, vagyis lemennek vele az eddig legkisebb 1,6 liter alá."

Ezek betegek...  angry  angry  angry
Naplózva

70/627-5355
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #2732 Dátum: 2010. július 05. 11:09:29 am »

Kövezzetek meg, de engem hidegen hagy, hogy mit művel manapság a BMW. Felőlem akár egy hengerest is csinálhatnak. Az E-38 korszak után számomra nem volt értékelhető BMW.
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2733 Dátum: 2010. július 05. 11:18:40 am »

Mondjuk a cikk szerint 1esbe akarják, oda a legkarcsúbb a 116os ami 1.6 és 116le-t tud. Az sem lehet valami nyomatékdús szélvész, oda még beférne, de a tudat hogy 3 henger dolgozik...  undecided
Normális ember szerintem ha annyira 1est akar akkor megveszi a 120i-t ami 2liter 150 lóval, ez sem valami bődüeltes teljesítmény, de ha ezek a barmok ezt is kiváltják a 3 henger 1.5 túróval, akkor vicces lesz. Tuti tudnak neki olyan compit adni és akkora nyomást hogy ezt hozza papíron, de a nyomatéka az trágya lesz és 7000 alatt meg sem fog moccanni, azon kívül a fogyasztásmániásoknak sem fog tetszeni...
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 05. 12:14:27 pm írta Thommy » Naplózva

Thommy
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2734 Dátum: 2010. július 05. 12:07:07 pm »

Nem tudom, mit aggódtok ennyire. Nem veszitek meg, oszt csé. Ezzel a cápák nimbusza csak nőni fog. Első autónak meg vagy a durva hanyatlás előtti modellekből kell válogatni, vagy nem BMW-t kell venni, hanem valami olcsót, amiért nem kár, ha ki kell dobni.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2735 Dátum: 2010. július 05. 13:13:19 pm »

Hát azért "barmok" nak titulálni a BMW komplett menedzsmentjét egy kicsit talán erős Smiley
Tetszik nem tetszik, ez üzlet. Azért annyira talán nem nyomják szarul, tekintve hogy most is elég jól fogy a propeller.
Az E60 is szar meg ronda meg minden, de azért elég jól fogy.. gyakorlatilag még Budapesten is több E60 at látni már mint E39 et.
Ráadásul ne feledjük, hogy Magyarország finoman szólva nem a világ közepe, nem biztos, hogy a világ mindenhol úgy működik, ahogyan mi a cápáinkból látjuk Smiley Mi pl (a gyárban, ahol dolgozom) naponta kb 2000 db olyan terméket állítunk elő, ami a BMW gyárba megy, és minden autóba csak 1 db kell belőle. Hány új BMW-t adnak el magyarországon évente?
Valószínűleg oka van annak amit csinálnak. Ráadásul ha valakinek nem megy az imidzséhez a 3 henger, nyugodtan vehet 10hengerest is, senki nem tiltja meg.
Annak kéne inkább örülni, hogy a BMW ben mindmáig maradtt annyi potenciál, hogy nem adja fel az állandó kutatást, fejlesztést, és megteheti, hogy ragaszkodik pl a hátsókerékhajtáshoz, és nem csak 3 hengerest gyárt, hanem gyárt azt is.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2736 Dátum: 2010. július 05. 13:21:59 pm »

Az elektronikáról, meg arról hogy bonyolult, illetve drága a szervíz....

Hát nem tudom. 1979-ben hány Magyar szervíz tudott diagnosztizálni pl egy K-jet rendszert? Az akkori viszonyokhoz képest ez nem volt elbaszottul bonyolult, és fölösleges elektronikával telezsúfolt  technika? Dehogynem Smiley
az E30 akról még a 80as évek végén is sokan elhitték, hogy "letilt a kompjúter ha nem viszed időben szervízbe, és soha többé nem fog menni az autód, vagy százezrekbe kerül a javítása"
Ez a "kompjúter" a szervizintervallumjelző volt, és semmit nem csinált a ledek villogtatásán kívül. Mégis mindenki félt tőle, ma meg már csak egy nevetséges ledsor...
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2737 Dátum: 2010. július 05. 13:24:27 pm »

a BMW amúgy lassan kijön az elsőkerekessel Wink


engem őszintén szólva nem zavar, hogy ilyen autókat gyárt. mindenki azt vesz meg, amit akar, meg amit tud (legalábbis 2010-ben biztosan).
ha valaki 10 M-ért akar egy "új" autót venni, és nem tetszik neki a felhozatal, de mondjuk egy E28 igen, akkor lemegy Mikihez, vesznek egy jó kasztnit, rendelnek bele egy vadi új motort, futóművet, stb. és valamivel 10 alatt megáll az "új" autója.
a BMW nagyon is és jól csinálja, amit csinál "bizonyos" idő távon. ez egy üzleti vállalkozás, aminek az egyetlen célja a profitszerzés. ez az elsődleges célja ennek a vállalatnak is. az, hogy ez nekünk tetszik, vagy nem tetszik, az egy dolog. a trendek változnak, most épp ez a divat. nem telik el sok idő, és -véleményem szerint- újra eladhatóak lesznek a 20 évre gyártott, újonnan a jelenleginél sokkal drágább autók.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2738 Dátum: 2010. július 05. 13:30:28 pm »

Jó nem barmok, kicsit elszaladt velem a ló, de picit kiakaszt lassan a mostani autógyártás. Lehet nem vagyok elég környezet centrikus a 30 éves cápámmal ami még hírből sem ismeri a katalizátort.  Smiley


THT:
Szerintem itthon még most sem tudnak diagnosztizálni egy K-jetet, de még egy karbit sem.  Cheesy  (tisztelet a kivételnek, de sajnos elég kevés van  undecided )
Naplózva

Thommy
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2739 Dátum: 2010. július 05. 13:31:16 pm »

Az elektronikáról, meg arról hogy bonyolult, illetve drága a szervíz....

Hát nem tudom. 1979-ben hány Magyar szervíz tudott diagnosztizálni pl egy K-jet rendszert? Az akkori viszonyokhoz képest ez nem volt elbaszottul bonyolult, és fölösleges elektronikával telezsúfolt  technika? Dehogynem Smiley
az E30 akról még a 80as évek végén is sokan elhitték, hogy "letilt a kompjúter ha nem viszed időben szervízbe, és soha többé nem fog menni az autód, vagy százezrekbe kerül a javítása"
Ez a "kompjúter" a szervizintervallumjelző volt, és semmit nem csinált a ledek villogtatásán kívül. Mégis mindenki félt tőle, ma meg már csak egy nevetséges ledsor...

E30 ban??? Vidéken még 2002-ben is tartotta magát ez a leáll és nem megy tovább.  Ráadásul a cég szerelői meg voltak győződve, hogy ha összekötöm az inspection resethez a 2 lábat egy 5 ohmos ellenállással, akkor helyrehozhatatlan károkat okozok az autóban. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #2740 Dátum: 2010. július 05. 20:18:38 pm »

Szerintem sem kell fosni a háromhengertől, egyrészt jó a hangja  Evil, legalábbis egy 1350kg-os 1.6-os erőlködéséhez képest, másrészt a VW 1.4 TSi is megeszi reggelire még a 318-akat is, nagyjából bármilyen fordulaton. Akinek sportos autó kell, vegyen M-est, most is gyártanak belőle többféle limitált szériát is, de annak a vásárlóközönsége sosem lesz átfedésben egy 116i-ével. (max ha városba keres valami olcsó fost Smiley) A háromhengers motor meg szerintem a PSA-val közösben lesz az FWD Miniben és 1er-ekben. Azért meg nem kár, méregdrága presztízsmodell mindkettő szőke tyúkoknak meg wannabe jampiknak. Én majdnem megvettem egy barátom patent, fullos 120i-jét, de a mazdából átülve csak az tűnt fel, hogy kicsi és igénytelenek a műanyagok, egyedül a kormány volt jobb. 150le egy 120i-ben meg minden, csak nem izgalmas, ráadásul sperr sincs benne. Nem volt sokáig kérdés, h inkább egy millával olcsóbban m3-as, és a különbséget inkább ráköltöm az évek alatt, hogy hasonló műszaki állapotban legyen... Nem bántam meg... Arról nem is szólva, hogy az egyesben nem fér el kényelmesen két bring,a mint az E36 kupéban:)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2741 Dátum: 2010. július 05. 21:11:13 pm »


Hurráááá,már alig várom a 2hengeres városi autót,majd az egy hengerest,később meg a pedálost!
Nem lehetne ezt a kis pénzt a meglévő típusok megbízhatóságára,könnyű,egyszerű javíthatóságára,tartósabb alkatrészekre költeni?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2742 Dátum: 2010. július 05. 21:29:13 pm »

Köszönhető annak hogy rendszeresen cserélték a szűrőt,nem kannáztak,vagy ha mégis,akkor korrektül...
Ezek nagyban befolyásolják a dolgot.
Biztosan nem INTERAUTO szűrő került bele..  Smiley
És tegye össze a két kezét és remélje hogy nem kezd el holnap fehéren füstölni,meg dadogni.
Főleg melegen.
És gázfröccsre meg abbahagyni.  Grin Grin Grin

Dénes,a nagyobb kategóriás bicókba kitalált koromgyárak is ilyen betegágyak?
BMW 40-45d,benz 400-450cdi,audi 4.0-4.2tdi,és a kedvencem a népautós v10tdi?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
rnie
Vendég
« Válasz #2743 Dátum: 2010. július 05. 21:32:50 pm »

Kurva sok pénze van annak, aki használtan ekkor dízelt vesz, különösen a V10TDi rendelkezik igen rossz hírrel:)
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 05. 22:55:24 pm írta collins » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2744 Dátum: 2010. július 05. 22:02:43 pm »

Na,tudsz valamit?
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 05. 22:55:40 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2745 Dátum: 2010. július 05. 22:56:59 pm »

Mr! Nem ültem még benne, nem is olvastam róla különösebben sokat. Néha elmegy mellettem egy-egy az utcán. Vagy áll mellettem a dugóban. Úgy csattognak, kerregnek össze-vissza, ahogy biztosan nem kéne egy V10-nek melegen sem.
Főleg, hogy VW soha életemben nem vennék Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #2746 Dátum: 2010. július 06. 08:34:23 am »

Az angol újságokban olvastam róla (Autocar, TopGear, CAR, etc), és nem éppen a tartós szerkezetükről híresek, kicsit sok lett az a motor:) De öreg nagy dízelt amúgy is csak gazdag ember vesz, mert a szegény vagy egy új kismotorost vesz, ha sokat kell autózni, ha meg nem, akkor benzinest, mert a fogyasztéskülönbség kisebb, mint a szervíztétel Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 06. 08:36:52 am írta collins » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2747 Dátum: 2010. július 06. 09:10:26 am »

Főleg mert az átlagember ezzel olyan nagyon tisztában van. Autókereskedői múltam tapasztalatai alapján elmondanám, az átlag ember úgy vesz autót, hogy "ez jaj de szép"!
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 06. 09:25:46 am írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2748 Dátum: 2010. július 10. 22:14:44 pm »

A legújabb 7-ben használt 3.0 turbó benzinmotornak valaki tudja a nyomatékát?
Nincs fent a honlapon,persze a fos dízeleké fent van angry,740i néven fut,ja 326le,az még elmegy. Cheesy Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
VA E21
Vendég
« Válasz #2749 Dátum: 2010. július 10. 22:44:52 pm »

Szerintem baromi jó ötlet ez a 3 henger! Egy újabb dobás, mi öregbíti a cég hírnevét!   Azn  Sajnos még nincs elsőkerekes  undecided undecided undecided undecided
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2750 Dátum: 2010. július 13. 12:28:43 pm »

Á az igazi az lenne,ha a cápákat újra elkezdenék gyártani,bocsánat,nem is a cápákat,hanem inkább az e-21 et  Cheesy sm_68
Naplózva

750ia
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #2751 Dátum: 2010. július 13. 12:36:05 pm »

Á az igazi az lenne,ha a cápákat újra elkezdenék gyártani,bocsánat,nem is a cápákat,hanem inkább az e-21 et  Cheesy sm_68
36
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2752 Dátum: 2010. július 13. 13:10:18 pm »

Á az igazi az lenne,ha a cápákat újra elkezdenék gyártani,bocsánat,nem is a cápákat,hanem inkább az e-21 et  Cheesy sm_68
Ismét adnánk a gyalogosvédelemre!  Evil    Meg még megfűszerezni őket egy kis Kizashi stílussal  Azn
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #2753 Dátum: 2010. július 13. 16:04:04 pm »

Üdv:

Egyik munkatársam autó vétel előtt áll.
Kinézett egy 2001-es E39 520D kombit (136Le).
Benzinesre nem kell megpróbálni rábeszélni.

A kérdés: Pesten hova vigye vétel előtti ellenőrzésre, kit ajánlotok?
Nem emlékszem, hogy van-e fórumos diesel-es Pesten.

Lehet én megyek első vizitre. Ha tudtok mondani dolgokat amiket csekkoljak, az jól jöhet.
Mike esetleg?

Előre is köszi! a kolléga nevében is.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2754 Dátum: 2010. július 14. 15:41:54 pm »

TurboDénesnek és más újabb modellekkel rendelkező tagnak, egy igen igényes BMW-s játék E39-el!

Féktelen száguldás, eszeveszett tempó, izgalom, feelnig!  Cheesy

http://www.startlapjatekok.hu/autos/action_driving_game/1112/
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2755 Dátum: 2010. július 14. 21:32:01 pm »

de ez E38...  Evil
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Szabi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



WWW
« Válasz #2756 Dátum: 2010. július 15. 08:10:43 am »

Üdv:

Egyik munkatársam autó vétel előtt áll.
Kinézett egy 2001-es E39 520D kombit (136Le).
Benzinesre nem kell megpróbálni rábeszélni.

A kérdés: Pesten hova vigye vétel előtti ellenőrzésre, kit ajánlotok?
Nem emlékszem, hogy van-e fórumos diesel-es Pesten.

Lehet én megyek első vizitre. Ha tudtok mondani dolgokat amiket csekkoljak, az jól jöhet.
Mike esetleg?

Előre is köszi! a kolléga nevében is.

Helló gim!

Más fórumokon olvastam, hogy nagyon dicsérték az NT Autó-t, nagyon korrektek állítólag, oda esetleg érdemes elvinni: http://www.ntauto.hu
A másik, ahol én is voltam és tudom ajánlani: www.polltom.hu 

Üdv: Szabi
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #2757 Dátum: 2010. július 15. 14:26:10 pm »

TurboDénesnek és más újabb modellekkel rendelkező tagnak, egy igen igényes BMW-s játék E39-el!

Féktelen száguldás, eszeveszett tempó, izgalom, feelnig!  Cheesy

http://www.startlapjatekok.hu/autos/action_driving_game/1112/

Én ezt csinálom élőben  crazy2 Cheesy Evil
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2758 Dátum: 2010. július 15. 19:55:18 pm »

Üdv:

Egyik munkatársam autó vétel előtt áll.
Kinézett egy 2001-es E39 520D kombit (136Le).
Benzinesre nem kell megpróbálni rábeszélni.

A kérdés: Pesten hova vigye vétel előtti ellenőrzésre, kit ajánlotok?
Nem emlékszem, hogy van-e fórumos diesel-es Pesten.

Lehet én megyek első vizitre. Ha tudtok mondani dolgokat amiket csekkoljak, az jól jöhet.
Mike esetleg?

Előre is köszi! a kolléga nevében is.

Sajnos nem tudok segíteni. Én annó a Soroksárira vittem az Arzenál központtól nem messze, azon kívül, hogy egy szép 1. szériás E12-öt restauráltak, sok jót nem tudnék róluk mondani. A külső dolgokat elég alaposan összeírták, de kb 2 órát vártam a számítógépes vizsgálatra, illetve a km óra visszatekerését nem tudta megállapítani, vagyis pont az ellenkezőjét mondták.

Amúgy az 520 dezsőről beszéld le de nagyon gyorsan! Kicsi az egy E39-be, illetve hosszú távon kategóriákkal többe kerül fenntartani. 525 ugyanannyit eszik, cserébe megy és igénytelen. Pl vegye meg az enyémet! 2000 9 havi 2. szériás, van némi hibája, de most lett rendbe rakva sok minden, a következő 100 ezer km-en tuti nem kell a futóműre költeni 1,8 M HUF.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 15. 19:59:35 pm írta Mike » Naplózva

Főmordor.
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #2759 Dátum: 2010. július 15. 20:48:01 pm »


Mit akarsz venni Mike? E38-at?  Tongue Roll Eyes Cool Evil Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!