CápaBMW fórum
2024. április 24. 05:15:54 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3093708 alkalommal)
rnie
Vendég
« Válasz #3630 Dátum: 2011. április 02. 10:27:02 am »

Kompresszoros M5 vs. sima M5:  icon_slyuni icon_razz poundit


Mégiscsak vannak még szép M-es BMW-k az országban, bár erős a fenntartásom, hogy ezek a srácok biztosan ráköltik-e az évi egy milliót, amit egy ilyen autó igényel,, hogy egyben maradjanak:) Reméljük igen!

Az ilyen autóknál az a furcsa, hogy egyre szegényebb emberekhez kerülnek, miközben a fenntartásuk - az amortizácótól és a kezdeti cascótól eltekintve - egyre drágább, mert valami mindig beszarik rajta. Nem találkoztam még olyan tizenéves, bonyolult autóval, amin hiba nélkül mindig működne minden Smiley Igaz ez sajnos az én autómra is, 15.000.000 újkori árat 10 éves hitelre sem vállalhatnék be, és bár Mikinél javul, nem márkaszervízben, 10.000km-enként nem csodálkoznék, ha sosem lenne 100.000ft alatt a szervíz. Most az alkatrész több... Mondjuk a gumik arányosan olcsóbbak, mert más minden 1.6 foson 225/45 17 van:)) a hátsó neccesebb, 245/40 17 nem sok kisautón fut:) És néhány alkatrész van bontottan is, bár jellemzően nem azok, amikre szükség van - csapágyak, szilentek, gumi-műanyag szirszarok. És az én autüm sem közelíti meg a gyári szerű állapotot! (egy hetest be sem mernék vállalni bp-re, rengeteget kéne a futóműre költeni...)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3631 Dátum: 2011. április 02. 14:49:32 pm »

Mégiscsak vannak még szép M-es BMW-k az országban, bár erős a fenntartásom, hogy ezek a srácok biztosan ráköltik-e az évi egy milliót, amit egy ilyen autó igényel,, hogy egyben maradjanak:) Reméljük igen!

Ismerem egy másik fórumról a manusokat, nyugi, ráköltik. Sőt többet is  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
rnie
Vendég
« Válasz #3632 Dátum: 2011. április 02. 18:30:22 pm »

Az jó, ha egyszer családi autó kell, ilyet szeretnék:) Bár annyit nem keresek, h fenn is tudjam tartani Sad((

Bár az az E12 is tetszik, amit nemrég láttam egy garázsban készülni, csak az MÉG nem eladó. De ha az lesz... Smiley

két autót sajnálok csak amit eladtam: az első nyugati autóm, egy ujszerű 1.6 focus: ha azt nem adom el, több millióval beljebb lennék, és sosem vettem volna bmw-t, most lenne kb 6 éves:)
és az 518 - az egyetlen autóm, amivel mentem csak az autózás kedvéért is. Ilyet még az M3-akkal sem nagyon csináltam sose.... Mindenesetre az ára félre van téve, ha mégis felkerülne a hasznaltautóra, vagy az az E12 eladó lenne:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 02. 18:32:31 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3633 Dátum: 2011. április 02. 18:33:30 pm »

Családi autónak biztonságosabb az E12, mint az E39 M5 Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #3634 Dátum: 2011. április 02. 20:35:11 pm »

Ez itt Veszprém mellett készült a négysávoson. Még csak a feketét láttam eddig. shocked
akkor azért volt oilyan ismerös az ut. Smiley
Naplózva

06305678912
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3635 Dátum: 2011. április 02. 20:46:02 pm »

http://galeria.totalcar.hu/hirek/2011/04/02/bmw_m3_tanulmanyauto/
 icon_slyuni 2014
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3636 Dátum: 2011. április 02. 22:38:36 pm »

Nem szar...  Cool
De mitől tanulmány,megmitől jobb meg ujabb mint az eddigi??? Huh Huh Huh ?? ?? ??
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 02. 22:41:20 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3637 Dátum: 2011. április 02. 22:42:05 pm »

még titkolóznak, de szerintem a GTS futóművét megkapta, a kasztnin könnyítettek, és erősebb lett a cikk szerint.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3638 Dátum: 2011. április 02. 23:19:38 pm »

Remélem még 200kg-al nehezebb lett, mint az előző és már átlépték vele a 2 tonnát... Lassan majd már teherautó jogsi kell hozzá...  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3639 Dátum: 2011. április 03. 11:16:09 am »

nem hinném Tongue
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3640 Dátum: 2011. április 03. 11:24:38 am »

Csak peszsimista vagyok nyugi.  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3641 Dátum: 2011. április 03. 11:31:19 am »

A fekete kerekek,meg a fekete üvegek kotz kotz :kotz:ebben milyen moci van is,V8 ugye?
Valaki suttogja már el nekem,miért kellett a BMW méltán legendás sor6 helyett V8 bele?
Csak mert jobban hangzik?Nem vagyok motor tervező mérnök,de szerintem az utolsó 3.2-es M-motorban(a t@k@m sem tudja a kódját,talán S54 44,de mindegy is) még bármennyi tartalék volt,soha,semmilyen más gyártó nem tudta,még csak meg közelíteni sem,a BMW sor hatjait,a hangját,az járását,a gázreakcióit,az M-esnek maga látványa is sokkoló(volt Embarrassed),egyszer volt szerencsém zúgatni a 3litykóst,E36-ban Azn,habcsók volt Evil,talán 2x verettem e34 3.6-al,a mai napig nem tudtam még feldolgozni,és ennek vége.
Miért nem cserélik le a propellert,vagy a veséket? uglystupid2 idiot2


* S54B32.jpg (38.04 KB, 450x396 - megtekintve 658 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3642 Dátum: 2011. április 03. 11:38:00 am »

De Mr. ezzel mi a baj? Most egy kicsit V8-aznak a srácok, előtte készült jó pár fantasztikus sorhat! Ha olyat szeretnél találsz szép M-es autókat, csak győzd fenntartani, rendben tartani őket Smiley
Én nem vagyok V8 párti, de biztosan nem rossz... A következők meg már úgyis turbósak lesznek...


Jut eszembe mikor is veszel cápát? Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3643 Dátum: 2011. április 03. 11:45:59 am »

Csak semmi pánik Wink.
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 03. 13:46:42 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3644 Dátum: 2011. április 03. 11:50:13 am »

azért remélem számíthatok rád, és a W140-el jössz a salgótalira Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3645 Dátum: 2011. április 03. 11:59:06 am »

Az csak kölcsön traki volt,még nem tudom megyek e,és,hogy mivel,de ez tuti! Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 03. 12:07:28 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3646 Dátum: 2011. április 03. 15:42:06 pm »

Tudja valaki mi lehet az a képen,a hamutartó helyén,és,hogy gyári e?


* 750i talány.JPG (25.6 KB, 400x300 - megtekintve 703 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3647 Dátum: 2011. április 03. 15:50:25 pm »

Taxaméter?
Naplózva

Bence
rnie
Vendég
« Válasz #3648 Dátum: 2011. április 03. 16:56:49 pm »

A fekete kerekek,meg a fekete üvegek kotz kotz :kotz:ebben milyen moci van is,V8 ugye?
Valaki suttogja már el nekem,miért kellett a BMW méltán legendás sor6 helyett V8 bele?
Csak mert jobban hangzik?Nem vagyok motor tervező mérnök,de szerintem az utolsó 3.2-es M-motorban(a t@k@m sem tudja a kódját,talán S54 44,de mindegy is) még bármennyi tartalék volt,soha,semmilyen más gyártó nem tudta,még csak meg közelíteni sem,a BMW sor hatjait,a hangját,az járását,a gázreakcióit,az M-esnek maga látványa is sokkoló(volt Embarrassed),egyszer volt szerencsém zúgatni a 3litykóst,E36-ban Azn,habcsók volt Evil,talán 2x verettem e34 3.6-al,a mai napig nem tudtam még feldolgozni,és ennek vége.
Miért nem cserélik le a propellert,vagy a veséket? uglystupid2 idiot2

Nem volt abban olyan sok tartalék. Az enyém (1992-95) 3000cc, 286 le, a legutolsó, 2007-8 környékén a Z4 M-esekben 343le volt, 3250cc környékén, de több, mint ezerrel magasabb fordulaton. Az E46-okban jócskán volt gyári garis motorcsere. Gondolom a vége felé úgy voltak vele, hogy drága önmagában gyártani, a normákat is nehezebben teljesíti, a V10-et meg eleve modulárisra tervezték, beleszámolva, h v8 kerül az M3 elejébe. A V8 egyébként is könnyebb, mint a sor6. Mondjuk abban is biztos vagyok, hogy egy sor6 M-es E28/E34/36 fenntartása olcsóbb lesz mindig is, mint az E46 sor6 vagy E39/E90 V8. A V10 meg megint külön szint, az még az újkori tulajoknak is sokszor drága a 250km-es hatótávval, meg 19-20-as gumik zabálásával:)))
Ezért is gondolom azt, h ha az E36 M3 szervízköltségeitől is rosszullét kerülget, nem beszélve a 15 literes városi, és 10 literes vegyes fogyitól, akkor hogyan tartanék fenn egy E39-et vagy E46-ot. Nem megvenni drága egyiket sem igazán... hanem használni, építgetni, gyári szinten tartani.
Ezért inkább kivárok egy jó E12/E28-at, négyhengerest, 5-ös váltóval, akár 20i-re felfúrva, és hathengeresnek marad a legkisebb M-es blokk:)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3649 Dátum: 2011. április 03. 17:16:09 pm »

Amit még lehet hétköznapiban is használni, az egy E30 M3. Nem kevés pénzért lehet venni szépet, de ha az ember türelmes, és amikor kell gyors, akkor nagyon szépet lehet venni, igaz E46 M3 árban.
Normál használatban 9 literes átlaggal el lehet vele járni, főút-pálya pedig inkább 8, mint 9.
4 hengeres, ami azért könnyebbséget jelent, és az adó sem annyira sok rá. Persze ahhoz is M-es árban vannak a szajrék, tehát úgy érdemes számolni...
Bár most magam ellene beszélek, mert azok is már öregek, lassan lehet szétszedni, lakatolgatni, fényezgetni őket, hogy ne rohadjon szét az egész Grin
Szóval mindegy mit vesz az ember, de minél bonyolultabb, annál drágább, és ez lényegében exponenciálisan nő csak...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3650 Dátum: 2011. április 03. 17:47:37 pm »

Taxaméter?

Érdekelne a km díj/km egy 750i-vel,mondjuk egy berlini dugóban........ Cheesy,szerintem kizárhatjuk,hogy taxi volt,a benzekben ott van az álló fűtés vezérelőkéje,de E32 állófűtést még nem láttam.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
rnie
Vendég
« Válasz #3651 Dátum: 2011. április 03. 18:11:47 pm »

Az E30 M3 szerintem nem olcsóbb, mint az E36 m3, főleg mert sokkal rövidebb a blokk élettartama és sokkal drágább egy azonos állapotú autó. Az előző autómban 300.000km lehet már, blokk bontás nélkül. Az E30 nem megy el annyit... Nem kényelmes, (nekem kicsi), hangos is, szarul is megy... Mondjuk vezetni jobb:) Eredetileg azt akartam, de aztán utcai autónak az E36 a legjobb, az E46-ot már megint sokkal drágább fenntartani, többet eszik, bonyolultabb, nagyobb kerekek vannak alatta... Érdekes, hogy az új áruk arányaiban kb egyforma, de a fenntartásuk egyre drágább az M3-aknak...
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3652 Dátum: 2011. április 03. 18:18:14 pm »

Nem volt abban olyan sok tartalék. Az enyém (1992-95) 3000cc, 286 le, a legutolsó, 2007-8 környékén a Z4 M-esekben 343le volt, 3250cc környékén, de több, mint ezerrel magasabb fordulaton. Az E46-okban jócskán volt gyári garis motorcsere. Gondolom a vége felé úgy voltak vele, hogy drága önmagában gyártani, a normákat is nehezebben teljesíti, a V10-et meg eleve modulárisra tervezték, beleszámolva, h v8 kerül az M3 elejébe. A V8 egyébként is könnyebb, mint a sor6. Mondjuk abban is biztos vagyok, hogy egy sor6 M-es E28/E34/36 fenntartása olcsóbb lesz mindig is, mint az E46 sor6 vagy E39/E90 V8. A V10 meg megint külön szint, az még az újkori tulajoknak is sokszor drága a 250km-es hatótávval, meg 19-20-as gumik zabálásával:)))
Ezért is gondolom azt, h ha az E36 M3 szervízköltségeitől is rosszullét kerülget, nem beszélve a 15 literes városi, és 10 literes vegyes fogyitól, akkor hogyan tartanék fenn egy E39-et vagy E46-ot. Nem megvenni drága egyiket sem igazán... hanem használni, építgetni, gyári szinten tartani.
Ezért inkább kivárok egy jó E12/E28-at, négyhengerest, 5-ös váltóval, akár 20i-re felfúrva, és hathengeresnek marad a legkisebb M-es blokk:)

Akkor 15-20év múlva,majd faraghatjuk a V8-akat a cápáinkba? Cheesy Evil Azn
Megjegyzem,én az egyszerű=nagyszerű híve vagyok,ha már M,akkor a jó öreg M88/S38,vagy az első 3.2-es S50,minél újabb,annál kütyübb,amennyivel drágább egy utolsó kiadású S54(bontva),ha aztat rákölti a talajtulaj az S50-re,szerintem nem fog csalódni,szintúgy az S62/S38 vonatkozásában jelentős lehet a vételárbeli differencia.
Az még plusz az én defektem,hogy a BMW V8-ai(m-esek),már számomra nem képeznek alternatívát az amcsi V8-akkal szemben,$/le arányban,amennyiben a hobbiautóban elvégzendő motorcserén őrlődünk.
De ha egy mezei M60-hoz hozzápárosítok egy ~5000$-s kompresszor szettet(400-420le,560-580nm,a gyári elektronikához plug&play),tekintve a bontott M60-ak árát,és a piaci mennyiségüket,inkább ezt a kombót választanám az M-as V8-ak helyett,de nem gerjedek a BMW V8-akra.


* M60 K.jpg (36.59 KB, 450x337 - megtekintve 648 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3653 Dátum: 2011. április 03. 18:25:33 pm »

rnie! nekem egy E30 M3-al van tapasztalatom, de se hangosnak, se kicsinek nem tartom MAGAMRA nézve, és a belsőterét bár puritánnak, de nagyon funkcionálisnak (számomra kényelmesnek) találom! Smiley
engem pont arról győzött meg, hogy ha találsz belőle egy 100 körül futottat, akkor két kilót még bele lehet pakolni. persze nem versenypályán!
viszont ha motor felújításra kerül a sor, akkor egyértelmű, hogy az S14 az olcsóbb... az is horror, de olcsóbb, mint egy S50 felújítása.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #3654 Dátum: 2011. április 03. 18:30:42 pm »

rnie! nekem egy E30 M3-al van tapasztalatom, de se hangosnak, se kicsinek nem tartom MAGAMRA nézve, és a belsőterét bár puritánnak, de nagyon funkcionálisnak (számomra kényelmesnek) találom! Smiley
engem pont arról győzött meg, hogy ha találsz belőle egy 100 körül futottat, akkor két kilót még bele lehet pakolni. persze nem versenypályán!
viszont ha motor felújításra kerül a sor, akkor egyértelmű, hogy az S14 az olcsóbb... az is horror, de olcsóbb, mint egy S50 felújítása.
Sor 6 blokk hegyekben van a bontókban, 3000GBP-ért komplett autót lehet hozni, kiárusítod a sallangot és fillérekért van a blokk:) Nekem az E30 M3 nagyon passzentos, és csak hobbiautónak tartanám. Az E36 szerintem tartósabb és sokkal olcsóbb. Fogyasztásban talán csak városban van difi, országúton, autópályán nem sok lehet. (M3-nak a 9 literbe belefér a szabályok feletti haladás bárhol városon kívül, országúton 7-re lehet vinni!)

Szóval tetszik az E30, kellene is, de azért az egy kisebb, hangosabb, lassabb, drágább és kevésbé praktikus autó, hétköznapi szemmel. rajongó szemmel nyilván vonzóbb, az E36 M3 sokkal szintetikusabb, nehezebb.
Egy 100 körül futott, rozsda és törésmentes E30 M3 az mennyi is?Smiley) És ugyanez E36-ból?Smiley)
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3655 Dátum: 2011. április 03. 18:34:51 pm »


Az még plusz az én defektem,hogy a BMW V8-ai(m-esek),már számomra nem képeznek alternatívát az amcsi V8-akkal szemben,$/le arányban,amennyiben a hobbiautóban elvégzendő motorcserén őrlődünk.
kÉn is imádom az Ami V8 hangokat, de azért amikor hallom, hogy gyorsulnak, mindig azt várom, h mikor kezd el forogni a blokk. Pötyögni jó azok, de az én ízlésemnek olyan blokk kell, ami forog is. Ezt szeretem az M3-ban is, meg az összes forgós M-es blokkban.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3656 Dátum: 2011. április 03. 18:51:14 pm »

kÉn is imádom az Ami V8 hangokat, de azért amikor hallom, hogy gyorsulnak, mindig azt várom, h mikor kezd el forogni a blokk. Pötyögni jó azok, de az én ízlésemnek olyan blokk kell, ami forog is. Ezt szeretem az M3-ban is, meg az összes forgós M-es blokkban.

Butus angel,ne a pick up széria mocikat vedd alapul,csupán pénz kérdése az rpm.
http://www.youtube.com/watch?v=otv7P9wZsjY&feature=related#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3657 Dátum: 2011. április 03. 20:51:17 pm »

Egy 100 körül futott, rozsda és törésmentes E30 M3 az mennyi is?Smiley) És ugyanez E36-ból?Smiley)

Ebben maximálisan igazad van Wink

Én belevettem a "szeretem" faktort is, azért nyert az E30 M3.
Egyébként tudod, hogy szeretem a Te gépedet is, nagyon jó hajtani Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3658 Dátum: 2011. április 03. 21:05:52 pm »

Én egy E34 M5-öt el tudnék viselni a mindennapokra. Tökéletes családi autó.  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3659 Dátum: 2011. április 03. 21:13:31 pm »

nekem csak a touring adná Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!