CápaBMW fórum
2018. december 17. 01:40:57 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 1137044 alkalommal)
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 747



« Válasz #5970 Dátum: 2016. augusztus 30. 13:43:13 pm »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/08/29/johet_a_ketajtos_7-es_bmw/
Disznó nagyon Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5971 Dátum: 2016. augusztus 30. 21:36:52 pm »




A hátulja gáz,nem elégé hangsúlyos a csomagtér tető,és késtek bő 30 évet,amúgy jó.Ha nem lesz rendes motor benne,akkor cseszhetik,lásd 65AMG 600+le,1000nm.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6847


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5972 Dátum: 2016. augusztus 30. 21:42:29 pm »

lepkefing az S kupehoz/kabriohoz kepest. ez a belsoter nekem mar az elejen sem volt igazan meno, mindig az E90 kisse elcseszett muszerfala jut eszembe rola. 0 karakter, dogunalom. 200k+ euroert egyszeruen el kell felejteni, hogy ugyanazt a szart adod el.
mindegy is, a BMW ott tart, hogy egy 25 millios 5er kulcsat a kezedbe fogni rosszabb, mint egy insignia kulcsot. minden muanyag, hitvany, fos. remeltem ez kulonb lesz, hat nem tunik annak.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 747



« Válasz #5973 Dátum: 2016. augusztus 31. 08:15:43 am »

Jó de azért az 5er az 10M-tól már kapható.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5974 Dátum: 2016. augusztus 31. 19:21:45 pm »

Jó de azért az 5er az 10M-tól már kapható.

Inkább 15 az,újonnan. Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 747



« Válasz #5975 Dátum: 2016. augusztus 31. 20:33:16 pm »

Jó igaz csak rápillantottam:


* 5s.JPG (18.79 KB, 271x239 - megtekintve 526 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6847


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5976 Dátum: 2016. augusztus 31. 20:45:20 pm »

ennyiert egy 18d-t kapsz...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5977 Dátum: 2016. szeptember 01. 21:11:09 pm »

Jó igaz csak rápillantottam:



Rádió van vajon benne?  Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 747



« Válasz #5978 Dátum: 2016. szeptember 05. 18:59:35 pm »

Az nem kell. Nincs metál rádió  Evil
Naplózva
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 833



« Válasz #5979 Dátum: 2016. szeptember 06. 09:04:20 am »

Tegnap láttam a tévében hogy nyílt nap lesz szep.16-17-én a BMW-nél. Wink
Ki gurulhatnánk páran az öreg halainkkal is hogy lássa a porném honnét is indult a  sm_68
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 747



« Válasz #5980 Dátum: 2016. szeptember 06. 19:23:43 pm »

..á hagyd nem értenék.

(Egyszer egy hasonló képviselet kifejtette [de itt is volt már téma évekkel ezelőtt] hogy mi nekik nem vagyunk számottevő piac, ezért lefossák az öreg és youngtimer kategóriát.) - úgyse hozzájuk visszük szervízre, és a legritkább esetekben fordulunk hozzájuk alkatrészért is.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5981 Dátum: 2016. szeptember 06. 19:34:20 pm »

..á hagyd nem értenék.

(Egyszer egy hasonló képviselet kifejtette [de itt is volt már téma évekkel ezelőtt] hogy mi nekik nem vagyunk számottevő piac, ezért lefossák az öreg és youngtimer kategóriát.) - úgyse hozzájuk visszük szervízre, és a legritkább esetekben fordulunk hozzájuk alkatrészért is.




De erről csak ők tehetnek.  139
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5982 Dátum: 2016. október 17. 19:31:28 pm »

Általában kérdezem,hogy a benzineseknél(M54B30) okozhat e teljesítmény vesztést a városi használat,úgy értem bedugulhat e a kémény,vagy ilyesmi?
Elmentem X5-öt venni,30i-t,de annyira gyenge volt,hogy nem vettem meg,alig 140km van benne,szépen jár,meg minden,végig szakszervízben szervizelt,de olyan érzésem volt,hogy vagy 50 ló hiányzik  Tongue .Alig 6000mls-el ezelőtt költött rá az ember egy fél X5 árát  Cheesy ,trafósor,lambdák,ac pumpa,féknyereg,szenzorok a motorhoz,szíj,feszítő,minden xar,és olyan mint egy fos. Shocked Tongue
A dízel sokkal tüdősebbnek tűnt,mikor utoljára mentem a cégessel,de fosok tőle,mint a csillagszóró,hogy többe lesz a leves,mint a hús,már mind bőven 300k felett van,az 5-6 rongyos dízelre egy óra alatt rá lehet dobni itt 2-3 ezret,ami nagyon megártana a finom arcbőrömnek....
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
zsolt-E28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


« Válasz #5983 Dátum: 2016. október 17. 19:54:55 pm »

Általában kérdezem,hogy a benzineseknél(M54B30) okozhat e teljesítmény vesztést a városi használat,úgy értem bedugulhat e a kémény,vagy ilyesmi?
Ha a vanos tömítése vagy a szervószelep o-gyürüje odavan, akkor az okozhat gyengülést, ill.a DISA-szelep szokott még meghalni, attól 3000-alatt lesz gyenge.
Egyik sem költséges dolog.
Diaggal meg tesztelni lehet mindkettőt.
Naplózva

Székesfehérvár
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6847


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5984 Dátum: 2016. október 17. 20:29:59 pm »

azt se felejtsuk el, hogy az UR itt V12-khoz van szokva, ahhoz holmi 30i egy X5 bodeban igencsak gyengenek tud tunni Azn
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4985



« Válasz #5985 Dátum: 2016. október 17. 21:28:23 pm »

Esetleg összerogyott a katalizátor.  Roll Eyes
Én próbáltam már X5 3.0i-t ami jó volt, de ahoz a bódéhoz képest kicsi az a motor szerintem. A 3.0d a nyomaték miatt viszi ügyesebben. Nem tudom milyen nehéz az X5, de nekünk az X3 forgalmijában 1950 kg van feltüntetve, kétlem, hogy a nagytestvér könnyebb lenne.  Cheesy
Az X3-ban is inkább a 3.0si a kívánatos vagy a 3.0d. X5-ből inkább a V8-ak, már ha az E53-ról van szó. Az E70-be már tettek erősebb hathengeres benzinest.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2561



« Válasz #5986 Dátum: 2016. október 17. 22:01:15 pm »

MR.!!

Tudom ajánlani az X6M50d-t...
Barátom vett egyet..volt némi csipp tuning...451le és 878Nm...szóval húz rendesen... smiley
Naplózva

steffe
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5987 Dátum: 2016. október 17. 23:12:04 pm »

MR.!!

Tudom ajánlani az X6M50d-t...
Barátom vett egyet..volt némi csipp tuning...451le és 878Nm...szóval húz rendesen... smiley

Nekem az 50d puszta léte is értelmezhetetlen,az, hogy meg is csippeltette,meg főleg.
Ha 50 rongy körül néznék  x5-öt az nem dízel lenne, és nem is csippelném.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5988 Dátum: 2016. október 17. 23:18:49 pm »

Esetleg összerogyott a katalizátor.  Roll Eyes
Én próbáltam már X5 3.0i-t ami jó volt, de ahoz a bódéhoz képest kicsi az a motor szerintem. A 3.0d a nyomaték miatt viszi ügyesebben. Nem tudom milyen nehéz az X5, de nekünk az X3 forgalmijában 1950 kg van feltüntetve, kétlem, hogy a nagytestvér könnyebb lenne.  Cheesy
Az X3-ban is inkább a 3.0si a kívánatos vagy a 3.0d. X5-ből inkább a V8-ak, már ha az E53-ról van szó. Az E70-be már tettek erősebb hathengeres benzinest.  Wink


Mit jelent egy kat-nál,hogy összerogyott? Nem zörög a dobban,ha arra gondolsz.
Úgy 2.2 tonna a tömeg Smiley  ,szerintem e53,2004-es,a késöbbiből nincs benzines,és nem is fér bele a keretbe.
A v8-k meg komolytalanok.
És nincsenek is eladók.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4985



« Válasz #5989 Dátum: 2016. október 18. 19:36:01 pm »

Nem kell feltétlenül zörögnie. Co méréssel kiderül. Az is, ha telenyomta olajjal.
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5990 Dátum: 2016. október 19. 12:50:20 pm »

Általában kérdezem,hogy a benzineseknél(M54B30) okozhat e teljesítmény vesztést a városi használat,úgy értem bedugulhat e a kémény,vagy ilyesmi?
Elmentem X5-öt venni,30i-t,de annyira gyenge volt,hogy nem vettem meg,alig 140km van benne,szépen jár,meg minden,végig szakszervízben szervizelt,de olyan érzésem volt,hogy vagy 50 ló hiányzik  Tongue .Alig 6000mls-el ezelőtt költött rá az ember egy fél X5 árát  Cheesy ,trafósor,lambdák,ac pumpa,féknyereg,szenzorok a motorhoz,szíj,feszítő,minden xar,és olyan mint egy fos. Shocked Tongue
A dízel sokkal tüdősebbnek tűnt,mikor utoljára mentem a cégessel,de fosok tőle,mint a csillagszóró,hogy többe lesz a leves,mint a hús,már mind bőven 300k felett van,az 5-6 rongyos dízelre egy óra alatt rá lehet dobni itt 2-3 ezret,ami nagyon megártana a finom arcbőrömnek....

A dízel azért tűnik tüdősebbnek, mert abban több a nyomaték és hirtelen jön meg. A benzinest meg forgatni kell. Sza-a-a-a-bály-zás.   Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 747



« Válasz #5991 Dátum: 2016. október 19. 19:36:15 pm »

Igen, de ahogy meglódul, olyan hamar tűnik el a húzóerő is. Az ilyen 1,6 -2L űrtechnika td-k is hiába 6 sebességesek, 110-120 felett nem "húz" egyik sem.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5992 Dátum: 2016. október 19. 20:10:27 pm »

Igen, de ahogy meglódul, olyan hamar tűnik el a húzóerő is. Az ilyen 1,6 -2L űrtechnika td-k is hiába 6 sebességesek, 110-120 felett nem "húz" egyik sem.


A kicsiknél igen,de azért egy 500nyútonos 30dére ez már nem igaz,főleg automatával,a céges X5 30d,szerintem teljesen jól ment,vitte a dömpert,az automata miatt szépen,folyamatosan tolt,mint a mozdony,papíron gyorsabb lenne a 30i,de a 300 nyúton ennyire elég,vagy nyektetni kell,4500 körül van a legjobb formában,de akkor meg annyit eszik,mint egy ML500,ha simogatod,az X5-ben a 30i olyan türelem autó  Cheesy ,nyuggereknek ajánlott.
A hétvégén még megnézek egy másikat,az 2006-os,abban már az M54 utáni 30i kell,hogy legyen,,meg szerintem az egész hajtásláncot megfésülték,majd 1000rpm-el lentebb van a nyomatékcsúcs,9tizedet ad a régi 30i-nek 100-ig,mondjuk kicsit drágább is,de majd keményen alkudok,ha az tehetségesebbnek tűnik,akkor az lesz a befutó,bár az is hordoz már fokozott veszélyeket,ami a komplikáltságot illeti  Shocked ,ott már akár dízel is lehetne  Cheesy .
Azt megmérgítem magam,ha nem lesz más,akkor lőn dízel,már annyira rajta vagyok a dömpin. crazy2
Pár hete mentünk céges tanfolyásra,a főnököm unokaöccse használta a régi céges X5-öt,a nyáron lecserélte egy újabbra 2013-asra,és így azzal mentünk,azóta másként nézek a buzzancs dzsippekre. Roll Eyes Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 747



« Válasz #5993 Dátum: 2016. október 19. 20:25:48 pm »

Nekem a legnagyobb csalódás X5-ben az E38 műszeregység és világításkapcsoló kombó volt. (valami korai verzió lehetett) Meg valahogy én nem bírom megszokni az autómata váltóknál azt a jellegzetességet hogy bizonyos fordulatig kihuzatja ha kell ha nem és csak utána vált. Városi araszolásnál kifejezetten zavar.
Egyébként meg igen, ezért írtam hogy 1,6-2L között...amik egyébként meglepően nagyot tudnak lépni.....100 alatt.
« Utoljára szerkesztve: 2016. október 19. 20:29:25 pm írta Sztavrosz » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5994 Dátum: 2016. október 20. 10:07:51 am »

Igen, de ahogy meglódul, olyan hamar tűnik el a húzóerő is. Az ilyen 1,6 -2L űrtechnika td-k is hiába 6 sebességesek, 110-120 felett nem "húz" egyik sem.

Elfogy a nagyobb is... Legalábbis az én vezetési stílusomnál mindenképp.  Cheesy Grin
A céges Rangerünk is 140 ló, 350Nm, 2.4, igaz van rajta vagy 800 kiló a puttonyban, de nem egy kapkodó idegbeteg. Alul totál halott a motorja, felül meg szintúgy. Középen van egy ~1000-1500-as tartomány, ami használható azt csókolom. Nyáron a nagy melegben ha meghajtom úgy leizzad, hogy egy feleakkora szívóbenzines megeszi reggelire.
A szívóbenzines a lineáris nyomatékleadása miatt sokkal kezelhetőbb, persze a maximális nyomatéka egyrészt magasabb fodulaton jön, másrészt nem olyan hirtelen, ezért érződhet gyengébbnek... Persze a modernebb motorok már alul el vannak szegényítve/gyengítve alul az emissziós előírások miatt (mind a benzin, mind a dízel), ezért kellenek 11 sebességes váltók...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5995 Dátum: 2016. október 29. 01:07:14 am »


A kicsiknél igen,de azért egy 500nyútonos 30dére ez már nem igaz,főleg automatával,a céges X5 30d,szerintem teljesen jól ment,vitte a dömpert,az automata miatt szépen,folyamatosan tolt,mint a mozdony,papíron gyorsabb lenne a 30i,de a 300 nyúton ennyire elég,vagy nyektetni kell,4500 körül van a legjobb formában,de akkor meg annyit eszik,mint egy ML500,ha simogatod,az X5-ben a 30i olyan türelem autó  Cheesy ,nyuggereknek ajánlott.
A hétvégén még megnézek egy másikat,az 2006-os,abban már az M54 utáni 30i kell,hogy legyen,,meg szerintem az egész hajtásláncot megfésülték,majd 1000rpm-el lentebb van a nyomatékcsúcs,9tizedet ad a régi 30i-nek 100-ig,mondjuk kicsit drágább is,de majd keményen alkudok,ha az tehetségesebbnek tűnik,akkor az lesz a befutó,bár az is hordoz már fokozott veszélyeket,ami a komplikáltságot illeti  Shocked ,ott már akár dízel is lehetne  Cheesy .
Azt megmérgítem magam,ha nem lesz más,akkor lőn dízel,már annyira rajta vagyok a dömpin. crazy2
Pár hete mentünk céges tanfolyásra,a főnököm unokaöccse használta a régi céges X5-öt,a nyáron lecserélte egy újabbra 2013-asra,és így azzal mentünk,azóta másként nézek a buzzancs dzsippekre. Roll Eyes Cool


P@csába,elautóztam majd 300km-t,a 2006-osért,felnyitom a gépházat,erre persze,hogy abban is még az M54 volt.
Persze,mert csak úgy kerestem a motort,hogy 2007 x5 30i,de az már az újabb típust hoztamaz E53-ba csak az M54-et szerelték.  crazy2
Ez is ugyanolyan harmatos volt,és a tulaj sem volt valami rugalmas  Cheesy ami az árat illeti,szóval sanszos,hogy dízel lesz   1084 és a körülmények áldozatává nyilvánítom magam  Tongue ,vagy veszek egy másik scenicet,végtére is,ez is kibírt 8 hónapot...... crazy2 44
Hová lett a fészpalm ikonunk?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1050


« Válasz #5996 Dátum: 2016. november 24. 01:36:30 am »

http://www.subito.it/auto/bmw-serie-5-e12-28-34-1993-udine-184119731.htm
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4985



« Válasz #5997 Dátum: 2016. november 25. 23:57:15 pm »


P@csába,elautóztam majd 300km-t,a 2006-osért,felnyitom a gépházat,erre persze,hogy abban is még az M54 volt.
Persze,mert csak úgy kerestem a motort,hogy 2007 x5 30i,de az már az újabb típust hoztamaz E53-ba csak az M54-et szerelték.  crazy2
Ez is ugyanolyan harmatos volt,és a tulaj sem volt valami rugalmas  Cheesy ami az árat illeti,szóval sanszos,hogy dízel lesz   1084 és a körülmények áldozatává nyilvánítom magam  Tongue ,vagy veszek egy másik scenicet,végtére is,ez is kibírt 8 hónapot...... crazy2 44
Hová lett a fészpalm ikonunk?

Mr., szerintem ne veszítsd el a hited a francia autóiparban. Vannak még ott csodák:

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2016/11/25/lagunat_v6-ossal/

 Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4839


Csokihabanero :D


« Válasz #5998 Dátum: 2016. november 28. 11:50:29 am »

Mr., szerintem ne veszítsd el a hited a francia autóiparban. Vannak még ott csodák:

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2016/11/25/lagunat_v6-ossal/

 Cheesy

Sírok Cheesy
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5971


Üzemképtelenítő


« Válasz #5999 Dátum: 2016. november 28. 16:13:43 pm »

Mr., szerintem ne veszítsd el a hited a francia autóiparban. Vannak még ott csodák:

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2016/11/25/lagunat_v6-ossal/

 Cheesy



Ennek a v6-nak mindössze az utomata váltó a hibája,néha,mikor olyanom van felmegyek a hazai renault fórumra,van pár v6 ami szépen üzemel,ne sírj Mike.
Megjegyezném,hogy a scenicembe lévő 1.9 dci is egy tartós holmi,tranyókba nem kevés van ami 400 fölött jár,és megyen,persze én addig kutattam az 1000 alma küzöl,amíg kiemeltem az 1 kukacost,de ez ilyen pálya.Most elszánt vagyok,mint a bögre forróvíz szibériában  Cool ,rajta vagyok az x5-ön,meg félgázzal egy kombi 530dén,de ezek már 4-6 ropik,és azt már megnézem mire költöm,passzolnia kell pár részletnek,vagy ott rohad meg,ahol van.
Pár napja volt fenn egy még első gen x5 dízel,viszont kézi váltós volt,felhívtam,le van foglalózva,van egy bangle 530d kombi,de több mint 300mls van benne,pedig még jó a színe is,szóval bármi lehet. Cheesy
Kacsintgatok a bangle 730dezső felé is,de azokba is annyi mls van már,mint ide a plútó,viszont a benzinesek közt van pár keveset futott,de az vagy 30i/35i,buzikék,de minimum sz@rbarna belseje van.3 hete volt egy 745i,féláron,a sziget túlsó felén(hol máshol ?  angry ),folyik az olaj a motorból,azért volt olcsó,felhívom,hát akkora zseni volt az ember,hogy nem tudta megmondani honna folyik a cucc,a fedél alól,vagy a fej alól,vagy a karternél,esetleg a ft szimeringnél,mattot kaptam,ez volt csütörtökön,3 ropiért volt hirdetve,mondom egy tank trutymót megér,főleg,hogy ingyen van  Cheesy ,mondom az embernek szombat reggel elmegyek düddő-szüttyőfalvára,felemel,alá csusszantom az aktmodell szervezetem,és ha nagyon foly,hát lealkudom belőle a trélert hazáig.Hívom szombat reggel az embert,mennék a gépért,erre eladta pénteken a zseni 1500-ért......
Szóval az élet szép,közben úgy 8 hónapja van fent egy olyan premacy mint az enyém,de dízel,1000-ről indult,de már 700-nál tart,a héten ígértem neki 500-at,amíg kialakul valami,mert a scenic már fogy alólam,olyan kartergáza van,hogy nem merek rálépni,bejön a bódéba,nem tudja eldolgozni a motor  Roll Eyes ,és kb 50km-t bír egy liter olaj,de 600-at akart érte a jóember,igaz,a x-mas közelsége nekem dolgozik,elkapja a shopping fever a tulajt,és lesz az még 450 is. Roll Eyes
Na,majd referálok,amint elköltöttem azt a pár papírfecnit. crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!