Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3870 Dátum: 2011. június 14. 08:43:14 am » |
|
Egyébként meg vállalom, hogy tetszenek ezek az autók -nem mind persze-, de kétlem, hogy ezt szégyellni kéne . Nem kell szégyellni, sosem mondanék ilyet, csak nem vagyunk egyformák. Azt elsimerem, hogy a Bangle korszakhoz képest nekem is sokkal jobban tetszenek a mostani újak, bár a léc nem volt túl magasan.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3872 Dátum: 2011. június 16. 08:33:43 am » |
|
Én inkább kiemelt, visszatérő ügyfél szeretnék lenni, dolgozni nem szeretek annyira:)))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3873 Dátum: 2011. június 16. 13:47:50 pm » |
|
Én inkább kiemelt, visszatérő ügyfél szeretnék lenni, dolgozni nem szeretek annyira:)))
Szerintem meg vallalnak e36 M3-at is,biztosan ki tudnak huzni abbol is azt a ~800 Lovat. Es amint latod,az emelon van e92 is,szoval megvan a kovetkezo prodzsekt is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3874 Dátum: 2011. június 16. 13:54:20 pm » |
|
Szerintem meg vallalnak e36 M3-at is,biztosan ki tudnak huzni abbol is azt a ~800 Lovat. Es amint latod,az emelon van e92 is,szoval megvan a kovetkezo prodzsekt is. Nem is az autó a kérdés, hanem hogy anyi pénzt tudjak itt hagyni, hogy nekem ne fájjon, nekik viszont már szemmel látható összeg legyen )) Na ez hiányzik, nem a 800 paci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3875 Dátum: 2011. június 16. 14:18:21 pm » |
|
Nem is az autó a kérdés, hanem hogy anyi pénzt tudjak itt hagyni, hogy nekem ne fájjon, nekik viszont már szemmel látható összeg legyen )) Na ez hiányzik, nem a 800 paci Ha,nem tudom... Nekem 800 loero legalabb annyira hianyzik,mint amennyibol ki lehetne hozni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3876 Dátum: 2011. június 20. 09:28:09 am » |
|
Ha,nem tudom... Nekem 800 loero legalabb annyira hianyzik,mint amennyibol ki lehetne hozni. Nekem annyira már nem hiányzik, vasárnap sztem megmértek.... Majd kiderül:) Lefelé Tihanyba nem volt para, ment előttem egy Corvette 200-220 körül, előlről takarásban voltam, visszafelé a forgalom miatt lassabban mentem, de akkor meg ott állt a trafipax. Remélem nem egy 200 feletti részen mértek be Eddig még mindig megúsztam a gyorshajtásokat, de ez most elég necces, mert később vettem észre, szembe sávból mértek, így nem volt idő behúzódni senki mögé-.. Veszek egy 200cdi-t, az lesz a vége. Bár az meg 180-nál csendes,még könnyebb csapdába esni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3877 Dátum: 2011. június 20. 09:37:49 am » |
|
Ne 200cdi-t vegyél, hanem 200D-t Avval nem lesz ilyen gondod
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3878 Dátum: 2011. június 20. 10:02:43 am » |
|
Ne 200cdi-t vegyél, hanem 200D-t Avval nem lesz ilyen gondod Abból meg nem sok rozsda és törésmentes, ápolt belsőset láttam még, csak lepukkant szétrohadt szarokat. Pedig egy jó kis W123 négyhengeres benzines gázzal...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3879 Dátum: 2011. június 20. 20:46:14 pm » |
|
Szerintem meg vegyel inkabb egy 136 lovas 46turingot. Meg az adagolos tema,ha szamlaval tudjak visszaellenorizhetoen igazolni hogy nemreg atesett egy adagolofelujitason meg porlasztocsucs cseren,akkor a kovetkezo ~4 evben vagy mondjuk 150 ezer km-en nem lesz vele gond. A szivocsohossz valto pillango legyen epp,mert az onnan leleazulo csavar eleg sok galibat tud okozni. Ennyi. Barmilyen UZEMANYAGKUTON KAPHATO gazolajjal tokeletesen mukodik,nem annyira erzekeny az uzemanyagszuro minosegere, mint a 150 lovas Commonrail. Siman el lehet vele jarni 5,5-6 literrel. TOBB DARAB bicikli is elfer benne. oh! Elnezest, kerekpar. Es nem egy uszokkel jarsz,ami hangra ugyanolyan mint az a tragya 200d-W123. Menetteljesitmenyre is. Kinezetre is. Es egyebkent is. Szereljed mert BMW.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3880 Dátum: 2011. június 21. 10:33:09 am » |
|
Nagyjából az utolsó helyen áll bármilyen listámon egy dízel autó, az E200CDI már elég halk volt, de igazából abból is inkább 200 kompressor, és esetleg gáz, ha sokat megyek. Persze autózni sem szeretnék sokat. A dízel alapvetően kultúrálatlan, szar a karakterisztikája, füstöl-kormol (még ha nem is látszik)*, csak anyagi érvek szólnak mellette - az meg számítson annak, akinek munkaeszköz az autó, nekem remélem már sosem lesz az:)
Az E46 320d még fel sem merült, egy 330i kombi, M-es fekete bőrrel az instant get, repülne az M3 aznap a használtautóra.
(* az adott modell benzines modelljeihez képest)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3881 Dátum: 2011. június 21. 14:26:26 pm » |
|
Eleg meggyozo ervek,nem mondom. Ezek fenyeben nem is all szandekomban tovabb kampanyolni az ongyullados eromuvek mellett. En vallom hogy (CSAKIS BMW-ben) ugyanazon hengerurtartalom mellett (18i/18d 20i/20d, 30i/30d 40i/40d) En a kerregosokre voksolok. Ismetlem csakis a bajor marka modelljeirol beszelek,semmi masrol. Meg akkor is ha nem munkaeszkoz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3882 Dátum: 2011. június 21. 17:59:03 pm » |
|
Eleg meggyozo ervek,nem mondom. Ezek fenyeben nem is all szandekomban tovabb kampanyolni az ongyullados eromuvek mellett. En vallom hogy (CSAKIS BMW-ben) ugyanazon hengerurtartalom mellett (18i/18d 20i/20d, 30i/30d 40i/40d) En a kerregosokre voksolok. Ismetlem csakis a bajor marka modelljeirol beszelek,semmi masrol. Meg akkor is ha nem munkaeszkoz. A 18i/18d esetében talán, na de 30i/30d azt nem értem. Az i könnyebb, sokkal erősebb, és alig eszik többet. és a hangja majdnem m3-as szintű. A 40i-ről nem is beszélve, egy 40d mellett csak az szólhat, h ritkábban kell tankolni. Bár őszintén szólva, elismerve, h egy húzott 20d mennyire megy, én még akkor is a 20i-t választanám (pedig szoktam vezetni új 320xda-t is, csippel nagyon megy. De alapjáraton, városban kerreg:))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3883 Dátum: 2011. június 22. 07:02:30 am » |
|
A 18i/18d esetében talán, na de 30i/30d azt nem értem. Az i könnyebb, sokkal erősebb, és alig eszik többet. és a hangja majdnem m3-as szintű. A 40i-ről nem is beszélve, egy 40d mellett csak az szólhat, h ritkábban kell tankolni. Bár őszintén szólva, elismerve, h egy húzott 20d mennyire megy, én még akkor is a 20i-t választanám (pedig szoktam vezetni új 320xda-t is, csippel nagyon megy. De alapjáraton, városban kerreg:))
a 30i alig eszik többet 100-nál, mint a 30d 150-nél!!!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3884 Dátum: 2011. június 22. 07:03:35 am » |
|
ezt nem akartam beírni
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3885 Dátum: 2011. június 22. 07:31:46 am » |
|
a 30i alig eszik többet 100-nál, mint a 30d 150-nél!!! Ja, hát ez az elmélet:) A gyakorlat meg az, hogy egy haverom családjában két 330i is van, és pl. autópályán a 330i egy bő literrel eszik többet, mint az 520d vagy 200cdi. És pont annyit kb, mint a 120i vagy az 1.4 turbó Fiat eszik. Kb 140 tempomatnál. (ezek mind az ő saját autói és mérései az elmúlt években.) A svájci autorevue 2001-es katalógusában pont reggel néztem, hogy a 330d átlaga náluk 7,2 volt, ez még a 184le-s, míg a 231le-s 30i átlaga 8,8 volt - ez a tesztgyűjteményükbe volt. Cserébe a 30i minden évjáratban sokkal gyorsabb ) Persze hajrá dízel, én nem irigylem senkitől, soha jobbat!:) Nekem szerencsére évi párezer kilométernél a 10-11 literes átlag az M3-as tempós használatával pont nem okoz gondot, be nem ülnék egy kerregőbe
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3886 Dátum: 2011. június 22. 08:39:40 am » |
|
A te baráti körödben mindig olyan kurva jó fogyasztású benzinesek vannak. Biztos arrafelé jobb a benzin minősége hozzánk meg a taknyot küldik és azért zabálja le szegény vidékiek fejét.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3887 Dátum: 2011. június 22. 08:44:02 am » |
|
Vagy lehet, h normális műszaki állapotú, normális használatú autókról van szó:) Ha tolom neki, az M3 33 litert tud enni. Az átlag mégis 10-11, országúton normálisan haladva a forgalommal meg 7,5-8. De ha szarul vezeti az ember, ugyanolyan tempónál is lehet 1-2 literrel magasabb fogyi:)
Ezzel a 330i-vel közösen mentünk Olaszországba, az M3-asba kellett tankolni kicsivel 600km után, a 330i még majdnem negyedig volt... mindkettő kb 63 literes. Igaz, a 20d még ezret ment, de az nem is ez a kategória:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 22. 09:16:51 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3888 Dátum: 2011. június 22. 09:43:32 am » |
|
Csak ki ne torjon a parasztgyalazat megint. Ragazzi. Ez mar reg nem arrol kellene szoljon hogy benzines-kontra diesel egymasnak eses meg pocskondia es hitetlenkedes. Mindenki meggyozodese szerint. Es akkor a sajat velemenyem... En azert voksolok hasonlo ccm-ben inkabb a dieselre,mint a benzinre,mert habar nem megyek sokat evente alig 10-15 ezret,megis a diesel also fordulaton rendelkezesre allo nyomateka kajanabb vigyort nyom az arcomra,mint a benzines robbanekonysaga es a magas fordulaton jelentkezo ereje és a gyonyoru bariton hangja. (itt a hathengerre gondolok,nem amakdaralokra) Sosem kivanok osszahasonlitani semmilyen dieselt a benzinesel. Foleg nem 20d-t egy 30i-vel,vagy 30d-t egy 35i-vel es meg sorolhatnam. Nem szeretem amikor egymasnak esik a ket tabor,foleg hogy mindkettonek ugyanolyan emblema van a motorhaztetejen. Ki nem szarja le hogy melyik motor hol es melyik fordulaton eszik mennyivel tobbet vagy kevesebbet mint egy masik autoban mukodo erosebb vagy gyengebb motor ugyanabbol az evjaratbol vagy utcabol és garazsbol .... es ... es... es. Tudjatok; Kinek a pap,kinek a papne. Nekem konkretan egy utolso darabos feher,Facelift-es e39 30d, 204 loval (SZIGORUAN CSIP NELKUL!!!) vajborrel, 16:9-el meg ami csak belefer. ...Ez az eszem szerinti valasztas. Szivem szerint meg elmennek Sabc 24Td-jeert. Szep napot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3889 Dátum: 2011. június 22. 09:46:06 am » |
|
Igazad van. Amíg az én autóm motorházteteje alatt egy erős benzines motor van, nem érdekel más mivel magyarázza a dízel autók iránti perverz imádatát:))) A fogyasztás nekem egyébként sosem volt akkora tétel az autó összköltségéhez képest, hogy 30% minusz lényegében változtatta volna a kiadási oldalt. Ellenben az élvezetit eléggé befolyásolja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3890 Dátum: 2011. június 22. 09:58:27 am » |
|
Latom erted. Itt van Parom Hondaja. Forog mint egy villanymotor,de folyton azon kapom magam hogy elvaltok 2000-nel. Akkor minek a maradek 5000 ott fent? Szoval en ugy autozok hogy nem igazan forgatom a motort,igy egy M3-nak nalam nem is igazan lenne dolga. Egy Td-nek mar inkabb,hiszen azokon a fordulatokon,ahol en hasznalom,jobb egy Diesel. Persze nem lassusagi versenyt szeretnek eletrehivni,szo sincs rola. Es a fogyasztasi koltsegek? Na tudnek meselni. Amikor megveszi ocsojancsi a 4.6-os Lincoln Navigatort es rohan vele gazbeszerelesre. A masik veglet amikor a haromajtos Swiftbe szerelik a potkerektartalyt. Meg az Etanolos sporolas... na az lever. Mert hasznalja az etanolt az elonyei miatt,ne azert,mert akkor sporol. Sajnos MAGYAR sajatossag (melyseges tiszteletem a kivetelnek) az hogy ha valakinek van 1.5 millio forintja,akkor 1.45-ert vesz egy kocsit a maradekbol atiratja es aztan meg veri a viz hogy fogyaszt,romlik,keri a penzt a javitasra. Nem megfeleloen valasztanak autot a tobbseg. Aztan meg szidjak a sajat valasztasukat... megerdemlik. En meg csak az autokat tudom sajnalni. Szoval kicsit elcsapongtam. Na megyek a partra,ma kulonosen kurvameleg van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3891 Dátum: 2011. június 22. 10:08:54 am » |
|
Igazad van. Amíg az én autóm motorházteteje alatt egy erős benzines motor van, nem érdekel más mivel magyarázza a dízel autók iránti perverz imádatát:))) A fogyasztás nekem egyébként sosem volt akkora tétel az autó összköltségéhez képest, hogy 30% minusz lényegében változtatta volna a kiadási oldalt. Ellenben az élvezetit eléggé befolyásolja Az egyik haveromnak van egy E93 335d-je. Lehet magad alá hugyoznál a gyönyörtől, ha ennyire fontos az élvezeti érték. Pedig csak szar automata.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3892 Dátum: 2011. június 22. 10:30:46 am » |
|
Az egyik haveromnak van egy E93 335d-je. Lehet magad alá hugyoznál a gyönyörtől, ha ennyire fontos az élvezeti érték. Pedig csak szar automata. Vagy a röhögéstől, h próbálkozik a dízel? Hány lóerő? 350? 1600kg? automata?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 22. 10:46:04 am írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3893 Dátum: 2011. június 22. 11:11:26 am » |
|
Jajj tiszta óvoda. Nekem két hétig párhuzamosan volt benzines, diesel és 2T (utóbbi off). Mindegyik másért jó, nem lehet összehasonlítani!! Van, amelyik alól húz, van, amelyik felül, és van, amelyik sehol Szóval erről ennyit. M30B35-t mindenbe!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 22. 11:15:50 am írta gagus »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3894 Dátum: 2011. június 22. 11:21:54 am » |
|
Jajj tiszta óvoda. Nekem két hétig párhuzamosan volt benzines, diesel és 2T (utóbbi off). Mindegyik másért jó, nem lehet összehasonlítani!! Van, amelyik alól húz, van, amelyik felül, és van, amelyik sehol Szóval erről ennyit. M30B35-t mindenbe! Én ha nem baj, M30B35-öt sem szeretnék, max egy E12-be
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3895 Dátum: 2011. június 22. 11:25:11 am » |
|
Ja-ja . Csatlakoznék az előttem szólókhoz kinek a pap ,kinek a papné . Esetleg alternatívaként ott figyel az m70 b50
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3896 Dátum: 2011. június 22. 16:13:01 pm » |
|
Ehhez a fogyasztási vitához annyit tennék hozzák, hogy a vezetési stíluson múlik minden. A TopGearben tesztelték egyszer a Toyota Priust az M3-assal együtt, hogy melyik fogyaszt jobban. A Prius csutkagázon ment elöl, az M3 meg szorosan mögötte. Persze az M3-nak kevesebb lett a fogyija, nem is kevéssel. (Nálam m20b23 l-jet szar vákuumrendszerrel, szar alapjárattal, hörgős nyugvócsapágyakkal full város 11 liter...)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3897 Dátum: 2011. június 22. 17:48:48 pm » |
|
25i vs 25d témában tudok nyilatkozni (E61 - E60) Városban 3l, kb. 140-es tempomattal 1 l a fogyasztáskülönbség. 170-es tempomatnál már 3l.... A növényevő elmarad a gyorsulás terén, de évi 30e km-nél nagy különbség üzemanyagban is. Évente az én esetemben ez 400 ezer forint...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3898 Dátum: 2011. június 22. 18:27:36 pm » |
|
Vagy a röhögéstől, h próbálkozik a dízel? Hány lóerő? 350? 1600kg? automata? Na azert annyira nem kell rohogogorcsot kapni Arnie. Azert ennyi kulombseg nincs meg a Tied meg a 335d kozott sem... http://www.youtube.com/watch?v=78nF51sfT50#Na de azt csinaltok,amit akartok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3899 Dátum: 2011. június 22. 23:21:01 pm » |
|
ezt nem értem, az lenne a nagy durranás, hogy egy kb. 15 évvel fiatalabb konstrukció annyit tud, mint a régi technika? )) Még ha meg is van húzva, egy 335i oda meg vissza veri:) Ráadásul kérdések: van-e a 35d-ben sperr? milyen a hangja 6000 felett? Kzolee érvelése érthető - ha munkaeszköz, pénz beszél. Na de élményre egy ilyen füstölő szart venni - az nem az én világom Egyébként azért nem értem, h miért lenne behugyozás egy felhúzva akár 20%-al erősebb dízel is, mint a mostani autóm, amit már unok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|