LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4230 Dátum: 2011. október 24. 09:16:31 am » |
|
![Grin](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/grin.gif) vicces ahogy nyomozzák a csíkot
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
rnie
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4231 Dátum: 2011. október 24. 09:52:50 am » |
|
Ezzel de fasza lehet esőben menni ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) ) ötödik, alapjáraton, gáz kikötve ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4232 Dátum: 2011. október 24. 13:21:08 pm » |
|
Tehat mondhatjuk azt,utcara felesleges es tulon-tul sok is. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Fele meg oke,ketharmada mar problemas,az uton levo tobbi sofor nincs felkeszulve egy ilyen "jelensegre". ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4233 Dátum: 2011. október 24. 15:22:39 pm » |
|
Alapvetően sztem nem az erővel van a baj, hanem hogy nagyon hirtelen jön. Ezért komálom jobban a szívókat. ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4234 Dátum: 2011. október 24. 16:20:50 pm » |
|
Alapvetően sztem nem az erővel van a baj, hanem hogy nagyon hirtelen jön. Ezért komálom jobban a szívókat. ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) Cimborámnak van egy 560 lovas e34-e. 35i turbo. Két alkalommal ültem mellette, többször nem szeretnék. Amikor még 180nál is le akar esni az útról az nem vicces. Ebben meg van még plusz 400......
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4235 Dátum: 2011. október 24. 16:27:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4236 Dátum: 2011. október 24. 17:14:32 pm » |
|
Mike! Van vevőd az első lámpabúráidra! ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4237 Dátum: 2011. október 24. 17:58:35 pm » |
|
Urak! M-tech 1es kormányt szeretnék az e34be az autó 1991.09havi van olyan m-tech 1 ami jó az én autómba ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4238 Dátum: 2011. október 24. 19:43:34 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Mpower
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4239 Dátum: 2011. október 24. 20:37:55 pm » |
|
Köszönöm ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) nekem pont hogy az 1es tetszik mondjuk bézs bőrrel bevonva az lenne a karira az ajándéka
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4240 Dátum: 2011. október 24. 21:06:12 pm » |
|
Ami igazából talány,nekem,az a váltó,és a kerékagy közötti alkatrészek ![Azn](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/azn.gif) ,ami a motorban van az tulajdonképpen negyed óra alatt össze lehet shoppingolni,a VISA feltöltöttségétől függően,az az összeszerelése sem okozna gondot,kivéve a kipufogó oldal,szóval milyen difi,féltengely,féltengelycsukló bír ki 900 lóerőket?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4241 Dátum: 2011. október 25. 08:26:57 am » |
|
Ami igazából talány,nekem,az a váltó,és a kerékagy közötti alkatrészek ![Azn](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/azn.gif) ,ami a motorban van az tulajdonképpen negyed óra alatt össze lehet shoppingolni,a VISA feltöltöttségétől függően,az az összeszerelése sem okozna gondot,kivéve a kipufogó oldal,szóval milyen difi,féltengely,féltengelycsukló bír ki 900 lóerőket? Amíg tapadást veszít a kerék addig nincs nagy gond. Sima gyorításnál sincs gond. Gond akkor van, ha hirtelen adod a hajtásra az erőt és befeszül hátul minden. Pl hirtelen letapadáskor, vagy durva ráváltásnál. Ha vmi minimális lógás is van a hajtásban ennyi nyújtonnál azonnal törik, ha hirtelen megkapja az 1000 nyújtont. Ráadásul ez a 3,91-es rövid difi sem annyira partner, mert ugye minél rövidebb annál kisebbek a fogak. Getrag 260-280 is kula ehhez. Jó kis 530 dízel váltó, a nagyon nagy csillaggal és egy 2,93as 8 csavaros difivel, az már masszív. Kuplungra is kell valami, mert már a 35i turbo is kitépte a kuplungtárcsa közepét
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4242 Dátum: 2011. október 25. 12:03:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4243 Dátum: 2011. október 25. 13:30:21 pm » |
|
Rühellem a tipust, de ebbe még én is beraknám a fenekem ... nagyduzzogva. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4244 Dátum: 2011. október 25. 14:06:03 pm » |
|
Cimborámnak van egy 560 lovas e34-e. 35i turbo. Két alkalommal ültem mellette, többször nem szeretnék. Amikor még 180nál is le akar esni az útról az nem vicces. Ebben meg van még plusz 400......
Ez igy van. ![Lips Sealed](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/lipsrsealed.gif) En 450 lovas GOLF-al mentem,elsokerekes Bitrubo. Felejtsd el. Megagiga,de 80%-a elveszik a gumikon... Egy 130-as vissza 3-ba elozes egy ~200+ ig tarto gumifustolesbe fulladt (4. vege,5.-ben meg vakaraszott,de mar inkabb megtapadt),ami lehetett volna egy raketakiloves is. Annyi biztonsagerzetet adott hogy nem csapta ki a hatuljat a legvaratlanabb pillanatban,hanem szepen rohant elore. ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) Hatso kerekkel es ketszer ennyivel... ![undecided](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/undecided.gif) Egyebkent meg Sam! Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol. (ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4245 Dátum: 2011. október 25. 14:15:53 pm » |
|
Ez igy van. ![Lips Sealed](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/lipsrsealed.gif) En 450 lovas GOLF-al mentem,elsokerekes Bitrubo. Felejtsd el. Megagiga,de 80%-a elveszik a gumikon... Egy 130-as vissza 3-ba elozes egy ~200+ ig tarto gumifustolesbe fulladt (4. vege,5.-ben meg vakaraszott,de mar inkabb megtapadt),ami lehetett volna egy raketakiloves is. Annyi biztonsagerzetet adott hogy nem csapta ki a hatuljat a legvaratlanabb pillanatban,hanem szepen rohant elore. ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) Hatso kerekkel es ketszer ennyivel... ![undecided](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/undecided.gif) Egyebkent meg Sam! Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol. (ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval) Én 400-450 ló körüli Seat Leon 1,8 T-ben ültem...mondjuk az összkerekes volt, de abban az volt a szitu, hogy gábor jött mögöttünk az 520i-vel (akkor még az volt) Előztünk, az elején Gabinak el kellett venni, aztán megjött a nyomás és lefejeltem a fejtámlát, a Cápa meg eltűnt a tükörből ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Olyat tolt, hogy beszartál, de akkor sem kéne turbós autó...
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4246 Dátum: 2011. október 25. 18:29:37 pm » |
|
Egyebkent meg Sam! Azert,mert turbo,nem torvenyszeru hogy hirtelen jon az ero. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Legalabbis vitatkoznek,mert volt szerencsem epitett turbos autohoz,ami nagyon rugalmas es fantasztikusan jol hasznalhato volt mindenhol. (ugyanez a golf 1 turbosan diesel valtoval es ~260-280 loval) Ez így van! Azért is lenne elég ez nekem egy kisebb csigusszal és 600 lóval! ![Azn](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/azn.gif)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4247 Dátum: 2011. október 25. 20:38:38 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4248 Dátum: 2011. október 25. 20:45:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4249 Dátum: 2011. október 25. 20:55:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4250 Dátum: 2011. október 25. 20:56:38 pm » |
|
Ronda...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
pic
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4251 Dátum: 2011. október 25. 21:02:52 pm » |
|
Szerintem is. ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4252 Dátum: 2011. október 25. 21:05:28 pm » |
|
Akkor helyezzétek be a pofonfát és a betonkeverőt hátulra, és davaj ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4253 Dátum: 2011. október 25. 21:07:08 pm » |
|
Ha neked csak ez hiányzik....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
pic
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4254 Dátum: 2011. október 25. 21:11:44 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 25. 21:25:10 pm írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4255 Dátum: 2011. október 25. 21:55:34 pm » |
|
Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) És hátul ültök... Plexi mögött ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4256 Dátum: 2011. október 25. 22:10:05 pm » |
|
Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) És hátul ültök... Plexi mögött ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4257 Dátum: 2011. október 25. 22:18:35 pm » |
|
Egy ilyen autóval még lehet bevállalnám, hogy beszálljatok.. Ha long változatú a kasztni ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) És hátul ültök... Plexi mögött ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) Valahogy így? Nem lehet valami kényelmes, de te tudod! ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) ![](http://comp.webstockpro.com/blend/bld074837.jpg)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4258 Dátum: 2011. október 26. 06:43:25 am » |
|
Mozgassa csak nyugodtan... ![2](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/2.gif) IGY KELL A F..OMNAK. ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #4259 Dátum: 2011. október 26. 07:10:01 am » |
|
Megcseréled a két kereket és probléma megoldva. ![Tongue](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/tongue.gif)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|