CápaBMW fórum
2018. június 20. 05:23:24 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autószerelés képekben  (Megtekintve 52475 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #180 Dátum: 2008. március 23. 11:19:03 am »

Azok meg milyen backup akksik? Most tetted be? Az eredeti nem cerkaelem méretü?
De igen AA-s méret eredetileg de ilyent rakott bele Komlón valami emberke (állítólag BMW-s) azóta nem volt némely világítása Zakinak... mostmár van.
A lényeg, hogy működjön, bár én alig tettem a sajántomba a gyárinál nagyobb áramerősségűeket.

Én specielé kivettem az egész panelt, amelyik a service intervallumra figyelmeztet..Két hetente visszakapcsolt, és elegem lett belőle. Azóta nem világit a servizindikátor sose, és nyugalom van..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4063



« Válasz #181 Dátum: 2008. március 23. 20:40:38 pm »

Olajgomba vezetékét is lehúztad?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
VA E21
Vendég
« Válasz #182 Dátum: 2008. március 23. 20:59:00 pm »

Olajgomba vezetékét is lehúztad?
Remélem.. Evil
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #183 Dátum: 2008. március 24. 10:26:14 am »

Olajgomba vezetékét is lehúztad?

Nem, a gombát vettem ki:Smiley)

Egyébként nem kell servizindikátor, mivel 8000 km-ként cserélem az olajat..Akkor minek világítson??
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #184 Dátum: 2008. március 24. 10:28:09 am »

Olajgomba vezetékét is lehúztad?
Remélem.. Evil

csitt legyen, akár le is húzhatom, nekem nem kell direktbe kötnöm a fűtést, ha gyorsan akarok menni..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
VA E21
Vendég
« Válasz #185 Dátum: 2008. március 24. 15:16:31 pm »

Olajgomba vezetékét is lehúztad?
Remélem.. Evil

csitt legyen, akár le is húzhatom, nekem nem kell direktbe kötnöm a fűtést, ha gyorsan akarok menni..Roll Eyes)
NO CHAT! ..kivele!  Evil
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #186 Dátum: 2008. március 24. 15:21:43 pm »

Olajgomba vezetékét is lehúztad?
Remélem.. Evil

csitt legyen, akár le is húzhatom, nekem nem kell direktbe kötnöm a fűtést, ha gyorsan akarok menni..Roll Eyes)
NO CHAT! ..kivele!  Evil

 1224 icon_mad
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2311


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #187 Dátum: 2008. március 24. 23:17:01 pm »

Bavarian kollégának a TRX 415-öse.


* kerekek 022.jpg (82.35 KB, 1200x900 - megtekintve 1050 alkalommal.)

* kerekek 024.jpg (84.25 KB, 1200x900 - megtekintve 1043 alkalommal.)
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4063



« Válasz #188 Dátum: 2008. március 25. 21:34:01 pm »

Iaz, hogy OFF, de a mai szop*s : Ékszíjcsere E38 magnójában..+navi kontakthiba...


* P3250006.JPG (90.75 KB, 1024x768 - megtekintve 1045 alkalommal.)

* P3250007.JPG (93 KB, 1024x768 - megtekintve 1042 alkalommal.)

* P3250008.JPG (89.65 KB, 1024x768 - megtekintve 1032 alkalommal.)

* P3250009.JPG (65.21 KB, 1024x768 - megtekintve 1024 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4063



« Válasz #189 Dátum: 2008. március 25. 21:36:24 pm »

folytatás


* P3250010.JPG (71.12 KB, 1024x768 - megtekintve 1053 alkalommal.)

* P3250011.JPG (93.73 KB, 1024x768 - megtekintve 1043 alkalommal.)

* P3250012.JPG (93.54 KB, 1024x768 - megtekintve 1043 alkalommal.)

* P3250013.JPG (90.14 KB, 1024x768 - megtekintve 1024 alkalommal.)

* P3250015.JPG (99.16 KB, 1024x768 - megtekintve 1027 alkalommal.)

* P3250016.JPG (89.51 KB, 1024x768 - megtekintve 1005 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
VA E21
Vendég
« Válasz #190 Dátum: 2008. augusztus 30. 01:36:51 am »

Kicsit fújuk le a port, erről a topicról :p

Nem teljesen autószerelés, de hátha v.kinek érdekes.
Most csináltam meg a mai nap levezetéseként..

Nevetséges összegért ,102 db leddel "hevítettem" fel az Fj-t  Evil

Bár vehettem volna, valami "jó" minőségű, "ócsó" ledekkel ellátott, izzófoglalatos izét is  crazy2   ,hogy bedobjam a gyári izzó helyére....


* Kép229.jpg (484.92 KB, 800x585 - megtekintve 944 alkalommal.)

* Kép230.jpg (511.88 KB, 600x800 - megtekintve 940 alkalommal.)

* Kép231.jpg (512.92 KB, 600x800 - megtekintve 921 alkalommal.)

* Kép232.jpg (485.29 KB, 800x581 - megtekintve 919 alkalommal.)

* Kép233.jpg (470.51 KB, 800x570 - megtekintve 917 alkalommal.)

* Kép234.jpg (472.29 KB, 600x800 - megtekintve 916 alkalommal.)

* Kép235.jpg (459 KB, 600x800 - megtekintve 909 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. augusztus 30. 01:41:27 am írta Indy » Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 708



« Válasz #191 Dátum: 2008. augusztus 30. 08:23:03 am »

Kicsit fújuk le a port, erről a topicról :p

Nem teljesen autószerelés, de hátha v.kinek érdekes.
Most csináltam meg a mai nap levezetéseként..

Nevetséges összegért ,102 db leddel "hevítettem" fel az Fj-t  Evil

Bár vehettem volna, valami "jó" minőségű, "ócsó" ledekkel ellátott, izzófoglalatos izét is  crazy2   ,hogy bedobjam a gyári izzó helyére....

Valld be hogy utánégetőt építesz!
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 409


320/6 1982/06


« Válasz #192 Dátum: 2008. augusztus 30. 20:19:07 pm »

Ma végre hozzáláttam a kuplung főhenger és munkahenger felújításához, mivel még tavasszal eegyszer nagyon megjártam amikor fellevegősödőtt a kuplungom.

A hozzávalók:


* 2008_0830Image0002.JPG (176.9 KB, 800x600 - megtekintve 906 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 409


320/6 1982/06


« Válasz #193 Dátum: 2008. augusztus 30. 20:27:21 pm »

A munkahenger levételével nem volt gond, viszont a főhengerhez, nem tudtam hozzáférni, csak miután levettem a szervódobot is. A vezetéket nem bírtam levenni egyikről sem így egybe kellett kihalásznom a két hengert, na az se volt egyszerű. Sad
A munkahenger porvédő gumija már szét volt szakadva, már csak ezért is cserés, és a tömítőgyűrű is kopott volt.
A munkahenger kész.


* 2008_0830Image0008.JPG (208.04 KB, 800x600 - megtekintve 919 alkalommal.)

* 2008_0830Image0011.JPG (179.75 KB, 800x600 - megtekintve 919 alkalommal.)

* 2008_0830Image0005.JPG (180.2 KB, 800x564 - megtekintve 900 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. augusztus 30. 20:35:58 pm írta fehércápa » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 409


320/6 1982/06


« Válasz #194 Dátum: 2008. augusztus 30. 20:46:21 pm »

A csövet sajnos úgysem tudtam eltávolítani hogy satuba fogtam, gondolom sima jobb menetes, csak lehet hogy belerohadt eltörni nem akartam, pedig jó lenne mert visszatenni is könnyebb, illetve szeretném előtte letakarítani a korróziót és lefesteni, de nem szeretném, ha a csőbe illetve a munkahengerbe is menne a dzsuva. Ha befújom éjszakára csavarlazítóval, az segít rajta? Vagy melegítsem?



* 2008_0830Image0012.JPG (245.91 KB, 800x600 - megtekintve 902 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2559



« Válasz #195 Dátum: 2008. augusztus 30. 21:10:38 pm »

A csövet sajnos úgysem tudtam eltávolítani hogy satuba fogtam, gondolom sima jobb menetes, csak lehet hogy belerohadt eltörni nem akartam, pedig jó lenne mert visszatenni is könnyebb, illetve szeretném előtte letakarítani a korróziót és lefesteni, de nem szeretném, ha a csőbe illetve a munkahengerbe is menne a dzsuva. Ha befújom éjszakára csavarlazítóval, az segít rajta? Vagy melegítsem?



Csavarlazitó segithet,de szerintem izombol fogd be a satuba és a hengert forgasd el!!
Ki fog csavarodni!! smiley
Naplózva

steffe
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1124



« Válasz #196 Dátum: 2008. augusztus 30. 21:27:06 pm »

A csövet sajnos úgysem tudtam eltávolítani hogy satuba fogtam, gondolom sima jobb menetes, csak lehet hogy belerohadt eltörni nem akartam, pedig jó lenne mert visszatenni is könnyebb, illetve szeretném előtte letakarítani a korróziót és lefesteni, de nem szeretném, ha a csőbe illetve a munkahengerbe is menne a dzsuva. Ha befújom éjszakára csavarlazítóval, az segít rajta? Vagy melegítsem?



Csavarlazitó segithet,de szerintem izombol fogd be a satuba és a hengert forgasd el!!
Ki fog csavarodni!! smiley

steffe kollega jool beszel,hogy a hatlapnal befogod ess ugy tekered a hengert,...jolenne egy hollanderkulcs is ami vastagabb es majdnem teljesen korbe fogja  a hollandert,ha nemjon akkor lehet utogetni a hatlapot kicsit,de a melegitessel kezded akkor konnyebb...
szerintem
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 409


320/6 1982/06


« Válasz #197 Dátum: 2008. szeptember 06. 22:28:45 pm »

Köszönöm a tanácsokat. Satuba fogva sikerült végülis levennem a csövet, melegítés nélkül is. Ledugóztam és lefestettem, csak egy nagy hibát követtem el, hogy utánna mikor tettem bele az új dugattyút természetesen fékfolyadékkal megöntve, a fékfolyadék egyből leszedte a friss festést, magyarul összerakás után kellett volna ledugózni és lefesteni. Minden tiszta ragacs lett, utánna mégegyszer kellett festenem, de így már nem lett az igazi.

Amúgy a kuplungom azóta is hibátlanul működik, most már nincs légbuborék az összekötő csőben. Remélem újabb 20-25 évre ez le van tudva. Cool

Ezt még múlt vasárnap fejeztem be amúgy csak most írtam meg.

Ma gondoltam lecserélem a teljes fékfolyadékot, rutinosan befújtam a jobb hátsó légtelenítő csavart pár órával előtte, de sajnos nem ment és beletört Sad Shocked

Most gondolom szedhetem szét az egész hátsó féket...

Hogy tudom úgy kivenni hogy a menet is megmaradjon? Attól tartok hogy már bele van korrodálva mert a múltkor a fékutánállítás csavarját se tudtam megmozdítani.  Sad


* 2008_0902Image0004.JPG (75.37 KB, 1280x960 - megtekintve 1180 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #198 Dátum: 2008. szeptember 07. 16:20:38 pm »

2ezer Ft egy munkahenger, cseréld ki, és semmi gondod többé!
Amúgy a barátnôd nem vold mérges, hogy a pólójára pakoltad a dzsuvát? Evil Evil Evil
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 409


320/6 1982/06


« Válasz #199 Dátum: 2008. szeptember 07. 17:01:23 pm »

2ezer Ft egy munkahenger, cseréld ki, és semmi gondod többé!
Amúgy a barátnôd nem vold mérges, hogy a pólójára pakoltad a dzsuvát? Evil Evil Evil
Hol lehet kétezerét venni? Gyorsan megnéztem 51000 Ft hozott így valami használtba gondolkodtam mostanáig.

A poló nem a barátnőmé, helyi turkálóban vásárolom a géprongyot 200 Ft/kilós áron smiley
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3700



« Válasz #200 Dátum: 2008. szeptember 07. 17:45:04 pm »

Sok a szöveg!!!

Lásd a topoikcímet!!!!!!!!


 cool_photos cool_photos cool_photos cool_photos cool_photos
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #201 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:20:08 pm »

Megnézném azt az 51ezer forintos jobb hátsó fék munkahengert...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #202 Dátum: 2008. október 27. 08:29:37 am »

Nem igazán szerelgetés csak összerakás és beépités viszont nem mindennapi .
Pár hónapos keresgélés során talált dobozolt motor.


* DSC00279.JPG (80.56 KB, 640x480 - megtekintve 1074 alkalommal.)

* DSC00280.JPG (79.24 KB, 640x480 - megtekintve 1074 alkalommal.)

* DSC00289.JPG (81.37 KB, 640x480 - megtekintve 1070 alkalommal.)

* DSC00290.JPG (78.47 KB, 640x480 - megtekintve 1070 alkalommal.)
Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #203 Dátum: 2008. október 27. 09:07:47 am »

Mi a pi..a!!
Hol lehet ilyet találni?
 2014 2014 2014
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Schnitzer
Vendég
« Válasz #204 Dátum: 2008. október 28. 00:12:05 am »

Nem igazán szerelgetés csak összerakás és beépités viszont nem mindennapi .
Pár hónapos keresgélés során talált dobozolt motor.


Hátulpupos karter?
e36-ba?
Ha nem túl vindisgréc...  ...mennyiért lehet hozzájuzni?
Csak úgy érdekelne.  Roll Eyes
Olcsóbb,mint fúrnigyűrűznidugótvennimegcsapágyattömítéssel?

Meg hogy abban a raktárban mi van még?  Evil Evil

Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #205 Dátum: 2008. október 28. 08:18:50 am »

A motor egy E34-be figyel be és igy a karter eladó alóla ,de már gazdára talált.
Ahol ez a motor pihent sajna más BMW alkatrész nincsen.
95-ben lett gyártva majd 97-ben megérkezett szép kis országunkba és aránylag eléggé szakszerüen tárolták mivel nem volt tulzottan tele mocsokkal a motortest külső része.
Az árát csak azután merem közzétenni ha a tulaj hozzájárúl , de erről csak annyit, hogy tudomásom szerint igen meglepő volt.


* DSC00291.JPG (82.52 KB, 640x480 - megtekintve 1076 alkalommal.)

* DSC00294.JPG (76.71 KB, 640x480 - megtekintve 1060 alkalommal.)
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4159


30/ 402 20 24


« Válasz #206 Dátum: 2008. október 28. 11:29:35 am »

Gondolom olcsóbban kapta,mint a jelenlegi listaára.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4837


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #207 Dátum: 2008. október 28. 11:40:50 am »

Gondolom olcsóbban kapta,mint a jelenlegi listaára.

Amíg a motor Szerencsen volt, először 600-at utána 300-at kértek érte, persze annyiért nem kellett senkinek. Az illető a saját autójába hozatta, de valami miatt nem került bele.

Érdekes, hogy M10 van a dobozán. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4159


30/ 402 20 24


« Válasz #208 Dátum: 2008. október 28. 11:44:21 am »

Gondolom olcsóbban kapta,mint a jelenlegi listaára.

Amíg a motor Szerencsen volt, először 600-at utána 300-at kértek érte, persze annyiért nem kellett senkinek. Az illető a saját autójába hozatta, de valami miatt nem került bele.

Érdekes, hogy M10 van a dobozán. Cheesy

Pffff...tipikus magyar mentalitás.... 300 egy VADI ÚJ motorért és semmi.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #209 Dátum: 2008. október 28. 12:18:59 pm »

Nem inkább a csóringerség itt az ok, a MENTALITÁS helyett?
Nem szeretem mikor valakinek az a MENTALITÁSA hogy képtelen elôteremteni a kurva pénzt arra hogy megvalósítsa a vágyait!!!!!
Ha hiszed, ha nem, én jelenleg azt sem tehetem meg hogy 50ért (ÖTVENEZER) elhozzak egy ETA motort kompletten váltóval!!
Nekem is ilyen a MENTALITÁSOM!!!! BoomSmilie_anim
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!